Причини, з яких не надходить код реєстрації
Причин, з яких ви могли не отримати код для завершення реєстрації в WhatsApp Business, зазвичай дві: ваш телефон прив'язаний до мобільного додатку (WhatsApp або WhatsApp for Business) або ви вже підключали цей номер до WhatsApp Business API через іншого провайдера.
Видалення програми з пристрою не видаляє обліковий запис у WhatsApp. Щоб видалити обліковий запис із програми:
- Відкрийте програму WhatsApp.
- Перейдіть до Параметри (Settings) > Акаунт (Account) та натисніть Видалити мій обліковий запис (Delete My Account).
- Введіть ваш номер у міжнародному форматі та натисніть Видалити мій обліковий запис (Delete My Account).
Видалення облікового запису є незворотною дією і ви втратите всю історію діалогів на цьому номері.
Читайте докладніше: Як видалити обліковий запис WhatsApp в документації WhatsApp.
Щоб перевірити, чи відв'язаний телефон, ви можете перейти за посиланням https://wa.me/11111111111
(де 11111111111
— ваш номер телефону в міжнародному форматі) та натиснути Почати спілкування. Якщо номер готовий до підключення, при переході за посиланням у кнопці буде помилка, що такий номер не існує: Phone number shared via url is invalid
.
У деяких випадках WhatsApp може не відобразити помилку. Інший спосіб перевірити, чи номер відв'язаний, — відправити повідомлення на нього. Якщо ви побачите статус повідомлення Надіслано
(одна галочка) або Доставлено
(дві галочки), номер вже прикріплений до некомерційного облікового запису.
Оновлено: 11.07.2024
або