Воронка продажів — це шлях, який проходить покупець з моменту, коли його зацікавив продукт до моменту здійснення покупки. Компаніям важливо зрозуміти потреби та проблеми клієнтів, щоб налаштувати правильне спілкування. Бренди створюють воронки продажів, щоб привернути увагу потенційних клієнтів, підігріти інтерес до продукту та конвертувати лідів у покупців.

У цій статті ми розглянемо, для чого потрібна воронка продажів та як вона працює. Ми також детально розпишемо кожен вид воронки продажів та етапи її побудови, щоб ви змогли застосувати ці знання для вашого бізнесу. Крім того, ви дізнаєтеся, як створити ефективну воронку у SendPulse та покращити конверсії.

Для чого потрібна воронка продажів?

Якщо ви продаєте товари, створення воронки продажів є необхідним для успіху вашого продукту серед покупців. Перш за все, створюючи воронку, ви маєте чітко розуміти, хто ваша цільова аудиторія та чого хочуть ці люди. Однак, щоб перетворити лідів у клієнтів, вам необхідна їхня довіра. Зараз, де на ринку величезна конкуренція, покупці можуть обирати з поміж сотен товарів. Найперше, на що вони звертають увагу, — це позитивні відгуки серед клієнтів, рівень довіри та те, як бренд знаходить підхід до кожного з них. Воронка продажів дає вам можливість познайомити лідів з вашим брендом та продукцією і завоювати їх довіру.

Одним з етапів воронки продажу є перетворення звичайного відвідувача сайту в вашого підписника. Якщо вам вдасться отримати email адреси ваших потенційних клієнтів, ви можете діяти через email розсилки. Саме вони приносять багать конверсій. Продумуючи план дій та вибудовуючи діалог з потенційними клієнтами, ви можете збільшити продажі.

Маючи вже готову воронку продажів, ви можете надавати персоналізовані пропозиції і вирішувати проблеми своїх клієнтів. Більш того, вам не треба буде використовувати додаткові кошти на неефективні маркетингові інструменти та залучення нових клієнтів. Ви одразу знатимете, якщо щось йде не так і зможете швидко усунути проблему.

Далі дізнаємося, як працює воронка продажів.

Як працює воронка продажів?

Воронка продажів починається з моменту, коли людина цікавиться вашим продуктом. Наприклад, потенційні покупці можуть потрапити на ваш сайт, побачивши його на першому місці пошукової системи, перейти на ваш обліковий запис в Instagram, подивившись платну рекламу, або почувши рекомендацію від знайомого. Ось тут і починається шлях до покупки, який не всі проходять. Для того, щоб конвертувати якомога більше людей, вам потрібно прикласти максимум зусиль для розробки ефективної воронки продажів.

Давайте розглянемо на прикладі, як все працює. Перш за все ваша маркетингова команда повинна знати вашу цільову аудиторію та створити профіль клієнта. Це допоможе зрозуміти потреби потенційного покупця, охопити найпопулярніші канали для спілкування і вибудувати план дій.

Давайте уявимо, що ви маєте сайт, на якому продаєте свій продукт. У вашому випадку ваш потенційний клієнт почне свій шлях з вашим брендом як відвідувач сайту. Ця людина може шукати щось інтернеті, щоб закрити свою потребу і натрапить на ваш сайт. Уявимо, що ви пропонуєте платформу для створення сайтів. Ваш потенційний клієнт заходить на ваш сайт і вивчає, що саме пропонує ваша компанія: ціни та функціонал. В цей момент ви можете запропонувати підписатися на вашу розсилку або ж залишити контакти, щоб надати всю необхідну інформацію. Таким чином, ця людина потрапляє у ваш список лідів.

Після цього, ви можете створювати та відправляти email розсилки, які зацікавлять цього ліда. Використовуйте всю інформацію, яку маєте про цього потенційного клієнта, щоб зробити ваші повідомлення максимально персоналізованими. Це підвищить можливість конверсії. Також можете запускати рекламу в Instagram, YouTube, Facebook, якщо клієнт кристується цими каналами. Всі ці маркетингові інструменти допоможуть вам заохотити до покупки.

У наступному розділі ви дізнаєтеся, які види воронок продажів існують.

Види воронок продажів

Вибір воронки продажів залежить від ваших головних бізнес-цілей. Нижче розглянемо найпопулярніші види воронок, які використовують власники бізнесу задля ефективної лідогенерації при мінімальних затратах.

  • Воронка для лідогенерації. Цей вид воронки створюють для того, щоб збільшити кількість потенційних клієнтів. За допомогою цього маркетингового інструменту ви завоюєте увагу людей, які потенційно можуть стати вашими клієнтами. Створюючи воронку для лідогенерації, ви уникаєте непотрібних витрат та відразу відслідковуєте, якщо щось не так. Ви можете зрозуміти, чому відвідувачі не перетворюються в лідів, і які канали є неефективними.
  • Воронка-опитувальник. Ця воронка прийде у нагоді тим, хто хоче дізнатися більше про цільову аудиторію і зблизитися з потенційними клієнтами. Це у свою чергу допоможе зрозуміти, хто ваша аудиторія та чого вони перш за все бажають. Залежно від відповідей, ви вже матимете можливість створювати персоналізовану комунікацію з лідами. Крім того, ви зможете підвищити активність серед відвідувачів вашого сайту.
  • Воронка для підвищення продажів. Якщо ж ви вже маєте велику кількість потенційних клієнтів, але при цьому низкий рівень продажів, варто створити воронку для підвищення продажів. Вона допоможе зрозуміти, що є перешкодою для ваших потенційних клієнтів для здійснення покупки. Ви з'ясуєте, що відлякує або заважає вашим клієнтам. Після створення воронки, ви зможете усунути всі проблеми і досягнути вашої мети у продажах.
  • Воронка для перехресних продажів. Якщо ви хочете створити воронку, щоб продавати додаткові товари, ви можете з легкістю це зробити. Сценарій такої воронки мотивує клієнта купити не один товар, а декілька. Наприклад, коли клієнт оформлює замовлення на нашийник для собаки, можете запропонувати ще й придбати повідець тієї ж марки. Це змусить покупця як мінімум замислитися над цією покупкою, а як максимум — здійснити її. Можете запропонувати клієнтам придбати два взаємопов’язані продукти за більш вигідною ціною. Навіть маленька знижка в цьому випадку відіграє роль. Вирішіть, які канали обрати для просування та продажу своїх продуктів. Як варіант, можете робити email розсилки для перехресних продажів.
  • Воронка для запуску продукту. Схожа з воронкою для лідогенерації, проте, крім залучення потенційних клієнтів, у її цілі входить і створення попиту та здійснення попередніх продажів. Ви можете створити воронку і для запуску продукту, щоб звернути увагу на свій продукт та зацікавити потенційних клієнтів.
  • Воронка для просування безкоштовних консультацій та онлайн-заходів. Ця воронка призначена для того, щоб залучити цільову аудиторію пройти консультацію, зареєструватися на безкоштовний урок або вебінар. Таким чином, ви можете перетворити відвідувача вашого сайту в глядача або студента.
  • Воронка в якості лід-магніту. Оскільки відвідувачі сайтів неохоче залишають свої email адреси, потрібно їх зацікавити своїм продуктом. Ви можете запропонувати щось корисне безкоштовно за умови якщо вони залишать свій email. Наприклад, запропонуйте безкоштовний доступ на ваш вступний урок, вебінар, шаблон, чек-лист, або електронну книжку. Якщо потенційним клієнтам дійсно потрібна ця інформація, вони із задоволенням поділяться з вами своїм контактом.
  • Воронка «пропозиція дня». Зробіть пропозицію потенційним клієнтам, перед якою вони точно не зможуть встояти. Подумайте над пропозицією, яка буде цікава вашим лідам і розвивайте її, надсилаючи email розсилки та повідомлення через месенджери. Також, після того як людина зробить замовлення, поширюйте інформацію про вашу спеціальну пропозицію новим клієнтам. Заохочуйте своїх клієнтів бонусами, якщо вони приведуть друзів.
  • Воронка-скасування. Якщо кількість скасувань замовлень, повернення продуктів, скасування підписок на сервіс, або ж запитів на повернення коштів за продукт велика, варто застосувати воронку скасування. Вона має форму опитування, де ви можете дізнатися причину повернення або скасування і прояснити пункти, де клієнти не розуміють певні моменти.

Тепер, коли ви вже знаєте, які види воронок продажів існують, саме час дізнатися про головні етапи їх побудови. Наступний розділ слугуватиме вам підказкою під час процесу розробки воронки для вашого бізнесу. Тож давайте дізнаємося про це детальніше.

5 етапів побудови воронки продажів

Кожен клієнт проходить п’ять етапів воронки продажів, щоб стати лояльним покупцем вашої продукції. Ми зараз розглянемо кожен з етапів та пояснимо, як привести ліда до покупки.

  1. Awareness (обізнаність). Цей етап є найоб’ємнішим і вимагає від вас великих зусиль. Під час нього відвідувачі дізнаються про ваш продукт або сервіс вперше. Наприклад, це можуть бути перші відвідини вашого сайту, ваш пост в соціальних мережах або інформація від друга про ваш бренд. Цей етап передбачає залучення потенційного покупця через рекламу, лід-магніт на лендінгу, конкурси та інші маркетингові інструменти. Ваше головне завдання — зацікавити потенційного клієнта, вказати на проблеми та рішення, яке пропонує ваш продукт. Щоб зацікавити клієнта, вам потрібно мати якісний сайт з корисною інформацією, створювати гарні пости в соціальних мережах, проводити офлайн-заходи.
  2. Interest (інтерес). Має на увазі підігрів інтересу потенційного клієнта до компанії та її продуктів. Коли лід вже має базову інформацію про вашу продукцію і зацікавлений в ній, вам необхідно продемонструвати, що ви пропонуєте вашим клієнтам. Ліди показують свою зацікавленість у вашому бренді, коли підписуються на вашу розсилку, задають питання через онлайн-чат, або ж починають стежити за вами у соціальних мережах. На цьому етапі вам необхідно створювати високоякісний контент як для сайту, так і для соцмереж, робити персоналізовані email розсилки, пропонувати безкоштовний пробний період на послугу та швидко відповідати на запитання в онлайн-чаті. Рекомендуємо створити чат-бота у SendPulse, щоб моментально реагувати на запити відвідувачів сайту та не втрачати лідів.
  3. Desire (бажання). На цьому етапі потенційного покупця переконують у необхідності продукту. Ліди активно шукають продукт, який зможе вирішити їхню проблему. Вони звертають увагу на ціну. Зробіть так, щоб ваш продукт був найкращим рішенням. Для цього вам потрібно відрізнятися від конкурентів. Переконайтеся, що ви маєте якісний лендінг, який закликає до дії і не відволікає від головної задачі. Пропонуйте лідам завантажувати електронні книги безкоштовно, надавайте безкоштовний доступ до сервісу та проводьте безкоштовні тренінги, щоб продемонструвати переваги вашого продукту або сервісу.
  4. Action (дія). Передбачає використання різних маркетингових підходів, щоб мотивувати до купівлі. Це можуть бути подарунки, знижки, таймер зворотного відліку, що вказує на обмежену дію пропозиції та інше. На цьому етапі покупець здійснює замовлення.
  5. Loyalty (лояльність). Робота вашої маркетингової команди не повинна закінчуватися після того, як клієнт здійснить покупку. Ви маєте робити все можливе, щоб перетворити цього покупця в лояльного клієнта. Для успішного існування вашої компанії необхідні люди, які здійснюватимуть повторні покупки. Тож вам треба зробити все для збереження клієнтів. Перш за все, створюйте персоналізовані розсилки на основі історії пошуку та історії замовлень покупця. Заохочуйте програмами лояльності та реферальними програмами. Так ви зможете збільшити свою клієнтську базу. Надсилайте листи з привабливими пропозиціями, бонусами та знижками. Спілкуйтеся зі своїми клієнтами через опитувальники та розсилки у месенджерах.

Для того, щоб створити воронку продажів, яка працює, рекомендуємо розглянути сервіс, де ви можете створити воронку продажів та автоматизувати більшість процесів. Таким чином, ви уникнете помилок, які може зробити ваша команда, виконуючи безліч завдань вручну.

Давайте розглянемо, як саме ви можете створити воронку в SendPulse.

Як створити ефективну воронку продажів в SendPulse?

Оптимізація роботи та автоматизація процесів під час розробки воронки продажів є дуже важливою, тому ми покажемо. як це зробити в нашому сервісі.

Сценарій 1. Генерація лідів для онлайн-курсу з email маркетингу

Уявимо, що ви пропонуєте онлайн-курс з email маркетингу. Давайте розглянемо, як може виглядати воронка для просування вашого продукту в Instagram.

Етап перший. Створіть лендінг, який міститиме корисний контент та закликатиме ваших потенційних клієнтів до дії. Для того, щоб створити лендінг у SendPulse, вам не треба мати навичок або знань з програмування. Зручний конструктор сайтів допоможе вам зробити професійний лендінг за 15 хвилин. Ви можете додавати необхідні елементи шляхом їх перетягування в редакторське поле, щоб створити абсолютно новий лендінг або ж адаптувати готовий шаблон під ваш бренд.

Ви можете додати форму підписки безплатно. Відвідувачі сайту зможуть обрати найбільш зручний для них канал зв’язку та залишити контактну інформацію. Крім того, ви можете налаштувати прийом оплат та інтегрувати безкоштовну CRM. Вся інформація про ваші замовлення моментально потраплятиме саме туди.

Нижче ви можете побачити, як виглядає процес створення лендінгу в SendPulse.

Етап другий. Запустіть платну таргетовану рекламу в Instagram. Скористайтеся рекламою у стрічці та сторіс. Для того, щоб потенційний клієнт зміг більше дізнатися про вашу компанію та продукт, не забудьте додати кнопку переходу на ваш лендінг.

Нижче можете побачити приклад таргетованої реклами від платформи для реєстрації доменів.

Етап третій. Ознайомте потенційних покупців з вашим продуктом на сайті та поділіться відгуками клієнтів.

Нижче ви можете побачити як KeyCRM ділиться відгуками клієнтів на своєму сайті.

Етап четвертий. Лід-магніт для мотивації до покупки. Запропонуйте відвідувачам залишити свій email та придбати участь в онлайн-курсі зі знижкою 30%. Такий підхід дозволяє отримати контакти потенційних клієнтів та надалі використовувати email розсилки як альтернативний спосіб комунікації.

Створіть форму підписки у SendPulse легко та безкоштовно. Ви можете змінювати форму в залежності від ваших вимог та стилю вашого бренду. Нижче побачите приклад.

Сценарій 2. Підвищення кількості продажів

Давайте уявимо, що у вас свій магазин техніки і ви хочете підвищити продажі та доходи вашої компанії. Чудовою нагодою для цього стає Чорна п’ятниця.

Етап перший. Запуск таргетованої реклами в соцмережах. Ви можете націлити свою рекламу на потенційних та вже існуючих клієнтів, щоб нагадати про себе та спонукати до повторної покупки. Розгляньте можливість запуску платної реклами в Facebook та YouTube, щоб донести своє повідомлення до потрібної аудиторії. Повідомте про свій розпродаж до Чорної п’ятниці та дайте можливість дізнатися, які продукти будуть за дешевшою ціною. Ви також можете зробити індивідуальні знижки для своїх клієнтів, щоб вони хотіли зробити покупку.

Етап другий. Запустіть email розсилку зі своїми пропозиціями. Додайте кнопку, по якій клієнт може перейти і дізнатися більше про розпродаж. Використовуйте маркетингові прийоми такі як пропозиція дня, знижка протягом певного періоду часу, набір продуктів за вигіднішою ціною, або безкоштовна доставка, щоб зацікавити клієнтів.

Нижче ви можете побачити, як Yves Rocher заохочує існуючих клієнтів до здійснення повторних покупок та підвищення кількості продажів.

Після реєстрації у SendPulse та додавання вашого списку з email адресами лідів та клієнтів, створіть розсилку безкоштовно. Ви можете зробити її з нуля ябо використати вже існуючі професіональні шаблони. Додавайте всі необхідні елементи, щоб розсилка відповідала вашим вимогам. Сервіс дозволяє вам встановити час відправки розсилки, тому можете бути впевнені, що ваше повідомлення буде надіслане вчасно.

Нижче ви можете побачити процес створення розсилки в SendPulse.

Етап третій. Відправте SMS на телефон або повідомлення у Viber. Можливо, ліди або клієнти не часто перевіряють свою пошту, тому розсилка на телефон або у Viber буде доречною.

Створіть повідомлення та відправте SMS потрібним людям, щоб повідомити їх про розпродаж. Цей процес не займе у вас багато часу та енергії, але результат приємно здивує.

Введіть ім’я відправника, текст повідомлення та отримувачів. Нижче ви можете побачити, як це зробити.

Так само можна створити розсилку в Viber, щоб переконатися, що клієнт точно побачить ваше повідомлення.

Можете швиденько внести всю необхідну інформацію і відправити свою розсилку.

Етап четвертий. Відправте email розсилку-нагадування, що розпродаж закінчується вже сьогодні.

Ось так виглядає email розсилка-нагадування від Wix.

Етап четвертий. Інтегруйте безкоштовну CRM від SendPulse і відслідковуйте, наскільки ефективною є кожна стадія вашої воронки. Нові замовлення відразу надходитимуть у систему і ви зможете поручити їх виконання вашим працівникам.

Нижче ви можете побачити Канбан-дошку, яка допомагає вам відслідковувати нові замовлення та їх статус.

Сценарій 3. Реактивація існуючих клієнтів

Давайте уявимо, що у вас є книжковий онлайн-магазин і багато ваших клієнтів вже давно не здійснювали покупки. Цей сценарій буде присвячено воронці для реактивації покупців.

Етап перший. Створіть email розсилку з промокодом на знижку.

Нижче ви можете побачити приклад від Yakaboo.

Етап другий. Відправте розсилку з промокодом у Viber або SMS.

Етап третій. Проведіть розіграш. Цінні подарунки можуть зацікавити ваших клієнтів і сприяти їхній активності. Зробіть email розсилку, щоб проінформувати про ваш розіграш.

Все це ви можете легко зробити, використовуючи Automation 360. Ви можете об’єднати web push, чат-ботів та email розсилки із CRM системою, щоб удосконалити етапи проходження контактів за воронкою продажів.

Платформа надає можливість створювати ланцюжок з нуля або ж обрати вже готовий. У нашому випадку ідеально підходить шаблон для реактивації покупців.

Можете побачити приклад воронки створеної в SendPulse.

У наступному розділі дізнаємося, як покращити конверcії воронки продажів.

Як покращити конверсії воронки продажів?

У цьому розділі ви знайдете поради, які допоможуть вам не тільки генерувати нових лідів, але й перетворити їх у покупців.

  1. Установіть цілі та оберіть показники їх оцінки. Для того, щоб розуміти що працює, а що — ні, вам потрібно обрати показники, які допоможуть вам це визначити. Слідкуйте за кожним етапом воронки, шоб відразу зрозуміти, що йде не так і оптимізувати процес. Для цього можете скористатися Google Analytics. Вона візуалізує вашу воронку, допоможе ідентифікувати проблеми і слідкувати за вже оптимізованою воронкою.
  2. Створіть контент, який містить реальні рішення. Коли ви знаєте вашу цільову аудиторію, вже час приступати до створення таргетованого контенту. Оскільки ви розумієте, що мотивує вашій потенційних клієнтів та які проблеми вони хочуть вирішити, вам необхідно писати статті, які висвітлюють ці теми та їх рішення. Ваш контент має містити відповіді на питання, які хвилюють відвідувачів вашого сайту. Інформативний та якісний контент завжди буде на першому місці як серед людей так і серед пошукових систем. В результаті, ви вибудуєте авторитет і ваш бренд вважатиметься експертом у галузі. Довіра людей також буде зростати, що дуже важливо для успіху вашого бізнесу. Переконайтеся, що ваші статті та пости в соцмережах відповідають запитам потенційних клієнтів, оскільки ваш контент відіграє дуже важливу роль на стадії «обізнаності». Від нього залежить, чи перейдуть ліди на наступний етап.
  3. Створіть якісний лендінг або оптимізуйте існуючий. На лендінгу потенційні клієнти вивчають ваш продукт, його ціни та особливості, тому він має бути зрозумілий. Ви маєте переконатися, що структура сайту є інтуїтивною і користувач може знайти відповіді на всі питання, які його цікавлять. Зробіть так, щоб шрифт і його розмір читабельні та кнопка-заклик до дії зрозуміла та помітна. Крім того, ви повинні розмістити всі елементи лендінгу так, щоб не відволікати потенційного покупця від головного завдання — здійснення покупки. За допомогою SendPulse ви можете створити лендінг швидко, використовуючи конструктор. Для того, щоб це зробити, вам не потрібно мати особливі навички або знання, або наймати програміста. Цей процес дуже легкий та швидкий, особливо якщо ви використовуєте готові шаблони.
  4. Оптимізуйте кнопки, які закликають лідів до дії. Пам’ятайте, кожен елемент на вашому сайті повинен мати своє призначення, а також заклик до дії. Завдяки цим елементам потенційний клієнт переходить на наступний етап вашої воронки. Кнопка-заклик до дії виглядає та працює по-різному на різних етапах воронки. Так, наприклад, на першій стадії воронки вона може виглядати так: «Підпишіться на розсилку та отримайте наш чек-лист безкоштовно». Однак, якщо ми говоримо про етапи, які наближають до здійснення покупки, заклик до дії вже буде іншим. На цих стадіях ви вже маєте створювати наступні кнопки: «Скористатися обмеженою пропозицією» або «Придбати за спеціальною ціною». На будь-якому з етапів вам потрібно пам’ятати про розташування ваших кнопок-закликів до дії. Ліди повинні відразу бачити їх, а не шукати, де вони знаходяться. Також пам’ятайте, що ваш лендінг має містити кілька видимих кнопок.
  5. Додайте попап-форму на ваш сайт. Для того, щоб збирати контакти ви можете використовувати не тільки форми підписки, але й попапи. Розумні попап-форми дають вам можливість отримати необхідні дані та перетворити відвідувачів у підписників. У своєму попапі, ви можете запропонувати подарунок, знижки чи корисну інформацію в обмін на телефон, email або підписку на чат-бота. Попапи допомагають утримати потенційних клієнтів на сайті. Запропонуйте почитати кейси щодо використання сервісу або отримати консультацію фахівця, щоб відповісти на запитання користувачів та розвіяти сумніви. Таким чином, відвідувачі довше залишаються на сайті і вірогідність конвертації зростає. Використовуйте розумні попап-форми від SendPulse, щоб додати до попапу підписку на месенджери, запит на номер, телефону підписку на пошту, cookies сповіщення та інші.
  6. Використовуйте email розсилки щоб вирощувати лідів. Оскільки email маркетинг є одим із найефективніших каналів для вибудовування хороших відносин з клієнтами, рекомендуємо його для вирощування лідів. Перш нід робити розсилку, зберіть всю необхідну інформацію про ваших лідів. Далі приступайте до роботи. Відправте вітального листа в якому дякуєте потенційного клієнта за підписку. Наступний крок — розсилка з продуктами, які можуть зацікавити вашого ліда. Створюйте персоналізовані розсилки грунтуючись на історії пошуку вашого потенційного клієнта. Таким чином ви підвищуєте можливість конвертувати цю людину в клієнта.
  7. Демонструйте докази ефективності вашого продукту. Щоб завоювати довіру потенційних клієнтів, треба докласти зусиль. Вона необхідна для того, щоб успішно проводити ваших лідів через воронку продажів. Щоб покращити воронку та пришвидшити процес проходження лідів через неї, вам необхідні докази того, що ваш продукт вартий грошей. Ви маєте показати його цінність та приклади людей, які змогли успішно вирішити їх проблеми, використовуючи ваш продукт. Ви можете це зробити через відгуки клієнтів та рейтинг, який вони дають вашому продукту. Розгляньте можливість додавання відгуків на головну сторінку сайту та під карткою кожного продукту (якщо ви продаєте багато різних продуктів). Відгуки — це те, на що завжди дивляться клієнти перед покупкою.
  8. Активно ведіть свої облікові записи в соцмережах. Беручи до уваги факт, що багато людей зараз як мінімум мають, а як максимум — здійснюють покупки через соцмережі, вам потрібно бути активним на цих платформах. Більш того, соціальні мережі мають безліч інструментів, які допомогають просувати ваш продукт. Це може бути реклама у інфлюенсера, платна реклама в історіях чи в стрічці Instagram тощо. Також, варто активно вести обліковий запис свого бренду, щоб надати максимум інформації про ваш продукт та ознайомити потенційних клієнтів з його перевагами. Створюйте корисні дописи в сацмережах за графіком. Так ви зможете ознайомити відписників ближче з вашим продуктом. Активно ведіть сторіс, де ви детально можете розказати про створення продукту та його використання. Діліться корисними порадами, оголошуйте гівевеї та розповідайте про розпродажі у ваших соціальних мережах. Також є хорошою ідеєю ділитися відгуками клієнтів у дописах або історіях.
  9. Створіть чат-бот, щоб вчасно надавати допомогу лідам. Рекомендуємо вам створити чат-бот для Instagram, Telegram, Viber, WhatsApp та Facebook Messenger, щоб швидко надавати інформацію про ваш продукт. Оскільки бот працює 24/7 без вихідних, ліди в будь-який момент можуть написати вам в одному з месенджерів та отримати відповідь. Таким чином, ви ще й можете підвищити рівень задоволеності вашим брендом.
  10. Створіть кампанії з оплатою за клік (pay per click campaigns). Використання таких кампаній допомогає вам збільшити трафік на ваш лендінг. Як це працює? Ці кампанії дозволяють вам розмістити своє оголоження на різних сайтах, платячи їм за кожен клік на оголошення. Таким чином, ви можете збільшити кількість людей, які відвідують ваш сайт та генерувати більше лідів.

Створення воронки продажів вимагає від вас великої кількості часу та зусиль вашої маркетингової команди. Однак мета виправдовує засоби. Для того, щоб полегшити роботу вашої команди, рекомендуємо скористатися мультиканальним рішенням таким як SendPulse. Сервіс дає можливість створити воронку продажів у безкоштовній CRM та відслідковувати її ефективність. Ви також маєте можливість створювати лендінги, робити email та Viber розсилки та розробляти чат-бота.

Також шукали з "Воронка продажів"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Воронка продажів"

Оцінка: 5 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке воронка продажів: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.