Як додати шаблон для розсилок WhatsApp

Доступно на платному тарифі, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Користувачі, які підключили свій номер до WhatsApp Business API, можуть надсилати розсилки аудиторії. Розсилка всім підписникам можлива лише за схваленим шаблоном.

Відповідно до політики WhatsApp, отримувачі повинні знати ваш бренд і попередньо дати згоду на отримання повідомлень — тільки тоді ви зможете використовувати шаблони та ініціювати спілкування першими.

Можна відправляти регулярні шаблони, головне призначення яких — інформування наявних клієнтів про зміни з їхніми замовленнями або акаунтом, а також маркетингові шаблони — з інформацією про анонси подій, нагадування про можливості, знижки тощо. Більше прикладів знаходьте в документації Meta.

У цій статті розглянемо, як можна створити заявку на додавання шаблону повідомлення і відправити його на модерацію WhatsApp.

Перейдіть до розділу Чат-боти (Chatbots) і виберіть вашого WhatsApp чат-бота. Перейдіть на вкладку Шаблони (Templates) і натисніть Додати шаблон (Add Template), щоб створити новий шаблон.

Або ви можете вибрати готовий шаблон та відредагувати його. Виберіть потрібний шаблон зі статусом Приклад (Example) і натисніть на його назву.

Введіть назву шаблону

Введіть назву шаблону, за якою ви можете легко знайти шаблон у списку. Ви можете використовувати для назви латинські малі літери, цифри та символ підкреслення.

Додайте вміст шаблону

Введіть текст для шаблону. Ви можете вставляти в повідомлення емодзі та змінні у вигляді {{1}}, {{2}}. При надсиланні розсилки за шаблоном номера змінних можна замінити потрібними назвами змінних.

Ви також можете додати вкладення та підпис до вашого повідомлення.

Вкладення — Вгорі повідомлення. Ви можете вказати що додавати до шаблону: зображення, файл або відео. Виберіть потрібну дію зі списку і завантажте приклад файлу, що відправляється.

Додати безпосередньо картинку ви зможете під час створення розсилки. За допомогою картинки, наприклад, можна додати логотип компанії або банер заходу.

Підпис — Відображається внизу повідомлення. Ви можете вказати додатковий текст для підпису до повідомлення.

Додайте кнопку

Якщо потрібно додати кнопку, натисніть Додати кнопку. Ви можете вказати тригерне слово в тексті кнопки — коли користувач натисне кнопку, запуститься відповідний тригерний ланцюжок.

Також для кнопки ви можете додати посилання на ваш сайт чи захід.

Виберіть мову та категорію шаблону

Виберіть зі списку мову шаблону та категорію, яка підходить для вашого шаблону.

Доступні такі категорії шаблонів:

Marketing

Використовуються для реалізації різноманітних маркетингових цілей, наприклад, розширення клієнтської бази, стимуляція продажів або ретаргетинг.

У межах однієї маркетингової сесії (проміжок часу у 24 години, в який користувачеві надсилається перше повідомлення шаблону ‭«Маркетинг») можна використовувати лише 2 шаблони типу Marketing.

Відправлення повідомлень із більшою кількістю шаблонів призведе до помилки із кодом 131049 та повідомленням This message was not delivered to maintain healthy ecosystem engagement.

Читайте докладніше: Cloud API Error Codes.

Utility Використовуються для обробки базових клієнтських запитів, як перевірка статусу замовлення або зміна статусу підписки.
Authentication Використовуються для аутентифікації клієнтів з використанням одноразових кодів (наприклад, під час двофакторної аутентифікації). Цей тип шаблону не доступний у конструкторі шаблонів чат-ботів та може бути створений лише за допомогою додатку WhatsApp Business.

Більш докладну інформацію про шаблони чат-ботів WhatsApp можна переглянути в офіційному гайді Meta.

Надішліть шаблон на модерацію

Після того, як заповнили інформацію, натисніть Зберегти (Save) і шаблон відправиться на модерацію до Facebook.

Коли шаблон буде перевірено, статус зміниться з Надіслано (Sent) на Підтверджено (Confirmed) або Відхилено (Declined) і ви зможете почати створювати розсилки з підтвердженим шаблоном командою Facebook та WhatsApp.

Якщо Facebook заблокує шаблон після використання, статус шаблону зміниться на Suspended.

Використання шаблонів

Ви можете використовувати підтверджені шаблони при створенні масових розсилок, вибирати в блоці Повідомлення під час створення ланцюжків або надсилання повідомлень через API.

Щоб отримати структуру даних шаблону для надсилання шаблонних повідомлень через API методи Надіслати шаблонне повідомлення вказаному контакту, Відправити шаблонне повідомлення контакту за номером телефону, Відправити розсилку за шаблоном, перейдіть у вкладку Шаблони і натисніть Скопіювати код (Copy the code) навпроти потрібного шаблону. Скопіюйте значення з вікна і вставляйте у параметр template.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як додати шаблон для розсилок WhatsApp"

    Оцінка: 4 / 5 (4)

    Назад

    Як підтвердити компанію у Facebook Business Manager

    Далі

    Як використовувати кнопки форми (WhatsApp Flows)

    Популярне в нашому блозі

    Створіть власного чат-бота для WhatsApp