Обмеження SMTP при перевищенні показника помилок доставки
Відправка на неіснуючі адреси шкодить репутації відправляючих серверів провайдера емейл розсилок і домену відправника, що погано впливає на доставляння розсилок.
Щоб забезпечити високий рівень доставки розсилок, в SendPulse діє Антиспам політика, а також введені автоматичні обмеження щодо помилок доставки для SMTP сервісу. Якщо до вашого облікового запису застосовуються обмеження, ви отримаєте повідомлення на пошту.
Які застосовуються обмеження
Якщо при надсиланні листів через SMTP у вас перевищення помилок доставки, для вашого облікового запису ліміт на відправку за годину знизиться до мінімального — 50 листів/годину.
Обмеження на надсилання листів включається при перевищенні допустимого показника помилок доставки за останні 15 хвилин відправлення. Якщо спрацювань буде більше 20 за добу, ваш обліковий запис буде заблоковано.
Як перевірити поточний ліміт на відправку
Перейдіть до розділу SMTP і навтроти показника Обмеження на розсилку за годину (Sending limit per hour) буде стояти ваш поточний ліміт.
Як перевірити список адрес помилок
Перейдіть до розділу SMTP > Історія надсилання (Mailing History) або Помилки доставки (Delivery Errors). У вкладці Графік (Statistics) можна перевірити загальні показники по Відправлено
, Доставлено
, Прочитано
, Переходів
, Помилки доставки
та відстежити динаміку за вибраний проміжок часу.
У вкладці Список адрес з помилками ви можете переглянути історію відправок та лог з помилкою відправки на час відправки.
За допомогою фільтра виберіть день, за який потрібно відобразити результати.
Також ви можете перевірити помилки, використовуючи API метод Отримати список баунсів за добу. У параметрі відправки date
вставте день, для якого потрібно отримати адреси з помилками доставки. За допомогою Отримати список листів ви можете отримати список листів зі статусами надсилання за весь час або вибраний проміжок часу.
Рекомендації щодо зниження рівня помилок доставки
До вашого списку контактів можуть потрапити нерелевантні адреси, якщо ви збирали адреси, використовуючи офлайн методи, форму з опцією single opt-in для підписки, реєстрації або оплати товару, а також якщо ви купили адреси у відкритих базах чи не отримували зворотний зв'язок від передплатника останній рік.
Для відновлення ліміту надсилання листів потрібно почистити базу контактів від невалідних адрес.
Ви можете скористатися сторонніми валідаторами або нашим сервісом Email валідатор через особистий кабінет або за допомогою інтеграції зі своїм сайтом, використовуючи API метод Перевірити адресу. Читайте докладніше: Що таке валідатор email адрес та навіщо його використовувати.
Більш детальну інформацію про невалідні адреси та про те, як з ними боротися, ви можете знайти у статті Перевірка email на валідність: інструкція зі збереження гігієни бази контактів.
Рекомендації щодо збору релевантних адрес:
- Збирати контакти методом double-opt-in із сайту на домені, з якого плануєте надсилати листи. У формі, де користувач залишає свою пошту, вказуйте, що на цю пошту надходитимуть важливі транзакційні повідомлення. Також ви можете додати капчу на форму передплати, тоді її не зможуть заповнити боти.
- Перевіряйте адреси перед відправкою сервісами валідаторами.
- Надсилати сегментовані та персоналізовані листи.
- Періодично аналізувати список відправки та актуалізувати базу, очищаючи її від контактів, при відправці на які ви отримуєте помилки, та які не відкривали листи останні півроку та довше. Перегляд статистики з відправок можна у розділі SMTP у вкладці Історія відправок.
Оновлено: 29.05.2024
або