Контакти та компанії
Як створювати, редагувати та відстежувати інформацію щодо контактів та компаній
Контакти
-
Як створити контакт
Оновлено: 09.10.2024
Щоб мати можливість зберігати та управляти інформацією про клієнтів, потрібно створити контакт у CRM. Це допоможе забезпечити ефективну комунікацію, відстежувати історію взаємодій, персоналізувати маркетингову стратегію, а також покращити обслуговування клієнтів.
-
Як переглядати контакти
Оновлено: 09.10.2024
Ви можете переглядати інформацію про всі ваші контакти списком, окремо та у вкладці Компанії. Аналіз даних клієнтів дає змогу отримати повну картину взаємодій з клієнтами, розуміти їхні потреби та історію звернень.
-
Як редагувати контакти
Оновлено: 09.10.2024
Можливість редагувати контакти в CRM дає змогу враховувати зміни в даних, наприклад, новий номер телефону, зміна компанії тощо. Актуальні дані забезпечують ефективну комунікацію, підвищують якість обслуговування клієнтів та сприяють прийняттю більш ефективних управлінських рішень.
-
Як зв’язатися з контактом
Оновлено: 09.10.2024
Для підтримання позитивних відносин з клієнтами, своєчасного розв'язання їхніх потреб ви можете зв'язатися з контактом у CRM. Зробити це можна безпосередньо з контактної картки через чат-бот або відправити листа.
-
Як шукати контакти за фільтром
Оновлено: 06.11.2024
Фільтр для контактів допомагає швидко знаходити потрібні дані клієнтів та організувати велику кількість контактів у системі CRM. Він дає змогу швидко знаходити та групувати контакти за різними критеріями, що підвищує ефективність роботи з клієнтами.
-
Як керувати контактами
Оновлено: 26.11.2024
Статус контакту, його дані та відповідальний менеджер можуть змінюватись. Щоб підтримувати актуальність клієнтської бази, ви можете змінювати ім’я контакту, відповідального, редагувати дані або видаляти контакти.
-
Як працювати з історією контакту та коментарями
Оновлено: 09.10.2024
При роботі з клієнтами необхідно стежити за безліччю контактів та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії зміни даних контакту, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.
-
Як керувати атрибутами контактів
Оновлено: 09.10.2024
Ви можете додавати поля та теги до контактів, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати розташування вашого контакту, його переваги, вказати статус клієнта і так далі, а також використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.
-
Як видалити дублікати контактів
Оновлено: 09.10.2024
Ви можете видалити дублікати, щоб зберігати актуальну інформацію про клієнтів, не надсилати маркетингові листи одним і тим же користувачам і зробити навігацію в контактах легшою для менеджерів. Це відбувається шляхом об’єднання даних різних контактів за наступними параметрами: іменем та прізвищем, поштою та телефоном.
-
Як імпортувати контакти в CRM
Оновлено: 23.10.2024
Ви можете імпортувати контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.
-
Як заблокувати та розблокувати контакт з Курсів
Оновлено: 09.10.2024
Контакти студентів з розділу Курси можна заблокувати — тоді вони не зможуть знову реєструватися та проходити ваші курси. Також заблоковані студенти не враховуються у тарифному плані.
-
Як експортувати контакти
Оновлено: 05.11.2024
Ви можете експортувати контакти з CRM у файл, щоб зберегти дані, а потім, при необхідності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших сервісів зберігання контактів. Ви також можете перенести контакти у сервіс розсилок та продовжити комунікацію з клієнтами.
Компанії
-
Як створити компанію
Оновлено: 26.11.2024
Розділ з компаніями допомагає систематизувати та структурувати дані про клієнтів на рівні організацій, а не окремих контактів. Компанії можуть бути класифіковані за різними параметрами, такими як галузь, розмір, місцезнаходження.
-
Як переглядати компанії
Оновлено: 12.07.2024
У цій статті ми розглянемо, як ефективно управляти списком компаній у CRM: налаштовувати відображення полів, використовувати фільтри для пошуку та відкривати компанії у картках контактів, угод та завдань.
-
Як працювати з компанією
Оновлено: 12.07.2024
Щоб робота з компаніями була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них актуальною. Для цього ви можете міняти назву компанії, поля, контактну інформацію, редагувати файли та залишати коментарі.
-
Як налаштувати поля компаній
Оновлено: 12.07.2024
Ви можете додавати поля до компаній, щоб зафіксувати додаткову інформацію про сферу діяльності, продукти чи послуги, розмір організації та інші дані, які допоможуть зрозуміти потреби клієнтів.
або