Початок роботи з чат-ботами в SendPulse

Чат-боти дозволяють автоматизувати відповіді на типові запитання, збирати контактні дані, обробляти запити клієнтів і супроводжувати замовлення. Налаштований бот працює цілодобово, допомагає оптимізувати бізнес-процеси та підвищити ефективність обслуговування.

У сервісі доступний конструктор ланцюжків із drag-and-drop інтерфейсом і широким набором елементів, що дає змогу обробляти запити, збирати й зберігати особисту інформацію, а також розгалужувати сценарії залежно від поведінки користувачів.

Основні можливості сервісу:

  • Один інтерфейс для створення ботів у Telegram, Facebook Messenger, WhatsApp, Instagram, Viber, онлайн-чаті на сайті.
  • Понад 10 елементів для побудови різноманітних сценаріїв від простих привітань до складних воронок продажів.
  • Змінні та теги для збереження інформації про користувачів, щоб персоналізувати повідомлення та сегментувати аудиторію за різними критеріями.
  • Статистика сесій, повідомлень, кліків на кнопки та конверсій за кожним ланцюжком окремо.
  • Інтеграція із CRM, створення вебхуків та API-запитів для побудови єдиної автоворонки у сервісі автоматизації, що включає також email-, SMS- та push- розсилки.
  • Інтеграція із сучасними моделями ШІ для генерації контенту, аналізу намірів користувача та динамічного розгалуження ланцюжків.

У цій інструкції розглянемо основні кроки для запуску бота в SendPulse.

Підключіть бота

Підключіть чат-бот до вибраної платформи: Telegram, WhatsApp, Instagram, Viber, Facebook або онлайн-чату на сайті. Для більшості платформ потрібно авторизуватися через акаунт і вибрати потрібну сторінку або чат.

Перейдіть у розділ Чат-боти > Мої боти > Додати бота, виберіть потрібний канал і дотримуйтесь інструкцій.

Читайте також: Як створити чат-бот у Telegram, Як створити WhatsApp чат-бот, Як створити чат-бот та підключити його до Сторінки Facebook, Як створити Instagram чат-бот, Як створити Viber чат-бот, Як підключити онлайн-чат.

Створіть структуру бота

Перед створенням ланцюжків важливо визначити загальну архітектуру сценаріїв: які запити буде обробляти бот і як виглядатиме маршрут користувачів.

Відповідь на кілька запитань допоможе побудувати правильну логіку:

  • що має зробити користувач (залишити заявку, зробити оплату, отримати консультацію)?
  • яку мінімальну інформацію потрібно отримати?
  • які варіанти розвитку сценарію можливі залежно від відповіді?

Перейдіть у Структура бота > Тригери та виберіть тригери, які запускатимуть ланцюжки:

  • старт після підписки на бота;
  • відповідь на ключове слово;
  • натискання на кнопку у повідомленні;
  • події через API.

Читайте також: Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота.

Потім створіть ланцюжок за допомогою елементів конструктора, щоб налаштувати ланцюжок для ваших бізнес-потреб: вітати нових підписників, консультувати, продавати товари, а також збирати та фільтрувати дані та надсилати інформацію у сторонню систему для подальшої обробки.

Ви можете спроєктувати логіку діалогу за допомогою наступних елементів:

  • використовуйте Повідомлення для текстів, зображень, відео або опитувань;
  • додавайте Дії для збереження відповідей у змінні або надсилання даних у CRM;
  • залучайте Фільтри, щоб розділити користувачів залежно від їхніх відповідей;
  • застосовуйте Запити API для інтеграції із зовнішніми сервісами;
  • використовуйте Повтор для нагадування про невиконані дії.

Працюйте в режимі «від задачі до рішення»: кожен блок сценарію має наближати користувача до цільової дії.

Читайте також: Рекомендації щодо створення ланцюжків чат-ботів, Як працювати з конструктором ланцюжків чат-бота, Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота.

Також ви можете використовувати готові шаблони ланцюжків, щоб швидко створити типові сценарії для запису на консультацію, бронювання, підписки на розсилку тощо.

Підключіть ШІ

Ви можете інтегрувати свого бота із моделями штучного інтелекту від OpenAI, щоб визначати намір користувачів та автоматично спрямувати їх в потрібний сценарій залежно від досягнення цілі або дій.

Читайте докладніше: Як підключити ChatGPT від OpenAI до чат-бота, Елемент ШІ крок в чат-ботах.

Створіть меню для навігації

Статичне меню допомагає користувачам повернутись у потрібний розділ незалежно від етапу діалогу.

Перейдіть у Налаштування бота > Меню та додайте кнопки. Наприклад, ви можете створити такі кнопки: Головна, Запис на консультацію, Мої замовлення, Підтримка.

Читайте також: Як створити меню чату, Як створити меню для Telegram чат-бота, Як створити постійне меню для Instagram чат-бота.

Cтворіть змінні та теги

Зберігайте інформацію про користувачів у тегах та змінних, щоб персоналізувати повідомлення та розгалужувати сценарії за інтересами або статусами.

Перейдіть в Аудиторія та натисніть Створити змінну. Введіть назву та виберіть тип. Додавайте користувацькі значення вручну або збирайте інформацію через сценарій ланцюжків. Для додавання загальних даних про ваш бізнес використовуйте глобальні змінні.

Читайте також: Які змінні використовуються в ботах, Як встановлювати теги підписникам чат-бота.

Збирайте підписників

Для більшості соцмереж ви можете запускати сценарії ланцюжків після підписки користувача або іншого типу взаємодії з ботом у діалозі.

Існує кілька варіантів розширення бази підписників:

Читайте також: Як налаштувати запуск чат-бота.

У Telegram, Viber та WhatsApp також можна імпортувати наявні контакти через файл або інтеграцію.

Зібраних підписників із даними ви можете переглядати в розділі Аудиторія.

Аналізуйте статистику

В кожному ланцюжку та надісланій розсилці відстежуйте, скільки користувачів проходить сценарії, на які кнопки натискають найчастіше, де відбувається вихід із ланцюжка. Статистика допомагає виявити слабкі місця й оптимізувати сценарії.

Читайте також: Як перевірити статистику взаємодії користувачів із чат-ботом.

Спілкуйтеся з підписниками

Менеджери можуть підключатися до чатів і вести діалоги з користувачами в реальному часі. Для цього використовуйте розділ Діалоги у SendPulse. Доступ до чатів можна розподіляти між членами команди за каналами або статусом.

Читайте також: Як працювати з підписниками бота в діалогах.

Інтегруйте з іншими сервісами SendPulse

Ви можете обмінювати дані між сервісом Чат-боти та іншими сервісами SendPulse, щоб налагодити єдину екосистему збору, оновлення та обробки лідів, а також подальшої комунікації з ними.

Ідентифікація контактів між сервісами відбувається за допомогою email адреси або телефону.

Як можна передавати дані із чат-ботів до інших сервісів SendPulse:

CRM Для управління даними в CRM:
Курси Для реєстрації нових студентів запрошуйте їх за допомогою дії Реєстрація на курс.
Розсилки Для надсилання повідомлень через email, SMS, Viber запитуйте у користувачів email-адресу та телефон, щоб автоматично зберігати в книги.
Автоматизація Для запуску ланцюжків після наступних подій в інших сервісах:

Підключайте інтеграції з іншими сервісами

За допомогою API та вебхуків ви можете передавати та отримувати дані з інших систем. Використовуйте Chatbots service API для створення запитів або підключайте передачу даних всередині ланцюжків за допомогою блоків Запит API та дії Надіслати вебхук.

Також ви можете створювати власні рішення та монетизувати їх через використання застосунків користувачами.

Придбайте тарифний план

Платформа доступна для безплатного використання, а за потреби масштабування функціонал можна розширити, вибравши платний тариф. Для сервісу Чат-боти його вартість залежить від кількості підписників, щоб ви могли адаптувати витрати до обсягу аудиторії.

Ознайомитися з усіма варіантами можна на сторінці тарифів.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Початок роботи з чат-ботами в SendPulse"

    Оцінка: 4 / 5 (8)

    Далі

    Рекомендації щодо створення ланцюжків чат-ботів

    Популярне в нашому блозі

    Створіть власного чат-бота