Як створити ланцюжок за готовим шаблоном

Ви можете використовувати готові шаблони ланцюжків автоворонок з налаштованими сценаріями за тематикою ланцюжка. У готових шаблонах уже додано події запуску ланцюжків, шаблони листів і SMS, а також налаштовано зв'язки та послідовність елементів із блоками фільтра, дії та умови. Вам залишається тільки вибрати потрібний і підставити свої дані.

У статті розповімо, як вибрати та створити автоворонку за шаблоном.

Оберіть шаблон

Де знайти шаблони

Щоб вибрати готові шаблони під час створення ланцюжка в розділі Automation360 > Автоворонки (Dashboard), натисніть Створити ланцюжок (Create flow).

Виберіть опцію Шаблони (Templates).

Ви також можете одразу перейти до розділу Automation360 > Шаблони (Templates).

Виберіть тематику

Виберіть тематику шаблонів: Освіта (Education), eCommerce, Туризм (Tourism) або CRM.

Освіта

Шаблони з Освіти (Education) використовуються для роботи з учасниками курсів, семінарів та майстер-класів. Базові ланцюжки листів підійдуть бізнес-школам, центрам розвитку та тренінговим компаніям.

Ви можете обрати ланцюжки «Реєстрація/Підписка» (Registration/Subscription), «Підписка на бонус» (Subscription to bonus), «4 відео уроки» (4 video lessons), «Реактивація підписників» (Subscriber reactivation) та «Реєстрація на семінар» (Registration for seminar).

eCommerce

Шаблони з eCommerce використовуються для збільшення повторного продажу та отримання відгуку про товар.

Ви можете обрати ланцюжки «Реактивація покупців» (Customer reactivation) та «Відгук після покупки» (Feedback after purchase).

Туризм

Шаблони з Туризм (Tourism) використовуються для надсилання розсилки користувачам, які заповнили заявку на подорож.

Ви можете вибрати ланцюжки «Заявка на тур до Таїланду» (Application for a tour to Thailand), «Заявка на тур до Індії» (Application for a tour to India) та «Заявка на тур на Балі» (Application for a tour to Bali).

CRM

Шаблони з CRM використовуються в інтеграції з CRM сервісом. Стартом всіх ланцюжків є створення угоди чи зміна статусу угоди. Використовуйте ці шаблони для автоматизації спілкування з клієнтом на різних етапах роботи з клієнтом.

При налаштуванні автоворонки перевіряйте, щоб статуси в ланцюжку збігалися зі статусами угод в обраній воронці продажів.

Ви можете вибрати ланцюжки за такими кейсами:

Для товарів — «Замовлення в роботі» (In progress), «Замовлення оброблено» (Processed), «Замовлення відправлено» (Shipped), «Відгук про покупку» (Customer feedback).

Для заходів — «Запис на захід» (Registration for the event), «Нагадування про оплату» (Payment reminder), «Захід оплачено» (Paid), «Нагадування про захід» (Reminder of the event).

Виберіть ланцюжок

Виберіть потрібний ланцюжок і натисніть Використати шаблон (Use template). 

Відредагуйте дані автоворонки

Далі вам відкриється конструктор автоворонок. У першому вікні введіть назву автоворонки (Automation name), виберіть відправника (Sender's email, Sender's name), форму відписки з випадаючого списку (Unsubscribe page) і мову форми відписки (Unsubscribe form language).

Ви також можете вибрати категорію відписки для контактів (Unsubscribe category) і додати UTM-мітки. У підрозділі Додаткові параметри (Advanced options) ви можете додати пріоритетні дні тижня та час надсилання листів.

Натисніть Застосувати (Apply).

Перегляньте елементи в ланцюжку, де хотіли б змінити інформацію всередині — змінити налаштування блоку та додати свій контент — заголовки, основний текст та картинки. Щоб відредагувати елемент, натисніть на нього, праворуч відкриється панель редагування.

Ви також можете додавати свої елементи, міняти їх місцями або видаляти існуючі.

Старт серії можна змінити лише один раз під час створення ланцюжка. У блоках Email та SMS із контентом не забудьте підставити свої посилання та змінні, у блоках Фільтр (Filter) та Умова (Condition) перевірте, щоб відстежувалися наявні дані. Читайте детальніше: Елементи (блоки) Automation 360.

Для блоку «Email» можна також вибрати інший готовий шаблон. Щоб замінити шаблон, натисніть Видалити шаблон (Delete template). Потім з'явиться кнопка Вибрати шаблон (Select template), натисніть на неї та перейдіть у вкладку Шаблони сервісу (Service templates), натисніть Вибрати шаблон (Select template).

Читайте також: Як створювати динамічні листи за подіями на основі готових шаблонів SendPulse.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити ланцюжок за готовим шаблоном"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як створювати динамічні листи для подій на основі готових шаблонів SendPulse

    Далі

    Як відправити SMS повідомлення про статус замовлення в Automation 360

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні