Налаштування сайта
Як додати web push на ваш сайт, робота сервісу з http та https сайтами.
-
Як додати сайт для відправки push повідомлень
Оновлено: 26.11.2024
Push повідомлення — це повідомлення, яке надходить користувачеві з сайту на його робочий стіл на комп’ютері або мобільному пристрої. Такі повідомлення ви можете використовувати для інформування відвідувачів сайту про новини, розпродажі, статус замовлення та інші важливі події.
-
Як задати зовнішній вигляд вікна запиту підписки на отримання push повідомлень
Оновлено: 12.01.2024
До звичайного зовнішнього вигляду вікна запиту відвідувачі сайту вже звикли та за звичкою натискають «Заборонити», тому SendPulse має можливість змінити зовнішній вигляд вікна запиту. Ви можете задати вікно запиту на підписку на push розсилки в розділі налаштувань сайту.
-
Як передавати додаткові змінні для сегментації та персоналізації web push повідомлень
Оновлено: 12.01.2024
Щоб передавати змінні з сайту, після додавання коду web push повідомлень (згенерований у сервісі) на сайт потрібно додати додатковий код.
-
Як підключити web push-сповіщення для сайту на Wix
Оновлено: 26.11.2024
Ви можете додавати web push повідомлення на конструктори сайтів без знання коду та інформувати відвідувачів сайту про новини, розпродажі, статус замовлення та інші важливі події.
-
Як додати код для web push повідомлень на сайт за допомогою Google Tag Manager
Оновлено: 13.12.2024
Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту, можна додати код через Google Tag Manager.
-
Як підключити web push-сповіщення для сайту на WordPress
Оновлено: 13.12.2024
За допомогою плагіна SendPulse Free Web Push для WordPress ви можете підключити push-сповіщення на своєму сайті на WordPress. Після підключення ви зможете збирати дані підписників на сайті, надсилати їм розсилки, а також переглядати результати в SendPulse.
-
Як додати відстеження подій показу, підписки та закриття запиту на підписку
Оновлено: 28.11.2023
Збирайте додаткову інформацію про поведінку користувача за допомогою push сповіщень. Ви можете відстежувати, скільки користувачів отримує та відкриває ваші запити на підписку на отримування push сповіщень, а також клікає на них. Це допоможе вам зрозуміти, наскільки ефективні ваші налаштування та які теми або формати найбільше цікавлять користувачів.
або