Email маркетинг — це спосіб просування товарів або сервісів через email розсилки. Це один із найбільш популярних інструментів digital media, здатний не тільки залучати та утримувати клієнтів, але і підвищувати лояльність до бренду. Оцінити його переваги можна абсолютно безкоштовно в SendPulse.
У цьому відео Анна Мельничук, амбасадор SendPulse, розповідає про українські та світові тренди в email маркетингу на 2023 рік.
Для чого потрібен email маркетинг?
Цей канал комунікації має низку позитивних характеристик, які дозволяють досягти наступних показників.
- Високий показник ROI — кожен долар, витрачений на email маркетинг, повертає $44.
- Email маркетинг в 40 разів ефективніше залучає нових клієнтів, ніж Facebook і Twitter.
- Легко інтегрується з іншими каналами комунікації. Електронні листи разом з вашими профілями в соціальних мережах, а також SMS або push повідомленнями відмінно справляються з розширенням аудиторії.
- Сприяє SEO просуванню. Створюєте цінний для потенційних споживачів контент, відправляєте його своїм підписникам, отримуєте зворотні посилання і збільшуєте трафік.
Перш ніж ви почнете застосовувати email маркетинг, пропонуємо ознайомитися з коротким керівництвом для розробки успішної стратегії.
З чого починати в email маркетингу?
Для того, щоб цей інструмент працював на ваш бізнес, слід дотримуйтесь п’яти простих кроків:
- Визначте цілі;
- Зберіть список розсилки;
- Створіть email кампанію;
- Напишіть маркетинговий лист;
- Оберіть частоту розсилки.
- SendPulse допомагає брендам автоматизувати процеси на кожному етапі.
Як ставити цілі в email маркетингу?
Найголовніше — зрозуміти, навіщо вам потрібен email маркетинг. Однак на цьому постановка завдань не закінчується. Простежте, щоб кожна ціль була:
- Чіткою — визначте цільову аудиторію і вигоди кампанії.
- Досяжною — розраховуйте бюджет, враховуйте ресурси і навички.
- Обмеженою часом — переконайтеся, що кожна мета має термін досягнення.
- Вимірною — вкажіть KPI для відстеження успішності кампанії.
Як створити список для email розсилки?
- Зареєструйтеся в SendPulse
- Створіть форму підписки
- Додайте форму на ваш сайт
- Перевірте, щоб форма була інтуїтивно зрозумілою
Після того, як ви визначили свої цілі, приступайте до створення списку розсилки. Щоб залучити нових підписників, дотримуйтесь плану:
- Зареєструйтеся в SendPulse.
- Створіть форму підписки. Виберіть між вбудованою, плаваючою, фіксованою формами реєстрації або попап-вікном. Також ви можете створити мультиканальну форму підписки, щоб користувачі могли спілкуватися з вашим брендом в Facebook Messenger і Telegram.
- Розмістіть форму в найбільш відвідуваних зонах сайту, наприклад, у футері або бічній панелі. Також її можна додати відразу в кінці вашого поста.
- Перевірте, щоб форма реєстрації була інтуїтивно зрозумілою. Переконайтеся, що користувачі можуть легко ввести email адресу. Надайте їм вагомі аргументи для підписки — знижка на перше замовлення або безкоштовна доставка.
З платформою SendPulse ви створите форму підписки, яка буде відповідати не тільки вашим вимогам і вподобанням, а й діятиме відповідно до загального регламенту щодо захисту персональних даних (GDPR). Це включає відправку електронного листа з проханням підтвердження підписки, а також надання користувачам чіткого пояснення того, який контент вони отримають після реєстрації і як часто їм будуть приходити листи.
Як створити email кампанію?
- Виберіть список розсилки.
- Створіть власний унікальний дизайн листа або використайте вже готовий.
- Перевірте параметри розсилки і відстеження кампанії.
- Надішліть тестовий лист.
Використовуйте в своїй кампанії наступні типи листів:
Тригерні листи
Це автоматична розсилка, створена заздалегідь на основі поведінки користувачів або позиції клієнта у воронці продажів. Наприклад, привітальні серії листів, листи для покинутих кошиків, транзакційні і реактиваційні листи.
Комерційні листи
Це рекламні листи зі спеціальними пропозиціями, розпродажами, знижками, освітньої інформацією і оголошеннями. За допомогою таких листів ви можете підвищувати продажі.
Однак, незалежно від того, який тип email ви оберете, існують деякі загальні правила по їх створенню.
Читайте більше про email маркетинг в нашому блозі
Як створити маркетинговий лист?
- Пишіть ефективні заголовки
- Створюйте актуальний та персоналізований контент
- Пишіть коротко і лаконічно
- Використовуйте ефективну кнопку CTA
Якщо ви хочете, щоб листи були максимально результативними, дотримуйтесь наступних рекомендацій.
- Пишіть ефективні заголовки. Тема листа — це перше, що бачить ваш підписник у вхідних повідомленнях. Використовуйте до 20 символів для написання заголовка. Майте на увазі, що він має не лише привертати увагу, а й відповідати змісту листа. Це важливо для того, щоб підписники не розчарувалися, коли його відкриють.
- Створюйте актуальний та персоналізований контент. Сегментуйте аудиторію відповідно до її уподобань, віку, статі, місця проживання. За допомогою цього маркетингового інструменту ви забезпечите підписників корисною і цікавою для них інформацією.
- Пишіть коротко і лаконічно. Прочитання листа має займати не більше 11 секунд. Таким чином, лист буде досить інформативним і не нудним.
- Використовуйте ефективну кнопку CTA. При цьому пам’ятайте, що вона повинна містити чіткий заклик до дії, наприклад, «Купуйте зараз» або «Так, я хочу підписатись».
Як часто слід відправляти листи?
- Запропонуйте підписникам самостійно обрати частоту розсилки
- Відстежуйте число відкритих листів і відписок
- Вивчайте точки взаємодії з підписниками
- Проводьте А/В тестування
Згідно зі статистикою, в середньому компанії відправляють 2-4 електронних листи в день. Як же правильно налаштувати частоту розсилки? Ось кілька простих порад:
- Запропонуйте підписникам самостійно обрати частоту розсилки. Вкажіть у формі реєстрації кілька опцій, наприклад, отримувати листи щодня, щотижня або щомісяця.
- Відстежуйте число відкритих листів і відписок. Змінюйте частоту розсилки відповідно до отриманих даних.
- Вивчайте точки взаємодії з підписниками. Деяким користувачам цікаві рекламні новини (знижки або акційні пропозиції), іншим, навпаки, більш корисними здаються листи з інформативними статтями. Дозвольте підписникам самостійно визначати цікавий контент. Плануйте частоту листів, грунтуючись на їх відповідях.
- Проводьте А/В тестування. Надсилайте електронні листи двом групам з вашого списку розсилки, щоб дізнатися який лист подобається вашій аудиторії більше.
Як оцінити результативність email кампаній
Для відстеження успіху запущених кампаній, виберіть для них відповідні ключові показники ефективності — KPI:
- Показник відмов (bounce rate). Показує число недоставлених листів.
- Коефіцієнт відкриття листів. Показує кількість відкритих листів.
- Рівень переходів. Це коефіцієнт кліків, що демонструє число користувачів, які перейшли за посиланням в листі.
- Коефіцієнт відписки. Відображає кількість користувачів, які відмовилися від підписки.
- Відсоток листів, позначених як спам. Показує кількість підписників, які позначили ваші листи як спам.
- Коефіцієнт конверсії. Демонструє число користувачів, які виконали бажану дію: покупку, завантаження або підписку.
Скільки коштує email маркетинг
В середньому бюджет email маркетингу становить від $ 9 до $ 1000. Сума залежить від платформи і розміру списку розсилки. SendPulse надає своїм користувачам безкоштовний тарифний план, який дозволяє відправляти до 15000 листів 500 отримувачам. Сервіс пропонує корисні маркетингові інструменти такі як персоналізація, сегментація, форми підписки, A/B тестування, зручний конструктор листів і багато іншого.
Оновлено: 18.10.2023
або