Як надіслати email розсилку

У статті розглянемо, як створити та відправити персоналізовану розсилку на ваш список розсилки у сервісі створення розсилок.

Читайте також: Як створити та надіслати A/B тест.

У розділі Розсилки (Email) натисніть Створити розсилку (Create campaign).

Додати інформацію про розсилку

Вкажіть одержувачів

Ви можете надіслати розсилку контактам в адресній книзі, студентам курсу або контактам в CRM.

Змінні для персоналізації листів беруться із вибраного джерела контактів із даними. Якщо ви оберете адресну книгу, ви можете вставити шаблон листа і тему назви змінних з книг.

Для розсилки студентам курсу та контактам в CRM ви не можете використати змінні з адресної книги.

Адресна книга (Mailing list)

Відправляє розсилку за контактами в адресних книгах. Ви можете вибрати одну або декілька книг.

Для кращої персоналізації у роботі з клієнтами відмітьте Сегментувати список та виберіть умови для сегментування.

Контакти з тегом (Contacts with tags)

Відправляє розсилку контактам відповідно до призначених тегів. Виберіть тег із випадного списку.

Під час вибору контактів за тегом майте на увазі, що вони вибираються із всіх книг.

Студенти курсу (Course students)

Відправляє розсилку за email адресами студентів, зареєстрованих на один із курсів.

Для кращої персоналізації у роботі зі студентами виберіть студентів з урахуванням їхнього статусу оплати та прогресу на курсі: Усі студенти, Зареєстрований, Сплачений, Не сплачений, Проходить курс, Успішно пройшов курс, Провалив курс, Отримав сертифікат, Видалений із курсу, Студента запросили на курс.

Ви також можете сегментувати студентів за допомогою тегів.

Контакти в CRM (Contacts CRM)

Відправляє розсилку контактам із CRM.

Виберіть, відправити всім контактам або додати фільтр. Ви можете фільтрувати за такими даними: Ім’я, Прізвище, Відповідальний, Теги, Телефон, Email, Джерело, Профіль у месенджері, Месенджер, Контакти без угод та за полями контактів.

Ви також можете вибрати опцію надіслати на всі доступні електронні адреси контакта.

Вкажіть відправника

Виберіть адресу та ім'я відправника

Читайте детальніше: Як додати нову адресу відправника.

Вкажіть тему листа

Введіть тему листа.

Продумуйте теми листа із закликом до дії, оскільки це є стимулом для одержувачів відкрити та прочитати розсилку.

Ви можете персоналізувати тему, додати емодзі та дані клієнта. Для цього натисніть {} і виберіть змінну, з якої брати значення.

Зверніть увагу: щоб дані зі змінних підтягувалися до листів, назви змінних повинні повністю співпадати в списках розсилки та шаблонах. Якщо в списках розсилки ви вказали ім'я змінної з великої літери, наприклад {{Ім'я}}, то і в шаблони вписуйте цю змінну з великої літери.

Також читайте: Як створити змінну користувача.

Ви також можете налаштувати розумну персоналізацію та надіслати кожному клієнту окрему тему залежно від його даних. Для цього натисніть {}, перейдіть у вкладку Додати умову (Add Condition) та налаштуйте умови.

Також читайте: Що таке розумна персоналізація та як її використовувати.

Додайте контент листа

Виберіть шаблон

Сервіс надає кілька варіантів вибору шаблону для розсилки. Ви можете:

Виберіть шаблон і перейдіть до його редагування.

Загальний розмір листа не має перевищувати 25 MB.

Повідомлення, як і тему листа, можна персоналізувати, додавши особисті дані клієнта.

Використовуйте просту або розумну персоналізацію у своїх розсилках, щоб сприяти розвитку лояльності підписників.

На етапі створення розсилки в шаблон підтягуються змінні зі списку розсилки, яку ви обрали. Перевірте також всі посилання та змінні у шаблоні, який надсилаєте.

Читайте також: Як додати посилання на подію в календарі в лист та Як створити шаблон листа з темним режимом.

Додайте додаткові елементи

Після збереження шаблону ви перейдете на сторінку, де можете додати прехедер листа, файл до листа та AMP версію листа.

Розмір одного файлу не має перевищувати 5 MB. Кількість вкладень не обмежується, але не має перевищувати ліміт на розмір листа, який складає 25 MB.

Налаштуйте додаткові опції розсилки

Ви можете налаштувати наступні додаткові опції розсилки:

Збір статистики (Collect statistics) Активує збір статистики про відкриття листів та переходи за посиланнями. Ви також можете активувати додавання UTM міток до кожного посилання, щоб відстежувати аналітику в Google Analytics.
Сторінка відписки та категорія розсилки (Unsubscribe page)

Додає до листа кастомну сторінку відписки або сторінку за замовчуванням. Можна вибрати мову форми відписки, залежно від мови вашої цільової аудиторії.

Ви можете встановити категорію розсилки, щоб клієнти, які підписані на кілька розсилок, могли відписатися від однієї з них, а не від усіх відразу.

Архівація розсилки (Add this email to archive)

Залишає доступ до розсилки навіть після видалення даних з облікового запису.

Читайте докладніше: Архів розсилок.

Запуск авторозсилки за тригерною подією (Enable automatic email flow based on a trigger action)

Автоматично надсилає листи з налаштованого вами ланцюжка, коли адресати розгортають лист або переходять за посиланням.

Опція активна лише у випадку, коли ви створюєте авторозсилку зі стартом Вебхук контакту за списком розсилки, для якого вже створено авторозсилання.

Перевірте правильність даних

Перед тим, як надіслати розсилку клієнтам, перевірте всі введені дані.

Якщо потрібно внести зміни в частині листа, натисніть Змінити (Edit), внесіть зміни та поверніться до кроку Перегляд та надсилання (Preview and Send).

Якщо ви не дотримувалися жодних рекомендацій щодо оформлення листа, майстер відправки розсилки запропонує переглянути вам шаблон та адресу відправника, щоб покращити прохідність через спам-фільтри.

Читайте також: Робота антиспам системи під час створення розсилки.

У разі розсилки студентам ви також можете перевірити основні дані розсилки: назву курсу, прогрес студентів, дані відправника та тему листа.

Налаштуйте відправку

Планування відправлення

Ви можете надіслати розсилку відразу або запланувати розсилку на іншу дату та час. Для цього в пункті Час відправки (Time of sending) виберіть Почати відправку (Start sending) та встановіть потрібну дату та час. Сервіс автоматично надішле вашу розсилку за вказаним вами розкладом.

Кожна розсилка може проходити модерацію перед відправкою до 30 хвилин.

На платному тарифі доступна також функція надсилання за динамічним списком. До динамічного списку входять контакти, які додалися до списку з часу створення розсилки до моменту її відправки.

Читайте також: Заплануйте дату та час розсилки.

Повторна розсилка по непрочитаним

Ви можете надіслати розсилку повторно підписникам, які не відкриють листа. Виберіть опцію Надіслати розсилку повторно за непрочитаними (Send emails to unread), вкажіть нову тему листа за бажанням та введіть час відправки.

У встановлений час сервіс повторно надішле розсилку підписникам, які на той момент не відкрили листа.

Читайте також: Як надіслати розсилку по непрочитаним.

Надсилання розсилки частинами

Для боротьби зі спамом поштові провайдери обмежують відправлення масових розсилок з нових поштових адрес, а також з адрес, які довго не використовувалися або мають низьку репутацію.

Гарна репутація відправника накопичується якщо кількість одержувачів зростає поступово і вони реагують на листи позитивно, переглядають і не позначають їх як спам. І навпаки — швидке надсилання великих обсягів листів з нового домену погіршує репутацію.

Процес формування позитивної репутації відправників називають також прогріванням домену. Створити таку репутацію новому домену легше, ніж відновити знижену. Тому варто відразу потурбуватися про те, щоб відправляти перші розсилки невеликими частинами.

Ви можете прогріти домен, відправивши підготовлену розсилку частинами через проміжки часу.

Функція надсилання частинами доступна, якщо у розсилці понад 10 000 адрес передплатників. Можна вибрати інтервал, з яким надсилатимуться партії листів: раз на годину, 2 години, 4 або 24 години.

Позначте опцію Автоматичний прогрів (Automated warm-up), щоб розбити масив листів на частини, які поступово збільшуватимуться.

Ви також можете розділити листи та надіслати до 20 рівних частин (Sending in equal parts).

Тестове відправлення розсилки

Перед тим як надіслати готовий лист клієнтам, ви можете відправити тестовий лист. Натисніть Тестова відправка (Test Send) та виберіть, на яку адресу надіслати листа. Ви можете надіслати лише ті адреси, які додали до системи адресою відправника.

Зверніть увагу, що змінні для персоналізації не відображаються у тестових розсилках. Якщо ви хочете подивитися, як відображатимуться змінні у ваших підписників, надішліть розсилку на тестовий список розсилки, в якій є ваші email адреси та заповнені змінні.

Завершіть створення розсилки

Коли все готово, натисніть Почати розсилку (Start), щоб почати відправлення.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як надіслати email розсилку"

    Оцінка: 4 / 5 (12)

    Далі

    Як створити розсилку підписникам із певним тегом

    Популярне в нашому блозі

    Спробуйте сервіс email розсилок SendPulse безкоштовно