Лід — потенційний клієнт, який проявляє інтерес до послуг чи продуктів певного бізнесу. Завдяки ефективним стратегіям маркетологів, ліди перетворюються в клієнтів і здійснюють покупки. За допомогою форм підписки та попапів від SendPulse, ви можете збирати контакти своїх потенційних клієнтів, а email, SMS та Viber розсилки, чат-боти та безкоштовна CRM допоможуть перетворити їх у покупців.
Ліди в маркетингу — це потенційні покупці, які вже завершили процес реєстрації на сайті, але ще не готові до здійснення покупки. В той же час, ліди в продажах готові здійснювати покупки. Вони не тільки завершують процес реєстрації на сайті, але й додають продукцію в кошик.
У цій статті розглянемо, чому важливо генерувати ліди та їх класифікацію. Ми також пояснимо вам, як залучати та генерувати більше лідів. Наостанок, розглянемо процес автоматизації лідогенерації, який дозволяє вам швидко виконувати рутинні завдання та зменшити навантаження на ваших маркетологів за допомогою спеціальних платформ.
Чому важливо генерувати ліди?
Процес лідогенерації важливий для успішності кожного бізнесу. Незважаючи на розмір та сферу бізнесу, ви маєте пам’ятати, що компанії існують завдяки клієнтам. Для того, щоб створити міцну базу покупців, які підтримуватимуть ваш бренд покупками і дозволятимуть йому процвітати, потрібно спершу знайти потенційних клієнтів.
Під час лідогенерації, ви можете отримати цінну інформацію про потенційних клієнтів та використовувати її, щоб конвертувати цих людей в покупців. Далі, ваша маркетингова команда подбає про те, щоб зацікавити цих нових підписників і заохотити їх до покупки вашої продукції. Вони можуть використовувати персоналізований підхід під час відправки email розсилок, повідомлень в месенджерах, або SMS. Всі ці зусилля спрямовані на досягнення ваших бізнес-цілей.
Генеруючи нових лідів та перетворюючи їх в покупців, ви можете збільшити кількість продажів і тим самим отримати більше прибутків. Більш того, ефективна стратегія з лідогенерації дозволяє зосередитися на зацікавлених лідах. Таким чином, ви зекономите час та гроші, відсіюючи людей, які навіть не задумуються про придбання вашого продукту. Відділ продажів, який є відповідальним за лідогенерацію, робить все можливе для отримання кваліфікованих лідів, готових до дії, та тих, яким дійсно потрібен ваш продукт.
Окрім підвищення доходів, ви також можете покращити впізнаваність свого бренду. Чим більше людей знають чи чули про ваш бренд, тим популярнішим він стає. Клієнти можуть самі просувати вашу продукцію, рекомендуючи її своїй сім’ї та друзям. Більш того, ви можете розширити свою цільову аудиторію та зарекомендувати себе як успішний та великий бренд.
Далі дізнаємося, як можна кваліфікувати лідів залежно від їх поведінки та готовності здійснювати покупки.
Класифікація лідів
Всіх потенційних клієнтів можна поділити на три групи: холодні, теплі та гарячі ліди. У цьому розділі детально розглянемо кожну з груп та їх характеристики.
- Холодні ліди. Це потенційні клієнти, які ще не готові придбати ваш продукт. Вони не мають такої мети та не роздумують, чи варто купуватии ваш продукт або сервіс. Частіше за все відділ продажів витрачає багато сил та коштів на цих лідів. Вони мають ознайомити їх з продуктом (оскільки холодні ліди нічого не знають про ваш продукт або сервіс), розповісти про його переваги, поділитися всією інформацією, доступною на сайті та в соцмережах, працювати з відмовами та запереченнями. Оскільки холодні ліди займають багато часу у компанії і часто не конвертуються в покупців, бізнеси віддають перевагу роботі з людьми, які вже знають або чули про продукт, і мають до нього інтерес.
- Теплі ліди. Це люди, які вже бачили ваш продукт у рекламі, в пошукових системах, або на банерах, або ж чули про його переваги від знайомих. Такі потенційні клієнти мають проблему, яку може вирішити ваш продукт, але ще сумніваються. Можливо, вони вагаються між вашим продуктом та його альтернативою або ж не впевнені, що взагалі варто здійснювати покупку. Залежно від причини сумнівів, компаніям необхідно переконати теплих лідів, що їх продукт — це найкраще рішення з усіх доступних альтернатив та показати їхні переваги над іншими бізнесами. Відділ продажів та маркетингу використовують email розсилки, спілкування в онлайн-чаті, чат-боти, або телефон, щоб це зробити.
- Гарячі ліди. Найлегше працювати з гарячими лідами, тому що вони вже готові до покупки, а бізнесам залишається тільки підштовхнути їх до її здійснення. Команді лише треба відправити пропозицію про покупку, проконсультувати, або допомогти завершити замовлення. Часто буває, що клієнти додають продукти у кошик і забувають про оформлення замовлення. В такому випадку можна відправити лист-нагадування про покинутий кошик на пошту вашого майбутнього клієнта.
Тепер, коли ви знаєте, які ліди існують, час дізнатися, як їх залучати. В наступному розділі розглянемо, які маркетингові методи використовувати, щоб привернути увагу лідів до вашого бізнесу.
Як залучати ліди?
Існує багато стратегій та каналів, щоб залучати лідів. У цьому розділі розглянемо, які канали використовувати.
Блог
Блог — це завжди виграшна ідея для залучення нових клієнтів. Люди шукають інформацію в інтернеті та можуть знайти відповіді у ваших постах. Тому є сенс періодично створювати цікаві та корисні статті, які допоможуть відвідувачам вашого сайту.
Контекстна реклама
Контекстна реклама — це вид реклами на сайті, яка відповідає вмісту сторінки. Ця реклама базується на ключових словах сайту, на який заходить потенційний клієнт. Наприклад, якщо люди відвідують кулінарний блог, може з’явитися контекстна реклама з книжкою рецептів смачної випічки.
Холодні email розсилки
Ці розсилки використовуються для потенційних клієнтів, які ще нічого не знають та не чули про вашу компанію. Однак, цей спосіб варто правильно використовувати. Ваші email розсилки повинні бути релевантними, щоб не виглядати спамом. Для цього необхідно чесно зібрати базу контактів. Також рекомендуємо використовувати сегментацію та персоналізацію, щоб підійти до кожного потенційного клієнта з актуальним рішенням.
Соціальні мережі
Соцмережі — це потужний канал, щоб транслювати ваші повідомлення та залучати нових лідів. Ви можете створювати актуальні рілси, робити корисні дописи, або навчати користувачів певним темам. Якщо ви будете робити все правильно, ваші дописи будуть з’являтися в актуальному у ваших потенційних клієнтів.
Реферальні програми
Реферальні програми — це чудовий спосіб отримувати кваліфікованих лідів. Ваші постійні клієнти допоможуть вам у цьому. Створіть програму, яка заохочує цінними призами ваших клієнтів, щоб привести друзів. Вони потрапляють на ваш сайт вже знаючи досить багато про ваш бренд. В результаті, ви отримуєте нових покупців при цьому не витрачаючи безліч коштів та часу.
Контент маркетинг
Ви можете використовувати різні види контенту для того, щоб привернути увагу потенційних клієнтів. Це можуть бути відео, фотографії, статті, дописи, пости в блозі. Створюйте різноманітні гіди, підбірки найкращих сервісів, подкасти, або лід-магніти, щоб привернути увагу відвідувачів вашого сайту або облікового запису. Головною метою створення такого контенту є демонстрація своєї експертності. Створюючи контент регулярно, ви допомогаєте швидше конвертувати відвідувача сайту в ваших клієнтів.
Телефонні дзвінки
Дзвінки можуть бути різними: холодними і теплими. Це залежить від того, чи мав потенційний клієнт контакт з брендом, чи ні. Представники відділу продажів телефонують лідам і розповідають про продукт у деталях. Якщо це холодний дзвінок, він зазвичай займає більше часу, оскільки продавцю необхідно не тільки розповісти про продукт, але й знаходити контраргументи, коли людина сумнівається у необхідності цього продукту.
Зараз давайте дізнаємося, як саме ви можете генерувати більше лідів.
Як генерувати більше лідів?
Для того, щоб мати велику базу лояльних клієнтів та отримувати бажаний дохід від вашого бізнесу, необхідно для початку генерувати лідів. Є багато способів це зробити, однак не всі з них є ефективними. Щоб ви не витрачали свій час і кошти дарма, ми вирішили підібрати найефективніші методи лідогенерації.
- Створюйте корисний та якісний контент. Перш за все, ви маєте попіклуватися про контент на сайті і в соціальних мережах. Незважаючи на те, чи ви створюєте компанію з нуля, чи хочете покращити стан вже існуючої компанії, вам необхідно публікувати статті та дописи. Людина, яка вперше опинилася на вашому сайті та вперше чує про ваш продукт, стовідсотково хоче дізнатися про функції, ціни, компанію. Зробіть так, щоб вся інформація була доступною та легкою у сприйнятті. Використовуйте відео та фотографії, щоб все візуально гарно виглядало.
- Створіть хороший лендінг. Для того, щоб додавати контент та знайомити лідів з вашим продуктом або сервісом, необхідно створити лендінг. Він має містити такі елементи, як опис продукту, ціни, його переваги, заклик до дії та форму підписки, або попап. Всі ці компоненти необхідні для того, щоб перетворити відвідувача сайту в вашого підписника. За допомогою SendPulse, ви можете створити попап або форму підписки безкоштовно без знання коду.
- Додайте відгуки клієнтів та успішні кейси. Всі клієнти десять разів подумають перед тим, як здійснити якусь серйозну покупку. Окрім того, вони зберуть всю інформацію про цей продукт та його альтернативи, щоб зрозуміти, який з них найкращий. Полегшіть цей процес для покупця та додайте позитивні відгуки клієнтів про ваш продукт та успішні кейси на головну сторінку вашого сайту. Таким чином, лідам не доведеться довго шукати коментарі та роздумувати, чи варто купувати.
- Додавайте форми підписки на сайт. Форма підписки дає вам можливість зібрати контактні дані відвідувачів, які можуть стати вашими клієнтами. За допомогою SendPulse ви можете швидко створити форму з нуля або використати готовий шаблон. Оберіть тип підписки, налаштуйте умови показу та показуйте тільки на потрібних сторінках сайту. Більш того, сервіс дає вам можливість додати лід-магніт до форми та швидше отримувати контактну інформацію потенційних клієнтів.
- Використовуйте попап-форми. Ви також можете збирати контакти та перетворювати відвідувачів сайту на підписників та клієнтів за допомогою розумних попапів. Цей маркетинговий інструмент дозволяє вам автоматизувати взаємодію з відвідувачами сайту. Персоналізуйте комунікацію з потенційними клієнтами, враховуючи їх поведінку на вашому сайті. Попап-форма може з’явитися, коли людина захоче закрити вкладку або ж коли прокрутить сторінку до низу. Головною метою попапу є утримання відвідувачів на сайті та отримання контактної інформації. У SendPulse ви можете створювати попап-форми за сценаріями безкоштовно без знань та навичок з програмування.
- Надайте подарунок в обмін на контактну інформацію. Використовуйте форми підписки або попапи для того, щоб додати лід-магніт та збирати контактну інформацію потенційних клієнтів. Однак, зараз власникам бізнесу потрібно запропонувати щось цінне безкоштовно в обмін на їх контакти. Подумайте, що це може бути у вашому бізнесі: доступ на безкоштовний урок, вебінар, електронна книга, або чек-лист. Якщо потенційні клієнти дійсно вважають цей подарунок необхідним, вони легко дадуть свій email або номер телефону.
- Створіть чат-бота. Чат-бот необхідний для того, щоб завжди бути на зв’язку з лідами, коли вони найбільше того потребують. Якщо людина зацікавлена у вашому продукті, вона захоче знати більше про його властивості, переваги, ціни та функції. Саме тоді на допомогу приходить чат-бот, який доступний 24/7. Він відповідає на всі загальні питання моментально. Якщо ж потенційному клієнту потрібно поспілкуватися зі спеціалістом на більш вузькі питання, бот може підключити його до діалогу. В SendPulse ви можете створювати чат-бота для різних каналів таких як Instagram, Viber, WhatsApp, Telegram та Facebook Messenger.
- Використовуйте таргетовану рекламу в соцмережах. Таргетована реклама допоможе вам транслювати своє повідомлення людям, які цікавилися вашим або схожими продуктами. Якщо ви розмістите правильну інформацію в рекламі, яка заохотить відвідувача перейти на лендінг, ймовірно,ця людина стане вашим покупцем. Обов’язково додавайте кнопку-заклик до дії з переходом на ваш сайт або сторінку в соцмережі, щоб лід міг вивчити ваш продукт більш детально.
- Зверніться за допомогою до блогерів. Як варіант, можете скористатися послугами інфлюенсерів для поширення інформації про ваш продукт серед відповідної аудиторії. Не треба одразу замовляти рекламу у блогерів, які мають мільйони підписників, бо і ціна на таку рекламу буде високою. Більш того, велика кількість підписників не гарантує вам збільшення кількості продажів. Краще зверніть увагу на тих лідерів думок, які мають високий рівень довіри серед аудиторії. Такі люди рекомендують продукти та спонукають їх до дії.
- Надайте доступ до безкоштовного пробного періоду. Якщо ви пропонуєте певний сервіс, має сенс запропонувати безкоштовний доступ протягом 7 або 14 днів, щоб люди змогли протестувати його та оцінити переваги. Якщо їм все сподобається та підійде, вони обов’язково задумаються про покупку.
- Використовуйте Viber розсилки. Якщо ви вже отримали контактні дані відвідувачів свого сайту, скористайтеся розсилками в Viber, щоб ближче познайомити лідів з вашим продуктом. Цей процес швидкий і зручний. Більш того, ви можете додавати візуальні елементи, щоб привернути увагу потенційного клієнта і заохотити його відкрити ваше повідомлення. SendPulse дає вам можливість створювати Viber розсилки за допомогою конструктора та відправляти їх потенційним клієнтам за доступною ціною. Додавайте текст, зображення та кнопку, щоб заохотити до дії швидко.
- Додайте онлайн-чат до вашого сайту. Онлайн-чат дозволяє вам зацікавити потенційних клієнтів і розпочати діалог у слушний момент. Створюйте автоматичні повідомлення, які будуть надсилатися у відповідь на дії або поведінку користувачів. Проактивний онлайн-чат допоможе вам почати діалог з відвідувачами сайту, проконсультувати у важливих питаннях та підвести до покупки. Використовуючи SendPulse для розробки онлайн-чату, ви матимете можливість адаптувати дизайн чату, керувати чатами з однієї сторінки та створювати угоди прямо в чаті.
- Активно ведіть канал в YouTube. Якщо ви пропонуєте продукт, заради якого доцільним буде почати створювати відео для YouTube, то зробіть це. Відео — це прекрасний спосіб отримати нову аудиторію та перетворити цих людей в клієнтів. Ви можете створювати відео, в яких ви пояснюєте певні теми, проводите уроки, або записуєте вебінари. Корисний відео контент буде чудовим способом звернути увагу на вашу компанію та продукт. Шукаючи відповіді на питання, користувачі будуть заходити та дивитися ваші відео. Якщо ви пояснюєте все легко та переконливо, люди безперечно оцінять це і матимуть бажання придбати ваш продукт.
- Використовуйте рекламу пошукових систем. Шукаючи певний продукт в інтернеті або вводячи якесь питання, користувачі можуть побачити безліч рішень. Однак, рішення, на яке всі перш за все звертають увагу, — це сайти на топ позиціях в Google. Ви також можете розмістити свій сайт на першому місці, оплативши рекламу. Хоч цей метод і вимагає від вас додаткових витрат, він дійсно працює. Більше людей знатимуть про ваш бренд і відвідуватимуть сайт. Якщо вам вдасться їх зацікавити, вони обов’язково придбають ваш продукт.
Далі ви дізнаєтеся, як автоматизувати лідогенерацію.
Як автоматизувати лідогенерацію?
Лідогенерація вимагає поєднання безлічі інструментів та маркетингових зусиль. Ваша маркетингова команда та відділ продажів може витратити багато часу, зусиль та коштів на пошук лідів вручну. Саме тому ми пропонуємо автоматизувати цей процес, використовуючи спеціальні платформи.
Snovio для пошуку лідів
Якщо ви продаєте свій продукт компаніям, розширення Email Finder від Snovio дасть вам можливість отримати перевірені email адреси десіжн-мейкерів за лічені хвилини. Ви можете встановити розширення, щоб шукати як в Google, так і в LinkedIn, Yelp, Twitter та на сайтах компаній.
Якщо ж у вас B2C бізнес, платформа дає вам можливість збирати лідів на різних сайтах компаній. За допомогою розширення ви сформуєте список важливих для бізнесу таргетованих потенційних клієнтів. Ви зможете отримати верифіковані email адреси лідів, створити повні профілі компаній та лідів, а також сформувати повну базу потенційних клієнтів.
SendPulse для збору контактів та підтримання зв’язку з лідами
SendPulse — це мультиканальна платформа, яка дозволяє вирощувати лідів та перетворювати їх в покупців. Є декілька каналів, якими ви можете скористатися, щоб підвести своїх потенційних клієнтів до покупки.
Форми підписки та попапи для збору контактів
Ви можете скористатися формами підписки та попап-формами, щоб органічно збирати контактну інформацію потенційних клієнтів. Для того, щоб зацікавити відвідувачів та заохотити залишити свої контакти, створіть лід-магніт. Ви можете використати форму підписки або ж попап-форму, щоб це зробити.
У SendPulse процес створення попапу займе у ваc кілька хвилин. Ви можете обрати шаблон та встановити, коли саме буде з’являтися попап. Все залежить від вашої початкової мети.
Нижче ви можете побачити, як створити попап-форму з лід-магнітом в SendPulse.
Безкоштовна CRM для зберігання контактів та спілкування з лідами
Рекомендуємо скористатися безкоштовною CRM від SendPulse, щоб надійно зберігати всі свої контакти на одній платфмі. Інтегруйте CRM, щоб всі дані про ваших клієнтів автоматично додавалися в CRM. Так ви будете впевнені, що не пропустили жодного ліда або покупця під час переносу даних. Угоди можуть створюватися автоматично з чату в Facebook Messenger, Telegram, Viber чи WhatsApp, а також після здійснення оплати покупцем.
Нижче ви можете побачити, як додавати нові контакти в CRM вручну.
Email розсилки для вирощування лідів
Використовуйте сервіс, коли вам потрібно повідомити щось важливе вашим лідам. В SendPulse ви можете безкоштовно створювати та надсилати професійні розсилки про спеціальні пропозиції, знижки, нові продукти, або ж ознайомлювати з вашим брендом. Оскільки email маркетинг є одним із найефективніших маркетингових каналів, ви маєте використовувати його по максимуму.
Нижче ви можете побачити, наскільки легко створювати розсилки за допомогою інтуїтивного конструктора та готових шаблонів. Більш того, платформа дозволяє вам встановлювати час розсилки, тож вам залишається лише обрати час, коли підписники отримають вашого листа.
Чат-боти для підтримки 24/7
Якщо у відвідувача вашого сайту виникає питання, ви повинні максимально швидко надати відповідь. Таким чином, ви можете бути впевнені, що потенційний клієнт залишиться задоволений вашим сервісом і буде розглядати можливість придбання вашого продукту. Для того, щоб забезпечити підтримку 27/7 навіть у вихідні дні, рекомендуємо скористатися SendPulse для створення чат-боту.
Сервіс не вимагає від вас особливих навичок або знань з програмування, тож ви з легкістю зможете створити сценарій для свого чат-бота та додати його в Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, або Instagram.
Нижче ви можете побачити серію повідомлень, яку отримає потенційний клієнт, коли напише слова-тригери, які запустять ланцюжок у Telegram чаті з медичною клінікою. Чат-бот запропонує обрати тему, про яку цей лід хотів би дізнатися детальніше. Бот моментально надає відповіді на питання, надаючи посилання або відповідаючи прямо в чаті.
Automation 360
Поєднання декількох каналів у єдиний ланцюжок та автоматизація цих процесів теж є можливою завдяки Automation 360 від SendPulse.
Ви можете поєднувати такі канали як web push, чат-ботів та email розсилки із CRM системою, щоб удосконалити етапи проходження контактів за воронкою продажів.
Нижче ви можете побачити приклад вітальної серії повідомлень лідів, після того, як вони підпишуться на вашу розсилку.
Hootsuite для моніторингу соцмереж
Hootsuite — це платформа, яка допомагає вам автоматизувати процеси, необхідні в соціальних мережах, для залучення нових лідів. За допомогою цього сервісу ви можете автоматизувати публікацію постів у визначений час, запускати рекламу та відслідковувати активність користувачів під вашими дописами. Платформа дозволяє відслідковувати коментарі потенційних клієнтів та відповідати на їх запитання швидко.
Нижче ви можете побачити як Hootsuite візуально виглядає.
Сподіваємося, що ця інформація буде вам корисною для лідогенерації вашого бізнесу. Користуйтеся платформами такими як SendPulse для того, щоб оптимізувати процес лідогенераціх та продуктивність вашої команди.
Оновлено: 21.09.2023
або