Open rate — це відсоток відкритих листів в email маркетингу. Цей показник свідчить про залученість підписників. Ефективна тема листа дозволяє підвищити відсоток відкриття.

У цьому відео маркетолог SendPulse Катерина Чепурна розповіла про прийоми, які допоможуть підвищити open rate розсилок.

Чому open rate важливий

Показник open rate — це один із найважливіших метрик для відстеження ефективності email розсилок. Він дозволяє моніторити успіх маркетингових кампаній та виявляти слабкі місця в email стратегії.

Низький open rate — тривожний сигнал. Давайте уявимо email кампанію у вигляді воронки. Тоді перехід за посиланням у листі — завершальний етап. Очевидно, що підписник не буде проходити вниз по воронці, якщо не прочитає листа до кінця.

Open rate найбільш корисний у комплексі з іншими показниками ефективності email маркетингу. Важливо відстежувати CTR, відписки, скарги на спам, надсілані листи. Ці показники дають цілісне уявлення про ефективність email кампанії.

Низький показник відкриття листів говорить про те, що тема листа не привернула увагу підписників, або час відправки розсилки було обрано невдало.

Тепер, коли ви знаєте, чому варто слідкувати за цим показником, давайте дізнаємося, як його розрахувати та де знайти.

Як розрахувати open rate розсилки

Open rate можна розрахувати за наступною формулою.

Open rate = унікальні відкриті листи / (надіслані email – недоставлені)

Якщо ви використовуєте email сервіс для розсилок, вам не потрібно рахувати його вручну, адже платформи надають детальну статистику по кожній розсилці після відправки.

Щоб переглянути докладну статистику у своєму обліковому записі SendPulse, перейдіть до розділу «Мої розсилки» та виберіть одну зі своїх кампаній. Тут ви можете побачити кількість відправлених та доставлених листів, open rate, CTR, відписки та помилки. Всі дані можна експортувати у PDF-файл або XLS формат.

Кожен маркетолог рано чи пізно ставить запитання: «Який показник open rate вважається хорошим?» Насправді немає універсального стандарту. Open rate відрізняється в залежності від сфери діяльності, виду email розсилки (інформаційна розсилка, тригерне або транзакційне повідомлення) та інших факторів. Крім того, існує кілька соціологічних та технічних тенденцій, що впливають на open rate.

  • Індустрії спорту, мистецтва, релігії та хобі мають більш високий показник відкриття листів, ніж торгові компанії.
  • Листи вузькоспрямованої тематики мають вищий open rate, ніж повідомлення на теми, що широко обговорюються.
  • Чим більший список розсилки, тим нижче open rate.
  • Деякі користувачі відключають показ зображень, тому їх відкриття листа не враховується, якщо вони не переходять за посиланням.

У деяких підписників увімкнено функцію попереднього перегляду зображень. Це вважається як відкриття, проте одержувач може не переглянути лист повністю.

Враховуючи наведені вище фактори, не варто розглядати open rate як основний критерій успішності email кампаній. Тим не менш, раптове зниження цього показника говорить про необхідність вживати заходів. А його стрімке підвищення свідчить, що ви на правильному шляху.

В наступному розділі ми поділимося з вами рекомендаціями, що допоможуть покращити рівень відкриття ваших email розсилок.

Як підвищити open rate листів

  1. Проведіть валідацію списку розсилки
  2. Регулярно перевіряйте базу email адрес
  3. Сегментуйте список розсилки
  4. Використовуйте зрозуміле ім'я відправника
  5. Покращуйте тему листа та прехедер
  6. Проведіть A/B тестування
  7. Робіть розсилку по непрочитаним
  8. Надайте своїй аудиторії релевантний контент
  9. Адаптуйте email розсилки для мобільних пристроїв
  10. Ретельно вибирайте час для розсилки

    Існує безліч причин, через які підписники не відкривають листи. Нижче ми підготували рекомендації, які допоможуть збільшити open rate.

    Проведіть валідацію списку розсилки

    Перевірка списку допомагає маркетологам підвищити доставлюваність розсилок, репутацію відправника, зменшити кількість скарг на спам та платити менше за відправку листів. Це працює наступним чином: видалячи неактивні та невалідні адреси з вашого списку, ви відправляєте листи тільки зацікавленим підписникам. Відтак, ви покращуєте open rate і CTR, що в свою чергу позитивно вплипає на вашу репутацію. Якщо не чистити списки розсилки, ви будете витрачати кошти на людей, яким ваші пропозиції не цікаві.

    За допомогою email валідатора від SendPulse ви знайдете невалідні адреси у вашому списку, і отримаєте новий список, який складається лише з валідних адрес. Ви можете перевіряти до 100 адрес безплатно кожного місяця.

    На скріншоті нижче ви можете побачити, як перевірити email, адресну книгу, або завантажити ваш список адрес в SendPulse.

    Зареєструйтеся і спробуйте вже зараз!

    Регулярно перевіряйте базу адрес

    Одна з причин низького open rate — це розсилка неактивним підписникам. Якщо потенційний клієнт не взаємодіє з вами протягом 3-6 місяців (залежно від індустрії), надішліть йому реактиваційний лист. Якщо все ще не буде відповіді, видаліть адресу з вашої бази. Регулярно чистіть список розсилки від недійсних та неактивних email адрес, щоб підвищити open rate. SendPulse автоматично відписує ті адреси, яким не вдалося доставити листи. Отже, вам нема про що турбуватися.

    В SendPulse ви можете налаштувати автоматичну відправку реактиваційних листів за допомогою Automation 360. Сервіс пропонує готові шаблони з листами і подіями, які ви можете редагувати. Для того, щоб створити таку розсилку, треба передати ваші дані в SendPulse.

    Сегментуйте список розсилки

    Сегментація веде до більш релевантних email кампаній. У сегментованих кампаній open rate вищий майже на 11%. Ви можете використовувати ім’я, стать, місце проживання та вподобання підписника, щоб персоналізувати розсилку. Ці дані ви можете отримати з форми підписки. Як тільки користувач поділиться цією інфомацією в полі форми, вона буде додана до вашого списку розсилки в SendPulse у вигляді змінної.

    SendPulse дозволяє сегментувати розсилки за великою кількістю критеріїв, щоб знайти індивідуальний підхід до кожного підписника. Ви можете відправляти різні листи користувачам не тільки в залежності від їхніх персональних даних, а й залежно від рівня їхньої залученості, взаємодії з вашими попредніми розсилками і вдобаннями.

    Детальніше про те, як сегментувати розсилки в SendPulse, читайте в нашій Базі Знань.

    Використовуйте зрозуміле ім'я відправника

    Воно має викликати довіру у підписника. Листи від імені noreply@brandname.com, і подібні до них, викликають питання і можуть потрапити в спам. Використовуйте назву компанії або власне ім'я. Таким чином отримувач матиме уявлення про те, хто йому пише.

    На скріншоті нижче ви бачите, що відомі бренди вказують свою назву або ім’я і компанію, щоб підписники одразу розуміли, від кого лист.

    Покращуйте тему листа та перехедер

    Зробіть тему цікавою та інформативною. Хороша тема мотивує підписника відкрити лист та подивитися, що всередині. Персоналізуйте її, щоб збільшити шанси відкриття. Прехедер знаходиться справа від теми листа. Використовуйте його, щоб зацікавити підписника і дати більше інформації. Зазвичай, прехедер продовжує ідею теми листа.

    Подивіться, як магазини використовують тему разом з прехедером, щоб підвищити відкриття листів.

    Наш сервіс пропонує вам додати прехедер під час створення розсилки.

    Проведіть A/B тестування

    Так ви виявите слабкі місця email розсилки та зможете їх покращити. A/B тестування має на увазі порівняння двох різних варіантів листів, які надсилають двом групам підписників. В них може відрізнятися адреса відправника, тема листа і контент розсилки. Такий підхід допомагає зрозуміти, який варіант дає вищий open rate.

    В SendPulse на першому етапі створення розсилки ви можете переключитися на A/B тестування і обрати потрібний критерій.

    Детальніше про те, як створити тест, читайте в нашій Базі Знань.

    Розсилайте по непрочитаним

    Щоб збільшити open rate, використовуйте автоматичний інструмент розсилки по непрочитаним від SendPulse. Для цього вам потрібно вибрати час повторної відправки та вказати нову тему листа. Таким чином користувач не здогадається, що це повідомлення він уже отримував раніше.

    На останньому етапі створення розсилки ви можете скористатися цією функцію. Напишіть нову тему листа та виберіть дату відправки.

    Відправляйте релевантний контент

    Декілька нудних і нерелевантних листів на тиждень здатні підірвати не тільки інтерес підписників, а й показники відкриття листів. Основа email маркетингу — високоякісний та релевантний контент. Якщо не підтримувати залученість цільової аудиторії, всі показники будуть стрімко падати.

    Для того, щоб створювати релевантні розсилки, сегментуйте і персоналізуйте їх, проводьте опитування серед клієнтів, щоб пропонувати їм те, що їх зацікавить. Після покупки дайте можливість клієнтам оцінити продукт і ваш сервіс. Таким чином, ви зможете їх покращити. Дайте користувачам можливість додавати товари у лист бажань навіть якщо вони не в наявності. Пропонуйте користувачам знижки на товари в кошику, діліться добірками продуктів, що можуть їх зацікавити залежно від того, що вони купували раніше. Також ви можете застосовувати прийоми перехресних продажів і апселу.

    MAKEUP інформує користувачів, коли бажаний товар з’являється в наявності і вказує актуальну ціну, що змушує клієнта швидко прийняти рішення.

    Адаптуйте email розсилки для мобільних пристроїв

    Частка листів, які підписники відкривають з мобільних девайсів, становить приблизно половину всіх розсилок. Тому якщо ваші повідомлення не адаптовані, потенційні клієнти просто перестануть їх читати. Якщо ви використовуєте SendPulse для відправки розсилок, можете про це не перейматися. Всі шаблони, створені в нашому сервісі, є респонсивними за замовчуванням, а отже виглядають чудово на будь-якому екрані.

    Ретельно вибирайте час розсилки

    Неправильно вибраний час розсилки – це одна з причин низького open rate. Погодьтеся, не дуже зручно читати листи в годину пік чи вночі. Використовуйте A/B тестування, щоб визначити найкращий час для розсилки та плануйте email кампанії у SendPulse. В нашому сервісі ви можете запланувати відправку листа на майбутнє.

    Вітаємо, тепер ви знаєте, чому open rate листів важливий, і маєте корисні рекомендації, щоб його підвищити. Реєструйтеся в SendPulse і використовуйте наші інструменти для збільшення прибутку і налагодження комунікації з клієнтами.

    Також шукали з "Open rate"
    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Open rate"

    Оцінка: 4 / 5 (0)

    Нове

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

    Якщо вас цікавить, що таке "Що таке open rate розсилок: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.