Як підключити онлайн-чат
За допомогою онлайн-чатів ви можете налаштувати зв'язок із відвідувачами сайту, залучити нових покупців та, відповідно, збільшити продаж вашого бізнесу. Підключіть чат до вашого сайту, запросіть операторів та автоматизуйте спілкування, використовуючи автовідповіді бота.
У статті розглянемо, як підключити онлайн-чат на ваш сайт та налаштувати його зовнішній вигляд.
Що таке онлайн-чат
Онлайн-чат – це інструмент, який дозволяє користувачам спілкуватись у режимі реального часу. Відвідувачі надсилають повідомлення через віджет чату на сайті, а оператори або чат-боти на них відповідають через вибраний сервіс чатів.
Чат дає можливість швидко та ефективно спілкуватися, допомагає усувати сумніви та розв'язувати можливі проблеми, а також надає інформацію. Вони допомагають компаніям встановити більш тісний зв'язок із клієнтами, оперативно відповідати на їхні запитання та потреби, а також підвищувати рівень персоналізації взаємодії.
Як створити та підключити чат
Перейдіть до розділу Чат-боти у вашому обліковому записі SendPulse. Якщо раніше у вас не було підключених каналів, натисніть кнопку Підключити канали.
Якщо ви вже підключали роботів, перейдіть в розділ Керування роботами (Manage bots) і натисніть Додати бота (Add bot). Також ви можете вибрати Підключити (Connect) навпроти Чат для сайту (Live chat).
Підключіть сайт
Ви можете встановити віджет чату на сайт, створений у SendPulse, або на сторонній веб-сайт.
Встановити віджет чату на сайт, створений з SendPulse (Install a live chat widget on a site created with SendPulse) |
Виберіть сайт, створений у конструкторі сайтів, міні-лендінгів або під час створення курсів. Після вибору сайту код проекту буде автоматично доданий до налаштувань сайту. |
Встановити віджет чату на сторонній сайт (Install a live chat widget on a third-party site) |
Введіть посилання на сайт, до якого бажаєте додати віджет. Код установки можна скопіювати після налаштування зовнішнього вигляду. |
Натисніть Продовжити (Continue).
Налаштуйте зовнішній вигляд
Незалежно від вибору сайту підключення, другий крок однаковий.
Налаштуйте, як відображатиметься віджет відвідувачам сайту. Виберіть розташування віджету праворуч або ліворуч сторінки сайту. Виберіть колірну схему, яка підходить під кольори вашого бренду та сайту. Введіть назву, яка відображатиметься у шапці чату.
Праворуч ви можете переглядати, як виглядатиме розгорнутий чат. При відвідуванні сайт віджет згорнутий у лаунчер. При натисканні на нього відкриється чат з історією, якщо відвідувача сайті другий раз.
Ви також можете додати опис чату та посилання на вашу політику конфіденційності.
Після завершення налаштування зовнішнього вигляду натисніть Продовжити (Next).
Якщо ви вибрали інсталяцію на сайт SendPulse, ви перейдете до головної сторінки налаштувань бота і можете відразу перевіряти чат на сайті та переходити до створення автовідповідей.
Завершіть підключення
Якщо ви вибрали інсталяцію на сторонній сайт,вам потрібно буде завершити налаштування. Скопіюйте код для встановлення та вставте його на сайт. Потім натисніть Перевірити установку (Check installation).
Ви можете вставити скрипт:
- на всі сторінки свого сайту, де потрібен попап, перед закриваючим тегом </body>;
- файл, що підключається до всіх сторінок.
- на всі сторінки свого сайту за допомогою Google Tag Manager;
Якщо у вас немає доступу до адмінки або не знаєте, як це зробити, відправте код адміністратору сайту або програмісту.
Читайте також: Як додати віджет у конструктор сайту та Як додати код чату на сайт за допомогою Google Tag Manager.
Якщо код встановлено вірно, ви перейдете до головної сторінки налаштувань бота. Якщо сервіс не розпізнав код, з'явиться статус Не підключено
і вам потрібно буде перевірити інсталяцію.
Якщо встановлюватимете код пізніше, натисніть Пропустити перевірку. Щоб скопіювати та перевірити статус установки, вам потрібно перейти до Налаштування бота > Інтеграція з сайтом.
Як налаштувати бот
Після створення віджету можна переходити до автоматизації спілкування.
Перегляньте та відредагуйте стандартні ланцюжки або створіть тригерні слова та свій ланцюжок. Додайте в повідомлення запит клієнтських даних, щоб не втрачати зв'язку з клієнтами та спілкуватися через додаткові канали зв'язку.
Читайте детальніше: Як створити автоматичний ланцюжок для онлайн-чату на сайті.
Підключіть інтеграцію з OpenAI та додайте підказку для ChatGPT, щоб штучний інтелект міг консультувати користувачів з питань компанії на сайті на основі ваших даних.
Запросіть членів команди, щоб менеджери моніторили запитання клієнтів у чаті, коли вони запитують адміністратора.
Читайте детальніше: Як надати доступ до свого облікового запису і Як спілкуватися з відвідувачами сайту в онлайн чатах.
Оновлено: 02.07.2024
або