Рекламна кампанія — це комплекс заходів, об'єднаних однією ідеєю та спрямованих на досягнення поставлених маркетингових цілей, наприклад, залучення цільової аудиторії, збільшення збуту, підвищення впізнаваності бренду тощо. Успіх рекламної кампанії залежить від вибору каналу, стратегії і тактики.

У цій статті ми пояснимо роль рекламних кампаній, розповімо про їхні цілі, поділимося кількома ефективними ідеями, проведемо вас через процес створення рекламної кампанії за допомогою SendPulse та запропонуємо кілька прикладів.

Чому рекламні кампанії важливі?

Вони допомагають бізнесу розвиватися. Без реклами ви не можете розповісти світові про свій продукт, просувати свої послуги, знаходити клієнтів і підвищувати охоплення.

Рекламні кампанії можуть допомогти вам виявити найкращі стратегії та найефективнішу тактику для вашого бізнесу. З кожною новою кампанією ви ставатимете досвідченішими, отримуватимете цінну інформацію про свою аудиторію, з’ясовуватимете свої слабкі місця та визначите напрямки для вдосконалення.

Це можливо, якщо ви зумієте грамотно поставити свої цілі. Давайте розберемося, яких цілей можна досягти за допомогою рекламних кампаній.

Цілі рекламних кампаній

Цілі та завдання рекламної кампанії залежать від потреб бізнесу та обраної маркетингової стратегії. Щоб вибрати правильний курс і слідувати йому, компанії проводять маркетинговий аналіз. Вони вивчають конкурентів, стратегії їхнього розвитку, виділяють сильні та слабкі сторони, досліджують канали збуту.

За допомогою маркетингового аналізу бізнес виявляє точку А, в якій він знаходиться зараз, і точку В, в якій хоче бути через певний час. Далі на підставі зібраної інформації встановлюють цілі, розробляють маркетингову стратегію та складають маркетинговий план, на підставі якого крок за кроком вдасться досягти бажаного.

Ознайомтеся із найбільш поширеними цілями рекламної кампанії:

  • збільшення збуту;
  • підвищення впізнаваності;
  • збільшення кількості email підписників та у соціальних мережах;
  • просування товару чи послуги компанії;
  • підвищення рівня задоволеності існуючих клієнтів;
  • збільшення рівня конверсії лідів у покупців;
  • підвищення рівня довіри до бренду;
  • збільшення середнього чека;
  • виведення нового товару на ринок;
  • підвищення інтересу до бренду, його товарів та послуг.

Тепер, коли ви знаєте, скільки цілей ви можете досягти за допомогою рекламної кампанії, настав час дізнатися кілька ідей для початку.

Ідеї та приклади рекламних кампаній

  1. Запропонуйте лід-магніт
  2. Проводьте конкурси
  3. Надавайте спеціальні пропозиції
  4. Проводьте святкові кампанії
  5. Використовуйте контекстну рекламу
  6. Демонструйте свою продукцію
  7. Співпрацюйте з інфлюенсерами

Ви обмежені лише своєю уявою. Чим креативнішими є ваші кампанії, тим більша ймовірність, що вони вразять серця ваших потенційних клієнтів. У цьому розділі ми поділимося деякими перевіреними способами розширити вашу клієнтську базу, збільшити продажі та побудувати довгострокові відносини з клієнтами.

Запропонуйте лід-магніт

Відвідувачі вашого сайту проходять довгий шлях, перш ніж купити у вас. Вони вивчають ваш сайт, шукають відгуки та порівнюють ваші ціни та ціни ваших конкурентів. Ви можете легко скоротити цей шлях. Нехай ваші потенційні клієнти отримають знижку на першу покупку в обмін на свою електронну адресу. Це безпрограшний варіант для обох сторін. Ви отримаєте нових клієнтів, і люди будуть купувати улюблені товари за зниженою ціною.

Подивіться, як Gap використовує переваги цієї стратегії. Бренд пропонує відвідувачам сайту залишити свою email адресу та отримати знижку 25% на першу покупку.

Advertising campaign

Проводьте конкурси

Люди люблять конкурувати та взаємодіяти з брендом, але особливо вони люблять подарунки. Найпростіший спосіб реалізувати цю стратегію — провести конкурс в Instagram. Ця соціальна мережа має низький бар’єр для входу та величезну кількість користувачів у всьому світі. Це ваш шанс поширити інформацію про свій бренд, підвищити зацікавленість, заохотити підписників до створення користувацького контенту, і збільшити продажі.

У 2014 році Starbucks запустив конкурс White Cup Contest, щоб дозволити людям створити дизайн своїх білих стаканчиків. У результаті за 3 тижні на конкурс було надіслано приблизно 4000 заявок, а дизайн переможця було надруковано на обмеженій кількості багаторазових білих чашок.

Starbucks contest

Надавайте спеціальні пропозиції

Спеціальні пропозиції — це обмежені в часі знижки, які допоможуть збільшити продажі. Ви можете запропонувати своїм клієнтам придбати улюблені речі за зниженою ціною або забезпечити безкоштовну доставку. Це буде останній поштовх для тих, хто вагається.

Ella+Mila поєднали цю стратегію з email маркетингом. Бренд надає своїм email підписникам 20% на покупки від 25 доларів і безкоштовну доставку.

Advertising campaign

Проводьте святкові кампанії

Кожен маркетолог повинен отримати максимум від свят. У цей час люди шукають подарунки для своїх друзів і рідних і готові витрачати більше грошей. Якщо ви надасте їм знижку, ви зможете значно збільшити обсяг продажів.

Не забувайте про Чорну п’ятницю та Кіберпонеділок. У ці дні бренди можуть різко підвищити свої продажі та залучити багато нових потенційних клієнтів.

LOOKFANTASTIC інформує своїх підписників про останню годину розпродажу Чорної п’ятниці та пропонує знижку 55%. Він також надає популярні товари зі знижкою в email листі, щоб читачі могли перейти за посиланням і швидко зробити покупку.

Advertising campaign

Використовуйте контекстну рекламу

Цей тип реклами дозволяє маркетологам створювати релевантні кампанії для потрібних сегментів. Наприклад, виробник спортивного одягу може збільшити свої продажі, розмістивши рекламу в блогах, присвячених спорту, оскільки люди, які цікавляться спортом, швидше за все, зацікавляться спортивним одягом. Ви можете створити контекстну рекламу за допомогою Google AdSense.

Наприклад, TechCrunch, онлайн-ресурс про високі технології, рекламує новий телефон Samsung, оскільки люди, які цікавляться технологіями, можуть зацікавитися останніми новинками в галузі.

Contextual advertising

Демонструйте свій продукт

Ваші продажі можуть бути низькими, оскільки користувачі не впевнені у вашому продукті. Він може бути занадто складним, або вони сумніваються, чи зможе він вирішити їхню проблему. Тому потрібно показати свій продукт у дії. Ви можете зробити це за допомогою відео, історії в Instagram або прямої трансляції.

@overtonecolor показує своїм підписникам в Instagram, як правильно фарбувати волосся в яскраві кольори їх продуктом. Таким чином люди отримують не тільки інструкції, але й бачать кінцевий результат, який допомагає подолати їхні сумніви.

Співпрацюйте з інфлюенсерами

Співпраця з інфлюенсерами залучає нових клієнтів і сприяє зростанню авторитету вашого бренду. Знайдіть як великих, так і мікролідерів думок у своїй галузі. Люди повинні довіряти цим особам. Запропонуйте їм відчути переваги ваших продуктів і поділіться ними зі своєю аудиторією. Сьогодні майже кожен бренд має амбасадорів і співпрацює зі знаменитостями, щоб постійно збільшувати аудиторію.

Бренд косметики Biossance співпрацює з відомою актрисою Різ Уізерспун. Її успіх змушує людей довіряти цим доглядовим засобам.

Influencer marketing

Ми поділилися кількома ефективними ідеями, якими сьогодні користуються великі бренди. Сподіваємося, ви знайдете найкращий канал і найкреативнішу ідею для свого бізнесу.

У наступному розділі ми покажемо, як безкоштовно створити рекламну кампанію за допомогою SendPulse.

Як створити рекламну кампанію безплатно за допомогою SendPulse

SendPulse — це багатоканальна маркетингова платформа, яка дозволяє малому та середньому бізнесу вибудовувати довготривалі відносини зі своїми клієнтами, автоматизувати та оптимізувати рутинні процеси та підвищити прибутки. Ви можете відправляти email, SMS або web push розсилку без навичок програмування. Наш конструктор сайтів дає вам змогу створити власний лендінг, інтернет-магазин або сайт безкоштовно. Ви також можете створити чат-бота для свого сайту, Instagram, Facebook Messenger, Telegram, Viber та WhatsApp. А безкоштовна CRM дозволить вам зберігти інформацію клієнтів та відслідковувати їхнє переміщення по воронці продажів на одній платформі.

Дотримуйтеся цих порад, щоб створити безкоштовну рекламну email кампанію за допомогою SendPulse.

  1. Зареєструйтеся в SendPulse.
  2. Завантажте свій список розсилки.
  3. Виберіть шаблон листа і відредагуйте його або створіть власний унікальний шаблон.
  4. Заповніть дані.
  5. Відправте email кампанію.
  6. Слідкуйте за результатами.

Ви можете побачити процес створення листа за допомогою SendPulse нижче. Перетягуйте необхідні елементи в свій шаблон і налаштуйте кожен з них на свій смак. Додайте зображення, відео, кнопки, текст, значки соціальних мереж тощо.

Дотримуйтеся цього покрокового керівництва, щоб створити власну email кампанію.

Тепер ви знаєте цілі рекламних кампаній і маєте кілька порад, ідей, прикладів та інструкцій, щоб безкоштовно створити свою рекламну розсилку.

Оцініть, наскільки стаття була корисною "Рекламна кампанія"

Оцінка: 5 / 5

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Рекламна кампанія", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.