Лідогенерація (англ. Lead generation) — це маркетинговий процес, спрямований на виявлення та стимулювання інтересу людей до певного продукту з метою розвитку системи збуту. А ліди це і є потенційні клієнти, які проявили інтерес до продукту, заповнивши форму підписки.

Лідогенерація дозволяє маркетологам прогріти потенційних клієнтів і плавно підвести їх до здійснення покупки. Ще одним завданням генерації лідів є залучення користувачів, зацікавлених в продуктах бренду.

Ліди можна формувати, використовуючи різні джерела, наприклад, реферальні посилання, телефонні дзвінки, офлайн заходи, рекламу, інтернет. Згідно з недавнім дослідженням, проведеним Mailgen, близько 89% з усіх опитаних сказали, що електронна пошта була найбільш часто використовуваним методом для формування бази потенційних клієнтів. На другому місці був контент-маркетинг, потім пошукові системи, і, нарешті, четверту позицію посіли івенти, які закрили топ найкращих способів лідогенераціі.

Нижче представлена ​​схема, що ілюструє процес лідогенераціі.

SendPulse — це ефективний інструмент для конвертації лідів, який є одним з найважливіших етапів під час формування бази потенційних клієнтів. Сервіс надає ряд послуг, серед яких є безкоштовне створення різних типів форми підписки; розсилка email, SMS, web push повідомлень, створення чат-ботів, проведення A/B тестування.

Як працює лідогенерація?

Згідно з методикою вхідного (inbound) маркетингу, формування лідів розпочинається на другому етапі лідогенераціі. А відбувається це наступним чином:

  1. Знайомство з компанією: відвідувач дізнається про бренд через різні маркетингові канали, такі як блоги, соціальні мережі або сайти.
  2. Потім відвідувач використовує заклик до дії (СТА). Це може бути кнопка, повідомлення або зображення, які спонукають людину до виконання цільової дії.
  3. Далі користувач переходить на цільову сторінку: натиснувши на СТА, він перенаправляється на лендінг, який збирає корисну інформацію і формує базу потенційних клієнтів, надаючи в обмін вигідну для відвідувача пропозицію.

Пропозиція обов'язково має нести в собі певну цінність. Це може бути освітній курс, оригінальний шаблон або електронна книга. Щоб залишити свої особисті дані, користувач повинен розуміти, що така угода для нього вигідна. І тут важливо подбати про простоту функціоналу, тому форма підписки повинна бути видимою і зрозумілою. Адже саме з її допомогою буде здійснений обмін інформацією, цінною для обох сторін. І хоча сьогодні форми реєстрації можна розмістити в будь-якому місці сайту, все ж краще використовувати для цього цільові сторінки.

Як використовувати email маркетинг для лідогенерації?

  1. Створюйте конверсійні листи
  2. Впроваджуйте стратегію вибору
  3. Створюйте цінний для підписників контент
  4. Формуйте майбутні ліди
  5. Використовуйте в листах заклик до дії
  6. Впроваджуйте інструменти для розшарювання

Оскільки email маркетинг є найбільш ефективним методом формування нових лідів, то маркетологи мають навчитися використовувати цю онлайн-тактику з максимальною вигодою. І нижче ми розповімо, як це зробити.

Створюйте конверсійні листи

Щоб досягти успіху в email маркетингу, необхідно «підштовхувати» цільову аудиторію до взаємодії. Ось кілька прийомів, які слід використовувати в листах для підвищення конверсії:

  • Приваблива тема листа
  • Якісне зображення, що демонструє пропозицію
  • Короткий і зрозумілий виклад суті листи
  • Посилання для розшарювання в соцмережах
  • Переконливий заклик до дії

Впроваджуйте стратегію вибору

Для розсилки потрібна база, але замість того, щоб автоматично додавати підписників, необхідно надати потенційним клієнтам право вибору. Користувач повинен самостійно прийняти рішення про підписку. Такий підхід дозволяє сформувати список розсилки, який містить адреси дійсно зацікавлених у ваших послугах людей. Для досягнення більш високої ефективності необхідно:

  • Надати потенційному клієнту різні варіанти підписки: використовуючи публікації в соцмережах, бічні панелі або спливаючі вікна на сайті та інше.
  • Додати кнопку швидкої відписки.
  • Вказати вагомі причини для підписки, чітко пояснивши переваги.
  • Використовувати двоетапну підписку, тобто додаткове підтвердження реєстрації для створення більш якісної бази розсилки.

Створюйте цінний для підписників контент

Люди хочуть отримувати листи, що містять цінні пропозиції, а також корисні матеріали. Це можуть бути навчальні курси, знижки, pdf файли та інше. Як створити цінну пропозицію? Ось кілька простих кроків:

  • Візміть за правило працювати над якістю, а не кількістю пропозицій.
  • Ретельно вивчайте ринок — це допоможе краще розуміти свою аудиторію.
  • Сегментуйте вашу базу розсилки і відправляйте пропозиції, що відповідають тій чи іншій групі підписників.

Формуйте майбутні ліди

Сприяти лідогенераціі можна за допомогою сегментації. Створюйте різний контент для клієнтів, які перебувають на різних рівнях шляху покупця. Формуванню лідів сприяє:

  • Створення релевантних листів для людей, що знаходяться на різних етапах воронки продажів.
  • Створення розсилки, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду для споживачів, які перебувають на верхньому рівні воронки продажів.
  • Створення листів, для клієнтів, які перебувають внизу воронки продажів, тим самим підштовхуючи їх до прийняття рішення.

Використовуйте в листах заклик до дії

Якщо у вас є, що запропонувати підписникам, наприклад, навчальний матеріал або електронну книгу, використовуйте чіткі і переконливі CTA. Ось кілька правил для створення ефективного заклику до дії:

  • Робіть його простим і зрозумілим для користувача.
  • Зробіть його помітним, щоб він контрастував з фоном листа.
  • Використовуйте слова, які спонукають читача до дії.

Додавайте інструменти для розшарювання

Якісним і цінним контентом завжди хочеться поділитися. Тому не нехтуйте впровадженням інструментів для поширення інформації, адже бренд від цього тільки виграє. Що можна використовувати в листах?

  • Додайте посилання "Написати другу". Спонукайте свою аудиторію відправити лист друзям або колегам.
  • Використовуйте кнопки соцмереж. Що може бути простіше, ніж просто поділитися корисним контентом на своїй сторінці.

Як конвертувати ліди в покупців за допомогою SendPulse?

  1. Встановіть форму підписки на сайті
  2. Збирайте базу підписників
  3. Надсилайте комерційні розсилки
  4. Конвертуйте ліди в покупців

Використовуючи SendPulse, можна легко конвертувати ліди в покупців, не докладаючи для великих зусиль. Давайте більш детально розглянемо цей процес від початку і до кінця.

Встановіть форму підписки на сайті

З сервісом SendPulse дуже просто створювати брендовані форми підписки, використовуючи кольори і стиль власного бренду. Цей інструмент — безкоштовний. Сервіс пропонує безліч цікавих дизайнів для створення потрібної форми підписки. Також ви можете створити мультиканального форму, щоб спілкуватися з аудиторією в Facebook Messenger і Telegram. SendPulse дозволяє легко редагувати стилі і текст, додавати необхідні поля, а також зображення.

Сервіс пропонує 4 форми підписки:

  • Вбудована форма. Розміщується в будь-якому місці на сайті.
  • Попап-вікно. Цей тип форми підписки з'являється після того, як відвідувач проводить певну кількість часу на сайті або, коли він збирається покинути його.
  • Плаваюча форма. Помітна не тільки під час відкриття сайту, але і при прокручуванні сторінки.
  • Фіксована форма. Знаходиться в нижній частині сторінки і не зникає під час її прокрутки вниз.

Залучайте потенційних клієнтів разом з SendPulse і контролюйте весь процес на одній платформі.

Збирайте базу підписників

Після створення форми можна приступати до збору бази клієнтів, які хочуть залишатися в курсі новин про продукти і послуги вашого бренду. SendPulse пропонує ефективні форми з двоетапної підпискою, що дозволяє взаємодіяти тільки із зацікавленими користувачами.

Надсилайте комерційні розсилки

Для формування більшого числа лідів необхідно відправляти підписникам цінний і корисний контент. Люди мають взаємодіяти з вашими листами. Для цього SendPulse пропонує сегментацію. Ознайомтеся з нашою статтею в блозі, щоб дізнатися, як використовувати сегментацію розсилки для створення ефективних кампаній.

Конвертуйте ліди в покупців

SendPulse дозволяє легко створити розсилку, що сприяє формуванню лідів, яких в потрібний момент ви зможете заохотити до дії. Сервіс пропонує безліч професійних інструментів для збільшення продажів без особливих зусиль.

4 поради для поліпшення лідогенерації

  1. Покращуйте техніки захоплення лідів. Шукайте нові й ефективні способи захоплення лідів шляхом використання email розсилок. Прискорити процес можна за допомогою вигідних пропозицій.
  2. Використовуйте лід-магніт. Цей інструмент пропонує цільової аудиторії якусь вигоду в обмін на email підписку. Лід-магнітом можуть бути вебінари, пробні версії сервісів, електронні книги, технічні документи, інтерв'ю з експертами, навчальні відеоролики.
  3. Використовуйте ефективні методи конвертації на цільових сторінках. Застосовуйте спеціальні посилання і привабливі CTA. Приберіть всю непотрібну інформацію і створіть контент, що підвищить конверсію.
  4. Ведіть аналітику лідів. Використовуйте сервіси для визначення пріоритетності лідів відповідно до їх рівня взаємодії з брендом згідно з методикою вхідного маркетингу.

Приклади лідогенерації

Нижче наведені зображення, що демонструють моделі лідогенераціі брендів.

Rozetka нагадує користувачам про товар, який вони залишили в кошику. Оформити замовлення можна прямо з листа, що дозволяє збільшити продажі.

Лист про покинутий кошик

WebPromoExperts пропонує корисний лід-магніт в обмін на підписку.

Лид-магніт

Також шукали з "Лідогенерація "
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Лідогенерація "

Оцінка: 5 / 5 (1)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "✅ Що таке лідогенерація: керівництво", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.