SMS маркетинг (англ. SMS marketing) — це розсилка повідомлень цільовій аудиторії по всьому світу. Він ефективний для всіх видів бізнесу, тому що за короткий проміжок часу допомагає досягти різних цілей.
Навіщо використовувати SMS маркетинг?
Маркетологи вважають SMS маркетинг ефективним інструментом через низку причин. Ось кілька основних факторів, чому його слід використовувати.
- Глобальне охоплення. Оскільки п’ять мільярдів людей мають мобільний зв’язок, SMS маркетинг пропонує величезні можливості для взаємодії з аудиторією, обмежені лише креативністю та розміром списку телефонних номерів.
- Високий рівень взаємодії. Люди перевіряють мобільні телефони 80 разів на день. Саме тому SMS кампанії демонструють високий рівень відкриття.
- Безліч можливостей використання. Компанії використовують SMS маркетинг для реклами, сповіщень, нагадувань, підтвердження пароля, конкурсів, новин, поширення інформації про продукти тощо.
- Підходить для бізнесу будь-якого масштабу. Величезні компанії, такі як банки, туристичні агентства, авіакомпанії, постачальники медичних послуг тощо, використовують SMS-маркетинг як інструмент для охоплення великої аудиторії. У той же час малий бізнес використовує його для локальної аудиторії з більш точними цілями в меншому масштабі.
- Миттєвий контакт з користувачами. Як правило, доставка SMS-кампанії займає 3-6 секунд. Швидкість є важливим фактором ефективності SMS маркетингу.
- Ніяких відмов (bounce). На відміну від email маркетингу, SMS кампанії не можут мати відмови. Навіть якщо мобільний пристрій знаходиться поза зоною дії або вимкнено, SMS повідомлення надійде користувачам після того, як телефон знову буде підключено до мережі.
- Найкраще працює в поєднанні з іншими каналами. SMS маркетинг поєднується з email маркетингом web push маркетингом. Маркетологи створюють ланцюжки, в яких поєднують ці каналів для досягнення своїх цілей. Іноді вони автоматично надсилають SMS, щоб дублювати повідомлення, яке не вдалося доставити електронною поштою.
- Не потребує спеціальних навичок. Створювати SMS розсилки дуже просто. На створення повідомлення потрібно близько п’яти хвилин.
Тепер ви знаєте, чому бренди обирають саме SMS. Час дізнатися про вартість цього каналу комунікації.
Скільки коштує SMS маркетинг?
Ціни на SMS маркетинг відрізняються в різних постачальників SMS. На вартість SMS впливають три фактори.
- Місцезнаходження. Ціни залежать від країни, до якої ви надсилаєте SMS.
- Канал. Вартість залежить від того, чи ви відправляєте SMS в межах своєї країни або за кордон. Це називається національним та міжнародним каналом.
- Ім'я відправника. Закони деяких країн вимагають реєстрації імені відправника. Ім'я незареєстрованого відправника допускає лише 11 символів.
SendPulse дозволяє відправляти SMS розсилки зі швидкістю 200–500 повідомлень за секунду на 800 мобільних операторів у більш ніж 200 країн світу. Дізнайтеся ціни на SMS і порівняйте їх із цінами інших сервісів.
В наступному розділі ви отримаєте покрокову инструкцію зі створення SMS кампанії в SendPulse.
Як відправити SMS розсилку?
- Створіть SMS кампанію
- Введіть ім'я відправника
- Напишіть текст повідомлення
- Виберіть одержувачів
- Запустіть SMS кампанію
Створити розсилку в SendPulse ви можете одразу після реєстрації в сервісі.
Крок 1. Створіть SMS кампанію
На головній сторінці вашого облікового запису в SendPulse ви можете натиснути «Надіслати SMS» або перейти до створення SMS розсилки з будь-якого розділу вашого акаунту через піктограму у правому верхньому куті.
Крок 2. Введіть ім’я відправника
Воно може містити до одинадцяти символів, включаючи пробіли. Допускаються лише латинські літери. Щоб редагувати ім’я відправника і текст повідомлення, потрібно поповнити баланс. Для деяких країн реєстрації імені відправника є обов’язковою.
Крок 3. Напишіть текст повідомлення
Довжина одного SMS 160 символів. Ви можете персоналізувати повідомлення за допомогою змінних. Різні абоненти отримуватимуть різні повідомлення на основі особистих даних, таких як ім’я, стать, країна тощо. Ви можете побачити, як виглядає ваше повідомлення на мобільному телефоні, попередньо переглянувши його праворуч.
Крок 4: Виберіть одержувачів
Виберіть один зі своїх списків розсилки або введіть по одному номеру в рядку вручну. Введіть номери телефонів одержувачів у міжнародному форматі. Використовуйте сегментацію, щоб відправити персональну пропозицію кожному клієнту.
Крок 5. Запустіть SMS кампанію
Ви можете відправити повідомлення негайно або запланувати його на найбільш зручний час і дату.
Ось більш детальна інструкція з відправки SMS розсилки.
В SendPulse ви можете створити омніканальну та мультиканальну маркетингові стратегії. Зробити це можна і використовуючи SMS. В наступному розділі ви дізнаєтеся, як автоматизувати SMS розсилку.
Автоматизація SMS маркетингу
SendPulse дозволяє використовувати SMS маркетинг як інтегровану частину вашої автоматизації. Ви можете надсилати SMS користувачам, які ніколи не відкривали email розсилок, і дублювати інформацію в SMS, яка з більшою ймовірністю буде відкрита.
Наприклад, на відео нижче ми показали, як запланувати відправку SMS за допомогою Automation 360.
Читайте інструкцію в нашій Базі Знань, щоб дізнатися, як створити ланцюжок повідомлень за допомогою інструменту автоматизації.
В наступному розділі ми поділимося порадами, які допоможуть вам краще конвертувати ліди в клієнтів за домогою SMS маркетингу.
Рекомендації для створення успішної SMS розсилки
Слідуйте 6 порадам нижче, щоб підвищити ефективніть вашої SMS стратегії.
- Отримайте дозвіл на розсилку. Для відправки будь-яких повідомлень користувачам вам потрібен їх дозвіл. Без нього така стратегія принесе вашому бізнесу більше шкоди, ніж користі, оскільки люди не чекають від вас повідомлень, а отже вони їх лише роздратують. Люди мають залишити свої номери вам самостійно — через попап, форму підписки, у вашому офлайн-магазині, на виставці або будь-якому іншому заході.
- Робіть термінові пропозиції. Комбінуйте терміновість та унікальність. Це добре стимулює аудиторію до взаємодії.
- Використовуйте персоналізацію. Персоналізуйте свою SMS стратегію, щоб кожен клієнт відчував індивідуальний підхід. Персоналізація є ключем до побудови довірчих відносин із клієнтами.
- Напишіть оригінальний текст. Повідомлення має викликати інтерес та мотивувати до дії. Будьте лаконічні і ретельно продумуйте кожне слово, оскільки довжина повідомлення має обмеження.
- Сегментуйте свою аудиторію. За допомогою сегментації ви можете надсилати різні повідомлення різним групам людей на основі схожих властивостей, як-от стать, країна, місце проживання, етап воронки продажів тощо.
- Надсилайте SMS у зручний для користувачів час. Не слід надсилати повідомлення у розпал робочого часу та вночі. Встановіть найкращий час для розсилки SMS для своїх клієнтів, щоб залучити більше аудиторії.
Тепер, коли ви знаєте, як створити успішну SMS розсилку, ми покажемо вам, як різні компанії використовують цей канал у своїй стратегії.
Приклади SMS маркетингу
SMS маркетинг — це інструмент для багатьох цілей. Давайте дізнаємося, як бренди використовують його для задоволення своїх потреб.
Дім Посуду інформує своїх клієнтів про знижки до Дня Матері.
Monoпіца використовують SMS розсилку, щоб повідомити нових клієнтів про те, що вони дарують піцу в подарунок за перше замовлення.
Comfy інформують клієнтів про стан їхнього бонусного рахунку через SMS і нагадують про термін їх дії, щоб покупці встигли вчасно їх викорстати.
Магазин жіночої білизни повідомляє клієнтів про статус доставки їхнього товару через SMS.
Медичний центр Аксіома нагадує про запланований візит до лікаря через SMS.
Тепер, коли ви знаєте про переваги SMS маркетингу, скільки він коштує, як відправити розсилку і автоматизувати вашу стратегію, саме час зареєструватися в SendPulse і оцінити наш SMS сервіс за допомогою безплатних текстових повідомлень!
Оновлено: 07.08.2024
або