Як відстежити статистику email розсилки в SendPulse

У SendPulse ви можете відстежувати результати розсилок, щоб краще розуміти свою цільову аудиторію та адаптувати маркетингову стратегію. Переглядайте кількість доставлених та відкритих листів, переходів за посиланнями, а також локацію та пристрої одержувачів.

У статті розглянемо, як активувати збір статистики та відстежувати її в особистому кабінеті SendPulse та Google Аналітики 4.

Створіть розсилку

Почніть створювати розсилку. Заповніть усі поля на першому кроці «Інформація про розсилку» (Information About Content): назва розсилки, адресна книга, адреса відправника, ім'я відправника, тема повідомлення.

На другому кроці «Контент листа» (Message Content) виберіть, завантажте або створіть шаблон і введіть текст повідомлення.

Читайте докладніше: «Як надіслати email розсилку» та «Як створити власний шаблон листа».

Активуйте збір email статистики

На третьому кроці створення розсилки «Налаштування розсилки» (Campaign Parameters) у полі «Збір статистики» (Collect Statistics) можна активувати «Прочитання листа» (Opens) та «Перехід за посиланнями» (Clicks). Цього достатньо для збирання статистики сервісом SendPulse.

Щоб відстежувати статистику в Google Analytics, виберіть чекбокс «Додати мітки для Google Analytics» (Add Google Analitics tags) та вкажіть назву кампанії.

Назва кампанії і є мітка utm_campaign, за якою потім можна знайти дані розсилки в Google Аналітиці. Сервіс додає мітки utm_source і utm_medium автоматично.

Слідкуйте за статистикою

В особистому кабінеті SendPulse

Перейдіть до розділу «Розсилки» (Email) у вкладці «Мої розсилки» (My Campaigns).

Зверху списку ви побачите загальну кількість надісланих, доставлених та прочитаних листів, а також кількість переходів за посиланнями, відписок та помилок доставки за обраний у фільтрі час.

Окремо по кожній розсилці є інформація про кількість доставлених листів, відкриттів та переходів.

Відкрийте розсилку зі списку, щоб переглянути докладну статистику про неї.

У вкладці «Статистика кампанії» (Campaign statistics) > «Статистика розсилки» (Campaign statistics) ви можете переглянути загальну статистику надісланих, доставлених та прочитаних листів, а також кількість переходів за посиланнями та кількість помилок доставки за весь час.

Нижче наведено графік активності передплатників. Навівши курсор у будь-яку точку графіка, ви зможете переглянути кількість прочитаних листів та переходів за посиланням у конкретний час.

Також можна експортувати статистику у форматі PDF або CSV (Export data).

У вкладці «Карта одержувачів листів» (Opens by locations) ви можете дізнатися географію відправлення країнами та містами. Карту можна збільшити для зручності перегляду — наведіть курсор і прокрутіть.

У вкладці «Карта відкриттів листів» (Clicks map) можна переглянути, за яким посиланням і скільки разів переходили користувачі. Наприклад, посилання в тексті або перехід до соцмережі.

Нижче наведена таблиця з інформацією про посилання, якими переходили одержувачі та кількість кліків, як загальних, так і унікальних.

У вкладці «Пристрої» ви можете переглянути з яких пристроїв користувачі відкривали листи та який використовували браузер.

У вкладці «Статистика помилок» (Error statistics) можна переглянути кількість адрес, на які листа не доставлено, та причину недоставки.

Щоб побачити список адрес з помилками, натисніть назву помилки або перейдіть у вкладку «Список адресатів» (List of recipients) і у фільтрі виберіть потрібний статус.

У Google Аналітиці

З 1 липня 2023 року стандартні ресурси Universal Analytics припиняють обробку даних, а підтримка ресурсів Аналітики 360 триватиме лише до 1 липня 2024 року. Підтримувана та рекомендована версія для використання — Google Аналітика 4.

Якщо у вас на сайті встановлено лічильник Google Аналітики, ви також можете відстежувати переходи за посиланнями на ваш сайт у Google Аналітиці.

Зайдіть у свій акаунт Google Аналітики.

Щоб переглянути детальну статистику переходів і сесій, перейдіть у вкладку«Звіти» (Reports) у розділі «Життєвий цикл» (Life cycle) > «Залучення» (Acquisition) > «Залучення трафіку» (Traffic acquisition).

У розділі «Залучення» (Acquisition) > «Залучення користувачів» (User acquisition) ви можете дивитися вибірку демографічних даних про користувачів.

Метрики в обох розділах побудовані за подібним принципом. Для оцінки переходів з email розсилок виберіть у таблиці параметр «Канал» (Session default channel group) > «Email».

Якщо ви використовуєте кілька інструментів для надсилання розсилки та хочете виділити тільки розсилки, створені в SendPulse, задайте параметр "Джерело / посередник" (Session source / medium) > "sendpulse / email".

Щоб переглянути статистику кампанії, виберіть у таблиці параметр «Кампанія» (Session campaign) і знайдіть у колонці назву, яка відповідає заданій мітці utm_campaign.

Можна додати додатковий стовпець параметрів для аналізу. Наприклад, щоб оцінити, з яких пристроїв користувачі читають вашу розсилку та переходять на сайт, натисніть на «+» у рядку заголовка таблиці та виберіть «Тип пристрою» (Device category).

Ви також можете налаштовувати виведення всіх потрібних метрик на сторінці «Огляд звітів» (Reports snapshot). Наприклад, ви можете вивести на екрані метрики з даними за джерелами трафіку, тегам кампаній, геолокації користувачів, а потім переходити до детального аналізу у відповідних розділах.

Щоб налаштувати метрики, які будуть відображатися, натисніть на іконку олівця у верхньому правому кутку.

Метрики Google Аналітики можуть відображати різні дані, залежно від налаштувань. Щоб краще орієнтуватися в налаштуваннях сервісів, ознайомтеся з документацією Google Аналітики 4.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як відстежити статистику email розсилки в SendPulse"

    Оцінка: 5 / 5

    Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні