Робота антиспам системи під час створення розсилки
У сервіс SendPulse впроваджена антиспам система, яка аналізує лист під час створення розсилки та визначає ймовірність потрапляння листів у спам. Якщо система виявляє причини для потрапляння листів у спам, то на етапі Перегляд та відправка з'явиться повідомлення з пропозицією отримати рекомендації щодо покращення доставки розсилки.
Натисніть Ознайомтесь з рекомендаціями, щоб дізнатися, що можна виправити в листі.
Рекомендації, як зменшити ризик потрапляння листів до спаму
- Надсилайте розсилку з email адреси на корпоративному домені. Поштові сервери одержувачів можуть відхиляти листи з адрес безкоштовних поштових сервісів (Gmail, Yahoo, AOL та ін).
- Використовуйте адресу відправника з доменом, для якого налаштовані SPF, DKIM і DMARC записи.
- Уникайте використання стоп-слів у темі, прехедері та тілі листа.
- Не пишіть більше ніж 15 великих літер поспіль у темі, прехедері та тілі листа.
- Не використовуйте більше одного знака оклику в темі листа і понад три знаки оклику в одному реченні в тілі листа.
- Використовуйте помірну кількість кольорового та жирного шрифту.
- Дотримуйтесь співвідношення кількості тексту та зображень. Текст має становити не менше 60% змісту листа.
- Прописуйте атрибути Alt для зображень — якщо зображення не завантажаться, на їхньому місці з'явиться альтернативний текст.
- Переконайтеся, що посилання в листі працюють.
- Рекомендована довжина імені відправника — від 3 до 100 символів.
- Рекомендована кількість тексту в шаблоні листа — 60 символів.
- Рекомендована мінімальна довжина посилання відписки — 5 символів.
Оновлено: 22.03.2024
або