Як додати нову адресу відправника
Ви можете додати кілька email адрес, з яких відправляєте масові розсилки та тригерні авторозсилки. У статті розглянемо, як додати адресу та персоналізовані налаштування для неї, а також її активувати.
Кількість адрес та імен відправника на платному тарифі не обмежується. На безкоштовному тарифі можна додати три адреси відправника.
З 17.05.2023 база адрес відправників для Email та SMTP сервісу об'єдналися. Якщо після цієї дати ви додавали адресу відправника в сервісі SMTP, додавати та налаштовувати його в Email сервісі додатково не потрібно.
Налаштування записів єдині для сервісів і на хостинг потрібно встановити записи від SendPulse тільки один раз.
При цьому потрібно врахувати, що якщо серед доменів відправників, які ви додавали раніше, є недоступними для SMTP, але доступними для Email, вони будуть відображатися недоступними для вибору сервісу SMTP.
Додайте адресу відправника
Перейдіть до «Налаштування сервісу» у вкладці «Адреси відправника» і натисніть «Додати адресу відправника».
У полі «Email адреса відправника» впишіть електронну адресу — вона має бути існуючою та активною.
Для проходження спам фільтрів рекомендуємо використовувати адресу відправника, зареєстровану на корпоративному домені.
Корпоративна пошта — це адреса електронної пошти, яка містить унікальне доменне ім'я вашої компанії після символу @
. Наприклад, якщо ваше доменне ім'я mycompany.com
, то корпоративна адреса може бути такою: yourname@mycompany.com
. Читайте докладніше: «Як створити корпоративну пошту зі своїм доменом».
Додайте ім'я відправника
У полі «Ім'я відправника» можна вказати не тільки особисте ім'я, але й назву компанії, від імені якої ви надсилатимете розсилки.
Налаштуйте домен відправки
У налаштуванні «Домен для відправки» ви можете вибрати записи для аутентифікації якого домену підставляти при відправці листів.
За замовчуванням використовується домен, який ви вибрали доменом за замовчуванням у вкладці «Аутентифікація».
Для проходження спам-фільтрів при відправці листів рекомендуємо перевіряти, щоб домен в налаштуваннях «Домен для відправки» збігався з доменом в адресі відправника.
Читайте також: «Як налаштувати аутентифікацію email повідомлень».
Додаткові опції
У налаштуванні «Назва компанії» ви можете вказати, яку назву компанії підставляти в шаблон листа, на сторінку підтвердження підписки та відписки в змінну {{ec_es_email_sender_company}}
.
За замовчуванням використовується значення з параметрів «Параметри облікового запису» > «Юр. особи» поля «Компанія».
У налаштуваннях «Правила використання/Політика конфіденційності» ви можете вказати посилання на вашу політику. Посилання підставляється у форму підписки, якщо активуєте GDPR, та у листі підтвердження підписки.
Активуйте адресу
Після натискання «Додати», на вказану email адресу буде надіслано листа для активації адреси.
Відкрийте пошту, знайдіть лист-підтвердження від SendPulse та натисніть «Активувати адресу».
Також можна активувати адресу відправника за допомогою коду в особистому кабінеті SendPulse. Для цього перейдіть у вкладку «Адреса відправника», навпроти потрібної адреси натисніть на три крапки і натисніть «Ввести код».
Якщо адреса активована, її статус буде «Активна».
Ви також можете повернутися до редагування налаштувань у будь-який момент. Для цього перейдіть у вкладку «Адреса відправника», навпроти потрібної адреси натисніть на три крапки та натисніть «Редагувати».
Оновлено: 29.05.2023
Зареєструватися через соцмережі
Увійти з Facebook Увійти з Google