Push повідомлення — це коротке спливаюче повідомлення в додатках або браузерах. Його відправляють користувачам, щоб розповісти про оновлення, новини та акції. Головна ціль push повідомлень — доставити клієнту релевантну інформацію для підримання залученості.

У цьому відео директор з розвитку SendPulse Олександр Рись розповідає про переваги web push повідомлень.

Переваги push повідомлень

  • Привертають увагу користувача
  • Підтримують залученість аудиторії
  • Покращують комунікацію з користувачами
  • Сприяють конвертації користувачів в клієнтів
  • Підвищують конверсію
  • Збільшують трафік

Давайте розглянемо декілька чинників, які роблять push повідомлення ефективним маркетинговим інструментом для взаємодії з клієнтами по всьому світу.

  • Привертають увагу користувача. Згідно зі статистикою, коефіцієнт відкриття push повідомлень досягає 90%. Тому, незважаючи на високу конкуренцію, спливаючі повідомлення мають вирішальне значення з точки зору залучення уваги користувачів.
  • Підтримують залученість аудиторії. Частота підписки на push повідомлення на пристроях Android становить 91%, а на пристроях iOS — 44%, при цьому кількість переходів в 7 разів вище, ніж у email. Це означає, що push повідомлення — ефективний канал для взаємодії з аудиторією.
  • Покращують комунікацію з користувачами. За допомогою push повідомлень бренди створюють точки дотику — мікрокоммунікаціі, які допомагають вибудовувати довірчі взаємини.
  • Сприяють конвертації користувачів в клієнтів. Push повідомлення можуть допомогти на кожному етапі шляху покупця.
  • Підвищують конверсію. Push повідомлення сприяють утриманню існуючих підписників, що сприяє підвищенню конверсії.
  • Збільшують трафік. Персоналізовані і релевантні push повідомлення служать каналом для направлення трафіку на певні сторінки сайту або в розділи додатку.

Види push повідомлень

  • Мобільні push повідомлення
  • Web push повідомлення

Існує два види push повідомлень: мобільні та браузерні. Давайте докладніше розглянемо кожен тип.

Мобільні push повідомлення

Доступні для користувачів, які завантажили додаток і підтвердили отримання повідомлень. Мобільні повідомлення (in-app повідомлення) допомагають вчасно інформувати про оновлення, направляти підписників в потрібні розділи додатку та надавати короткі інструкції. Основними платформами для отримання push повідомлень в додатках є Android і iOS.

Згідно RubyGarage, мобільні push повідомлення збільшують рівень взаємодії з додатком на 88% і в три рази підвищують показник утримання клієнтів. Крім того, користувачі, які вибрали отримання push повідомлень, запускають додаток в три рази частіше.

Довжина повідомлень залежить від мобільної операційної системи. Для iOS також грає роль тип повідомлення. Максимальна довжина варіюється від 62 символів для промо-повідомлень до 235 символів для сповіщень. На пристроях Android обмеження становить близько 84 символів в залежності від розміру екрана.

Нижче наведено приклад push повідомлення від Parla. Це повідомлення нагадує користувачеві про завдання з вивчення іноземної мови, що мотивує відкрити додаток.

Push повідомлення від Parla

Web push повідомлення

Браузерні повідомлення з'являються на робочому столі комп'ютера або на екрані мобільного телефону. Компанії використовують web push повідомлення в основному в маркетингових цілях. Вони відправляють інформацію про акції та знижки, повідомляють про нові товари на складі або діляться корисним контентом.

Незважаючи на тип push повідомлень, які ви плануєте відправляти, необхідно отримати згоду користувачів. В іншому випадку повідомлення компанії будуть небажаними і репутація бренду може постраждати. Запит на дозвіл з'являється у вигляді спливаючого вікна у верхній частині сторінки, коли користувач переглядає сайт. Як і в прикладі інтернет-магазину Rozetka, він містить тільки дві опції: «Дозволити» або «Блокувати».

Web Push повідомлення від Rozetka

Як тільки користувач підтвердить свою згоду, компанія може на законних підставах відправляти push повідомлення.

Web push повідомлення — відмінний спосіб просування продуктів і послуг компанії під час акцій і розпродажів. Нижче ви бачите одне з таких повідомлень від магазину LeBoutique.

Web push повідомлення від LeBoutique

Максимальна довжина такого повідомлення залежить від типу пристрою. Для смартфонів обмеження становить 20-30 символів, для комп'ютерів — 175 символів (50 символів заголовок і 125 — основний текст).

Бренди з великою аудиторією активно використовують розсилку push повідомлень для збільшення доходу. Вони створюють привабливі заголовки, додають в повідомлення фото і використовують персоналізацію для підвищення залученості користувачів.

Як працюють push повідомлення?

  • Як працюють web push повідомлення?
  • Як працюють мобільні повідомлення

Давайте з'ясуємо, як працюють мобільні і браузерні повідомлення.

Як працюють мобільні повідомлення?

Давайте візьмемо за приклад операційну систему iOS.

Спочатку додаток відправляє запит на ваш пристрій. Девайс передає його службі push повідомлень Apple (APNS), яка у відповідь відсилає токен пристрою. Девайс перенаправляє токен в додаток, який переміщує його в Backend. Після цього токен пристрою передається назад APNS разом з самим повідомленням. Тільки після цього повідомлення досягає девайса і користувач може його побачити.

Схема нижче наочно відображає, як мобільні push повідомлення працюють на пристроях iOS.

Принцип роботи мобільних push повідомлень

Як працюють web push повідомлення?

Повідомлення браузера працюють по-іншому. Кожен браузер, такий як Chrome, Firefox або Yandex, має свою службу push повідомлень, тому способи їх доставки можуть відрізнятися.

Сервер програми відправляє повідомлення сервісу push повідомлень, який передає його User Agent — браузеру. Потім User Agent розшифровує отримані дані і активує Service Worker, щоб передати подію push. Після цього Service Worker відображає повідомлення.

Подивіться схему нижче, щоб краще зрозуміти, як працюють web push повідомлення.

Принцип роботи web push повідомлень

Push повідомлення в SendPulse

  1. Додайте свій сайт
  2. Додайте згенерований код на сайт
  3. Зберіть підписників і відстежуйте статистику
  4. Надсилайте web push кампанії

Щоб налаштувати відправку web push повідомлень в SendPulse, необхідно виконати всього кілька кроків:

  1. Додайте свій сайт. Вставте посилання сайту і виконайте загальні налаштування: виберіть зображення, встановіть дію, яка має стати тригером для запиту на підписку.
  2. Додайте згенерований код на сайт. Скопіюйте та вставте рядок коду в шаблон вашого сайту перед закриваючим тегом.
  3. Зберіть підписників і відстежуйте статистику. Всі дані про результативність push сповіщень відображаються в особистому кабінеті SendPulse у вкладці «Статистика».
  4. Надсилайте web push кампанії. Виберіть список одержувачів, напишіть заголовок і основний текст, додайте посилання.

Детальніше про те, як налаштувати розсилку push повідомлень, читайте в базі знань.

SendPulse дозволяє сегментувати список підписників, персоналізувати заголовок і основний текст, додавати велике зображення, робити попередній перегляд і планувати відправку web push повідомлень на певний час.

Також шукали з "Push повідомлення"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Push повідомлення"

Оцінка: 5 / 5 (1)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке push повідомлення: керівництво", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.