Елемент Повідомлення в чат-ботах

За допомогою елементу Повідомлення ви можете створити повідомлення будь-якого типу для передання інформації користувачам та для збору інформації від користувачів.

На відміну від інших елементів, які користувач не бачить і які допомагають фільтрувати користувачів або робити запити та дії з їхніми даними, користувачу завжди буде показуватися елемент Повідомлення.

Створення повідомлення

Початково під час створення ланцюжка в ньому вже є перший елемент Повідомлення. Щоб додати додаткові, перетягніть елемент Повідомлення з правої панелі на робочу область та з'єднайте його за сценарієм.

Перед елементом Повідомлення можете додавати додаткові елементи, щоб отримувати актуальні дані та сегментувати користувачів та відправляти їх за більш персоналізованим ланцюжком.

Початково в елементі Повідомлення вже є один елемент — Текст. Щоб додати додаткові елементи, натисніть + Додати (+ Add).

Розглянемо, які елементи ви можете додати для створення повідомлення:

Текст Використовується для написання текстової частини повідомлення. Ви можете додавати емодзі та змінні.
Медійні елементи (Картинка, Аудіо, Відео, Файл) Використовується для додавання візуальних матеріалів та прикріплення документів.

Залежно від можливостей каналу бота, підтримується не у всіх каналах. Читайте докладніше у статті про медійні елементи.

Карусель Використовується для демонстрації до 10 товарів, які користувач може гортати, як в каталозі, в одному повідомлення. В елемент можна додавати картинку, заголовок, опис й кнопку.
Затримка (Delay) Використовується, щоб розбити великий текст на невеликі абзаци. Елемент імітує індикатор друку тексту і дає перепочинок користувачеві. Ви можете вказати значення в секундах – від 1 до 5.

Читайте також: Список елементів, що підтримуються в залежності від месенджера.

Також для переходу користувача до інших елементів ви можете застосовувати такі елементи:

Кнопки Використовується для налаштування взаємодії користувача з ботом та розгалуження сценарію ланцюжка; також за допомогою кнопки можна приймати платежі та відправляти користувачів на сторонні ресурси. Можна додати до 3 кнопок (в Telegram — до 13).

Щоб додати кнопку, натисніть + Додати кнопку (Add button) під будь-яким елементом всередині елементу Повідомлення окрім Затримка.

Швидкі відповіді (Quick replies) Використовується для додавання додаткових кнопок. Ви можете додати до 10 кнопок. На відміну від звичайних кнопок, швидкі відповіді зникають після вибору користувача.

Щоб додати кнопку, натисніть Швидкі відповіді (Quick Replies) з правої сторони від кнопки + Додати (+ Add).

Читайте докладніше про відмінності швидких відповідей від інших видів кнопок у статті про швидкі відповіді.

Введення данних користувачів

Використовується для збору інформації від підписників.

В елементі Текст напишіть інструкцію для користувачів, що від них очікуєте, а потім активуйте Чекає на відповідь підписника. Виберіть тип валідації, повідомлення у разі неправильного введення даних та змінну, в яку зберігати дані.

Також ви можете створити кнопки швидкої відповіді, щоб користувач не вводив свої значення, а вибрав з наявних.

Читайте докладніше: Як налаштувати ручне введення змінних користувачів.

Подовження ланцюжка

З'єднати наступний елемент після блоку Повідомлення можна за допомогою одного з типу елементів:

  • Кнопки з типом Продовжити ланцюжок (за синьою точкою);
  • Кнопки з типом Посилання (за синьою точкою; якщо в налаштування увімкнений трекінг);
  • Кнопки з типом Оплата (за зеленою точкою за гілкою Успішна оплата)
  • Швидкі відповіді (за синьою точкою);
  • Успішне введення даних користувачів (за зеленою точкою);
  • Відсутність введення даних користувачів (за червоною точкою);
  • *Конектора Продовжити у разі відсутності дії користувача (за синьою точкою).

Під час планування сценарію ланцюжка зверніть увагу, що ви не можете одночасно продовжити ланцюжок за допомогою конектора Продовжити та використовувати швидку відповідь.

Також якщо ви активували Чекати на відповідь підписника, кнопки швидкої відповіді поза функцією введення даних користувача не будуть активні. Тобто вам потрібно використовувати кнопки швидкої відповіді лише один раз — або як швидкі відповіді при введенні даних, або як кнопки.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Елемент Повідомлення в чат-ботах"

    Оцінка: 5 / 5 (8)

    Назад

    Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота

    Далі

    Елемент Текст в чат-ботах

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно