Як повторно відправити лист клієнтам, які не відкрили попередній
Після надсилання розсилки та перегляду статистики можна помітити, що є частина листів, які були доставлені одержувачам, але не прочитані.
Функція «Повторно відправити лист клієнтам, котрі не відкрили його» (Unread Mailing) дає можливість надіслати повторний лист підписнику, який не відкрив попереднє повідомлення.
Сегментоване надсилання на кілька адресних книг
Якщо ви робите надсилання на кілька адресних книг, то щоб відправити розсилку по клієнтах, які не відкрили попередню, ви можете створити сегментовану розсилку на кожну книгу.
Почніть створювати розсилку, виберіть першу адресну книгу. Потім виберіть сегмент Не відкривав розсилок (Did not open recent emails) і виберіть розсилку.
Відхилення від дати основної розсилки повинно складати не менше однієї доби.
Після цього створіть розсилку з таким самим сегментом на наступні адресні книги.
Автоматичне перенаправлення
Ви можете налаштувати автоматичне відправлення по адресатах, котрі не відкрили попереднє, на останньому етапі створення розсилки. Опція доступна, коли відправляєте одну книгу.
Опція «Повторно відправити лист клієнтам, які не відкрили його»
Ви можете вибрати опцію Повторно відправити лист клієнтам, котрі не відкрили його (Send emails to unread) навпроти надісланої розсилки, якщо відправляли на одну книгу.
Перший крок буде дублювати дані вже відправленої розсилки з однією лише зміною: у зазначеній адресній книзі автоматично визначиться сегмент з email адрес клієнтів, які не відкрили листа. Вони отримають повідомлення повторно.
За необхідності ви можете коригувати тему розсилки або адресу відправника.
Другий крок створення розсилки включає вже готовий контент листа, який ви надсилали раніше. За потреби ви можете відредагувати текст або макет і надіслати передплатникам оновлене повідомлення.
Оновлено: 22.03.2024
або