Елементи ланцюжка

Як створити сценарій ланцюжка чат-бота та працювати з елементами

  • Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота

    Оновлено: 26.07.2024

    У SendPulse ви можете створити чат-бота, який буде вітати нових підписників, консультувати, продавати ваші товари, а також збирати та фільтрувати дані та відправляти їх до вас у систему для подальшої обробки. Усі елементи ланцюжка можна перетягувати в робоче поле, натискаючи на них лівою кнопкою миші.

  • Елемент Повідомлення в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    За допомогою елементу Повідомлення ви можете створити повідомлення будь-якого типу для передання інформації користувачам та для збору інформації від користувачів.

  • Елемент Текст в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    Використовується, щоб бот міг комунікувати з користувачами: надавати інформацію та скеровувати їх до наступних кроків.

  • Елемент Швидкі відповіді в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    Швидкі відповіді — це підказки користувачу, які зникають після натискання. Також можуть використовуватись, щоб розширити допустиму кількість кнопок і прив'язати кожну з кнопок до наступного елементу та розділити гілки сценарію.

  • Елемент Карусель в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    Використовується для демонстрації інформації у каруселі до 10 карток. Наприклад, може використовуватися для показу різних товарів. На кожну картку можна додати зображення, заголовок і кнопку.

  • Елемент Кнопка в чат-ботах

    Оновлено: 31.01.2025

    Використовується як один з головних елементів комунікації користувача з ботом. За допомогою кнопки ви можете залучити підписників та задати напрям подальшому сценарію бота.

  • Елемент Чекати відповідь підписника в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    У конструкторі автоматизованих ланцюжків можна додавати можливість вільного введення даних та зберігати відповіді підписників у змінні для подальшого застосування.

  • Медійні елементи в чат-ботах

    Оновлено: 18.09.2024

    Ви можете додавати різні медійні елементи, щоб зробити взаємодію з ботом привабливішою та цікавішою для користувача та урізноманітнити передачу інформації через додаткові звукові та візуальні елементи.

  • Елемент Пауза в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    Використовується, щоб задати час та умову надсилання наступного повідомлення. Паузу можна встановити у хвилинах, годинах або днях.

  • Елемент Дія в чат-ботах

    Оновлено: 23.10.2024

    За допомогою елемента Дія ви можете виконувати різні дії з даними підписника, який проходить ланцюжок за сценарієм.

  • Елемент Фільтр в чат-ботах

    Оновлено: 22.08.2024

    Використовуйте фільтр та сегментуйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дасть змогу вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, відкривати чат із менеджером, надавати або оновлювати змінні та теги, починати інші ланцюжки.

  • Як приймати платежі в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    Реалізуйте оплату за товар в одне натискання — додайте кнопку оплати в повідомлення за сценарієм чат-бота та автоматизуйте процес покупки.

  • Елемент ШІ крок в чат-ботах

    Оновлено: 17.01.2025

    За допомогою елемента ШІ крок ви можете підключати штучний інтелект у потрібний момент ланцюжка, щоб розгалужувати сценарій залежно від досягнення цілі або дій користувача, або зберігати дані користувача для персоналізованих відповідей.

  • Елемент Випадковий вибір в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    Ви можете налаштувати рандомну відправку елементів чат-бота, розгалужуючи сценарій за допомогою елемента Випадковий вибір (Randomize). Налаштуйте величину групи одержувачів кожного варіанта та надсилайте випадкову інформацію або тестуйте різні сценарії чат-бота.

  • Елемент Повтор в чат-ботах

    Оновлено: 25.02.2025

    Надає можливість повторювати дії у сценарії через заданий інтервал часу. Після розміщення цього елемента всі наступні блоки в гілці будуть спрацьовувати з заданою періодичністю. Це дасть вам змогу автоматизувати, наприклад, нагадування про неоплачені товари або регулярні повідомлення про актуальні акції.

  • Елемент Вебхук в чат-ботах

    Оновлено: 06.01.2025

    Ви можете налаштувати відправку вебхука за сценарієм ланцюжка вашого чат-бота або активувати глобальні вебхуки за різними подіями вашого чат-бота та отримувати інформацію у своїй системі.

  • Елемент API запит в чат-ботах

    Оновлено: 01.07.2024

    Автоматизувати процес стало ще простіше з API запитами. За допомогою цього функціоналу ви зможете, наприклад, за назвою міста повідомляти погоду, за назвою товару здійснювати пошук та виводити результат у чат-бот, за даними підписника реєструвати його на захід або створювати замовлення.

  • Як продовжити ланцюжок чат-бота без дії користувача

    Оновлено: 31.01.2025

    Ви можете продовжити сценарій ланцюжка, не очікуючи взаємодії від користувача, і надсилати наступні повідомлення відразу чи через вибрані проміжки часу.

Створіть власного чат-бота