
Що таке спліт-тестування?
Спліт-тестування або A/B тестування — це метод маркетингового дослідження, який дозволить вам виявити найбільш ефективний варіант розсилки шляхом порівняння декількох варіантів одного листа.
Запустити спліт-тест легко!
Активуйте спліт-тест одним кліком під час створення розсилки


Перейдіть в режим «A/B тестування»
Режим А/В тестування доступний після вибору адресної книги, в якій має бути мінімум 20 активних контактів. Адресна книга — це єдиний і незмінний параметр в спліт-тесті.


Виберіть параметр для тестування
В рамках спліт-тестування ви створюєте кілька варіантів розсилки, в яких може відрізнятися адреса відправника, тема або контент листа.

Задайте розмір тестової групи
Тестова група email адрес за замовчуванням становить 60% від загальної кількості email адрес.



Оберіть час надсилання підсумкової розсилки
Сервіс визначає розсилку-переможця по одному з двох критеріїв: кількість відкриттів або кількість переходів, і відправляє її на решту списку контактів в зазначений час.
Або ви можете зробити це вручну після аналізу результатів спліт-тесту.

Отримайте детальну статистику
Почніть створювати спліт-тести прямо зараз
Створити спліт-тест
або