Блок SMS в Automation 360
За допомогою блоку SMS ви можете включити відправку SMS повідомлень у ланцюжок автоворонки.
Розглянемо, як додати та налаштувати елемент.
Додайте елемент
Перетягніть блок SMS у поле редактора та приєднайте його до потрібного блоку.
Також можна змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію Назва елемента та введіть нову назву в полі.
Вкажіть час надсилання
Виберіть час, коли потрібно надіслати повідомлення. Ви можете вибрати Відразу, щоб надіслати повідомлення негайно, Через, щоб відстрочити час відправки, а також В точний час або В точний час та дату, щоб встановити час самостійно.
Докладніше про умови виконання блоку у статті Час виконання елемента (блоку).
Виберіть ім'я відправника
Щоб надіслати SMS на деякі оператори різних країн, вам може знадобитися реєстрація імені.
Читайте також: Як зареєструвати ім'я відправника SMS.
Введіть текст повідомлення
Сервіс підтримує будь-які символи Юнікоду. Ви можете використовувати латинський алфавіт або кирилицю. Одне повідомлення, яке вважається згідно з тарифами, включає 160 латинських символів або 70 символів Юнікоду.
Ви також можете включати у повідомлення змінні та надсилати кожному одержувачу різну інформацію. Для цього натисніть {{}} праворуч від вікна введення та виберіть змінну з адресної книги.
Якщо в блоці Старт ланцюжка ви вибрали:
- Додавання підписника, Особлива дата, Вебхук контакту або Зміна змінної - змінні підставляться із зазначеної адресної книги.
- Створення угоди або Зміна статусу угоди - змінні підставляться з полів у вибраній воронці CRM.
- Старт ланцюжка за подією - змінні підставляться з тіла події, що надсилає контакт, або з тіла події та адресної книги, якщо спочатку обрано адресну книгу (якщо в книзі є контакт з тією ж email адресою, яку ви передали за подією).
Ви також можете додати посилання на відписку.
Натисніть Застосувати, щоб зберегти налаштування та продовжуйте налаштовувати ланцюжок.
Особливості надсилання SMS повідомлень
SMS повідомлення можуть відправлятися національним або міжнародним каналом. Від того, яким каналом ви відправляєте SMS повідомлення, залежить їх вартість. Відправка SMS повідомлень національним каналом у кілька разів дешевше, ніж міжнародним.
Щоб змінити канал, перейдіть в Налаштування сервісу (Servise settings) > Інші налаштування (Other settings). Поставте галочку навпроти Канал відправки SMS, щоб використовувати міжнародний канал, або зніміть галочку, щоб використати національний канал.
Щоб відправляти SMS повідомлення національним каналом, зареєструйте ім'я відправника.
Якщо ви відправляєте SMS повідомлення міжнародним каналом, реєстрація імені відправника необов'язкова.
Якщо ім'я відправника не зареєстроване та не включена відправка міжнародним каналом, SMS повідомлення з авторозсилки не надсилатимуться.
Перегляд статистики
Щоб переглянути інформацію щодо блоку, вийдіть із редактора та у вкладці Ланцюжок (Flow) наведіть на потрібний блок. Ви побачите, скільки разів повідомлення було надіслано та доставлено.
Статуси можуть бути такими:
Чекає (Expects) | Контакти очікують настання часу виконання елемента, виставленого в налаштуваннях Виконати дію або через контакти очікують у черзі на обробку. |
Виконано (Done) | Повідомлення відправлено одержувачу на вказаний номер. |
Доставлено (Delivery) | Повідомлення доставлено одержувачу на вказаний номер.
Для отримання статусу |
Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель. Зверху відображається загальна кількість надісланих та доставлених SMS, а також кількість помилок.
Також внизу ви можете відфільтрувати, завантажити та подивитися контакти, яким були відправлені повідомлення, статус доставки, час та дату відправки листа та час та дату зміни статусу відправки.
Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.
Оновлено: 09.09.2024
або