Як створити WhatsApp чат-бота
Щоб автоматизувати процес комунікації з користувачами в WhatsApp, вам потрібно створити бізнес облікові записи в Facebook і WhatsApp і підключити ваш номер до WhatsApp Business API. За допомогою простого майстра підключення WhatsApp чат-бота ви зможете зробити це за чотири кроки.
У статті розглянемо, як створити чат-бот на новий номер. Якщо ви вже використовували номер з іншим провайдером WhatsApp Business API, спершу перенесіть номер.
Почніть налаштовувати у вашому акаунті SendPulse
Перейдіть до розділу Чат-боти (Chatbots) у вашому обліковому записі SendPulse. Якщо раніше у вас не було підключених каналів, натисніть Підключити канали (Connect Channels).
Якщо ви вже підключали ботів, перейдіть в розділ Керування ботами і натисніть Додати бота (Add bot). Також ви можете вибрати Підключити (Connect) навпроти потрібного каналу.
У розділі WhatsApp у вкладцi Новий бот натисніть Продовжити через Facebook (Continue with Facebook).
Якщо ви вже використовували номер, що підключається в WhatsApp Business API, вам потрібно перейти у вкладку Перенесення номера. Читайте докладніше: Як перейти в SendPulse з інших провайдерів WhatsApp.
Увійдіть у Facebook обліковий запис, з якого ви створювали або створюватимете бізнес обліковий запис у Facebook.
Далі запуститься майстер налаштування облікового запису для створення WhatsApp чат-бота. Натисніть Get started.
Надайте необхідні дозволи на доступ до облікового запису та платежів та натисніть Продовжити (Continue).
Підключіть Facebook та WhatsApp бізнес акаунти
Створіть новий обліковий запис у Facebook або оберіть вже створений.
При створенні нового бізнес-аккаунту в Facebook вкажіть інформацію про вашу компанію: юридичну назву, яка використовується у платіжних документах, номер телефону, сайт та електронну адресу.
Для прискорення процесу налаштування рекомендуємо підтвердити свою компанію Facebook Business, перш ніж подавати заявку на підключення WhatsApp. Верифікація бізнесу облікового запису в Facebook може відрізнятися залежно від країни бізнесу облікового запису.
Читайте докладніше: Як підтвердити бізнес обліковий запис у Facebook.
Також ознайомтеся з пунктом 4 Політики використання сервісу розсилок WhatsApp про заборонений контент для розсилок згідно з правилами Facebook та WhatsApp.
Перевірити статус підтвердження облікового запису ви можете у розділі налаштувань компанії Центр безпеки.
Далі, щоб створити WhatsApp Business обліковий запис для вибраного Facebook бізнес облікового запису, вкажіть ім'я користувача та часовий пояс.
Якщо ви створюєте бота для непідтвердженого бізнес облікового запису в Facebook, ви можете використовувати чат-бота WhatsApp в тестовому режимі. У цьому режимі вам доступно до 10 діалогів та відправок розсилок за підтвердженими шаблонами на два номери.
Налаштуйте профіль WhatsApp Business
Введіть ім'я для WhatsApp Business, яке відображатиметься як ім'я створеного чат-бота.
Ім'я, що відображається, має бути пов'язане з вашою компанією, відповідати керівництву WhatsApp на вибір імені та не порушувати Торговельну політику WhatsApp та Політику WhatsApp Business.
Якщо ім'я, що відображається, відрізняється від юридичної назви вашої компанії, вкажіть сайт, що підтверджує ставлення вашої компанії до відображуваного імені.
Назва компанії та зелена галочка в чаті відображається лише для офіційних бізнес-акаунтів WhatsApp (зазвичай це тільки всесвітньовідомі компанії). В інших випадках у чаті та профілі буде виводиться номер телефону.
Виберіть категорію профілю та заповніть опис вашої компанії, який відображатиметься вашим підписникам.
Зареєструйте номер у WhatsApp
Введіть номер телефону для реєстрації (цей телефон буде прив'язаний до створеного облікового запису в WhatsApp для надсилання розсилок) і виберіть спосіб підтвердження номера.
Використовуйте номер, на який можна отримувати SMS або голосове повідомлення з кодом. Допустимі мобільні та міські номери.
Якщо ви вперше підключаєте WhatsApp Business API на цей номер, переконайтеся, що телефон видалено з програми WhatsApp для споживачів. Якщо ваш номер вже підключено до іншого провайдера, спочатку перенесіть номер.
Після того, як ви прив'яжете номер до WhatsApp Business API, попередня історія діалогів стане недоступною і ви більше не зможете керувати ними з програми WhatsApp. Також ви не зможете переключити номер для використання програми надалі. Спілкуватися з клієнтами від цього номера ви зможете лише через програму SendPulse Діалоги.
Якщо ви не отримали код, читайте Причини, з яких не надходить код реєстрації.
У наступному вікні вкажіть код, який прийде до вас в SMS чи голосовому повідомленні.
При введенні вірних даних ваш обліковий запис буде успішно активовано. Налаштування оточення бота зазвичай займає кілька хвилин і після цього чат-бот буде готовий до використання.
Режим бота залежатиме від того, чи підтверджений у вас бізнес обліковий запис у Facebook. Якщо обліковий запис не підтверджено, ви зможете використовувати чат-бот на пробному доступі.
Підпишіться на свого WhatsApp бота
Щоб мати можливість тестувати свій чат-бот в WhatsApp, необхідно додати ваш другий обліковий запис WhatsApp власником бота. Для цього вам потрібно при підписці відправити код, який ви бачите на екрані, від вашого особистого WhatsApp облікового запису вашому бізнес-акаунту WhatsApp з чат-ботом.
Для переходу до програми WhatsApp та надсилання повідомлення ви можете перейти за посиланням у вікні або відсканувати QR-код.
При перезавантаженні сторінки код змінюватиметься. Вам потрібно надіслати поточний код для ідентифікації користувача власником бота.
Як додати власника бота через QR-код:
- Увійдіть до свого особистого облікового запису в мобільному додатку WhatsApp.
- Відкрийте на робочому столі сторінку з підключенням WhatsApp бота в SendPulse, де видно модальне вікно з QR-кодом, як на скріншоті вище.
- Відкрийте камеру телефону та наведіть на QR-код, щоб відсканувати його.
- Після того як ви перейшли за посиланням у програму WhatsApp, у поле введення буде введений код, який вам потрібно надіслати.
- Натисніть на іконку Надіслати.
При правильному підключенні ви отримаєте Welcome-серію, а в аудиторії бота до вашого контакту додасться напис Власник
.
Тепер можна переходити до додавання шаблонів повідомлень, створення персоналізованих розсилок і налаштування ланцюжка вашого чат-бота.
Оновлено: 11.07.2024
або