Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном

Ланцюжки допомогають оптимізувати час й автоматизувати комунікацію та роботу з клієнтами з різних питань. В SendPulse ви можете знайти шаблони ланцюжків з різних тем: від обробки запитів клієнтів до надання послуг за допомогою штучного інтелекту, які допоможуть розв'язувати рутинні задачі.

У статті ми розглянемо, як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном та підлаштувати під свої потреби.

Виберіть шаблон

Перейдіть в розділ «Чат-боти» (Chatbots) у вкладку «Шаблони» (Templates).

Перегляньте перелік шаблонів за категоріями та виберіть, яка більше підходить під вашу задачу.

Наприклад, у категорії «Бронювання» ви знайдете ланцюжки для призначення зустрічей в різних сферах, в «Ecommerce» — ланцюжки з пропонуванням послуг та оплатою за них, а в «Підтримка клієнтів» — ланцюжки з ідентифікацією та розв'язання питань клієнтів.

Після того, як вибрали, натисніть на сам шаблон.

Виберіть бота

Виберіть, в який бот скопіювати ланцюжок.

Під час вибору ланцюжка звертайте увагу, для якої соцмережі він доступний. Деякі ланцюжки доступні тільки для певних соцмереж.

Для деяких ланцюжків ви також можете переглянути, як спілкування в месенджері виглядатиме для користувача.

Натисніть «Копіювати ланцюжок» (Copy flow).

Деякі шаблони містять платні елементи. Щоб скопіювати ланцюжок, потрібно перейти на платний тариф.

Відредагуйте ланцюжок

Перегляньте сценарій ланцюжка та всі підсвічені блоки, на які треба звернути увагу. Ви можете відредагувати всі умови, значення та елементи під ваші потреби.

Читайте докладніше про налаштування елементів у статті «Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота» та про нюанси роботи різних месенджерів у статті «Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший».

Наприклад, у блоці «Повідомлення» в текстових блоках вам, можливо, потрібно змінити або уточнити інформацію про ваші послуги чи продукти. У кнопках з посиланнями потрібно вставити посилання на ваш сайт, у кнопках оплати – підключений метод оплати. В елементах з показом медійної інформації – завантажити картинку або файл.

Особливу увагу зверніть на блоки із застосуванням чи зберіганням змінної – вам потрібно вибрати змінну, яка існує в аудиторії вибраного бота.

Якщо ви не встановите існуючу змінну, користувач не отримає потрібну інформацію, або навпаки, прийнята інформація від користувача не збережеться.

Змінні зазвичай використовуються у таких блоках:

  • «Повідомлення» – у текстовому полі під час персоналізації та зберігання значень після отримання відповіді користувача в опції «Чекати на відповідь підписника»;
  • «Дія» – для дій «Встановити змінну», «Створити угоду», «Редагувати угоду» та «Сповістити мене»;
  • «Фільтр» – для умови «Значення змінної»;
  • «Запит API» – у полі для відправки URL та тіла запиту та для зберігання значень після отримання відповіді запиту.

Додатково в блоці «Пауза» перегляньте налаштування часу затримки відповіді під умови роботи вашого сервісу.

У блоці «Фільтр» перегляньте виставлені дати за умовами та/або фільтри, де потрібно вибрати елемент. Наприклад, для фільтра «Виконання оплати» потрібно вибрати товар, а для фільтра «Учасник групи» — додану групу в Telegram.

У блоці «Дія» потрібно буде вибрати, в яку воронку та на який етап зберігати угоди в CRM та вибрати канал у Telegram.

У блоках «Запит API» та «Дія: Відправити вебхук» — додайте URL на запит до вашого сервісу.

Після того, як відредагували ланцюжок, відправте собі, щоб перевірити його роботу, а потім збережіть:

Зберегти та відправити собі (Save and send to yourself) Зберігає зміни в поточному ланцюжку та відправляється на контакт, який є власником боту.
Зберегти як новий ланцюжок (Save as a new flow) Зберігає зміни ланцюжка як новий ланцюжок. Копія старого ланцюжка залишається без змін
Зберегти та вийти (Save and exit) Зберігає зміни в поточному ланцюжку та закриває конструктор ланцюжків
Зберегти шаблон (Save template) Зберігає зміни в шаблоні в розділі «Шаблони». Під час наступного вибору шаблону ви скопіюєте ланцюжок з вашими змінами.

Запустіть ланцюжок

Новий ланцюжок зберігається в розділі «Структура боту» (Bot Structure) > «Ланцюжки» (Flows). Щоб запустити ланцюжок для користувачів, ви можете поділитися посиланням на нього, підключити до віджета підписки на сайті або створити тригер за ключовим словом і вибрати ланцюжок.

Читайте докладніше «Як налаштувати запуск чат-бота».

Щоб налаштувати запуск за ключовим словом, що вводить користувач, або іншим тригером, перейдіть в «Структура боту» (Bot Structure) > «Тригери» (Triggers). Натисніть «Створити новий тригер» (Create a new trigger) та введіть тригерне слово та інші налаштування.

Виберіть створений тригер з панелі та натисніть «Привʼязати існуючий» (Bind existing). Виберіть ланцюжок зі списку.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як редагувати мінілендинг чат-ботів

    Далі

    Як тарифікуються підписники у чат-ботах

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно