Корисні інструменти

Вибирай своє: 8 українських CRM-систем для різних видів бізнесу

7 minutes

Вибирай своє: 8 українських CRM-систем для різних видів бізнесу

Українські CRM-системи складають гідну конкуренцію іноземним аналогам та мають додаткову перевагу: вони підлаштовані під особливості, сервіси та потреби вітчизняного бізнесу. У цій статті ми підготували добірку кращих, на наш погляд, платформ, які допомагають оптимізувати бізнес-процеси та збільшити продуктивність.

CRM-системи для малого й середнього бізнесу

Просте використання, масштабованість, інтеграція з іншими інструментами, доступність — основні вимоги до CRM-систем для підприємців. Розглянемо слушні варіанти.

SendPulse

Це зручна CRM від українських розробників, яка дає змогу підприємцям та компаніям автоматизувати процеси маркетингу та управління продажами. Серед доступних можливостей:

  • Збір контактів із різних джерел та сегментація за віком, регіоном, інтересами тощо. Це допомагає створювати персоналізовані рекламні кампанії для конкретних цільових груп.
  • Створення та керування воронкою продажів. Відстеження прогресу кожної угоди у воронці та визначення, на яких етапах потрібно реалізувати заходи для підвищення конверсії.
  • Автоматизація маркетингових процесів: зокрема, email та SMS розсилок.

CRM-система інтегрована з іншими продуктами SendPulse: чат-ботами, конструктором сайтів, сервісом автоматизації маркетингу тощо. Програма проста у використанні, щоб у ній розібратися, не треба спеціальних знань.

Кабінет користувача CRM від SendPulse
Кабінет користувача CRM від SendPulse

Плюси:

  • проста у використанні українська CRM з безплатним планом,
  • годиться для організації командної роботи,
  • можливість автоматичних розсилок за налаштованими подіями,
  • взаємодія з клієнтами на всіх етапах,
  • автоматичне створення угод за налаштованими параметрами,
  • доступ до перегляду архіву угод,
  • доступна та якісна технічна підтримка.

Мінус: не дуже мало можливостей для підключення сторонніх сервісів.

Ціни. Для команди до п’яти користувачів CRM-система SendPulse безплатна. Вона дає змогу організувати процеси та керувати каналами продажів. Платний тариф стартує від 1350 грн на місяць і надає доступ до роботи з CRM десяти користувачам. Вартість залежить від кількості користувачів і функцій.

Корисно знати: «Як працювати з CRM SendPulse».

SalesDrive

Українська CRM призначена для автоматизації продажів та інших маркетингових операцій. Система зберігає інформацію про контакти та потенційних клієнтів: це дані для зв’язку, інтереси, історія взаємодій. Програма відстежує заявки: від першого контакту й до закриття угоди.

Можна налаштовувати типи заявок, призначати відповідальних менеджерів та відстежувати виконання. SalesDrive також допомагає планувати продажі та досягати встановлених цілей, відстежуючи прогрес та отримуючи звіти про продуктивність.

Принцип керування базою даних клієнтів в SalesDrive
Принцип керування базою даних клієнтів в SalesDrive

Плюси:

  • інтеграція з CMS, банками України,
  • віртуальний касовий апарат,
  • великий набір функцій,
  • простота використання,
  • якісна клієнтська підтримка.

Мінус: немає безплатного тарифу, лише 14-денна демоверсія.

Ціни. Вартість інструменту стартує від 615 грн на місяць за умови оплати за рік. У цьому тарифі може працювати до двох користувачів. Якщо потрібно більше допусків, треба вибирати дорожчі тарифні плани.

Asteril CRM

Досить відома українська CRM-система для малого бізнесу й не тільки. Її позиціонують як систему автоматизації онлайн-продажів. Зокрема, вона дає змогу значно оптимізувати процеси взаємодії з клієнтами: продажі, просування, управління замовленнями, обслуговування. У системі можна зберігати клієнтські дані, створювати воронки продажів, керувати угодами й документами, писати та розсилати повідомлення. Доступні й інструменти аналітики: звіти та інші корисні дані.

Плюси:

  • великий набір функцій у сфері управління взаємовідносинами з клієнтами,
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс,
  • адаптивність під потреби конкретної компанії,
  • інтеграція з багатьма українськими сервісами.

Мінуси:

  • лише семиденний безкоштовний доступ;
  • не всі функції доступні людям без спеціальних знань,
  • лише російськомовний інтерфейс.

Ціни. Вартість використання починається з 299 грн на місяць: у цьому тарифі доступно підключення двох користувачів, опції email розсилки та керування складом. Повноцінний перелік функцій доступний у дорожчих тарифних планах.

Керування замовленнями в інтерфейсі Asteril CRM
Керування замовленнями в інтерфейсі Asteril CRM

CRM-системи для великого бізнесу

Повноцінний набір функцій, можливість залучення значної кількості користувачів, гарантована безпека та масштабованість — таким критеріям мають відповідати CRM-системи в Україні, створені для великих компаній. Оглянемо кілька прикладів таких платформ.

Creatio

Хмарна CRM-система від Terrasoft створена для автоматизації маркетингу, продажів та сервісу. Платформа зберігає дані потенційних та постійних клієнтів та всю інформацію, пов’язану з продажами. Вона допоможе автоматизувати маркетингові компанії: створювати та запускати активності, відстежувати та аналізувати їхні результати. CRM допомагає автоматизувати й спростити весь ланцюжок: від налагодження контакту до замовлення. Процеси обслуговування клієнтів теж можна налаштувати через систему: вона допомагає працювати із запитами та програмою лояльності.

Плюси:

  • гнучка система, яку можна налаштувати під бізнес-потреби компанії,
  • простий інтерфейс,
  • широкі можливості масштабування.

Мінуси:

  • безкоштовне використання обмежене 14 днями,
  • висока вартість.

Ціни. Тариф для великих компаній коштує 1650 грн на місяць і передбачає доступ до всіх необхідних опцій, які допомагають автоматизувати бізнес-процеси компанії.

Сторінка клієнта в CRM Creatio
Сторінка клієнта в CRM Creatio

Радимо почитати:

Perfectum CRM+ERP

Комплексна українська CRM та ERP-платформа для великого бізнесу.

ERP (Enterprise Resource Planning) — це пакет програм для підвищення ефективності управління різними ресурсами компанії. Такі системи містять модулі для обліку фінансів, управління персоналом, запасами, логістикою, виробництвом тощо.

Розробники запевняють, що Perfectum CRM+ERP допомагає виконувати всі бізнес-завдання компанії завдяки повноцінним корпоративним та галузевим рішенням. Доступна як на хмарній платформі, так і в «коробці»: як програма для ПК із додатковим мобільним застосунком.

Містить функції управління проєктами, процесами торгівлі, документообігом, даними персоналу. Постановка завдань спеціалістам, планування, автоматизація замовлень, управління базою клієнтів, аналітичні звіти — далеко не повний перелік можливостей.

Плюси:

  • єдина система для організації роботи компанії,
  • фіксація активності співробітників і облік робочого часу,
  • велика кількість інтеграцій,
  • постановка планів та KPI,
  • розширені функції звітів,
  • спеціальні набори опцій для різних галузей.

Мінуси:

  • нема демоверсії чи ознайомчого періоду,
  • висока вартість ліцензії.

Ціни. CRM-система «у коробці» на п’ять користувачів із пожиттєвою ліцензією продається за 30 тисяч грн. Аналогічний продукт у «хмарі» — 1500 грн на місяць.

Постановка завдань на платформі Perfectum
Постановка завдань на платформі Perfectum

BJet ERP

Це зручна українська CRM-система, яка є частиною великої ERP-платформи. Базою є міжнародна платформа Odoo, яка закриває всі потреби бізнесу: управляти контактами, автоматизувати процеси обробки замовлень та розсилок, налаштувати звітність. Система оцінює ефективність процесів та допомагає управляти проєктами. Крім того, доступні опції управління постачальниками, складською номенклатурою, виробництвом, бухгалтерією та фінансами, кадрами.

Плюси:

  • автоматизація рутинних бізнес-процесів,
  • вивільнення часу співробітників на більш творчі завдання,
  • підвищення ефективності та оптимізація витрат,
  • уніфікація процесів та підвищення продуктивності.

Мінуси:

  • дороге впровадження для великих компаній,
  • складність у використанні.

Ціни. Вартість повноцінного доступу до платформи для п’яти користувачів — 1990 грн на місяць за умови оплати річного тарифу.

 

Вікно селф-сервіса користувача. Джерело
Вікно селф-сервіса користувача. Джерело

Вузькоспеціалізовані CRM-системи в Україні

Вище ми оглянули універсальні рішення, які можна адаптувати для потреб майже будь-якого бізнеса. Але є й галузеві програми.

KeyCRM для інтернет-магазинів

Ця система створена для маркетплейсів, онлайн-магазинів, комерційних Instagram-акаунтів, а також малого бізнесу у сфері послуг. Платформа забезпечує зручне керування онлайн-продажами, автоматизує збір та зберігання даних про клієнтів, керує каналами комунікації: Instagram, Telegram, Viber.

Додаткові можливості: контроль руху товарів, автоматизація відправок, аналіз продуктової лінійки, аналітика та створення звітів.

Плюси:

  • повний набір функцій для e-commerce,
  • великий набір інтеграцій з українськими платформами.

Мінуси:

  • годиться тільки для сфер продажів та послуг.

Ціни. У KeyCRM діє єдиний тариф, який не залежить від кількості залучених користувачів. Базова вартість складає $19. Стільки ж треба заплатити за інтеграцію сторонніх платформ. За кожні 200 замовлень треба платити $9, стільки ж — за кожні 2 тисячі карток у воронках і ще $9 — за кожні 20 тисяч повідомлень у месенджерах.

Принцип управління замовленнями в KeyCRM
Принцип управління замовленнями в KeyCRM

iClinic для медичної галузі

Клініки та приватні фахівці-медики можуть користуватися спеціалізованою хмарною системою. Вона покращує робочі процеси, допомагає економити час персоналу, планувати роботу та аналізувати результати. Серед опцій: ведення картотеки пацієнтів, планування відвідувань, зберігання даних про діагностику та лікування, управління фінансовими операціями, створення звітів для аналізу.

Плюси:

  • автоматизація багатьох рутинних завдань,
  • скорочення часу на процеси планування та звітності,
  • спеціальні функції для стоматології,
  • доступність із будь-яких пристроїв.

Мінуси:

  • потрібен час на освоєння всіх функцій системи,
  • високі тарифи.

Ціни. За умови оплати повного річного тарифу вартість за медичний кабінет з одним співробітником починається з 250 грн. Клініці треба платити від 600 грн на місяць за одне робоче місце лікаря.

Реєстр пацієнтів в iClinic
Реєстр пацієнтів в iClinic

Висновки

Українські CRM-системи закривають потреби будь-якого бізнесу: є вибір як вузькопрофільних, так і універсальних рішень. Кожне з них має інтеграцію з email сервісами, можливість прогнозуванні продажів, мобільний застосунок, аналітику та допомагає в організації завдань.

Для зручності ми сформували порівняльну таблицю платформ, які розглянули в статті.

Критерії SendPulse SalesDrive Asteril CRM Creatio Perfectum CRM+ERP BJet ERP KeyCRM iClinic
Тип CRM Універсальна Універсальна Продажі, маркетинг Універсальна ERP ERP Продажі та послуги онлайн Медична CRM
Призначення Малий та середній бізнес Малий та середній бізнес Малий та середній бізнес Крупний бізнес Крупний бізнес Крупний бізнес Інтернет-магазини, комерційні акаунти в соцмережах Медичні кабінети, клініки
Комунікація Email, чат-боти та розсилки в різних соцмережах, SMS, розумні попапи Внутрішня чат-система Внутрішня чат-система Email, Внутрішня чат-система Email, Чат, Внутрішня чат-система Чат Email, Чат Внутрішня чат-система
Мінімальний тариф за місяць, грн 1350 615 299 1650 1500 1990 720 250
Безплатний тарифний план +

Серед українських CRM-систем для малого та середнього бізнесу вигідно відрізняється платформа від SendPulse. Це єдина система в нашому огляді, яка надає безкоштовний доступ командам до п’яти користувачів. Крім базового набору функцій, ви отримаєте інтеграцію з кращими інструментами екосистеми SendPulse: розсилками Email, Viber та SMS, чат-ботами, push-повідомленнями, конструктором сайтів тощо. Це дає можливість побудувати повноцінну взаємодію та оптимізувати бізнес-процеси для досягнення максимальної ефективності.

Дата публікації:

14 Лют. 2024

Сергій Носенко

Копірайтер. Люблю маркетинг і крипту. Знаходжу цікаве та ділюсь власним досвідом.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...
Середня оцінка: 0/5
Всього голосів: 0

Поділитися:

Facebook Twitter