SMS розсилка — це текстовe повідомлення, яке одночасно відправляють великій кількості користувачів в маркетингових цілях. Така розсилка дозволяє швидко доставляти аудиторії важливу інформацію. До найпопулярніших належать промо-повідомлення і транзакційна розсилка. Для підвищення ефективності SMS кампанії комбінують з іншими маркетинговим каналам, таким як email або web push.
Сьогодні більш 5 мільярдів людей користуються мобільними телефонами і ця цифра щороку зростає. Ми заглядаємо в смартфон сотні разів на день, що допомагає компаніям швидко знаходити свою цільову аудиторію і взаємодіяти з нею. SendPulse дозволяє об'єднувати SMS функціонал разом з такими каналами як email і web push. За допомогою сервісу ви легко зможете побудувати омніканальну стратегію і підвищити результативність комунікації з аудиторією.
Давайте подивимося, які завдання вирішують SMS кампанії, чому це ефективний багатофункціональний маркетинговий канал і яких результатів можна досягти за допомогою SendPulse.
Головні переваги SMS розсилки
- Має високий рівень відкриття
- Мотивує клієнтів до дії
- Має високу швидкість прочитання
- Не потребує особливих навичок або знань
- Володіє багатофункціональністю
- Добре працює з іншими маркетинговими каналами
Незважаючи на велику кількість месенджерів та соціальних мереж, бренди як і раніше відправляють SMS розсилки своїм клієнтам. Нижче ми підготували основні переваги використання цього каналу.
- Має високий рівень відкриття. За даними Gardner, цей коефіцієнт досягає 98%, а кількість переходів — 45%.
- Мотивує клієнтів до дії. Компанії за допомогою SMS інформують клієнтів про короткострокові акції та пропозиції, що спонукає одержувачів до швидкого прийняття рішення. Такий підхід створює відчуття терміновості і стимулює продажі.
- Має високу швидкість прочитання. SMS допомагають швидше досягти результатів, оскільки більшість активних повідомлень одержувачі прочитують протягом 3 хвилин після відправки. Це означає, що ви можете вирішувати поставлені завдання в найкоротші терміни.
- Не потребує особливих навичок або знань. Підготовка SMS розсилки займає всього декілька хвилин, в той час як розробка email дизайну вимагає більше часу і знання HTML.
- Володіє багатофункціональністю. SMS маркетинг підходить для різних сфер бізнесу. За допомогою повідомлень бренди інформують клієнтів про оновлення та заходи, розповідають про нові продукти, послуги, акції та ексклюзивні пропозиції. Крім того, SMS кампанії можна використовувати для розсилки важливих новин або сервісних повідомлень з метою поліпшення якості обслуговування користувачів.
- Добре працює з іншими маркетинговими каналами. Наприклад, SMS розсилка може поліпшити результати email кампанії. Для цього необхідно відправити повідомлення тим підписникам, які не відкрили ваш лист. Так, ретельно продумана SMS стратегія збільшує результативність інших маркетингових каналів.
Чи готові ви впровадити SMS в свій бізнес? Тоді давайте перейдемо до практики і дізнаємося, як налаштувати SMS кампанію.
Як створити SMS розсилку?
- Імпортуйте список телефонних номерів
- Надішліть SMS розсилку
З підготовкою SMS розсилки впорається навіть новачок. Вам не знадобляться особливі знання або спеціальні навички. Просто дотримуйтесь рекомендацій нижче, а щоб досягти кращих результатів, об'єднайте в одну стратегію SMS і email маркетинг.
Імпортуйте список телефонних номерів
Відразу після реєстрації в SendPulse вам потрібно створити адресну книгу і додати телефонні номери. Ви можете імпортувати їх або ввести вручну. Зверніть увагу, що при створенні списку розсилки вам не обов'язково вводити email адреси, ви можете заповнити тільки категорію «Телефон».
Надішліть SMS розсилку
Після створення списку розсилки з номерами телефонів, приступайте до підготовки і запуску SMS кампанії. Натисніть на вкладку "Відправити SMS" і заповніть всі необхідні поля, як показано на скріншоті нижче. Вкажіть відправника, введіть текст повідомлення, додайте адресну книгу і встановіть час відправки.
Інструменти SMS розсилки
- Сегментація
- Попередній перегляд
- Планування кампаній
У SendPulse ви можете відстежувати статистику SMS розсилок, таку як кількість доставлених повідомлень та кількість помилок. А для досягнення бажаних результатів і підвищення ефективності SMS маркетингу сервіс надає наступні інструменти.
- Сегментація. Важливий інструмент в email і SMS кампаніях. Якщо у вас є така інформація як стать, країна, вік, використовуйте змінні, щоб створювати різні повідомлення для взаємодії з декількома групами потенційних клієнтів одночасно.
- Планування кампаній. Існує два способи розсилки SMS кампаній: можна відправити повідомлення відразу після створення або запланувати на потрібну дату і точний час відправки. Наприклад, якщо ви знаєте, що ваша цільова аудиторія найбільш активна о 3 годині дня, встановіть цей час для розсилки. Сервіс автоматично запустить кампанію в призначений термін.
- Попередній перегляд. Використовуйте його, щоб побачити, як ваша SMS кампанія виглядає на екрані телефону. Натисніть на значок смартфона на робочому полі і перегляньте ваше повідомлення.
Читайте більше про SMS розсилки в нашому блозі
Рекомендації по створенню SMS розсилок
- Використовуйте підписку для збору номерів телефонів
- Виберіть правильний час для розсилки
- Продумуйте структуру повідомлень
- Створюйте вигідні для аудиторії пропозиції
- Виділяйтеся серед конкурентів
- Встановіть часові рамки
- Сегментуйте одержувачів за місцем проживання
- Додайте чіткий CTA
- Персоналізуйте свою SMS розсилку
Тепер ви знаєте, які переваги у SMS кампаній і як їх створювати, проте перш, ніж приступити до роботи, ознайомтеся з наведеними нижче порадами. Ці рекомендації допоможуть покращити результативність ваших розсилок.
- Використовуйте підписку для збору номерів телефонів. Деякі країни впровадили в телефонну галузь закони, аналогічні законам про спам для email розсилок. Тому, найнадійніший спосіб побудувати хороші взаємини з аудиторією — дати користувачам можливість підписатися. Головне, попереджайте підписників, що будете відправляти повідомлення. В іншому випадку SMS розсилки можуть викликати негатив і приводити до скарг на спам.
- Виберіть правильний час для розсилки. Найгірший час для відправки SMS — це коли люди їдуть на роботу або повертаються додому. Тому, не відправляйте повідомлення з 7 до 10 ранку і з 4 до 7 вечора. А головне, ні за яких обставин не розсилайте SMS вночі. Підійде будь-який інший час, адже люди використовують смартфони сотні разів протягом дня. Ось чому 95% SMS відкриваються протягом 3 хвилин, пам'ятаєте?
- Продумуйте структуру повідомлень. Щоб привернути увагу клієнтів і мотивувати їх до дії, SMS має бути зрозумілим і структурованим. Викладіть всю суть пропозиції на початку повідомлення і використовуйте правильній CTA. У вас є всього декілька секунд, щоб донести потрібну інформацію, тому розкривайте свої карти відразу.
- Створюйте вигідні для аудиторії пропозиції. Нерелевантне повідомлення швидше за все викличе роздратування у одержувача, ніж зацікавить його. Тому, переконайтеся, що ви відправляєте релевантні пропозиції своїм клієнтам.
- Виділяйтеся серед конкурентів. Важливо, щоб ваші SMS розсилки відрізнялися від повідомлень інших брендів. Постарайтеся створювати такі пропозиції, які будуть перевершувати очікування клієнтів.
- Встановіть часові рамки. Обмежте акцію в часі, щоб стимулювати користувачів до швидкого прийняття рішення. Підготуйте вигідну пропозицію і мотивируйте аудиторію до покупки за допомогою короткочасної знижки.
- Сегментуйте одержувачів за місцем проживання. Якщо у вас є географічні дані клієнтів — використовуйте їх. Наприклад, сегментуйте аудиторію на підставі міста проживання та підготуйте для кожної групи користувачів різні акції.
- Додайте чіткий CTA. Клієнти стають більш зацікавленими, коли отримують зрозумілий і чіткий заклик до дії. Це може бути певна дія або умова, яка дозволить покупцям скористатися пропозицією. Наприклад, попросіть їх показати співробітнику магазину SMS, щоб отримати знижку.
- Персоналізуйте свою SMS розсилку. Як і в email розсилках, персоналізація SMS підвищує конверсію. Збирайте особисту інформацію про клієнтів, таку як вік, стать, місто проживання, щоб створювати персоналізовані і релевантні пропозиції. Наприклад, можна додати ім'я одержувача для привітання.
Приклади SMS розсилок
SMS кампанії використовують для різних маркетингових цілей. Нижче ми розглянемо приклади деяких з них.
Центр онлайн-освіти G-tag відправляє своїм пыдписникам SMS, щоб розповісти про знижки на курси. Зверніть увагу, що в даному повідомленні використали простий і зрозумілий заклик до дії.
Олесь Тимофєєв, засновник GeniusMarketing, за допомогою SMS нагадує підписникам про старт вебінару. Такий підхід допомагає залучити більшу кількість учасників на безкоштовний онлайн-івент.
Магазин дитячих іграшок Lolo відправляє своїм клієнтам персоналізовані SMS, щоб надати індивідуальну знижку до дня народження.
SMS підходять для вирішення завдань не тільки онлайн, але і офлайн бізнесу. Комбінуйте SMS кампанії з іншими каналами комунікації і підвищуйте ефективність своєї маркетингової стратегії.
Оновлено: 03.07.2024
або