Контакти та компанії

Як створювати, редагувати та відстежувати інформацію щодо контактів та компаній

Контакти

  • Як створити контакт

    Оновлено: 09.10.2024

    Щоб мати можливість зберігати та управляти інформацією про клієнтів, потрібно створити контакт у CRM. Це допоможе забезпечити ефективну комунікацію, відстежувати історію взаємодій, персоналізувати маркетингову стратегію, а також покращити обслуговування клієнтів.

  • Як переглядати контакти

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете переглядати інформацію про всі ваші контакти списком, окремо та у вкладці Компанії. Аналіз даних клієнтів дає змогу отримати повну картину взаємодій з клієнтами, розуміти їхні потреби та історію звернень.

  • Як редагувати контакти

    Оновлено: 09.10.2024

    Можливість редагувати контакти в CRM дає змогу враховувати зміни в даних, наприклад, новий номер телефону, зміна компанії тощо. Актуальні дані забезпечують ефективну комунікацію, підвищують якість обслуговування клієнтів та сприяють прийняттю більш ефективних управлінських рішень.

  • Як зв’язатися з контактом

    Оновлено: 09.10.2024

    Для підтримання позитивних відносин з клієнтами, своєчасного розв'язання їхніх потреб ви можете зв'язатися з контактом у CRM. Зробити це можна безпосередньо з контактної картки через чат-бот або відправити листа.

  • Як шукати контакти за фільтром

    Оновлено: 06.11.2024

    Фільтр для контактів допомагає швидко знаходити потрібні дані клієнтів та організувати велику кількість контактів у системі CRM. Він дає змогу швидко знаходити та групувати контакти за різними критеріями, що підвищує ефективність роботи з клієнтами.

  • Як керувати контактами

    Оновлено: 26.11.2024

    Статус контакту, його дані та відповідальний менеджер можуть змінюватись. Щоб підтримувати актуальність клієнтської бази, ви можете змінювати ім’я контакту, відповідального, редагувати дані або видаляти контакти.

  • Як працювати з історією контакту та коментарями

    Оновлено: 09.10.2024

    При роботі з клієнтами необхідно стежити за безліччю контактів та взаємодіяти з командою. Для ефективної побудови процесів ви можете переглядати історії зміни даних контакту, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення з командою.

  • Як керувати атрибутами контактів

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете додавати поля та теги до контактів, щоб зафіксувати додаткову інформацію. Наприклад, можна додати розташування вашого контакту, його переваги, вказати статус клієнта і так далі, а також використовувати ці дані для персоналізованого спілкування.

  • Як видалити дублікати контактів

    Оновлено: 09.10.2024

    Ви можете видалити дублікати, щоб зберігати актуальну інформацію про клієнтів, не надсилати маркетингові листи одним і тим же користувачам і зробити навігацію в контактах легшою для менеджерів. Це відбувається шляхом об’єднання даних різних контактів за наступними параметрами: іменем та прізвищем, поштою та телефоном.

  • Як імпортувати контакти в CRM

    Оновлено: 23.10.2024

    Ви можете імпортувати контакти з полями в CRM, щоб додати нові контакти або змінити інформацію в існуючих контактах.

  • Як заблокувати та розблокувати контакт з Курсів

    Оновлено: 09.10.2024

    Контакти студентів з розділу Курси можна заблокувати — тоді вони не зможуть знову реєструватися та проходити ваші курси. Також заблоковані студенти не враховуються у тарифному плані.

  • Як експортувати контакти

    Оновлено: 05.11.2024

    Ви можете експортувати контакти з CRM у файл, щоб зберегти дані, а потім, при необхідності, обробити у вигляді таблиці або імпортувати до інших сервісів зберігання контактів. Ви також можете перенести контакти у сервіс розсилок та продовжити комунікацію з клієнтами.

Компанії

  • Як створити компанію

    Оновлено: 26.11.2024

    Розділ з компаніями допомагає систематизувати та структурувати дані про клієнтів на рівні організацій, а не окремих контактів. Компанії можуть бути класифіковані за різними параметрами, такими як галузь, розмір, місцезнаходження.

  • Як переглядати компанії

    Оновлено: 12.07.2024

    У цій статті ми розглянемо, як ефективно управляти списком компаній у CRM: налаштовувати відображення полів, використовувати фільтри для пошуку та відкривати компанії у картках контактів, угод та завдань.

  • Як працювати з компанією

    Оновлено: 12.07.2024

    Щоб робота з компаніями була ефективною, важливо підтримувати інформацію про них актуальною. Для цього ви можете міняти назву компанії, поля, контактну інформацію, редагувати файли та залишати коментарі.

  • Як налаштувати поля компаній

    Оновлено: 12.07.2024

    Ви можете додавати поля до компаній, щоб зафіксувати додаткову інформацію про сферу діяльності, продукти чи послуги, розмір організації та інші дані, які допоможуть зрозуміти потреби клієнтів.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні