Automation 360
Як налаштувати автоматизацію для керування даними клієнтів та надсилання тригерних повідомлень
Елементи ланцюжка
-
Тригери запуску автоворонки
Оновлено: 14.10.2024
У SendPulse ви можете налаштувати запуск ланцюжка автоворонки по тригерах у сервісах Email, CRM, Курсах та відправлення кастомної події.
-
Елементи Automation 360
Оновлено: 09.09.2024
За допомогою авторозсилок SendPulse ви можете продумати сценарії роботи з клієнтами та відправляти серію листів для кожної можливої події та розгалуження залежно від даних клієнтів. Всі елементи ланцюжків можна перетягувати у робоче поле, натискаючи на них лівою кнопкою миші.
-
Час виконання елемента
Оновлено: 09.09.2024
Ви можете вибрати, коли саме має спрацювати елемент в ланцюжку, наприклад, відправити лист і повідомлення або фільтрувати дані контакту, незалежно від того, коли контакт дійшов до цього елемента.
-
Блок Email в Automation 360
Оновлено: 10.10.2024
У ланцюжках авторозсилок SendPulse ви можете додати блок Email, щоб відправити листові підписнику. Наприклад, про купівлю товару чи зміну статусу замовлення, розповісти про новинки на сайті або запросити на вебінар.
-
Блок SMS в Automation 360
Оновлено: 09.09.2024
За допомогою блоку SMS ви можете включити відправку SMS повідомлень у ланцюжок автоворонки.
-
Блок Messenger в Automation 360
Оновлено: 09.10.2024
Ви можете реалізувати мультиканальність в авторозсилках і додавати в сценарій ланцюжків відправлення повідомлень чат-бот в Instagram, WhatsApp, Facebook Messenger, або Telegram.
-
Як працювати з конструктором ланцюжків A360
Оновлено: 09.09.2024
За допомогою Automation 360 ви можете об'єднати CRM, Курси, web push, чат-ботів та email розсилки й налаштувати сценарій для виконання автоматичних дій з контактом та відправкою повідомлень.
-
Блок Viber в Automation 360
Оновлено: 09.09.2024
У ланцюжках авторозсилок SendPulse ви можете додати блок Viber для відправки системних повідомлень, наприклад, про підтвердження та стан замовлення, доставку товару, або списання або зарахування бонусів.
-
Як використовувати шаблони WhatsApp в елементі Messenger
Оновлено: 13.08.2024
Шаблони у WhatsApp спрощують спілкування з клієнтами через заздалегідь підготовлені повідомлення, такі як підтвердження замовлення, нагадування про події або відповіді на часті запитання. Такі шаблони ви можете додавати у свої автоворонки.
-
Блок Умова в Automation360
Оновлено: 13.08.2024
За допомогою блоку Умова можна побудувати ланцюжок авторозсилки, спираючись на те, які дії здійснює підписник.
-
Блок Фільтр в Automation360
Оновлено: 08.08.2024
Використовуйте фільтр та розділяйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дозволить вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, присвоювати або оновлювати змінні та теги, створювати угоди й так далі.
-
Блок Дія в Automation 360
Оновлено: 15.11.2024
За допомогою блоку Дія ви можете виконувати різні процеси з контактом, який його проходить.
-
Блок Пауза в Automation360
Оновлено: 09.01.2024
Блок Пауза — це елемент, який допомагає налаштувати рух контактів в ланцюжку та задати час і умову, коли спрацює наступний елемент. Наприклад, ви можете вибрати період, коли контакт не буде отримувати повідомлення. Можна налаштувати конкретний час, день тижня, дату чи часовий інтервал.
-
Як налаштувати відправку вебхуків до себе в систему
Оновлено: 02.04.2024
Вебхук — механізм оповіщення системи про події. Вебхук в Automation 360 — спосіб сповіщення вашої системи про події, що відбуваються з повідомленнями авторозсилки.
-
Як налаштувати облік конверсій
Оновлено: 02.01.2024
Конверсія — це виконання користувачем цільової дії. Для авторозсилок це може бути відкриття листа, перехід за посиланням, запуск робота, отримання кастомної події, наприклад, Купівля (Purchase) або Реєстрація (Register), і так далі.
Сценарії автоворонки
-
Як надіслати повідомлення за подією в CRM
Оновлено: 16.05.2024
У SendPulse можна створити сценарій авторозсилки за створенням угоди або зміною статусу угоди в CRM, наприклад, з Нові на В роботі.
-
Як управляти даними студента або надіслати повідомлення за подією в курсах
Оновлено: 12.06.2024
Підтримуйте комунікацію зі студентами за допомогою автоматизованих дій та повідомлень. Ви можете інформувати студента про оновлення щодо прогресу його навчання через різні канали зв'язку: email, Viber, SMS та чат-боти.
-
Як автоматизувати роботу з завданнями в CRM
Оновлено: 15.02.2024
У SendPulse ви можете працювати з командою в CRM та автоматизувати дії з завданнями за допомогою сервісу А360. Налаштуйте автоматичне створення чи видалення завдань на дошці, щоб зменшити витрачений час на контроль актуальності завдань для команди.
-
Як створити авторозсилку за подією
Оновлено: 28.12.2023
У SendPulse можна створити сценарій авторозсилки за подією. Обробляйте дані клієнта за допомогою різних блоків та інформуйте клієнта про покинутий кошик, реєстрацію на сайті або купівлю через різні канали зв'язку — email, SMS, push та месенджери Viber, Instagram, Telegram, Facebook, або WhatsApp.
-
Як створити авторозсилку, що стартує за додаванням підписника до адресної книги
Оновлено: 23.10.2024
У SendPulse ви можете створити розсилку, яка буде автоматично запускатися за додаванням підписника до адресної книги. Наприклад, щоб вітати тих, хто підписався через форму підписки отримання корисної інформації чи новин компанії.
-
Як запустити авторозсилку за адресною книгою
Оновлено: 02.01.2024
Ви можете повторно запустити авторозсилку на всю адресну книгу. За допомогою цієї функції ви можете запустити її на контакти, додані до книги перед запуском авторозсилки зі стартом Додавання підписника або під час паузи авторозсилки.
-
Як створити авторозсилку, що стартує за особливою датою
Оновлено: 18.04.2024
За допомогою SendPulse можна налаштувати автоматичну розсилку підписникам за особливою датою, зазначеною в адресній книзі. Надсилайте авторозсилки до днів народження ваших підписників, дати вебінару, з нагоди річниці реєстрації клієнтів або першої дати замовлення.
-
Як створити автороворонку, яка запускається після зміни значення змінної
Оновлено: 23.10.2024
Умовою старту автоворонки можна призначити зміну значення будь-якої змінної в адресній книзі. Наприклад, ви можете запускати автоворонку, якщо користувач змінив місто, деталі замовлення, дату зустрічі або інші дані.
-
Як надсилати push повідомлення в авторозсилках
Оновлено: 28.12.2023
Ви можете додати додатковий канал зв'язку з клієнтом та надсилати йому повідомлення у браузері. Для цього потрібно додати код push повідомлень на сайт, налаштувати передачу додаткових змінних з сайту в сервіс SendPulse та інтегрувати push повідомлення з email сервісом SendPulse. У статті розглянемо кожен крок налаштування.
-
Як створити авторозсилку, що стартує по вебхуку контакту
Оновлено: 28.12.2023
У SendPulse ви можете створити сценарій авторозсилки, яка запуститься по вебхуку контакту — відкриття листа або переходу за посиланнями масової розсилки. Відстежуйте взаємодії підписника з розсилкою та надсилайте наступні повідомлення або керуйте інформацією про підписників залежно від його дій.
-
Як створювати динамічні листи для подій на основі готових шаблонів SendPulse
Оновлено: 03.01.2024
Створюйте динамічні листи, щоб надсилати кожному клієнту персональну інформацію, наприклад, дані щодо замовлення. До динамічних шаблонів можна додавати не тільки текст, а й зображення та посилання у вигляді змінних. Такі шаблони можуть розширюватися до кількох карток продукту, залежно кількості товарів, які обрав клієнт.
-
Як створити ланцюжок за готовим шаблоном
Оновлено: 13.09.2024
Ви можете використовувати готові шаблони ланцюжків автоворонок з налаштованими сценаріями за тематикою ланцюжка. У готових шаблонах уже додано події запуску ланцюжків, шаблони листів і SMS, а також налаштовано зв'язки та послідовність елементів із блоками фільтра, дії та умови. Вам залишається тільки вибрати потрібний і підставити свої дані.
-
Як відправити SMS повідомлення про статус замовлення в Automation 360
Оновлено: 29.12.2023
У SendPulse можна створити сценарій авторозсилки з відправкою персоналізованих SMS після отримання події від вашої системи. Наприклад, так можна відслідковувати покинутий кошик, реєстрацію на сайті або покупку товару та передавати дані за замовленням клієнта в SendPulse.
-
Як надіслати повідомлення про покинутий кошик
Оновлено: 29.12.2023
У SendPulse ви можете створити сценарій авторозсилки за подією, наприклад, щоб інформувати клієнта про покинутий кошик, реєстрацію на сайті, або купівлю товару на вашому сайті.
Події
-
Як створити подію
Оновлено: 29.12.2023
Подія — це повідомлення з даними про якусь дію, яка передається на певну URL-адресу.
-
Як керувати подіями
Оновлено: 29.12.2023
У розділі Менеджер подій (Events Manager) ви можете переглянути створені події та керувати ними, а також перевірити історію отриманих подій з даними клієнтів.
-
Як передавати події у SendPulse
Оновлено: 29.12.2023
У SendPulse у вас є можливість за допомогою API передавати події у вашу систему. Надсилання запитів можливе з авторизацією та без авторизації.
-
Як зупинити серію за подією
Оновлено: 29.12.2023
Під час створенню ланцюжка можна внести додаткову умову, за якою у будь-який момент можна зупинити надсилання наступних повідомлень.
-
Як реалізувати передачу масиву даних
Оновлено: 22.12.2023
За допомогою передання масиву даних ви можете створювати картки товару та надсилати динамічні листи. В A360 можна автоматизувати відправлення листів з персоналізованими даними, коли кількість елементів (наприклад, товарів) для отримувачів відрізняється.
Додаткові можливості
-
Як переглядати автоворонки
Оновлено: 26.11.2024
Створюючи автоворонки для різних цілей, подій та запитів клієнтів, у вас може сформуватися список на декілька сторінок і найдавніші будуть в кінці. Для зручності перегляду ви можете сортувати та фільтрувати автоворонки, а найважливіші закріплювати на початку списку.
-
Як переглянути статистику автоворонки
Оновлено: 25.06.2024
Статистика розсилок допомагає бізнесу аналізувати ефективність налаштованого сценарію ланцюжків для надсилання повідомлень через різні канали комунікації. У SendPulse ви можете отримати доступ до детальної статистики з даними про блоки та одержувачів.
-
Пріоритетний час відправлення авторозсилки
Оновлено: 29.12.2023
Щоб надсилати листи в авторозсилці лише у певні дні тижня, налаштуйте пріоритетний час відправлення.
-
Як працює Аutomation 360, коли тариф закінчується
Оновлено: 09.01.2023
Авторозсилка, запущена під час дії платного тарифу, зупиняється після закінчення платного тарифу. Також авторозсилка зупиняється, якщо у вас залишилося менше ніж 20 унікальних підписників відповідно до обраного тарифного плану.
-
Що таке завершена серія
Оновлено: 29.12.2023
Кількість завершених серій в авторозсилці означає кількість контактів, для яких відправка повідомлень з авторозсилки завершилася.
-
Як працює авторозсилка на паузі
Оновлено: 09.01.2023
Коли ви ставите авторозсилку на паузу, нові контакти не додаватимуться до авторозсилки в чергу на старт за умовою.
-
Як зупинити авторозсилку на контакт
Оновлено: 29.12.2023
Ви можете зупинити авторозсилку на всі контакти, поставивши авторозсилку на паузу, а також можете зупинити авторозсилку для однієї адреси.
або