Як розпочати роботу з SMTP
За допомогою SMTP сервісу SendPulse ви можете надсилати транзакційні листи з вашого сервісу. Наприклад, ви можете відправляти користувачам листи про покинутий кошик, оновлення за відправкою замовлення, листи-підтвердження замовлення та інші повідомлення.
У статті розповімо, як налаштувати SMTP сервер у SendPulse за кілька кроків: заповнити анкету, налаштувати домен відправки для покращення доставки у вхідні та вставити у свою систему налаштування для надсилання листів.
Початок роботи
Щоб налаштувати сервіс SMTP, заповніть анкету та дочекайтеся її підтвердження.
Перед заповненням анкети рекомендуємо ознайомитись з Антиспам політикою.
Перейдіть до розділу SMTP та натисніть Почати роботу (Get started).
Заповніть анкету користувача
Надайте інформацію в наступних полях:
Email відправника (Primary email) | Введіть email адресу відправника на корпоративному домені — на нього вам прийде лист про підтвердження email адреси. Також з нього надсилатимуться розсилки.
Рекомендуємо використовувати пошту на домені того самого сайту, на якому ви збираєте контакти. |
Уточніть сферу використання (How are you going to use SMTP?) | Виберіть, як плануєте використовувати SMTP: особиста або ділова переписка, розсилка новин, сповіщення, повідомлення з мобільного пристрою, транзакційні повідомлення, маркетингові повідомлення або інше. |
Як були зібрані адреси для розсилки (How do you collect email addresses?) | Вкажіть, як зібрали адреси, на які плануєте відправляти листи.
Щоб підтвердити інформацію про джерело збирання контактів, в наступному полі вкажіть додаткову інформацію. |
Чи є посилання на відписку (Do you provide an unsubscribe link in your emails?) | Вкажіть, чи використовується посилання для відписки підписників. |
Натисніть Зберегти (Save). Після цього вам на вказану адресу відправиться лист. Підтвердьте вашу адресу відправника та анкета користувача відправиться на модерацію.
Налаштуйте підключення
Після підтвердження анкети вам стануть доступні налаштування сервісу, які потрібно буде додати до вашого поштового клієнта.
Підключення за допомогою налаштувань сервера
Перейдіть до Налаштування SMTP (SMTP Settings) > Основні (General). Скопіюйте дані для підключення у полях SMTP server, Port, Login та Password та вставте у вашу програму.
Читайте також: Як відправляти листи через SMTP із поштових клієнтів, Як відправляти листи через SMTP з плагінами WordPress та Як відправляти листи за допомогою PHPMailer.
Підключення за допомогою API
Другий варіант використання сервісу — через API.
Для підключення вам знадобляться ID та Secret для отримання токена та авторизації запитів відправки листів. Щоб отримати ID та Secret, перейдіть до налаштувань облікового запису на вкладку API та скопіюйте значення навпроти полів ID та Secret.
Щоб отримати токен для авторизації, використовуйте метод API Авторизація.
Далі ви можете надсилати листи, використовуючи метод API Надіслати листа.
Надіслати листа можна лише після того, як анкета користувача буде схвалена. Якщо анкета користувача на розгляді або заблокована, або ви ввели неправильні дані для авторизації, лист не відправиться.
Читайте також: API для SMTP сервісу.
Налаштуйте домен відправки
Додайте email адресу відправника
З 17.05.2023 база адрес відправників для Email та SMTP сервісу об'єдналися. Якщо після цієї дати ви додавали адресу відправника в сервісі Email, додавати та налаштовувати його в SMTP сервісі додатково не потрібно.
Налаштування записів єдині для сервісів і на хостинг потрібно встановити записи від SendPulse тільки один раз.
При цьому потрібно врахувати, що якщо серед доменів відправників, які ви додавали раніше, є недоступними для SMTP, але доступними для Email, вони будуть відображатися недоступними для вибору сервісу SMTP.
Щоб переглянути список доступних адрес відправників або додати додаткову адресу, натисніть на Налаштування SMTP і перейдіть у вкладку Домени відправки (Tracking). Натисніть Додати Email відправника (Add a from email address).
Введіть адресу відправника на корпоративному домені. На вказану адресу прийде лист з посиланням на підтвердження адреси.
Після підтвердження електронна адреса з'явиться в списку доступних доменів.
Додайте DKIM та SPF записи
DKIM і SPF — це технології, які підтверджують автентичність відправника, гарантують цілісність доставки відправленого листа, а також борються з фішингом та спамом.
Читайте докладніше: Як налаштувати DKIM підпис, Як налаштувати SPF запис. Зверніть увагу, що перевірка DKIM підпису та SPF запису може тривати кілька годин.
Додайте CNAME запис
CNAME — це запис в налаштуваннях вашого домену, за допомогою якого ви можете прибрати згадку SendPulse під час відстеження посилань, щоб посилання в листі були загорнуті в домен вашої компанії.
За допомогою CNAME запису ви зможете відслідковувати кількість надісланих, доставлених, прочитаних листів, а також кількість переходів за посиланнями з них та кількість помилок.
Додавання запису CNAME може тривати кілька годин.
Читайте докладніше: Як увімкнути відстеження статистики листів, надісланих через SMTP.
Додайте посилання на сторінку відписки
Щоб користувачі мали можливість відписатися від нерелевантних листів, ви можете додати посилання на сторінку відписки до вашого листа за допомогою змінної {{unsubscribe_url}}
.
Читайте також: Список тих, хто відписався і Як додати посилання відписки.
Додаткові налаштування
У SMTP можна активувати додаткові опції для відправки та відстеження листів. Натисніть Налаштування SMTP і перейдіть на вкладку Основні
Обмежте відправлення по IP
Додатково можна ввести IP-адреси відправників, щоб обмежити їх доступ до сервера SMTP. Перейдіть до Налаштування SMTP > Основні та активуйте опцію Обмежити IP-адреси відправника (Connection from white-listed IPs only).
Введіть IP-адресу та натисніть Додати (Add).
Щоб видалити додану IP-адресу, натисніть на значок кошика поруч з IP-адресою, яку потрібно видалити.
Активуйте масові розсилки
Щоб попередити поштові сервери одержувачів про те, що очікується багато листів і знизити ймовірність попадання листів до спаму, використовується опція Масова розсилка (у технічних заголовках відображається як Bulk emails).
За замовчуванням опція Масова розсилка (Mass email) активована.
Щоб її деактивувати, перейдіть до Налаштування SMTP > Основні (General) та перемістіть тумблер у неактивне положення.
Слідкуйте за статистикою відправки листів
Ви можете переглянути історію відправок, помилки доставки та список тих, хто відписався від ваших розсилок.
Читайте також: Як переглянути статистику з SMTP.
Оновлено: 04.11.2024
або