Як передавати користувацькі змінні при підписці на чат-бота
Інтеграція SendPulse з месенджерами дозволяє передавати власні змінні в обліковий запис SendPulse під час підписки через віджет або по переходу за посиланням. За допомогою цього функціонала ви можете передавати значення для існуючих змінних в Аудиторії чат-бота.
Зверніть увагу, що для передачі змінних потрібно попередньо їх створити в аудиторії чат-бота. Надсилання даних на неіснуючі поля ігноруватиметься.
Ви також можете передавати UTM-мітки зі свого сайту або під час підписки за посиланням. Значення позначок для кожного підписника зберігаються у відповідній змінній в Аудиторії чат-бота.
Передача даних під час підписки на чат-бота за допомогою віджету або посилання працює на цей момент тільки для Facebook, Telegram та Instagram. При підписці на WhatsApp чат-бота ви не можете передавати змінні користувача, оскільки соціальна мережа не підтримує цю можливість.
При підписці через віджет
JS скрипт віджета підписки може автоматично визначати та зберігати UTM-мітки, які були на момент заходу на сайт у поточній сесії, коли відбулася підписка. Тому в більшості випадків ручне налаштування не потрібно.
Щоб передати UTM-мітки при підписці на віджет, URL-посилання на сайт, на який користувач перейшов, повинні бути ці параметри через &
і ?
.
Якщо ви хочете передати інші мітки або додаткові змінні, ви можете використовувати один з двох способів нижче.
Спосіб 1. Через скрипт window.oSpP
Після додавання коду віджета підписки чат-бота, додайте на сайт код виду:
<script type="text/javascript">
window.oSpP = {
phone: '+123123123',
email: 'username@ example.com',
name: "Olga",
city: "Odessa"
}
</script>
Якщо користувачі підписалися на чат-бота, а потім для цих користувачів з'явилися змінні {{phone}}
, {{email}}
, {{city}}
та {{name}}
їх дані не будуть передані до облікового запису SendPulse.
Якщо ви підключали додатковий збір змінних для підписників web push повідомлень за допомогою window.oSpP
, віджет для збору додаткових змінних для чат-бота може не спрацювати, оскільки будуть конфлікти. Використовуйте другий спосіб
Спосіб 2. Через приховані поля введення
Додайте на сайт додаткові поля input із класом sp_push_custom_data
:
<input type="hidden" name="email" class="sp_push_custom_data " value="username@example.com">
<input type="hidden" name=phone" class="sp_push_custom_data " value="+123123123">
<input type="hidden" name="name" class="sp_push_custom_data " value="Olga">
<input type="hidden" name="city" class="sp_push_custom_data" value="Odessa">
Обидва способи універсальні для сайтів на будь-яких CMS.
При підписці з переходу за посиланням
Ви також можете передавати змінні під час підписки на бота, вставляючи в посилання на бота змінні через параметр ?ref
(для Facebook Instagram в Android) або ?start
(для Telegram), розділяючи змінні знаком |
. У Instagram та Facebook змінні потрібно розділяти знаком __
.
За допомогою такого механізму можна передавати utm-мітки, email, телефон чи інші змінні. При переході за посиланням та стартом діалогу значення змінних записуються для конкретного підписника в аудиторії чат-бота.
Ви можете скопіювати приклад посилання у самому сервісі. Читайте докладніше: Запуск бота за посиланням або QR-кодом.
Наприклад, посилання для Facebook чат-бота з передачею додаткових змінних буде мати такий вигляд:
https://m.me/{page_id}?ref={flow_id}__var1_name=value1__var2_name=value2
Де flow_id
– ID ланцюжка, var_name
– назва змінної, а value
– значення, яке потрібно передавати. Усі наведені параметри у прикладі опціональні.
Посилання для Facebook з передачею UTM-міток буде мати такий вигляд:
https://m.me/{page_id}?ref={flow_id}__utm_source=google__utm_medium=cpc
Для посилання Telegram чат-бота додатково необхідно додати проміжний домен «tg.pulse.is», оскільки Telegram має обмеження за форматом і розміром даних, що передаються. Посилання буде мати такий вигляд:
https://tg.pulse.is/{bot_name}?start={flow_id}|var1_name=value1|var2_name=value2
Для посилання на Telegram чат-бот з передачею UTM- міток буде мати такий вигляд:
https://tg.pulse.is/{bot_name}?start={flow_id}|utm_source=google|utm_medium=cpc
Для Instagram чат-бота з передачею додаткових змінних буде мати такий вигляд:
https://ig.me/{bot_name}?ref=6394bea23fe17d63de57d6f3__var1_name=value1__var2_name=value2
Для Viber чат-бота посилання спрацює тільки на пристрої, де встановлено застосунок, і матиме такий вигляд:
viber://pa?chatURI=bot_name&context=flow_id|var1=value1|var2=value2
При відправці форми на сайті
Перенаправляйте користувача в бот після заповнення форми на сайті, створеному за допомогою конструктора SendPulse, та надсилайте дані в аудиторію чат-бота.
Перейдіть у чат-бот, натисніть на три крапки та скопіюйте посилання на ланцюжок — саме це посилання треба вказати як URL-адресу в налаштуванні форми.
Змінні в аудиторії вашого чат-бота повинні збігатися з назвами полів форми.
Читайте також: Налаштування підтвердження: Перехід на сторінку.
Оновлено: 29.07.2024
або