Як відстежити статистику email розсилки в SendPulse
У SendPulse ви можете відстежувати результати розсилок, щоб краще розуміти свою цільову аудиторію та адаптувати маркетингову стратегію. Переглядайте кількість доставлених та відкритих листів, переходів за посиланнями, а також локацію та пристрої одержувачів.
У статті розглянемо, як активувати збір статистики та відстежувати її в особистому кабінеті SendPulse та Google Аналітики 4.
Створіть розсилку
Почніть створювати розсилку. Заповніть усі поля на першому кроці Інформація про розсилку (Information About Content): назва розсилки, адресна книга, адреса відправника, ім'я відправника, тема повідомлення.
На другому кроці Контент листа (Message Content) виберіть, завантажте або створіть шаблон і введіть текст повідомлення.
Читайте докладніше: Як надіслати email розсилку та Як створити власний шаблон листа.
Активуйте збір email статистики
На третьому кроці створення розсилки Налаштування розсилки (Campaign Parameters) у полі Збір статистики (Collect Statistics) можна активувати Прочитання листа (Opens) та Перехід за посиланнями (Clicks). Цього достатньо для збирання статистики сервісом SendPulse.
Також ви можете за допомогою налаштування Виявлення ботів відслідковувати листи, що були потенційно прочитані або проклікані ботами.
Щоб активувати Виявлення ботів, перейдіть у Налаштування сервісу на вкладку Інші налаштування та поставте пташку біля Автоматично визначати відкриття та переходи від ботів у розсилках.
Щоб відстежувати статистику в Google Analytics, виберіть чекбокс Додати мітки для Google Analytics (Add Google Analitics tags) та вкажіть назву кампанії.
Назва кампанії і є мітка utm_campaign
, за якою потім можна знайти дані розсилки в Google Аналітиці. Сервіс додає мітки utm_source
і utm_medium
автоматично.
Слідкуйте за статистикою
В особистому кабінеті SendPulse
Дії користувачів
Перейдіть до розділу Розсилки (Email) > Мої розсилки (My Campaigns).
Зверху списку ви побачите загальну кількість надісланих, доставлених та прочитаних листів, а також кількість переходів за посиланнями, відписок та помилок доставки за обраний у фільтрі час.
Окремо по кожній розсилці є інформація про кількість доставлених листів, відкриттів та переходів.
Відкрийте розсилку зі списку, щоб переглянути докладну статистику про неї.
У вкладці Статистика кампанії (Campaign statistics) > Статистика розсилки (Campaign statistics) ви можете переглянути загальну статистику надісланих, доставлених та прочитаних листів, а також кількість переходів за посиланнями та кількість помилок доставки за весь час.
Нижче наведено графік активності передплатників. Навівши курсор у будь-яку точку графіка, ви зможете переглянути кількість прочитаних листів та переходів за посиланням у конкретний час.
Також можна експортувати статистику у форматі PDF або CSV (Export data).
У вкладці Карта одержувачів листів (Opens by locations) ви можете дізнатися географію відправлення країнами та містами. Карту можна збільшити для зручності перегляду — наведіть курсор і прокрутіть.
У вкладці Карта відкриттів листів (Clicks map) можна переглянути, за яким посиланням і скільки разів переходили користувачі. Наприклад, посилання в тексті або перехід до соцмережі.
Нижче наведена таблиця з інформацією про посилання, якими переходили одержувачі та кількість кліків, як загальних, так і унікальних.
У вкладці Пристрої ви можете переглянути з яких пристроїв користувачі відкривали листи та який використовували браузер.
У вкладці Статистика помилок (Error statistics) можна переглянути кількість адрес, на які листа не доставлено, та причину недоставки.
Щоб побачити список адрес з помилками, натисніть назву помилки або перейдіть у вкладку Список адресатів (List of recipients) і у фільтрі виберіть потрібний статус.
Виявлення потенційних ботів
Налаштування Виявлення ботів дає змогу відслідковувати число листів, потенційно відкритих та прокліканих автоматично (наприклад, антиспам ботом) на вкладках Статистика розсилки та Домени у розділі Статистика кампанії.
Це не впливає на загальну статистику розгорнутих листів, проте дає більш детальну статистичну інформацію, яку також можна використовувати для сегментації контактів та подальшого відправлення листів, що більш ймовірно будуть відкриті саме клієнтами.
У Google Аналітиці
З 1 липня 2023 року стандартні ресурси Universal Analytics припиняють обробку даних, а підтримка ресурсів Аналітики 360 триватиме лише до 1 липня 2024 року. Підтримувана та рекомендована версія для використання — Google Аналітика 4.
Якщо у вас на сайті встановлено лічильник Google Аналітики, ви також можете відстежувати переходи за посиланнями на ваш сайт у Google Аналітиці.
Зайдіть у свій акаунт Google Аналітики.
Щоб переглянути детальну статистику переходів і сесій, перейдіть у вкладку Звіти (Reports) > Життєвий цикл (Life cycle) > Залучення (Acquisition) > Залучення трафіку (Traffic acquisition).
У розділі Залучення (Acquisition) > Залучення користувачів (User acquisition) ви можете дивитися вибірку демографічних даних про користувачів.
Метрики в обох розділах побудовані за подібним принципом. Для оцінки переходів з email розсилок виберіть у таблиці параметр Канал (Session default channel group) > Email.
Якщо ви використовуєте кілька інструментів для надсилання розсилки та хочете виділити тільки розсилки, створені в SendPulse, задайте параметр "Джерело / посередник" (Session source / medium) > "sendpulse / email".
Щоб переглянути статистику кампанії, виберіть у таблиці параметр Кампанія (Session campaign) і знайдіть у колонці назву, яка відповідає заданій мітці utm_campaign
.
Можна додати додатковий стовпець параметрів для аналізу. Наприклад, щоб оцінити, з яких пристроїв користувачі читають вашу розсилку та переходять на сайт, натисніть на + у рядку заголовка таблиці та виберіть Тип пристрою (Device category).
Ви також можете налаштовувати виведення всіх потрібних метрик на сторінці Огляд звітів (Reports snapshot). Наприклад, ви можете вивести на екрані метрики з даними за джерелами трафіку, тегам кампаній, геолокації користувачів, а потім переходити до детального аналізу у відповідних розділах.
Щоб налаштувати метрики, які будуть відображатися, натисніть на іконку олівця у верхньому правому кутку.
Метрики Google Аналітики можуть відображати різні дані, залежно від налаштувань. Щоб краще орієнтуватися в налаштуваннях сервісів, ознайомтеся з документацією Google Аналітики 4.
Оновлено: 08.12.2023
або