Розсилка — це відправка одного повідомлення великій кількості одержувачів. Це може бути email, SMS, push розсилка, розсилка в месенджерах та соціальних мережах. Зазвичай вона здійснюється за допомогою спеціального сервісу. Власники бізнесів можуть комбінувати різні види розсилок для кращої ефективності маркетингового повідомлення. В SendPulse, ви можете безкоштовно відправляти різні види розсилок своїм потенційним та існуючим клієнтам.

У цій статті ви дізнаєтеся, для чого бренди відправляють розсилки, їх переваги та види. Ми також розповімо, як відправити розсилку через різні канали.

Для чого бренди відправляють розсилки?

Компанії відправляють розсилки через різноманітні канали. Це можуть бути месенджери такі як Viber, Telegram та Facebook Messenger, соціальні мережі як Instagram та email розсилки. Всі вони допомагають достягнути багатьох бізнес-цілей: підвищення трафіку, створення аудиторії лояльних покупців, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів. Крім цього, за допомогою розсилок, можна стимулювати повторні покупки, вирощування лідів та їх утримання з компанією.

Розсилки це потужний маркетинговий інструмент, який допомагає ефективно працювати з цільовою аудиторією. Він не надокучає потенційним клієнтам та не відволікає від нагальних справ. Якщо отримувачі зацікавлені в бренді або його продукті, вони завжди можуть вивчити вміст розсилки в будь-який момент. Це дуже зручно як для покупців так і для працівників компанії. Їм не потрібно вмовляти потенційних клієнтів зробити покупки, працювати з відмовами та запереченнями.

Розсилки допомагають ознайомити потенційних клієнтів з продуктами, які пропонує компанія, її цінностями та особливостями. Вони також можуть слугувати інструментом для інформування про спеціальні пропозиції, знижки та розпродажі.

Розсилки дають можливість власникам бізнесу розвиватися, вирощувати нових лідів, підтримувати спілкування з клієнтами та будувати з ними міцні відносини. Таким чином можна побудувати базу постійних лояльних клієнтів, від яких залежатиме прибутковість та успішність компанії. За допомогою розсилок бренди збирають важливу інформацію про підписників та конвертують їх в клієнтів. Бізнеси використовують цей маркетинговий інструмент для збору відгуків про продукт або послугу. Потім ці дані можуть бути використані для покращення продукту або сервісу.

Тепер, коли ви знаєте, для чого компанії використовують розсилки, час дізнатися про їх переваги.

Переваги розсилок

Розсилки можуть відправлятися через різноманітні маркетингові канали, але всі вони є вигідними для бізнесів. У цьому розділі детально розглянемо переваги, які приносять розсилки для вашої компанії.

За допомогою розсилок ви можете

  • вирощувати лідів;
  • кваліфікувати потенційних клієнтів;
  • збирати персональну інформацію про лідів;
  • конвертувати лідів в покупців;
  • побудувати міцні відносини з клієнтами;
  • створити лояльну аудиторію;
  • спілкуватися з потенційними клієнтами на постійній основі;
  • надавати персоналізовані пропозиції;
  • інформувати про привабливі пропозиції, знижки та розпродажі.

Позитивні сторони використання розсилок для вашого бізнесу вам відомі, тож можемо розглянути види, які існують.

Види розсилок

Існує декілька класифікацій розсилок. В цьому розділі ми розглянемо класифікацію за каналами та метою.

Розсилки за каналами

Класифікувати розсилки можна за каналами, для яких їх використовують. Давайте розглянемо найефективніші та найпопулярніші з них.

Email розсилки

Email розсилка — це запланована серія електронних листів, спрямована на вирощування лідів та підтримання хороших відносин з існуючими клієнтами. Ці розсилки створені для спілкування з підписниками у найкращий час та надсилання актуальних пропозицій. Email розсилки дозволяють будувати довірливі стосунки з клієнтами.

Компанії надсилають листи на адреси потенційних клієнтів, які знаходяться в базі. Розсилки допомагають донести необхідну інформацію до широкої аудиторії. Більш того, є можливість створити та надіслати персоналізований контент, покращити показники продажів, генерувати трафік на сайт, збільшити кількість потенційних клієнтів та зібрати відгуки від існуючих клієнтів.

SMS розсилки

Оскільки зараз майже кожна людина має мобільний телефон та проводитьдосить багато часу перед екраном, є сенс у використанні SMS розсилок. Вони є дуже ефективними для транслювання необхідного маркетингового повідомлення та побудови міцних відносин з клієнтами.

SMS розсилка — це текстове повідомлення, надіслане великій групі одержувачів, як правило, з маркетинговою метою. Найпопулярнішими є повідомлення про розпродажі та знижки. SMS розсилки — це надзвичайно потужна стратегія для надання людям важливої інформації, і вона найкраще працює в поєднанні з іншими маркетинговими каналами, такими як email розсилки або push повідомлення. Отримувачі більш охоче відкривають SMS повідомлення і ви можете донести свою головну думку про бренд або продукт. Зазвичай, SMS інформують про обмежені у часі пропозиції. Таким чином, компанії створюють відчуття необхідності терміново придбати продукт.

Web Push

Web push повідомлення — це оповіщення, які з’являються у вікні браузера користувача. Вони дозволяють залучити більше клієнтів, підвищити конверсії та продажі для онлайн-бізнесу. Web push повідомлення є потужним маркетинговим інструментом, саме тому його активно використовують у сфері eCommerce. Такі компанії надсилають зі своїх сайтів push повідомлення тим користувачам, які погодилися їх отримувати. Маркетингові агенції надають брендам професійні інструменти для підвищення залученості та стимулювання продажів.

Завдяки web push розсилкам бренди можуть підвищити рівень клікабельності, надсилати інформацію офлайн, бізнеси можуть спілкуватися з клієнтами на всіх існуючих браузерах, підвищити залученість, лояльність та кількість продажів.

Viber розсилки

Розсилки у Viber ідеально підходять для інформування покупців про акції та знижки, розпродажі, часи роботи, або статус замовлення. Перевагою цієї розсилки є те, що ви можете відправляти повідомлення, яке містить зображення, кнопку (яка вестиме потенційного клієнта на ваш продукт) та текст.

Повідомлення, відправлені у Viber, є більш ефективними, оскільки містять візуальні елементи. Потенційні клієнти можуть відразу побачити фото продукту і дізнатися, що саме їм пропонують. Ви можете використовувати більшу кількість символів, ніж у SMS.

WhatsApp розсилки

WhatsApp розсилки — це різновид маркетингу у месенджерах, який передбачає просування бренду через WhatsApp. Цей канал допомагає брендам охоплювати величезну аудиторію, будувати міцні відносини з клієнтами та збільшувати продажі. За допомогою WhatsApp розсилки ви можете перетворити більше потенційних покупців на клієнтів і забезпечити цілодобову підтримку існуючих покупців. Розсилки в месенджерах — це надійний спосіб залучати нових клієнтів та утримувати лояльних покупців. Підтримуйте спілкування з клієнтами, повідомляйте їм про важливі події та зміни щодо статусу замовлення та подій, на які він підписувався.

Давайте зараз розглянемо, які розсилки існують залежно від мети.

Розсилки за метою

Розсилки також можна поділити на групи залежно від цілей, які переслідує ваша компанія. Це можуть бути підвищення кількості продажів, формування цільової аудиторії, реклама і просування послуг, підвищення впізнаваності бренду, збір відгуків про товар, вибудовування відносин з клієнтами та інформування про новини та акції.

Залежно від цілей, які ви хочете досягти, можна відправляти наступні види розсилок. Ці розсилки можуть бути відправлені потенційним або існуючим покупцям через месенджери (Telegram, WhatsApp, Viber), Instagram та email, а також відображені на комп’ютерах або мобільних девайсах ваших лідів.

Інформаційні

За допомогою інформаційних розсилок компанії підвищують впізнаваність бренду та нагадують про існування їхнього продукту. Вони можуть розповідати у повідомленнях про переваги їх продукту чи сервісу та його цінність. Такі розсилки містять новини компанії, корисний та якісний контент, інструкції з використання сервісу або продукту. До цього виду розсилок відноситься дайджест. Це повідомлення на пошту або у месенджері, яке несе максимум інформації та користі потенційному клієнту: повідомляє про новини, останні статті, майбутні заходи тощо.

Нижче ви можете побачити приклад такого корисного листа, отриманого на електронну поштову скриньку від Buki, найбільшої бази репетиторів в Україні. Email містить корисні поради для репетиторів про те, як уникнути спаду кількості учнів у літній період. Компанія надає ефективні поради репетиторам, щоб вони змогли мати роботу та учнів навіть у період канікул.

Комерційні

Комерційні розсилки продають товари та послуги і просувають бренд. До них відносяться email листи, розсилки у Viber, WhatsApp та Telegram, SMS, push повідомлення, що повідомляють про акції та розпродажі. Потенційни клієнти отримують безліч привабливих пропозицій на пошту, в Viber чи у вигляді SMS про розпродажі, шалені знижки та вигідні пропозиції. Дуже часто можна побачити SMS від брендів з закликом поспішити, щоб не прогавити літній сейл або 50% знижки і це дійсно працює. SMS повідомлення мають високий показник відкриття, тож SMS розсилки це правильне рішення.

Нижче ви можете побачити приклад SMS розсилки від Tally Weijl. Бренд ефективно використовує SMS, щоб повідомити про обмежені пропозиції, сезонні розпродажі, та знижки, приурочені до певних свят.

Дуже часто бренди також використовують Viber, щоб моментально донести повідомлення до лідів та існуючих клієнтів. Так, наприклад, Сінево використовує Viber для інформування клієнтів про поточні знижки на певні види аналізів.

Автоматичні

Автоматичні розсилки — це розсилки, які спрацьовують, коли лід або клієнт виконує певну дію на сайті, яка і слугує головним тригером. Це може бути покинутий кошик, підписка на розсилку, оформлення замовлення, певний період часу після доставки замовлення, доставка продукту та інше.

Автоматичні розсилки у свою чергу можна поділити на два типи: тригерні та транзакційні.
Тригерні відправляють після того, як користувач виконає певну дію на сайті. Наприклад, зареєструється у сервісі, підпишеться на розсилку, додасть товар у кошик.

Нижче ви можете побачити приклад тригерного листа від Yves Rocher про покинутий кошик.

Розсилка про підтвердження замовлення, повідомлення про його статус, повідомлення про оплату відносяться до транзакційних розсилок. Нижче ви можете побачити розсилку у Viber, яка інформує про статус замовлення та його місцезнаходження.

Після детального аналізу цільової аудиторії ви зможете обрати найбільш ефективні канали для комунікації з клієнтами та просування вашого продукту. Однак, якщо ви матимете потребу в кількох каналах, найкращим рішенням буде скористатися спеціальним сервісом. У наступному розділі більш детально розглянемо, як створити та відправити розсилку, використовуючи таку платформу.

Як відправити розсилку?

Якщо ваша компанія прагне використовувати декілька маркетингових каналів для розсилки, ми рекомендуємо скористатися спеціальним сервісом, який допоможе вам це зробити швидко та без проблем.

Відправляти тисячі розсилок самостійно — дуже складне завдання, яке відбирає багато сил та часу. Більше того, вартість відправки таких розсилок коштуватиме вашій компанії великих грошей. Сервіс, який поєднує всі необхідні месенджери, соціальні мережі та інші канали, допомагає автоматизувати процес здійснення розсилок, підвищити його ефективність та знизити витрати на відправку таких повідомлень.

Мультиканальний сервіс розсилок допомагає робити розсилки, які відповідають законам про спам, налаштовувати форми підписки для збору бази контактів, створювати професійні розсилки швидко, планувати відправку розсилок у певний час, налаштовувати деталі розсилки та надає звіти про результати виконаних розсилок.

Щоб досягнути поставлених вашим бізнесом цілей, необхідно обрати правильний сервіс. Найкращим рішенням є вибір сервісу, який включає в себе всі необхідні вам канали. Таким чином ви можете налаштовувати та керувати процесом з однієї платформи. Це зменшує кількість витрат та полегшує роботу вашої команди. За допомогою однієї мультиканальної платформи ви зможете одночасно зробити розсилку по всім необхідним каналам. Крім того, переконайтеся, що ви можете користуватися платформою та створювати розсилки без знання коду та навичок програмування. Так ви уникнете додаткових витрат на спеціаліста. Кожен з членів вашої команди матиме можливість створювати професійні розсилки без особливих зусиль.

Одним із прикладів таких сервісів є SendPulse. Платформа дає вам можливість робити розсилки по найпопулярнішим та найефективнішим каналам таким як email, Viber, Telegram, WhatsApp, Instagram, Facebook, web push, та SMS розсилки.

SendPulse дозволяє відправляти професійні email розсилки безкоштовно без знання коду. За допомогою конструктора шаблонів ви можете обрати вже готовий шаблон та редагувати його згідно з вашими вимогами або ж створити email з нуля. Ви також можете створювати та додавати форми підписки та заохочувати потенційних клієнтів підписатися на вашу розсилку. Сервіс надає вам доступ до email валідатору. Таким чином, ви надсилатимете листи тільки на дійсні адреси та підтримаєте позитивну репутацію вашого бренду.

Ви також можете робити SMS розсилку та поєднувати цей канал з іншими такими як Viber, web push та email. Ці канали ефективно транслюють ваше маркетингове повідомлення та допомагають досягти ваших бізнес-цілей.

Давайте дізнаємося, як створити розсилку у SendPulse через різні маркетингові канали.

Як відправити SMS розсилку?

За допомогою майстра створення SMS розсилок ви можете створювати персоналізовані розсилки для сповіщення про зміни у вашому сервісі або промоакції та надсилати їх великому списку одержувачів.

Щоб створити розсилку, зареєструйтеся у сервісі, перейдіть до головного меню і натисніть «Надіслати SMS».

Введіть ім’я відправника, текст повідомлення, додайте отримувачів та оберіть час відправки вашої SMS розсилки. Натисніть «Надіслати», коли заповните всі необхідні поля та додасте потрібну інформацію.

Завдяки сервісу, ви можете надіслати 10 SMS безкоштовно. Для цього необхідно лише зареєструватися.

У цій статті ви знайдете детальнішу інформацію про створення SMS розсилки.

Як відправити email розсилку?

Якщо у вас ще немає акаунту в SendPulse, то необхідно зареєструватися. Потім увійдіть в свій обліковий запис, щоб почати процес створення та відправки розсилки.

У розділі «Розсилки» натисніть «Створити розсилку».

Заповніть поля інформацією, яка необхідна для здійснення розсилки через сервіс: адресна книга, сегментація, адреса відправника, ім’я відправника та тема. Натисніть «Далі».

В бібліотеці шаблонів оберіть шаблон, який підходить вам найбільше. Ви також можете створити розсилку з нуля.

Редагуйте шаблон, щоб він відповідав вашим вимогам. Ви можете змінювати шрифт та його розмір, додавати та видаляти візуальні елементи, змінювати кольорову гаму та інше.

Перевірте вміст листа та параметри розсилки, щоб він відповідав вашим вимогам. Встановіть параметри розсилки.

Ще раз переконайтеся, що вся інформація у розсилці та дані про вашу компанію вірні. Після того, як все буде перевірено, можете відправляти вашу email розсилку підписникам.

SendPulse дозволяє вам надсилати до 15 000 листів на місяць 500 підписникам. Ви також отримуєте 100 Мб для зберігання зображень, 3 адреси відправника, 1 домен, 5 авторозсилок, 1 подію в Automation 360 та 100 перевірок email адрес валідатором.

У цій статті детальніше про відправку email розсилки.

Як відправити розсилку у Viber?

Перейдіть до розділу «Розсилки» та натисніть кнопку «Надіслати Viber».

Виберіть ім'я відправника, від якого буде надіслана розсилка, тип повідомлення (системне або рекламне), одержувачів та додайте сам текст повідомлення. Налаштуйте додаткові опції та час відправки повідомлення.

Перевірте, чи все вказано правильно у вашій Viber розсилці, та сміливо відправляйте ваше повідомлення.

Ціни на розсилки в Viber стартують від 0.012 $ за системне повідомлення та від
0.015 $ за рекламне.

Завітайте на нашу статтю в базі знань, щоб дізнатися детальніше про створення Viber розсилки.

Як відправити розсилку у Facebook Messenger?

Щоб надіслати розсилку до Facebook Messenger, відкрийте розділ «Чат-боти» та натисніть «Створити розсилку».

Виберіть бота зі списку, що випадає, — на його аудиторію відправиться розсилка.

Щоб персоналізувати аудиторію, активуйте «Сегментувати одержувачів» та задайте умову. Ваша розсилка буде надіслана лише одержувачам, які відповідають заданій умові. Наприклад, якщо ви збираєте додаткові змінні під час підписки, створюєте глобальні змінні або встановлюєте теги, ви можете робити за ними сегментацію за умовами «Змінна» та «Теги».

Додайте текст повідомлення та кнопку (можна задати URL-адресу сторінки, додати кнопку оплати або прив'язати автоматизований ланцюжок повідомлень).

Введіть назву розсилки, оберіть тип розсилки та встановіть час відправки та тип сповіщення. Якщо все вірно, можете відправляти розсилку.

Безкоштовний тариф дозволяє вам надсилати до 10 000 повідомлень на місяць у всіх підключених ботах 500 підписникам. Ви можете створити 3 бота, використовуючи 10 змінних та 10 тригерів.

Детальніше про створення розсилки для Facebook Messenger знайдете в статті з бази знань.

Реєструйтеся в SendPulse та користуйтеся перевагами сервісу безкоштовно. Відправляйте розсилки у Viber, Instagram, Telegram, Facebook Messenger, email та SMS.

Також шукали з "Розсилка"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Розсилка"

Оцінка: 4 / 5 (0)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке розсилка: визначення", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.