illustration split-test

Що таке спліт-тестування?

Спліт-тестування або A/B тестування — це метод маркетингового дослідження, який дозволить вам виявити найбільш ефективний варіант розсилки шляхом порівняння декількох варіантів одного листа.

Запустити спліт-тест легко!

Активуйте спліт-тест одним кліком під час створення розсилки

checkout ab-test popup checkout ab-test

Перейдіть в режим «A/B тестування»

Режим А/В тестування доступний після вибору адресної книги, в якій має бути мінімум 20 активних контактів. Адресна книга — це єдиний і незмінний параметр в спліт-тесті.

test parameter ab-test test parameter selection ab-test

Виберіть параметр для тестування

В рамках спліт-тестування ви створюєте кілька варіантів розсилки, в яких може відрізнятися адреса відправника, тема або контент листа.

test group ab-test

Задайте розмір тестової групи

Тестова група email адрес за замовчуванням становить 60% від загальної кількості email адрес.

winner task settings test send options popup options

Оберіть час надсилання підсумкової розсилки

Сервіс визначає розсилку-переможця по одному з двох критеріїв: кількість відкриттів або кількість переходів, і відправляє її на решту списку контактів в зазначений час.

Або ви можете зробити це вручну після аналізу результатів спліт-тесту.

Отримайте детальну статистику

Технологія спліт-тесту надає інформацію про кількість відкриттів і переходів по кожному варіанту розсилки. Це дозволяє вам проаналізувати ефективність розсилок і поліпшити їх результативність на підставі уподобань ваших клієнтів.

Почніть створювати спліт-тести прямо зараз