Лендінг (англ. landing page) — це окрема веб-сторінка, створена з маркетинговою чи рекламною метою та спрямована на підвищення рівня конверсій. Люди потрапляють на сторінку, натиснувши на посилання в електронному листі, перейшовши за посиланням зі сторінки результатів пошукової системи, або рекламою в соціальних мережах. За допомогою конструктора сайтів від SendPulse, ви можете безкоштовно створити сайт, лендінг або інтернет-магазин всього за 15 хвилин.

Дивіться відео, щоб дізнатися, як створити лендінг в конструкторі SendPulse безкоштовно.

Лендінг призначений для того, щоб перетворити відвідувачів вашого сайту на потенційних клієнтів. Якщо ви пропонуєте щось релевантне користувачам, то можете отримати їхню контактну інформацію. Це дозволяє спілкуватися з лідами та перетворювати їх на лояльних клієнтів у майбутньому. Головне завдання — надати користувачам цінну та привабливу пропозицію, щоб вони залишили свої контактні дані.

Чому лендінг важливий?

Лендінги мають вирішальне значення для підвищення впізнаваності бренду, стимулювання продажів, покращення позицій на сторінці результатів пошуку та залучення нових потенційних клієнтів. Ця сторінка є ідеальним способом збільшити вашу клієнтську базу.

Ось деякі статистичні дані, які демонструють важливість використання лендінгів для покращення вашої стратегії:

  • 2,35% – середній коефіцієнт конверсії для лендінгів в різних галузях;
  • 61% маркетологів мають проблеми із залученням потенційних клієнтів і генеруванням трафіку;
  • 68% B2B компаній використовують лендінги, щоб залучити більше потенційних клієнтів;
  • Компанії, які збільшують кількість лендінгів з 10 до 15, бачать підвищення кількості потенційних клієнтів на 55%;
  • Відео на лендінгу може підвищити коефіцієнт конверсії на 86%.

Лендінг є дійсно важливим для розвитку бізнесу. Давайте розглянемо всі переваги, щоб остаточно в цьому переконатися.

Переваги лендінгу

У цьому розділі ви дізнаєтеся, які основні переваги створення та використання лендінгів.

  • Легка лідогенерація. Посилання на домашню сторінку, яке ви даєте вашим потенційним клієнтам, є неефективним. Наприклад, якщо ваша компанія має декілька продуктів, то ці продукти можуть відволікати увагу потенційних покупців та заважати їм здійснити бажану покупку. Домашня сторінка на відміну від лендінгу не має на меті продати ваш продукт. Вона створена для того, щоб ознайомити з різними пропозиціями та з компанією вцілому. Тож, люди, які потрапляють на домашню сторінку не мають на меті придбати продукт. Професійний лендінг зацікавить відвідувачів і переконає їх надати вам свої контактні дані в обмін на щось цінне. Таким чином, ваша лідогенерація буде ефективною.
  • Збір даних клієнтів. Лендінг може слугувати джерелом інформації про ваших потенційних клієнтів. Він дозволяє збирати цінну інформацію та демографічні дані, які допоможуть вашій команді більше дізнатися про своїх потенційних клієнтів і отримати більш глибоке розуміння їхніх потреб.
  • Покращення SEO. SEO є органічним та неорганічним. Для покращення органічного SEO, ваша команда має оптимізувати лендінг під ключові запити користувачів інтернету. Необхідно створювати контент. Однак, перед цим варто дослідити, що саме хвилює ваших потенційних клієнтів та ідентифікувати їх проблеми. Окрім цього, подивіться, які саме запити створюють ліди у пошуковій системі та які ключові слова використовують. Ви можете покращувати позиції вашого лендінгу за допомогою платних інструментів. Лендінг має бути націлений на певний набір пошукових фраз і термінів, які рекламуватимуться за допомогою Google Ads або іншої платної рекламної платформи. Реклама може значно підвищити ваші позиції у результатах видачі, щоб ви могли легко виділитися серед конкурентів.
  • Ідеальний спосіб просування нового продукту. За допомогою лендінгу, ви можете представити потенційним клієнтам новий продукт. Ліди матимуть можливість почитати про особливості та переваги продукту на веб-сторінці. Таким чином, сконцентруєте їхню увагу на нових продуктах чи послугах.
  • Простий процес прийняття рішень. На лендінгу ви надаєте відвідувачам інформацію про один продукт, що пришвидшує процес прийняття рішень. Вони можуть зосередитися на відповідній інформації без будь-яких інших відволікань та вирішити, чи хочуть вони йти далі.

Оскільки ви вже знаєте про переваги лендінгу, час поговорити про те, як він працює. Це допоможе вам ефективно створити лендінг для вашого бізнесу.

Як працює лендінг?

Принцип роботи лендінгу досить простий. Після переходу за посиланням користувач потрапляє на веб-сторінку, де є спеціальна пропозиція або опис певного продукту. Основним компонентом лендінгу є заклик до дії. Це може бути зображення, кнопка або фрагмент тексту, який спонукає людину заповнити форму підписки. Запропонуйте заманливу пропозицію від якої потенційний клієнт не зможе відмовитися і надасть вам свою email адресу або номер телефону для зв’язку.

Форма підписки зазвичай містить поля для електронної адреси та імені користувача. Цього достатньо, щоб зберегти інформацію у своїй базі даних і використовувати її у майбутньому. Після того, як відвідувач заповнить форму, він може отримати знижку, записатися на демо версію, оформити пробний період, або зв’язатися зі спеціалістом. Все залежить від того, яка у вас головна мета до створення форми.

Багато власників бізнесу створюють звичайний сайт для продажу товарів, оскільки не розуміють різницю між двома інструментами. Вибір залежить від мети, якої ви хочете досягнути. Якщо ви намагаєтеся підвищити продажі, то в поміч прийде лендінг, однак для загального ознайомлення потенційних клієнтів з компанією достатньо буде і домашньої сторінки. Різницю між двома поняттями розглянемо детальніше у наступному розділі.

У чому головна відмінність домашньої сторінки від лендінгу

Лендінг відрізняє від домашньої сторінки його призначення — перетворювати відвідувачів сайту на клієнтів. На відміну від домашньої сторінки, лендінг – це окрема веб-сторінка, яка є більш цільовою і призначена для конвертації користувачів в покупців. Лендінг не має навігації та зазвичай містить лише основну інформацію про продукт або послугу з формою для збору контактної інформації, яка згодом допомогає перетворити відвідувачів на клієнтів.

У той час як домашні сторінки створюються для широкої аудиторії, лендінг обслуговує вузькі сегменти користувачів, які, швидше за все, здійснять конверсію. Ось чому маркетологи використовують тематичні дослідження та відеоінструкції, щоб показати цінність продукту.

У наступному розділі ми розповімо про головні компоненти лендінгу, який допоможе вам досягти ваших головних бізнес-цілей.

Ключові компоненти ефективного лендінгу

Нижче ви можете побачити основні компоненти ефективного лендінгу.

Цікавий заголовок

Заголовок — це перше, що побачать люди, тому він має бути коротким, але має на меті продавати ваші товари. Він повинен прочитуватися відразу. Щоб людина моментально розуміла його суть, заголовок не повинен перевищувати 7-9 слів. Використовуйте цифри, якщо це можливо для вашого продукту. Вони відтверджують дієвість вашої пропозиції не словами, а фактами. Ваш заголовок повинен відразу кидатися в око. Використовуйте для цього великий шрифт та розмістіть заголовок так, щоб він був відділений від іншого тексту. Щоб не розбивати заголовок на дві частини, не треба використовувати кому.

Цей приклад чудово демонструє, як стислість і простота можуть зацікавити відвідувачів. Snovio знадобилося чотири слова, щоб передати цілі, які вони допомагають досягти.

Розширене пояснення

Ефективний абзац може підтримати ваш заголовок і надати лідам додаткову інформацію. Використовуйте цей компонент як ще один шанс привернути увагу відвідувачів лендінгу. Поясніть свій заголовок і розкажіть про переваги вашої послуги, але не будьте багатослівними — охопіть основи кількома словами.

Перегляньте приклад нижче. KeyCRM пояснив маркетологам суть свого продукту в двох рядках.

Зображення, що привертають увагу

Додавання зображень, що демонструють ваш продукт, покращує загальну ідею, яку ви хочете передати на своєму лендінгу. Якісні привабливі зображення та GIF-файли, як у прикладі нижче, привернуть увагу людей і зроблять перегляд лендінгу цікавим.

Переконайтеся, що зображення відповідають змісту вашого лендінгу та описують ваш продукт з найкращого боку. Нехай користувачі бачать результати, яких вони можуть досягти, використовуючи ваш сервіс.

Wix використовує скріншоти, щоб привернути увагу користувачів і продемонструвати, як працює їхній сервіс.

Особливості та переваги

Ці два компоненти доповнюють один одного. Найкращий шлях — надати маркований список ваших функцій і пояснити, яку користь отримають ваші клієнти від використання вашої послуги. Порівняйте свої функції з будь-якими аналогічними характеристиками ваших конкурентів, знайдіть переваги, які роблять ваш бренд кращим, і згадайте їх на лендінгу.

Подивіться на приклад нижче. SendPulse не лише описує можливості сервісу, але й пояснює, чому його варто спробувати.

Форма підписки

Форма підписки – це важливий елемент будь-якого лендінгу. Вона є основним компонентом, який вам потрібен для збору контактної інформації для використання її для подальшої комунікації. Це може бути коротка форма, яка вимагає лише введення електронної адреси відвідувача, або довша форма, де відвідувач має вказати своє ім’я, електронну адресу, номер телефону чи інші відомості, пов’язані з вашим продуктом чи послугою.

Бренди, які пропонують рішення для B2B сегменту, можуть цікавитися, скільки людей працює в команді, яка індустрія, країна та інше. Таким чином, вони мають можливість сегментувати свої пропозиції в майбутньому та пропонувати релевантні тарифи. Ви можете безкоштовно створити професійну форму підписки за допомогою SendPulse.

Нижче ви можете побачити приклад форми підписки на сайті відомого українського бренду одягу Cher’17. Компанія закликає потенційних клієнтів підписатися на розсилку, щоб першими дізнаватися про спецільні пропозиції від бренду.

Попап-форми

Ви можете збирати контакти за допомогою попап-форми. Попап-форма — це невелике вікно, яке з’являється під час перегляду сайту. Маркетологи використовують спливаючі вікна для реклами та залучення потенційних клієнтів. За допомогою попапів ви можете автоматизувати спілкування з відвідувачами свого сайту та утримувати їх на ньому, що допоможе наблизити конвертацію.

Маркетологи використовують попапи для лідогенераціі, а також для реклами послуг і продуктів компанії. Завдяки попап-формам ви можете збільшити кількість продажів, генерувати більше потенційних клієнтів, сформувати список розсилки, зменшити кількість покинутих кошиків та покращити задоволеність клієнтів вашим брендом. Буде достатньо додати два поля для імені та електронної адреси. SendPulse дає вам можливість створити попап за декілька хвилин, використовуючи один із готових шаблонів.

Нижче ви можете побачити приклад попап-форми на сайті Pipcorn.

Сильний заклик до дії

Активний заклик до дії (CTA) — ще один важливий елемент, який потребує вашої уваги. CTA може вирішити, чи надасть особа вам свою контактну інформацію. Текст кнопки має вказувати куди приведе це посилання потенційних клієнтів. Бульте лаконічними та чіткими у формулюванні головної думки, щоб люди розуміли, що відбудеться після того, як вони натиснуть на кнопку.

Нижче ви можете побачити стандартний, але ефективний заклик почати навчання в онлайн-академії. Якщо ж потенційних студент ще потребує більше деталей щодо навчання, він може натиснути на іншу доступну кнопку “Отримати консультацію” перед покупкою.

Тепер, коли ви знаєте про ключові елементи ефективного лендінгу, настав час навчитися його створювати. Ви можете зробити це за допомогою SendPulse безкоштовно.

Як створити лендінг безкоштовно за допомогою SendPulse?

SendPulse надає простий у користуванні конструктор, який дозволяє створювати сайти, лендінги або інтернет-магазини менш ніж за півгодини без будь-яких технічних навичок. Якщо у вас є натхнення та час, ви можете створити лендінг з нуля. SendPulse також пропонує заздалегідь розроблені шаблони, які ви можете редагувати на свій смак.

Нижче можете побачити готові шаблони від SendPulse.

Процес створення лендінгу у сервісі простий та швидкий. Залежно від вашої мети та потреб, ви можете зробити професійний лендінг з нуля.

Нижче ви можете побачити, як виглядає процес створення лендінгу. На панелі зліва можете змінити шапку лендінгу, додати ціни, контакти та інші важливі елементи сайту.

Дозвольте клієнтам спілкуватися з вами використовуючи різні канали зв’язку, яким вони віддають перевагу: електронна пошта, SMS або чат-бот. Виберіть, коли відображати форму підписки для відвідувачів, створіть її відповідно до стилю вашого бренду та налаштуйте елементи, щоб збільшити коефіцієнт конверсії. Сервіс дає вам можливість додати віджет на лендінг, який дозволить взаємодіяти з вашим брендом.

Нижче ви можете побачити процес додавання віджету з посиланням на ваші соціальні мережі, такі як Instagram та Telegram.

Більш того, використовуючи SendPulse, ви можете приймати оплату за продукти прямо на вашому лендінгу. Додайте продукти, описи, варіанти доставки та кнопки оплати, щоб почати продавати.

Нижче ви можете побачити процес створення та додавання форми оплати на ваш лендінг.

Контролюйте угоди за допомогою безкоштовної CRM від SendPulse.

З SendPulse, ви також можете створити попап та додати його до вашого лендінгу за 10 хвилин безкоштовно, адаптуючи готовий шаблон. Сервіс дозволяє персоналізувати комунікацію з відвідувачами через умови відображення — рух курсором у бік закриття вкладки або прокручування сторінки.

Більш того, з SendPulse, ви маєте можливість налаштувати персональні повідомлення залежно від поведінки відвідувача — наприклад, якщо він зайшов на лендінг у певний проміжок часу або з певного браузера.

Нижче ви можете побачити як легко ствооювати попапи у сервісі.

Оскільки ви вже знаєте як створювати лендінг у SendPulse, час дізнатися яких порад потрібно притримуватися, щоб створити не тільки професійний лендінг, але й такий що приносить багато конверсій. Давайте дізнаємося як це зробити у наступному розділі.

Поради щодо створення лендінгу з високою конверсією

  • Інвестуйте в зручний і адаптивний дизайн
  • Використовуйте соціальні докази
  • Додайте відгуки та дослідження
  • Додавайте винагороди

Ці поради допоможуть вам удосконалити свою стратегію та створити лендінг, який залучатиме більше потенційних клієнтів та конвертуватиме їх у покупців.

Інвестуйте в зручний і адаптивний дизайн

Якщо ваш лендінг погано відображається на смартфонах користувачів і їм доводиться використовувати горизонтальні смуги прокрутки, вони навіть не намагатимуться скористатися таким сайтом. Адаптивний дизайн сторінки є обов’язковим, щоб забезпечити гарний досвід з вашою компанією.

Щоб підвищити впізнаваність бренду, інвестуйте в оригінальний і унікальний дизайн лендінгу. Залиште достатньо білого простору, щоб текст було легко читати.

Коли думаємо про ідеальний дизайн, на думку відразу приходить усім відомий Apple. Бренд має стильний дизайн, який відповідає вимогам сучасних користувачів.

Використовуйте соціальні докази

При знайомстві з новим брендом, користувачі завжди розмірковують, чи варто спробувати цей продукт, і тут соціальний доказ робить свою справу. Соціальний доказ — це реальний приклад використання продукту серед споживачів та їх позитивні відгуки про нього. Цей інструмент використовують, щоб впливати на рішення покупців. Ви можете показати, скільки людей уже зареєструвалося або спливаюче вікно з реєстраціями в реальному часі. Таким чином, потенційні користувачі побачать, що вашими послугами користується багато людей і страх втратити щось цінне не дозволить їм покинути вашу сторінку.

Перегляньте приклад соціального доказу від KeepinCRM нижче.

Додайте відгуки та дослідження

Усі елементи зворотного зв’язку з клієнтами відіграють особливу роль для користувачів, які планують скористатися вашим продуктом або сервісом. Ніщо не працює краще, ніж позитивний досвід та враження інших клієнтів. Отже, попросіть своїх покупців залишити відгуки і розмістіть їх на вашому лендінгу. Це спонукає лідів спробувати ваші продукти або послуги.

Подивіться, як Beetroot Academy додає відгуки клієнтів на лендінг. Поле з відгуками знаходиться у нижній частині лендінгу. Тож, людина може побачити їх після загального ознайомлення з продуктом.

Додавайте винагороди

Сертифікати, надані авторитетними третіми сторонами також змушують людей довіряти вашому бренду. Додайте логотип компанії, яка нагородила ваш бренд, разом із посиланням, і ви отримаєте плюс до авторитету вашого бренду.

Нижче ви можете побачити, як Serpstat використовує винагороди на своєму лендінгу, щоб показати свою експертизу та завоювати довіру потенційних клієнтів.

Ваша робота не завершується на створенні лендінгу, оскільки для того, щоб досягти успіху серед цільової аудиторії, вам потрібно просувати його. Є декілька ефективних способів, які ви можете використати для цієї мети. Про це детальніше у наступному розділі.

Способи просування лендінгу

  • Органічний пошук
  • Pay-per-click (PPC)
  • Електронні листи
  • Платна реклама в соціальних мережах
  • Гостьове ведення блогу

У цьому розділі, ми розглянемо як саме ви можете просувати свій лендінг за допомогою мережі інтернет. Ми підібрали найефективніші методи, які допоможуть вам розмістити ваш сайт у топ позиціях в пошукових системах.

Органічний пошук

Щоб створити ефективний лендінг, важливо включити в заголовок ключові слова та фрази, які викорисоовуватимуть потенційні клієнти для пошуку релевантного рішення. Для того, щоб знайти ключові слова, використовуйте спеціальні інструменти, такі як Google Keyword Planner, Ahrefs, SEMrush та інші. З оптимізованою для пошукових систем сторінкою значно вищі шанси, що люди знайдуть її, вивчать інформацію про ваш продукт та залишать контактні дані. Використання довгих і конкретних ключових слів, а також відповідний метаопис допоможуть користувачам легко знайти потрібне рішення.

Давайте уявимо, що людина хоче придбати веганську косметику, щоб її знайти потрібно максимально точно та коротко передати суть запиту. Цей потенційний клієнт пише «веганська косметика купити». Якщо у бренду на лендінгу є такі самі слова або приближені до них, то сторінка буде відображена у списку сайтів на верхніх позиціях. На першій позиції магазин Eva, у якого на лендінгу є слова близькі до запиту такі як «веганська косметика»‎ та «‎ціна»‎. Вони на скріншоті виділені жирним.

Pay-per-click (PPC)

За допомогою цього типу онлайн-реклами, ви платите лише за рекламу, на яку натиснули користувачі. Отже, головне завдання полягає в тому, щоб вибрати правильний сегмент аудиторії, який, швидше за все, потребуватиме ваш продукт, і розумно встановити свій бюджет. Щоб мати більше шансів на конверсію, ставте конкретні цілі та переконайтеся, що ваш лендінг містить інформацію яка спонукає до здійснення покупки. Це можуть бути конкурентні переваги, кейси, позитивні відгуки.

Нижче ви можете побачити як виглядає цей вид реклами. Давайте уявимо, що людина шукає догляд за волоссям бренду Rated Green в Україні. Після того, як людина введе свій запит в Google, пошукова система запропонує сайти, які відповідають запиту. Всі ці сайти органічно будуть розміщені один за одним. Однак, якщо є реклама pay-per-click, то цей сайт буде розміщений над усіма іншими. Власники бізнесу платять тільки тоді, коли хтось клікає посилання.

Електронні листи

Електронні листи – чудовий спосіб просування лендінгу, оскільки ви таким чином можете перетворити лідів на клієнтів. Найпростіший спосіб просувати свій лендінг — скопіювати URL-адресу та поділитися нею в email кампанії або на платформах соціальних мереж.

Сервіси розсилок, такі як SendPulse, полегшують процес, а також дозволяють відстежувати ефективність ваших email розсилок, щоб ви могли покращити їх у майбутньому та збільшити продажі. Створіть привабливий електронний лист з нуля або використовуйте заздалегідь розроблені шаблони, щоб заощадити час.

Нижче ви можете побачити, як YvesRocher просуває продукти через email маркетинг.

Платна реклама в соціальних мережах

Соціальні мережі є чудовим каналом для просування вашого лендінгу, оскільки там ви можете мати ширшу аудиторію та охоплення. Запустіть рекламну кампанію в Facebook, Instagram або на інших платформах, пов’язаних з вашим бізнесом. Визначте свою цільову аудиторію та почніть просувати лендінг. Щоб отримати більше конверсій, ви повинні бути конкретними щодо своєї цільової аудиторії та враховувати якомога більше даних про потенційних клієнтів, таких як стать, вік, країна, професія, інтереси та хобі тощо.

Крім того, варто створити біо лінк в Instagram. Таке посилання допоможе потенційним клієнтам відразу знайти ваш лендінг, якщо вони цього прагнуть. Біо лінк відразу кидається в очі, тож ліди відразу зможуть знайти все, що вони шукають про продукт на лендінгу без необхідності робити це в Google. SendPulse дозволяє вам створити посилання на ваш лендінг для Instagram безкоштовно.

Нижче ви можете побачити платну рекламу в Instagram, в якій є кнопка-заклик до дії, що дає можливість потенційному клієнту оцінити лендінг бренду.

Гостьове ведення блогу

Це один із найефективніших способів знайти нову аудиторію та просувати абсолютно новий продукт, який користувачі поки що не шукають в Google. Щоб цей спосіб працював, необхідно правильно вибрати платформу. Шукайте топ-інфлюенсерів та авторитетних блогерів у своїй галузі, аналізуйте їх аудиторію, щоб переконатися, що її зацікавить ваш продукт.

Зв’яжіться з цими людьми, попросіть їх безкоштовно протестувати ваш продукт або сервіс і поділіться відгуками зі своїми читачами або напишіть гостьову публікацію в їх блозі з посиланням на відповідний лендінг. Чим вищий їхній авторитет, тим більше конверсій у вас буде.

Нижче ви можете побачити гостьовий пост, розміщений у блозі SendPulse.

Як бачите, корисний лендінг є невід’ємною частиною розвитку та зростання бізнесу. Він може допомогти вам залучити більше людей, підвищити впізнаваність бренду, залучити потенційних клієнтів та збільшити продажі.

За допомогою порад вище та безплатного конструктора лендінгів від SendPulse, ви зможете створити ефективний лендінг, який дозволить вам швидко залучати потенційних клієнтів і перетворювати їх на покупців.

Також шукали з "Лендінг"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Лендінг"

Оцінка: 4 / 5 (10)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке лендінг: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.