AI маркетинг – це вид маркетингу, який використовує штучний інтелект (ШІ) для збору, аналізу та отримання інформації про клієнтів для подальших маркетингових кампаній. Маркетологам покращують свій контент, персоналізують користувацький досвід, вивчають поведінку клієнтів і забезпечують відмінний сервіс. Приклади AI маркетингу включають використання чат-ботів, таргетованої реклами, автоматизації email розсилок, створення і персоналізацію контенту. Використовуйте SendPulse для створення чат-ботів і надсилайте автоматизовані email кампанії за допомогою Automation 360.
У цій статті ми розглянемо переваги та приклади використання штучного інтелекту в маркетингу. Ми також розповімо, як компанії використовують це та як це зробити в SendPulse.
Переваги використання ШІ в маркетингу
Штучний інтелект у маркетингу, як-от чат-боти, автоматизовані email кампанії та таргетована реклама, допомагає підвищити рентабельність інвестицій вашого бренду. Кампанії, створені за допомогою штучного інтелекту, ефективніші, і їх легше контролювати. Відстеження кампаній дозволяє виявити проблеми та миттєво їх усунути. Вони персоналізовані та створені на основі вподобань, потреб і проблем клієнтів. Аналітика даних дозволяє створювати кращий контент і покращувати його за лічені секунди. Таким чином ви зможете уникнути додаткових витрат на наймання спеціалістів і зменшити навантаження членів вашої команди. Вони можуть працювати над більш терміновими завданнями та підвищувати продуктивність.
Завдяки штучному інтелекту бренди можуть надавати клієнтам персоналізований досвід. Email кампанії і таргетована реклама дозволяють компаніям надсилати пропозиції на основі вподобань, потреб та історії покупок клієнтів. Поведінка клієнтів, історія пошуку та списки покупок дають змогу надсилати персоналізовані рекомендації щодо продуктів, які цікавлять покупців. Автоматизовані email кампанії допомагають налагоджувати довірливі стосунки з аудиторією та заохочувати їх до покупки. Крім того, ви можете запобігти відтоку клієнтів. За допомогою AI маркетингу ви можете ідентифікувати таких клієнтів і взаємодіяти з ними за допомогою email кампаній.
Тепер, коли ви знаєте переваги використання штучного інтелекту в маркетингу, настав час дізнатися, як бренди використовують його в своїх інтересах.
Як компанії використовують ШІ в маркетингу?
Останнім часом ШІ є однією з тем, що активно обговорюється в маркетингу. Все більше і більше брендів впроваджують штучний інтелект для підвищення продуктивності команди та ефективності маркетингових кампаній. Давайте розберемося, в яких сферах можна застосувати цю техніку і досягти основних бізнес-цілей.
- Персоналізація контенту. З персоналізацією підвищується ефективність вашого маркетингу. Зробити це можна автоматично за допомогою спеціальних сервісів ШІ. Це дає змогу створювати і ділитися контентом з клієнтами на основі їх поведінки, історії покупок, списку бажань та історії відвідувань. Таким чином ви зможете охопити потенційних та існуючих клієнтів за допомогою релевантної унікальної пропозиції. Це і не дозволить потенційним клієнтам встояти перед покупкою. Ви також можете надсилати повідомлення, використовуючи дані клієнта, що робить комунікацію більш особистою. Коли ви з’ясуєте, що шукають клієнти, ви зможете надати релевантні пропозиції та допомогти їм швидше вирішити їхні проблеми.
- Генерація контенту. З штучним інтелектом створення контенту не є проблемою. З його допомогою бренди додають дописи в соціальних мережах, визначають правильні ключові слова та підписи та пишуть теми листів. ChatGPT пише статі на будь-які теми. Тим не менш, вам все одно потрібно ще раз перевірити вміст статті перед її публікацією. Необхідно переконатися, що публікація відповідає вашим вимогам і містить актуальнуінформацію.
- Автоматизовані email розсилки. Автоматизовані кампанії допомагають вашій команді не витрачати час на дослідження вашої цільової аудиторії та прийняття рішення про те, що писати в розсилках. Ви можете створювати цікаві email кампанії та надсилати їх клієнтам на основі їхніх уподобань, побажань і потреб. У результаті клієнти задоволені вашими пропозиціями, а ваша компанія отримує більше продажів.
- Аналітика даних. За допомогою AI ви можете аналізувати та використовувати великі обсяги даних. Це допомагає збирати дані з кількох кампаній і аналізувати їх. Це дозволить вам дізнатися, що працює, а що ні для ваших клієнтів. У результаті ви можете створювати ефективні маркетингові кампанії, які наближають вас до досягнення ваших ключових цілей. Ви також можете передбачити результати майбутніх кампаній, проаналізувавши залучення клієнтів, кількість відкритих електронних листів і час, витрачений на відвідування конкретних сторінок сайту.
- Медіабаїнг. Якщо ви хочете ефективно розміщувати свою рекламу та просувати продукти, подумайте про використання ШІ. Це допомагає передбачити найкращі місця для розміщення оголошень. Таким чином ви зможете охопити своїх потенційних клієнтів і підвищити рентабельність інвестицій. Використовуючи спеціальний інструмент, ви можете отримувати рекомендації щодо витрат на рекламу.
- Цілодобова підтримка клієнтів. За допомогою чат-ботів, що працюють на основі штучного інтелекту, ваша компанія зможе допомагати користувачам 24/7. Потенційні клієнти отримають миттєві відповіді на свої запитання. Тим часом зросте задоволеність клієнтів вашим брендом. Крім того, чат-боти допомагають зменшити навантаження на вашу команду та забезпечують миттєві відповіді. Таким чином ви гарантуєте, що ваші потенційні клієнти швидко отримають відповідь.
- Клієнтський досвід. Персоналізований контент і миттєва підтримка покращують взаємодію з клієнтами . Гарний користувацький досвід є дуже важливим, коли ми говоримо про маркетинг. Він впливає на рішення споживачів. Якщо потенційні клієнти задоволені вашою підтримкою, контентом і загальним досвідом, вони, швидше за все, зроблять покупку. Купуючи, вони збільшують прибутковість вашого бізнесу. Надання якісного клієнтського досвіду позитивно впливає на лояльність клієнтів і повторні покупки. Клієнти, які задоволені вашим брендом, задоволені вашим продуктом.
- Прогнозування продажів. Технологія ШІ дозволяє розрахувати приблизний дохід після реалізації конкретних кампаній. Таким чином ваша компанія може визначити, чи вигідно проводити ту чи іншу маркетингову кампанію. Це допоможе вам зрозуміти, чи покриють продажі витрати на кампанію та принесуть чистий дохід.
- SEO. Технологія ШІ ідеально підходить для пошукової оптимізації. Спеціальні інструменти дають змогу оптимізувати контент відповідно до алгоритмів пошукової системи та здійснювати пошук за відповідними ключовими словами. Це, у свою чергу, допомагає покращити рейтинг і зрозуміти ситуацію конкурентів. Крім того, ШІ дозволяє визначати інтереси клієнтів і створювати контент відповідно до їхніх вимог.
Тепер, коли ви знаєте, як використовувати технологію ШІ у своїх інтересах, настав час дізнатися, як використовувати ШІ у SendPulse.
Як використовувати ШІ в SendPulse?
У цьому розділі ми розповімо, як можна використовувати ШІ в SendPulse, багатоканальній маркетинговій платформі. Давайте дізнаємось про переваги використання сервісу для вашої компанії.
SendPulse дає змогу створювати чат-ботів для різних каналів, таких як Instagram, Telegram, WhatsApp і Facebook Messenger. Після створення бота ви можете легко підключити модель GPT з OpenAI. Інтеграція доступна всередині сервісу. ChatGPT дозволяє надавати вашим користувачам ще більш якісні автоматичні відповіді та допомагати їм вирішувати додаткові завдання.
У SendPulse можна інтегрувати одну з доступних моделей: Curie, Davinci, Ada, ChatGPT, ChatGPT (gpt-3.5-turbo-16k), GPT-4 і Custom Fine-tuned model. Davinci ідеально підходить для аналізу складних намірів і причинно-наслідкових проблем, резюмування, а також для пояснення та генерування коду, тоді як Curie підійде тим, хто має справу з перекладом, складною класифікацією, аналізом тексту та резюмуванням. Використовуйте модель ChatGPT, якщо ви хочете генерувати відповіді для програм обміну повідомленнями та віртуальних помічників, а також запровадити системи контролю якості. Мова бота буде природною та людською.
Тепер, коли ви знаєте, як використовувати SendPulse для AI маркетингу, настав час перейти до деяких прикладів. Наступний розділ допоможе вам зрозуміти, як технологія працює на практиці.
Приклади AI маркетингу
Щоб зрозуміти, як технологія ШІ працює в реальному житті, давайте розглянемо деякі відомі бренди та те, як вони використовують цей підхід. Після цього розділу ви отримаєте натхнення застосувати ШІ у своєму бізнесі.
Spotify
Відомий цифровий музичний сервіс використовує ШІ, щоб зрозуміти вподобання своїх слухачів і надати персоналізований досвід. Ця технологія допомагає Spotify визначати музичні вподобання своїх користувачів і надавати рекомендації на основі пісень, які вони найчастіше слухають, подкастів, історії покупок, місцезнаходження та інших критеріїв. В результаті користувач отримує індивідуальний плейлист, який охоплює всі пісні, які його цікавлять.
Хоча персоналізація допомагає Spotify, забезпечуючи найкращий досвід для слухачів, їхні маркетингові зусилля на цьому не закінчуються. Компанія використовує автоматизовані email кампанії для надання персоналізованих рекомендацій. Таким чином Spotify гарантує, що клієнт помітить їхні зусилля. Надсилаючи повідомлення, платформа збільшує ймовірність переходів.
Netflix
Відомий стрімінговий відеосервіс робить усе можливе, щоб надати клієнтам бездоганний досвід. Netflix використовує подібний підхід до Spotify і рекомендує фільми на основі вподобань клієнтів, переглянутих раніше фільмів та інтересів. Це ідеально підходить для тих, хто хоче переглянути новий фільм, але не знає, що вибрати. Сервіс зробить всю роботу, проаналізувавши вподобання та запропонує фільми за різними критеріями. Наприклад, люди, які віддають перевагу драмам, отримають список останніх випусків драм Netflix.
Нижче ви можете побачити, як це виглядає.
Amazon
Місце для мільйонів продуктів, Amazon – це компанія, яка використовує ШІ для аналізу доступної інформації та прогнозування майбутніх продажів. Як тільки користувач відвідає Amazon, він побачить рекомендовані продукти. Ці товари вибираються на основі прогнозної аналітики, яка допомагає визначити, наскільки ймовірно, що конкретні клієнти придбають той чи інший товар. Таким чином команда Amazon знає, які продукти мають бути в полі рекомендацій.
Нижче ви можете побачити приклад рекомендації на основі історії веб-перегляду.
Вітаємо, тепер ви знаєте, що таке AI маркетинг і чому він важливий. Перегляньте наведені вище приклади, щоб надихнутися та застосувати техніку у своїй бізнес-стратегії.
Оновлено: 13.08.2023
або