Попап (Pop-up) — це спливаюче вікно, яке з'являється під час відвідування сторінки. Маркетологи використовують його для лідогенераціі, а також для реклами послуг і продуктів компанії. У сервісі SendPulse можна створювати розумні попапи, які відображаються за певними сценаріями. З їх допомогою ви зможете підвищити залученість відвідувачів вашого сайту та конвертацію лідів.
У цьому відео Джордж Брайнер, product manager у SendPulse, розповідає, як створити розумний поп-ап за сценарієм безкоштовно і без знання коду.
Pop-up — це ефективний спосіб залучення уваги відвідувачів сайту. Головне — це думати про інтереси користувачів. Якщо pop-up буде з'являтися нізвідки, то найімовірніше викличе роздратування у відвідувача, оскільки буде заважати його роботі із сайтом. Важливо, щоб спливаюче вікно було доречним і функціональним доповненням, яке в потрібний момент допоможе користувачеві виконати необхідну дію. Тільки так за допомогою pop-up ви зможете просувати клієнтів вниз по воронці продажів.
Давайте подивимося, наскільки корисними може бути попап для вашої бізнес-стратегії.
Можливості попапу
- Лідогенерація
- Просування контенту
- Зменшення bounce rate
Pop-up — це багатофункціональний інструмент, який допомагає конвертувати трафік на сайті в ліди. Ось короткий список його основних можливостей:
- Лідогенерація. Припустімо, у вашого сайту багато відвідувачів і ви не знаєте, як залучити їх до взаємодії з брендом. В такому випадку, спливаюча форма підписки мотивує користувачів залишити email адресу. Так ви збільшите список розсилки, побудуєте взаємини з аудиторією по email і прискорите процес просування лідів по воронці продажів.
- Просування контенту. Основна мета pop-up — це лідогенерація, однак ви можете створити лід-магніт і рекламувати свою PDF книгу, керівництво або курс, релевантний сторінці, на якій знаходиться відвідувач. Так ви продемонструєте свій досвід в цій області і допоможете аудиторії вирішити їх проблеми. Наприклад, аграрії можуть поділитися своїми прогнозами врожаю на наступний рік в сільськогосподарському блозі.
- Зменшення bounce rate. Ця метрика показує, наскільки швидко користувачі залишають сайт. Щоб знизити показник bounce, маркетологи використовують pop-up, в якому просять відвідувачів залишити email адресу, номер телефону або іншу інформацію для подальшої комунікації. Таке спливаюче вікно зазвичай з'являється, коли користувач збирається закрити вкладку або покинути сайт.
Давайте подивимося на кілька прикладів pop-up.
Приклади pop-up
Mango мотивує відвідувачів сайту підписатися на розсилку за допомогою знижки і ексклюзивних пропозицій. Вигідна пропозиція — це результативний спосіб перевести користувача на наступний етап шляху покупця. Далі за допомогою email розсилок ви можете вирощувати ліди і конвертувати їх в клієнтів.
Farfetch використовує простий дизайн попапу. На перший погляд — нічого особливого. Однак, придивіться, крім знижки і опису вигод підписки компанія використовує чек-бокс для сегментації за статью. Погодьтеся, відмінний хід, щоб вже першу розсилку зробити більш релевантною.
На сайті Booklya форма підписки спливає в перші секунди перегляду сторінки і відразу привертає увагу відвідувача до повідомлення. Справа в тому, що короткі рядки легко охопити одним поглядом, тому користувач прочитує повідомлення практично миттєво.
Чи готові спробувати створити свій перший попап?
Як створити pop-up в SendPulse?
- Зареєструйтесь у SendPulse
- Створіть проект
- Створіть попап
Дотримуйтесь цієї простої інструкції, щоб створити розумний попап, який покращить конверсію, підвищить залученість та знизить кількість відписок.
Крок 1. Зареєструйтесь у SendPulse
SendPulse – це маркетингова платформа, яка надає різні інструменти та канали для успішної побудови взаємин із клієнтами. Ви можете створити розумний попап менш ніж за півгодини, щоб утримати відвідувача на сайті та збирати контакти потенційних клієнтів. Для цього зареєструйтесь.
Крок 2: Створіть проект
Перш ніж додати попап, потрібно створити проект, попап для якого ви хочете налаштувати. Проект — це робочий простір із певними налаштуваннями. Для проекту можна підключити сайт, створений у SendPulse, або додати скрипт проекту на свій сайт. Ви можете створити окремий проект під кожен домен, що дозволить відстежувати статистику кожного сайту окремо, або додати кілька доменів у проект, щоб працювати з мультимовними сайтами, наприклад.
Отже, щоб створити проект, перейдіть в розділ «Попап» (Pop-ups) і натисніть «Створити проект» (Create a project).
Щоб встановити попап на сайт, створений у SendPulse, виберіть сайт, створений у конструкторі сайтів, міні-лендінгів або під час створення курсів.
Натисніть «Підключити сайт» (Connect site) і код проекту буде автоматично доданий до налаштувань сайту.
Щоб додати попап до стороннього сайту, введіть посилання на нього.
Натисніть кнопку «Підключити код» (Get code).
Крок 3: Створіть попап
Ви можете створити попап, який відображатиметься за певним сценарієм. Тригером може бути поведінка користувача, певна дія, або інформація, прочитана під час переходу на сайт. Щоб створити персональну пропозицію, ви можете активувати попап за однією з 20+ умов або комбінувати їх між собою.
Натисніть «Додати попап» (Add pop-up), щоб створити віджет за сценарієм.
У вкладці «Сценарії показу» (Display scenarios) відображатимуться всі створені попапи. Виберіть потрібний попап, щоб активувати, деактивувати або редагувати його.
Перейдіть до створеного проекту у вкладці «Сценарії показу» (Display scenarios) та натисніть «Створити попап» (Create pop-up).
Ви можете вибрати шаблон попапу зі списку популярних, святкових, за типом або дією віджета.
Далі налаштуйте зовнішній вигляд попапу.
Після вибору шаблону перейдіть у вкладку «Контент» (Content), щоб відредагувати його вигляд та змінити цільову дію. Завантажте зображення та виберіть положення. Додайте посилання на відео, якщо потрібно.
Далі виберіть колір фону та розташування попапу на сторінці.
Праворуч ви бачите, як виглядатиме попап на вашому сайті.
Напишіть повідомлення. Ви можете додавати посилання та використовувати емодзі.
Налаштуйте очікувану від користувача цільову дію, наприклад, підписка, запит телефону.
Після налаштування умов натисніть «Зберегти та опублікувати» (Save and publish).
Докладніше про те, як створити розумний попап, читайте у цій статті.
Тепер, ви знаєте, як утримувати відвідувачів на вашому сайті та збирати контакти потенційних покупців за допомогою SendPulse. Також ви можете збирати всі ліди у CRM від SendPulse. Читайте наші рекомендації щодо створення попапу, який конвертує.
Як створити ефективний pop-up?
- Зробіть форму максимально простою
- Дотримуйтеся правильної структури
- Розкажіть, чого очікувати після підписки
- Запропонуйте бонус в обмін на email
- Розробляйте брендовані pop-up вікна
- Встановіть зв'язок між контентом і pop-up вікнами
- Використовуйте куки
- Експериментуйте з pop-up формою
- Адаптуйте форми для мобільних
- Зробіть форму максимально простою. Чим коротша і простіша форма в заповненні, тим більше шансів отримати ліди. Для того, щоб почати спілкування з підписником, досить ім'я користувача та email адреси.
- Дотримуйтеся правильної структури. Використовуйте чіткий заклик до дії. Користувач повинен розуміти, що він отримає в обмін на свій email. Виділіть візуально кнопку заклику до дії. Надайте можливість незацікавленим користувачам закрити форму підписки — не ховайте хрестик. І, звичайно ж, гарантуйте повну конфіденційність даних.
- Розкажіть, чого очікувати після підписки. Вкажіть, як часто і які повідомлення буде отримувати підписник. Так ваш список розсилки буде поповнюватися тільки зацікавленими користувачами.
- Запропонуйте бонус в обмін на email. Це називають лід-магнітом. Він мотивує користувачів залишати свої контактні дані. Бонус повинен бути конкретним і істотним. Наприклад, запропонуйте знижку на першу покупку або чек-лист для фахівця вашої області.
- Розробляйте брендовані попап-вікна. Дизайн спливаючих вікон повинен відповідати стилю вашого сайту. Використовуйте лого, фірмовий шрифт, кольори, фон. Це підвищить впізнаваність бренду.
- Встановіть зв'язок між контентом і попап-вікнами. Наприклад, у вас є інтернет-магазин. У розділі товарів запропонуйте підписатися на акції, в розділі уцінки — на останні і найвигідніші новинки, на блозі — на цікаві статті.
- Використовуйте куки. Надавайте опції "Ніколи більше не відображати" і "Я вже підписався", щоб спливаюче вікно не переслідувало користувача.
- Експериментуйте з pop-up формою. Тестуйте її розташування і розміри, окремі елементи, умови показу. Так ви знайдете кращий варіант для вашого бізнесу.
- Адаптуйте форми для мобільних. Гірше спливаючоїна весь екран мобільного форми — це та, яку неможливо закрити. Такий попап не тільки буде дратувати, але зіпсує користувацький досвід. Використовуйте адаптивні форми, які будуть добре виглядати на екранах з різною роздільністю.
Рекомендації по використанню попапів
- Використовуйте pop-up там, де це необхідно
- Збагачуйте користувацький досвід
- Зробіть pop-up візуально легким
- Виберіть правильний час
- Встановіть правильний стимул
Ми зібрали основні рекомендації, які допоможуть вам ефективно використовувати pop-up.
- Використовуйте pop-up там, де це необхідно. Щоб спливаюче вікно не дратувало користувачів і приносило результат, ретельно продумувати його мету. Припустімо, у вас є сторінка з великою кількістю трафіку, але більшість відвідувачів залишають її, не читаючи ваш контент до кінця. В цьому випадку попап допоможе перевести комунікацію на новий рівень.
- Збагачуйте користувацький досвід. Існує безліч способів змусити попап виконувати свою роботу без шкоди для користувацького досвіду. Навіть якщо відвідувачі прочитають сторінку до кінця, то швидше за все підуть, як тільки знайдуть те, що шукали. Так чому б не показати спливаюче вікно, яке дозволить спілкуватися по email? Це безпрограшний варіант для вас і майбутніх клієнтів.
- Зробіть pop-up візуально легким. Стиль спливаючого вікна має відповідати стилю сторінки. Виберіть той же колір фону, що і на сайті, напишіть невеличкий текст і зробіть кнопку CTA того ж кольору, що і кнопки в статті.
- Виберіть правильний час. Не існує єдиної стратегії, яка підійшла б усім. Тому, тестуйте, тестуйте і ще раз тестуйте. Спробуйте використовувати для появи попапу різні часові рамки. Покладайтеся при цьому на реальні дані, а не на припущення.
- Встановіть правильний стимул. Використовуйте попап, щоб збільшити цінність контенту. Наприклад, коли користувач читає статтю про матеріали для облаштування будинку, запропонуйте йому відео-керівництво на цю тему.
Експериментуйте і пам'ятайте, попап стане ефективним інструментом для бізнесу тільки в тому випадку, якщо буде нести користь вашої аудиторії.
Оновлено: 25.05.2023
або