Email маркетинг — це спосіб просування товарів або сервісів через email розсилки. Це один із найбільш популярних інструментів digital media, здатний не тільки залучати та утримувати клієнтів, але і підвищувати лояльність до бренду. Оцінити його переваги можна абсолютно безкоштовно в SendPulse.

У цьому відео Анна Мельничук, амбасадор SendPulse, розповідає про українські та світові тренди в email маркетингу на 2023 рік.


Для чого потрібен email маркетинг?

Цей канал комунікації має низку позитивних характеристик, які дозволяють досягти наступних показників.

  • Високий показник ROI — кожен долар, витрачений на email маркетинг, повертає $44.
  • Email маркетинг в 40 разів ефективніше залучає нових клієнтів, ніж Facebook і Twitter.
  • Легко інтегрується з іншими каналами комунікації. Електронні листи разом з вашими профілями в соціальних мережах, а також SMS або push повідомленнями відмінно справляються з розширенням аудиторії.
  • Сприяє SEO просуванню. Створюєте цінний для потенційних споживачів контент, відправляєте його своїм підписникам, отримуєте зворотні посилання і збільшуєте трафік.

Перш ніж ви почнете застосовувати email маркетинг, пропонуємо ознайомитися з коротким керівництвом для розробки успішної стратегії.

З чого починати в email маркетингу?

Для того, щоб цей інструмент працював на ваш бізнес, слід дотримуйтесь п’яти простих кроків:

  1. Визначте цілі;
  2. Зберіть список розсилки;
  3. Створіть email кампанію;
  4. Напишіть маркетинговий лист;
  5. Оберіть частоту розсилки.
  6. SendPulse допомагає брендам автоматизувати процеси на кожному етапі.

Як ставити цілі в email маркетингу?

Найголовніше — зрозуміти, навіщо вам потрібен email маркетинг. Однак на цьому постановка завдань не закінчується. Простежте, щоб кожна ціль була:

  • Чіткою — визначте цільову аудиторію і вигоди кампанії.
  • Досяжною — розраховуйте бюджет, враховуйте ресурси і навички.
  • Обмеженою часом — переконайтеся, що кожна мета має термін досягнення.
  • Вимірною — вкажіть KPI для відстеження успішності кампанії.

Як створити список для email розсилки?

  1. Зареєструйтеся в SendPulse
  2. Створіть форму підписки
  3. Додайте форму на ваш сайт
  4. Перевірте, щоб форма була інтуїтивно зрозумілою

Після того, як ви визначили свої цілі, приступайте до створення списку розсилки. Щоб залучити нових підписників, дотримуйтесь плану:

  1. Зареєструйтеся в SendPulse.
  2. Створіть форму підписки. Виберіть між вбудованою, плаваючою, фіксованою формами реєстрації або попап-вікном. Також ви можете створити мультиканальну форму підписки, щоб користувачі могли спілкуватися з вашим брендом в Facebook Messenger і Telegram.
  3. Розмістіть форму в найбільш відвідуваних зонах сайту, наприклад, у футері або бічній панелі. Також її можна додати відразу в кінці вашого поста.
  4. Перевірте, щоб форма реєстрації була інтуїтивно зрозумілою. Переконайтеся, що користувачі можуть легко ввести email адресу. Надайте їм вагомі аргументи для підписки — знижка на перше замовлення або безкоштовна доставка.

З платформою SendPulse ви створите форму підписки, яка буде відповідати не тільки вашим вимогам і вподобанням, а й діятиме відповідно до загального регламенту щодо захисту персональних даних (GDPR). Це включає відправку електронного листа з проханням підтвердження підписки, а також надання користувачам чіткого пояснення того, який контент вони отримають після реєстрації і як часто їм будуть приходити листи.

Форма підписки

Як створити email кампанію?

  1. Виберіть список розсилки.
  2. Створіть власний унікальний дизайн листа або використайте вже готовий.
  3. Перевірте параметри розсилки і відстеження кампанії.
  4. Надішліть тестовий лист.

Використовуйте в своїй кампанії наступні типи листів:

Тригерні листи

Це автоматична розсилка, створена заздалегідь на основі поведінки користувачів або позиції клієнта у воронці продажів. Наприклад, привітальні серії листів, листи для покинутих кошиків, транзакційні і реактиваційні листи.

Комерційні листи

Це рекламні листи зі спеціальними пропозиціями, розпродажами, знижками, освітньої інформацією і оголошеннями. За допомогою таких листів ви можете підвищувати продажі.
Однак, незалежно від того, який тип email ви оберете, існують деякі загальні правила по їх створенню.

Читайте більше про email маркетинг в нашому блозі

Регламент захисту даних GDPR — наслідки для email маркетингу
Регламент захисту даних GDPR — наслідки для email маркетингу

Як підготуватися email маркетологу до правил GDPR і уникнути штрафів на мільони євро, розповімо в цій статті.

Розсилка до Чорної п'ятниці: докладна інструкція з email, месенджерів, SMS, Viber, push
Розсилка до Чорної п'ятниці: докладна інструкція з email, месенджерів, SMS, Viber, push

Розкажемо, як зробити розсилку до Чорної п'ятниці: як скласти план розсилки до Чорної п'ятниці, які канали розсилок використовувати і які особливості враховувати.

Як зробити розсилку до Дня святого Валентина: email, SMS, месенджери
Як зробити розсилку до Дня святого Валентина: email, SMS, месенджери

У цій статті ми розповімо, як зробити корисну та красиву розсилку до Дня всіх закоханих та викликати симпатію, а не обурення клієнтів.

Перевірка email на валідність: інструкція зі збереження гігієни контактної бази
Перевірка email на валідність: інструкція зі збереження гігієни контактної бази

Ми розповімо, що таке валідність і навіщо перевіряти, чи email адреса справді існує, а також за допомогою яких сервісів це зробити.

Нові правила масових розсилок від Gmail та Yahoo
Нові правила масових розсилок від Gmail та Yahoo

У лютому 2024 р. Google та Yahoo запроваджує нові правила для компаній, які займаються масовими розсилками електронних листів. Розкажемо, про що мова, і як відповідати новим вимогам.

Як реактивувати базу підписників
Як реактивувати базу підписників

Розкажемо, як провести реактивацію бази підписників, якою давно не відправлялися розсилки. Щоб зберегти хорошу репутацію відправника і уникнути помилок доставки та додавання до спаму.

Як створити маркетинговий лист?

  1. Пишіть ефективні заголовки
  2. Створюйте актуальний та персоналізований контент
  3. Пишіть коротко і лаконічно
  4. Використовуйте ефективну кнопку CTA

Якщо ви хочете, щоб листи були максимально результативними, дотримуйтесь наступних рекомендацій.

  1. Пишіть ефективні заголовки. Тема листа — це перше, що бачить ваш підписник у вхідних повідомленнях. Використовуйте до 20 символів для написання заголовка. Майте на увазі, що він має не лише привертати увагу, а й відповідати змісту листа. Це важливо для того, щоб підписники не розчарувалися, коли його відкриють.
  2. Створюйте актуальний та персоналізований контент. Сегментуйте аудиторію відповідно до її уподобань, віку, статі, місця проживання. За допомогою цього маркетингового інструменту ви забезпечите підписників корисною і цікавою для них інформацією.
  3. Пишіть коротко і лаконічно. Прочитання листа має займати не більше 11 секунд. Таким чином, лист буде досить інформативним і не нудним.
  4. Використовуйте ефективну кнопку CTA. При цьому пам’ятайте, що вона повинна містити чіткий заклик до дії, наприклад, «Купуйте зараз» або «Так, я хочу підписатись».

Як часто слід відправляти листи?

  1. Запропонуйте підписникам самостійно обрати частоту розсилки
  2. Відстежуйте число відкритих листів і відписок
  3. Вивчайте точки взаємодії з підписниками
  4. Проводьте А/В тестування

Згідно зі статистикою, в середньому компанії відправляють 2-4 електронних листи в день. Як же правильно налаштувати частоту розсилки? Ось кілька простих порад:

  1. Запропонуйте підписникам самостійно обрати частоту розсилки. Вкажіть у формі реєстрації кілька опцій, наприклад, отримувати листи щодня, щотижня або щомісяця.
  2. Відстежуйте число відкритих листів і відписок. Змінюйте частоту розсилки відповідно до отриманих даних.
  3. Вивчайте точки взаємодії з підписниками. Деяким користувачам цікаві рекламні новини (знижки або акційні пропозиції), іншим, навпаки, більш корисними здаються листи з інформативними статтями. Дозвольте підписникам самостійно визначати цікавий контент. Плануйте частоту листів, грунтуючись на їх відповідях.
  4. Проводьте А/В тестування. Надсилайте електронні листи двом групам з вашого списку розсилки, щоб дізнатися який лист подобається вашій аудиторії більше.

Як оцінити результативність email кампаній

Для відстеження успіху запущених кампаній, виберіть для них відповідні ключові показники ефективності — KPI:

  • Показник відмов (bounce rate). Показує число недоставлених листів.
  • Коефіцієнт відкриття листів. Показує кількість відкритих листів.
  • Рівень переходів. Це коефіцієнт кліків, що демонструє число користувачів, які перейшли за посиланням в листі.
  • Коефіцієнт відписки. Відображає кількість користувачів, які відмовилися від підписки.
  • Відсоток листів, позначених як спам. Показує кількість підписників, які позначили ваші листи як спам.
  • Коефіцієнт конверсії. Демонструє число користувачів, які виконали бажану дію: покупку, завантаження або підписку.

Скільки коштує email маркетинг

В середньому бюджет email маркетингу становить від $ 9 до $ 1000. Сума залежить від платформи і розміру списку розсилки. SendPulse надає своїм користувачам безкоштовний тарифний план, який дозволяє відправляти до 15000 листів 500 отримувачам. Сервіс пропонує корисні маркетингові інструменти такі як персоналізація, сегментація, форми підписки, A/B тестування, зручний конструктор листів і багато іншого.

Також шукали з "Email маркетинг"

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "✅ Що таке email маркетинг: Визначення, Відео", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.