Блок Messenger в Automation 360

Ви можете реалізувати мультиканальність в авторозсилках і додавати в сценарій ланцюжків відправлення повідомлень чат-бот в Instagram, WhatsApp, Facebook Messenger, або Telegram.

Зверніть увагу, що надіслати повідомлення в Facebook, WhatsApp та Instagram ви можете лише протягом 24 годин з моменту останнього повідомлення або взаємодії користувача з ботом.

Для кого можна запустити чат-бот

Отримувач повинен бути підписаний на чат-бота, з якого ви надсилатимете йому повідомлення, а також мати email або номер телефону в Аудиторії (Audience) вашого чат-бота.

Отримати додаткові контактні дані можна за допомогою:

Детальніше про способи створення змінних та оновлення значень у статті Як керувати підписниками та їх даними в аудиторії чат-бота.

Як використовувати блок «Messenger»

Щоб запустити Automation 360 і надіслати повідомлення через блок Messenger, ви можете відстежувати наступні тригери старту ланцюжка:

Ви також можете персоналізувати сценарій ланцюжка для кожного одержувача та використовувати елементи Фільтр (Filter), щоб розгалужувати гілки сценарію, залежно від значення змінних, та елемент Умова (Condition), щоб відстежувати отримання події або дії підписника.

Додайте блок

Перетягніть елемент Messenger в ланцюжок, з'єднайте його з елементом, після якого потрібно надіслати повідомлення в чат-бот і запустити ланцюжок чат-бота.

Ви також можете змінити назву елемента, щоб розрізняти блоки. Натисніть опцію Назва елемента та введіть нову назву в полі.

Вкажіть час надсилання

Виберіть час, коли потрібно надіслати повідомлення. Ви можете вибрати Відразу, щоб надіслати повідомлення негайно, Через, щоб відстрочити час відправки, а також В точний час або В точний час та дату, щоб встановити час самостійно.

Детальніше про умови виконання блоку у статті Час виконання елемента (блоку).

Виберіть бота

Виберіть бота, яку потрібно запустити.

Ви також можете додати кілька елементів Messenger і запустити відразу кілька чат-ботів, якщо ваші підписники використовують різні соціальні мережі.

Додайте вміст

Виберіть дію: надіслати повідомлення, запустити ланцюжок або надіслати шаблон.

Надішліть повідомлення

В блок Повідомлення (Text) введіть текст повідомлення, який буде відправлено у вибраних чат-ботах. До тексту ви можете додавати змінні та емодзі.

Запустіть ланцюжок

У блоці Ланцюжок (Flow) виберіть, який ланцюжок необхідно запустити для контакту. При необхідності ви можете переглянути сценарій.

Надішліть шаблон

Доступно на тарифі Pro і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Опція доступна тільки для чат-ботів WhatsApp: у блоці Шаблон (Template) оберіть схвалений шаблон повідомлення.

Ви можете вибрати шаблон без динамічного контенту (картинки, кнопки та вкладення). Якщо шаблон видалено в розділі Чат-боти, надсилання за ним однаково відбуватиметься, оскільки у WhatsApp шаблон не видалений.

Замініть цифри на змінну, яка додається з контактом у стартовому блоці. Таким чином кожен контакт отримає персоналізоване повідомлення.

Залежно від обраного блоку Старт ланцюжка, ви зможете вказати змінні з потрібної адресної книги, полів в обраній воронці CRM або з тіла події.

Якщо в шаблоні не вказати змінну або вказати змінну, яку не передали чи видалили, то на місці змінної в отриманому повідомленні додасться пробіл.

Ви можете продовжувати будувати сценарій ланцюжка, додаючи блок Дія (Action), щоб налаштувати дію з даними підписника, та інші блоки з надсиланням повідомлення через блоки Email, SMS, Viber, Push.

Читайте додаткові приклади створення авторозсилки з блоком Messenger в наступних статтях: Як створити авторозсилку за подією, Як відправити повідомлення за подією в CRM, Як відправити повідомлення про кинутий кошик, Як створити авторозсилку, що стартує за особливою датою.

Перегляд статистики

Щоб переглянути інформацію щодо блоку, вийдіть із редактора та у вкладці Ланцюжок наведіть на потрібний блок. 

Статуси можуть бути наступними:

Чекає (Expects) Контакти чекають настання часу виконання елемента, виставленого в налаштуваннях Виконати дію, або контакти очікують у черзі на обробку
Усі (всі) Сума всіх контактів, що пройшли через елемент
Виконано (Done) Повідомлення надіслано одержувачу до обраного месенджера

Щоб переглянути детальну статистику, натисніть на блок. Праворуч відкриється бічна панель.

Також внизу ви можете відфільтрувати, завантажити та переглянути контакти, яким були надіслані повідомлення, статус доставки, час та дату відправки листа та час та дату зміни статусу відправки.

Ви також можете натиснути на ID блоку та перейти до редагування елемента.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Блок Messenger в Automation 360"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Блок Viber в Automation 360

    Далі

    Блок Умова в Automation360

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні