AI чат-бот – це інструмент, який використовує штучний інтелект та обробку природної мови для надання клієнтам відповідей, схожих на людські. Це корисний програмний продукт, який дозволяє вашій компанії забезпечити підтримку на будь-якому етапі шляху клієнта та зменшити навантаження на вашу команду.

У цій статті ми розглянемо різницю між чат-ботами на основі штучного інтелекту та чат-ботами на основі правил, а також переваги чат-ботів на основі штучного інтелекту. Ми навчимо вас, як використовувати та створювати AI чат-бота за допомогою SendPulse.

ChatGPT

ChatGPT — це розмовна платформа на основі штучного інтелекту, яка використовує технології для розуміння запитань клієнтів та точного реагування людською мовою. Програмне забезпечення дозволяє надавати миттєві, точні та природні відповіді на запитання клієнтів, рекомендувати продукти на основі потреб клієнтів та оновлювати інформацію про відповідні знижки та акції.

Існує декілька моделей ChatGPT, які можна використовувати для вирішення конкретних проблем. Деякі допомагають аналізувати контекст та генерувати складніший текст або код. Інші дозволяють працювати з перекладом, складною класифікацією, аналізом настроїв тексту та завданнями узагальнення. Ви можете створювати чат-ботів із запитаннями та відповідями та надавати миттєві відповіді на запитання користувачів. Крім того, це допомагає генерувати новий текст. Модель розуміє текстові структури для створення простих сценаріїв.

За допомогою ChatGPT ви можете вивести свою службу підтримки клієнтів та відділ продажів на новий рівень. Програмне забезпечення дозволяє вашій компанії надавати клієнтам релевантні відповіді, не відволікаючи членів команди від термінових завдань. Мова та повідомлення виглядають природньо, тому користувачі не відчувають різниці. ChatGPT надає відповіді на основі історії повідомлень.

ChatGPT дозволяє вам інформувати клієнтів про майбутні пропозиції та знижки на основі їхньої історії покупок. Повідомлення надсилаються відповідно до уподобань клієнтів; отже, вони персоналізовані. ChatGPT дозволяє вам підвищити задоволеність клієнтів, оскільки користувачам рекомендують релевантні товари.

Тепер, коли ви знаєте деякі основні факти про ChatGPT, настав час уточнити різницю між чат-ботами на основі штучного інтелекту та чат-ботами на основі правил.

У чому різниця між AI чат-ботами та чат-ботами на основі правил?

Іноді важко розрізнити чат-ботів на основі правил та чат-ботів на основі штучного інтелекту, оскільки вони можуть виконувати ті самі завдання. Вони можуть взаємодіяти з користувачами та відповідати на прості запитання. Однак, після тестування цих двох типів чат-ботів, маркетологи повідомляють про нездатність чат-ботів на основі правил розуміти всі вхідні дані клієнтів.

Чат-боти на основі правил функціонують, спираючись на попередньо написані відповіді, які спрацьовують, коли користувач вводить дані. Іноді чат-бот може неправильно інтерпретувати запити та надавати неточні відповіді.

AI чат-боти використовують функції обробки мови та можуть розуміти контекст розмов з клієнтами. Відповіді, які надає цей тип чат-бота, є точними та природними. Вони виглядають так, ніби їх надала людина, тому клієнти не можуть зрозуміти, що мають справу з чат-ботом. Відповіді генеруються з бази знань, до якої підключений чат-бот. Його можна навчити на основі попередніх розмов з клієнтами. Наприклад, якщо питання те саме, бот може використовувати попередні розмови як джерело інформації.

Підсумовуючи, AI чат-боти можуть розуміти контекст розмови та надавати точні відповіді. Вони природні. Після отримання відповідей від служби підтримки ваші клієнти будуть задоволені послугами вашої компанії. AI чат-боти навчаються на основі існуючих розмов з агентами, тоді як чат-боти на основі правил функціонують на основі попередньо написаних сценаріїв.

Тепер, коли ви знаєте різницю, давайте розглянемо основні переваги AI чат-ботів.

Переваги AI чат-ботів

Чат-боти на основі штучного інтелекту можуть допомогти вам у різних сферах вашого бізнесу. Вони дозволяють зменшити навантаження на вашу команду підтримки клієнтів та відділ продажів. Навчений чат-бот зі штучним інтелектом може замінити агентів підтримки клієнтів у будь-який час та надавати миттєві відповіді. Оскільки клієнтам не потрібно чекати на відповідь ваших агентів протягом годин або днів, задоволеність клієнтів вашим брендом підвищується. AI чат-боти можна використовувати для генерування та кваліфікації лідів, збільшення продажів, кращої взаємодії з клієнтами та отримання важливої ​​інформації про клієнтів.

Ми коротко розглянемо всі переваги чат-ботів на основі штучного інтелекту. Вони допомагають:

  • надавати підтримку цілодобово;
  • використовувати природну мову для відповідей на запитання;
  • генерувати потенційних клієнтів;
  • кваліфікувати ліди;
  • покращувати продажі;
  • збирати інформацію з даних клієнтів;
  • покращувати підтримку клієнтів;
  • підвищувати задоволеність вашою компанією;
  • збільшувати кількість взаємодій з клієнтами;
  • заощаджувати кошти на наймі більшої кількості агентів підтримки клієнтів;
  • швидше відповідати на запити клієнтів;
  • надавати персоналізовані рекомендації на основі уподобань клієнтів.

Тепер, коли ви знаєте переваги, давайте перейдемо до наступного розділу, щоб дізнатися, як використовувати чат-бота на основі штучного інтелекту.

Як використовувати AI чат-бота?

Їх можна використовувати в різних сферах: підтримка клієнтів, продажі, онлайн-навчання та багато інших. Вони можуть надавати відповіді та створювати письмовий контент (статті, публікації в соціальних мережах, есе, код та електронні листи).

AI чат-бот може стати в нагоді, якщо ви правильно його інтегруєте. У цьому розділі ми розповімо, як використовувати чат-бот на основі штучного інтелекту для вашої компанії. Якщо ваша команда хоче працювати над успіхом вашого бренду, вам потрібно подбати про кілька аспектів. Цей тип чат-бота не потребує нагляду людини після налаштування. Однак, перш ніж розпочати процес, слід виконати кілька завдань. Давайте дізнаємося, що вам слід зробити для успішного впровадження вашого чат-бота.

  1. Створіть базу знань. Якщо ви хочете, щоб ваш чат-бот надавав логічні та природні відповіді клієнтам, подумайте про розробку або покращення бази знань вашого сайту. База знань — це розділ сайту, який зберігає всю інформацію про ваш продукт (інструкції, гайди, рекомендації тощо). Коли йдеться про AI чат-боти, база знань — це дані, що зберігаються з усіх бесід. Чат-бот стає кращим і точнішим, якщо його навчати за допомогою розмов. Найкращий спосіб навчити вашого чат-бота надавати природні та правильні відповіді — це провести багато розмов з клієнтами. Він повинен бути підключений до вашої бази знань. Вона служитиме додатковим джерелом інформації для вашого чат-бота. Щойно він отримає запитання від користувача, він шукатиме в базі знань найрелевантніші відповіді. AI чат-боти можуть надавати відповіді на основі попередніх розмов з агентами служби підтримки клієнтів. Якщо ваш чат-бот вже добре навчений, вам не потрібно відстежувати кожне повідомлення.
  2. Підключіть свого чат-бота до онлайн-чату. Оскільки все ще існує ймовірність того, що чат-бот не зрозуміє запит клієнта, вам потрібно підготуватися до такого сценарію. Для цього ми підключаємо вашого чат-бота до онлайн-чату на вашому сайті. Таким чином, якщо чат-бот не може відповісти на запитання або надати правильну відповідь, користувач завжди може поговорити з представником служби підтримки. Наприклад, ви можете автоматично зв’язатися з агентом служби підтримки клієнтів після того, як чат-бот дасть дві незрозумілі відповіді. SendPulse дозволяє вам створити онлайн-чат і додати його на свій сайт за лічені хвилини.
  3. Налаштуйте відповіді чат-бота. Щоб переконатися, що ваш чат-бот надає правильні та послідовні відповіді, вам потрібно провести його аудит. Не дозволяйте своєму чат-боту працювати самостійно місяцями, бо ви не можете знати, які відповіді він надає клієнтам і чи задоволені вони ними. Вашим головним пріоритетом є задоволення клієнтів, тому вам потрібно подбати про це. По-перше, розгляньте можливість проведення опитування, щоб дізнатися, наскільки ваші клієнти задоволені чат-ботом. По-друге, перегляньте відповіді, які ваш чат-бот зазвичай надає користувачам. По-третє, проаналізуйте їх і з'ясуйте, чи є відповіді доречними та точними. Якщо все правильно, вам не потрібно редагувати відповіді. Однак, якщо відповіді незадовільні, є потреба в покращенні. Навчіть свого чат-бота надавати нові відповіді на запитання, щоб клієнти були задоволені вашим чат-ботом.

Тепер, коли ви знаєте завдання, які потрібно виконати для створення ефективного чат-бота, давайте створимо AI чат-бота за допомогою SendPulse.

Як створити AI чат-бота за допомогою SendPulse?

Коли вам необхідно створити чат-бот, важливо обрати правильну платформу. Переконайтеся, що вам не потрібні навички програмування чи кодування. У SendPulse ви можете розробити чат-бота на основі правил та штучного інтелекту за лічені хвилини без спеціальних навичок чи знань. Процес простий та швидкий.

За допомогою візуального конструктора SendPulse ви можете налаштувати автоматичні відповіді та розробити воронки продажів в Instagram, WhatsApp, Facebook та Telegram. Створюйте сценарії для різних месенджерів та соціальних мереж та починайте розмови з клієнтами, коли їм це потрібно. Ви можете додати віджет багатоканальної підписки, щоб перетворити відвідувачів на клієнтів.

Щоб налаштувати чат-бота на основі правил, створіть тригери, які запускатимуть ланцюжок. Платформа запускатиме автоматичні відповіді та ланцюжки повідомлень, як тільки користувач ініціює певну дію. Наступний крок – написання автоматичних відповідей. На основі тригера вам потрібно розробити різні автоматичні відповіді, які будуть надсилатися клієнтам. Потім вам слід створити логіку вашого бота. За допомогою візуального конструктора чат-ботів SendPulse вам потрібно лише перетягнути потрібні повідомлення та тригери та з’єднати їх. З’єднуйте повідомлення одне за одним, щоб встановити послідовність повідомлень у вашому ланцюжку. Після того, як все буде зроблено, вам потрібно ще раз перевірити свій чат-бот. Використайте тестовий режим для цього. Якщо бот працює правильно, сміливо запускайте свій чат-бот.

Нижче ви можете побачити, як працювати в редакторі SendPulse.

SendPulse має інтеграцію з ChatGPT. Це означає, що ваш бот спілкується з клієнтами так само, як людина. Його відповіді виглядають природно. Відповіді також будуть точнішими, оскільки бот аналізує попередні розмови, щоб зрозуміти вхідні дані клієнтів.

SendPulse дозволяє створювати чат-боти, використовуючи основні моделі. Детальніше ви можете дізнатися про них в нашій Базі Знань. Модель, яку ви оберете, залежить від вашої основної мети.

ChatGPT відкриває нову еру клієнтської підтримки — розумну, ефективну та максимально наближену до живого спілкування. Це більше, ніж просто інструмент: це ваш надійний помічник, здатний автоматизувати процеси, підвищити задоволеність клієнтів і звільнити час для важливіших завдань. Спробуйте створити власного AI чат-бота з SendPulse і виведіть взаємодію з клієнтами на якісно новий рівень у Instagram, Facebook Messenger, Telegram або WhatsApp.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке AI чат-бот: Основи", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.