Як створити розсилку підписникам із певним тегом
Ви можете надіслати розсилку лише тим контактам, які мають або не мають певний тег або набір тегів. Таким чином ви зможете враховувати зацікавленість та уподобання ваших одержувачів для персоналізованої роботи з кожною групою.
Як створити розсилку для всіх книг
Натисніть Створити розсилку (Create Campaign) та перейдіть до конструктора створення розсилок.
На першому етапі створення розсилки виберіть тип адресатів Підписники з тегом (Subscribers with a tag).
Читайте також: Як працювати з тегами контактів.
Потім виберіть тег або кілька тегів.
При надсиланні розсилки на тип адресатів Підписники з тегом (Tagged Subscribers) конструктор створення розсилок вибере всі контакти, які мають обраний тег, незалежно від того, в якій адресній книзі знаходиться контакт.
Якщо ви обрали тип адресатів Адресна книга (Mailing list) з сегментом Тег (Tag), розсилка надійде лише контактам всередині обраної адресної книги.
Якщо ви обрали кілька тегів, то можете відфільтрувати контакти за будь-яким з обраних тегів або по всіх з них.
Як створити розсилку по вибраній книзі
Ви можете вибрати адресну книгу та сегмент з обраним тегом — у такому разі розсилка надійде лише контактам всередині однієї адресної книги.
Для цього на першому етапі створення розсилки виберіть тип адресатів Адресна книга (Mailing list).
Потім оберіть книгу, позначте Сегментувати список (Segment List) та виберіть тип сегмента Тег (Tag). Виберіть умову сегмента та сам тег.
Ви також можете додавати умови сегментації та комбінувати оператори і
, або
для одного типу сегмента та кожного
, будь-якого
для різних типів сегментів.
Після вибору сегмента натисніть Застосувати (Apply), щоб система відібрала контакти відповідно до умов фільтра.
Далі продовжуйте створювати розсилку як завжди, вибираючи адресу відправника, тему повідомлення, шаблон і час відправки.
Оновлено: 22.03.2024
або