Email-маркетинг

Як підписати лист і підвищити довіру до ваших розсилок

8 minutes
2 Квітня 2025
Як підписати лист і підвищити довіру до ваших розсилок

Грамотно оформлений підпис в електронному листі допомагає просувати особистий бренд та компанію, збирати слухачів на вебінари, продавати продукти та консультації. У цій статті розберемось, навіщо потрібен підпис листа і в яких сервісах можна його створити.

Підпис у листі не лише логічно завершує повідомлення, він виконує ще кілька завдань.

  1. Надає додаткові контакти. Завдяки цьому клієнти або партнери можуть вибрати зручні для них способи зв’язку з вами.
  2. Підвищує впізнаваність компанії та просуває бренд. За даними статистичної платформи Statista, у 2024 році люди щодня надсилали й отримували майже 362 млрд електронних листів. Логотип компанії та оформлення підпису в корпоративному стилі нагадують людям про бренд та підтримують його образ.
  3. Доповнює враження про людину та задає тон спілкуванню. Оформлення підпису, тон, спосіб звернення до співрозмовника — ці деталі налаштовують на формальне чи неформальне спілкування.
  4. Залучає нових підписників на корпоративні акаунти через кнопки соцмереж. Підписники з листа можуть перейти у ваші соцмережі та дізнатися більше про бренд та його новини. Це допоможе додати ще один канал зв’язку та налагодити тісну комунікацію з клієнтами.

Що додавати до підпису

У підписі має бути зазначено достатньо каналів зворотного зв’язку. Крім них, потрібно додати й інші елементи, які працюватимуть на впізнаваність та підтримку іміджу компанії. При цьому важливо витримати баланс і не наповнювати підпис листа нічим зайвим. Розберімось, що варто вказати.

Ім’я, посада, назва компанії

Ім’я автора говорить читачеві, від кого лист і як до нього звертатися у відповіді. Якщо ви працюєте у компанії, заведено вказувати посаду. Так читачеві буде зрозуміло, щодо яких питань вам можна писати.

Контактні дані

Зазвичай зазначають посилання на корпоративний сайт, телефон, email, іноді — фізичну адресу та месенджери.

Email заведено писати, хоча його можна подивитися в інформації про відправника. Це роблять для зручності одержувача, адже повідомлення може пересилатися кілька разів. А якщо в підписі вказана адреса, то легше розібратися, кому відповідати.

Номер телефону варто писати, якщо ви готові приймати дзвінки. Не хочете, щоб вам дзвонили — залиште лише email.

Фізичну адресу вказують, щоб визначити, куди їхати, якщо клієнт хоче поспілкуватися особисто або має знати, куди надсилати документи.

Посилання на соцмережі

У діловому підписі заведено давати посилання на соцмережі — LinkedIn, Facebook, Instagram тощо. Будьте готові, що вам можуть написати. Тому вказуйте акаунти, які часто перевіряєте. Якщо ви даєте посилання на особисті профілі в соцмережах, перегляньте стрічку: наскільки професійно вона виглядає, чи немає постів, які відіграють не найкращу роль для вашого іміджу.

Дізнайтесь більше:

Логотип

Для підтримки впізнаваності бренду або торгової марки до підпису додають логотип компанії. Докладно про важливість візуального складника ми розповідали в інших статтях та вебінарі:

Фотографія

Фото допомагає зіставити співрозмовника з листування з реальним образом людини. Так спілкування стає особистішим.

Заклик до дії, цитата, важлива новина

В одному-двох рядках внизу підпису ви можете анонсувати вебінар, нову статтю на блозі або якийсь захід.

Як зробити підпис email

Як зробити підпис в email інформативним і як просувати себе чи бізнес за допомогою email підпису — розповімо у цьому розділі.

Виявляйте турботу про одержувача

Вказуючи телефон, пишіть, який це номер: особистий, корпоративний, безплатна лінія. Так людині простіше налаштуватися на розмову: вона знатиме, що саме на неї чекатиме «по той бік дроту». Якщо даєте корпоративний телефон, вкажіть і внутрішній номер, щоб з вами можна було зв’язатись без посередників.

Уточнення інформації для читача у підписі
Уточнення інформації для читача у підписі

Використовуйте підпис як інструмент маркетингу

Підпис у листі також може продавати. Залежно від сфери бізнесу, цілей маркетингу, до підпису додають:

  • посилання на застосунки;
  • запрошення на вебінар, конференцію, презентацію;
  • анонс статті у блозі або допису в соцмережах;
  • посилання на портфоліо;
  • інформацію про сертифікати, нагороди;
  • слоган або заклик до дії.

У підписі служби підтримки платформи для підприємців Taxer є посилання на канали комунікації. Це допомагає вибрати зручний варіант.

Посилання на канали комунікації у підписі
Посилання на канали комунікації у підписі

Додайте UTM-мітки

Додайте у посилання мітки та відстежуйте переходи. Це допоможе визначити, наскільки добре працюють банери чи заклики до дії.

Використовуйте дизайн як відображення бренду

Орієнтуйтесь не лише на корпоративні кольори, а й на особливості бізнесу чи професії. Подумайте, як відобразити у підпис те, чим ви займаєтесь. Наприклад, дизайнер у підписі може дати розроблений ним логотип:

Оформлення підпису дизайнера
Оформлення підпису дизайнера

Закликайте до дії

Якщо люди чітко розуміють, на які дії від них чекають, вони з більшою ймовірністю це зроблять. Наприклад, замість фрази «Ми в соцмережах» краще написати заклик до дії: «Вподобайте сторінку та читайте нас у соцмережах» або «Рекомендуйте статтю»:

Заклик до дії у підписі
Заклик до дії у підписі

Вказуйте актуальні дані

Перевіряйте, чи не застаріли у підписі телефон, електронна пошта, посилання на соцмережі. Також переконайтесь, що посилання клікабельні і ведуть на правильні сторінки.

Не перевантажуйте підпис

Додайте найважливішу інформацію — вона повинна вміститися в три-чотири рядки. Для листування з партнерами та підрядниками краще зробити окремі підписи та в кожному дати відповідну інформацію.

Розділіть інформацію на блоки

Коли інформація розбита на частини за допомогою графічних роздільників, це полегшує сприйняття та читабельність.

У першому прикладі контактні дані не відділені, тому візуально зливаються:

Інформація у підписі без візуального поділу на блоки
Інформація у підписі без візуального поділу на блоки

У другому прикладі дані розбиті на блоки, їх зручніше читати:

Зонування інформації у підписі
Зонування інформації у підписі

Як створити підпис в Gmail

Щоб додати підпис до Gmail, увійдіть до свого облікового запису, натисніть іконку шестерні у верхньому правому куті та перейдіть в меню «Налаштування»:

Перехід до розділу «Налаштування» в Gmail
Перехід до розділу «Налаштування» в Gmail

Розгорнеться вкладка «Загальні». Прокрутіть сторінку вниз, щоб побачити поле для редагування підпису. Тепер можна створити свій підпис.

У редакторі Gmail ви можете:

  • Вибрати форматування підпису: шрифт, розмір тексту. Доступні лише чотири розміри: невеликий, звичайний, великий, величезний.
  • Змінити колір тексту та тло.
  • Додати зображення з посиланням.
  • Вставити цитати.

Додавання підпису до Gmail

Outlook: як зробити підпис email

Увійдіть у свій Outlook акаунт і натисніть іконку шестерні в правому верхньому кутку. У вікні «Параметри» почніть вводити слово «підпис» у рядку пошуку. З’явиться підказка з посиланням на потрібний розділ.

Перехід до розділу «Параметри» в Outlook
Перехід до розділу «Параметри» в Outlook

У вікні буде поле для підпису та панель редагування.

Редактор підпису Outlook дозволяє:

  • вибрати форматування підпису — шрифт, розмір тексту в пунктах (12pt, 14pt, 16pt тощо);
  • змінити колір тексту та тло;
  • додати зображення з посиланням;
  • вставити цитату, таблицю, перекреслений текст;
  • писати праворуч наліво.
Додавання підпису в Outlook
Додавання підпису в Outlook

Коли створюватимете підпис, переконайтеся, що пункт «Автоматично додавати мій підпис до створюваних повідомлень» позначений галочкою.

Сервіси для створення підпису

Створити красиво зверстаний підпис може не лише дизайнер. Є сервіси, де можна вибрати шаблон, завантажити свої контакти та отримати готовий підпис. Розповімо про них.

Hubspot Signature Generator

Це один із безплатних інструментів маркетингової платформи Hubspot. Сервіс англійською, але можна розібратися без особливого знання мови.

Щоб створити в ньому підпис листа, потрібно заповнити чотири вкладки:

  • Вибрати шаблон.
  • Вказати свої дані.
  • Змінити оформлення: розташування елементів, колір тла.
  • Додати CTA — посилання або банер із закликом до дії.
Створення підпису у сервісі Hubspot
Створення підпису у сервісі Hubspot

Щоб додати підпис до свого поштового сервісу, потрібно натиснути кнопку Copy Signature:

Копіювання підпису в Hubspot
Копіювання підпису в Hubspot

А потім вставити підпис у свій поштовий сервіс, у нас це Gmail:

Додавання підпису Hubspot до Gmail
Додавання підпису Hubspot до Gmail

WiseStamp

Сервіс для створення особистих та корпоративних email підписів. У безплатній версії пропонують:

  • Шаблони для різних професій.
  • Іконки популярних соцмереж.
  • Великий вибір плагінів для вставки святкової плашки, посилання на пост або твіт у соцмережах, пост у блозі, запрошення на вебінар, портфоліо на Behance, магазин на Etsy тощо.
  • Можливість завантажити власний банер.
Створення підпису у сервісі WiseStamp
Створення підпису у сервісі WiseStamp

Мінус безплатної версії — логотип сервісу з посиланням унизу підпису. Його можна прибрати лише на платному тарифі. Отримати HTML код підпису можна також у платній версії.

Коли закінчите, потрібно лише відзначити ваш поштовий сервіс галочкою, підпис WiseStamp додасть сам. На безкоштовному тарифі експортувати підпис можна до п’яти сервісів:

Експорт підпису з Wisestamp до поштових сервісів
Експорт підпису з Wisestamp до поштових сервісів

Щоб побачити підпис, просто оновіть свою пошту та створіть новий лист.

Newoldstamp

Сервіс орієнтований на генерацію email підписів для працівників компанії. Він дає змогу створювати головний шаблон підпису та дублювати його для співробітників різних відділів. Також можна завантажити контакти працівників файлом, щоб генерувати всім підписи в одному стилі.

У безоплатній демоверсії можна зробити підпис та погратися з налаштуваннями. Експортувати підпис до пошти можна лише на платному тарифі.

Що можна зробити під час створення підпису в Newoldstamp:

  • додати довільне поле;
  • вибрати розташування блоків, щоб інформація мала гарний вигляд;
  • вибрати шрифт підпису;
  • редагувати фото прямо у сервісі: зробити круглим, зі згладженими краями.

Мінус сервісу — незручні інструменти для створення банерів. Можна додати або слоган без посилання, або готовий банер, текст на якому не змінюється.

Готовий підпис виглядає так:

Створення підпису у сервісі Newoldstamp
Створення підпису у сервісі Newoldstamp

MySignature

Сервіс з мінімалістичним дизайном. У безплатній версії можна редагувати поля контактних даних, вставити фото.

У платній версії дозволяють завантажити свій банер з посиланням, змінювати оформлення підпису та додавати довільні поля.

Створення підпису у сервісі MySignature
Створення підпису у сервісі MySignature

Після створення підпису натисніть Finish. Для експорту натисніть Copy to clipboard і просто вставте підпис у свій поштовий сервіс. Кнопка Copy to clipboard з’явиться після збереження підпису.

Як створити підпис у блочному редакторі SendPulse

Ось як створити підпис для розсилки у редакторі SendPulse.

Крок 1. Увійдіть до свого акаунту SendPulse, створіть або відкрийте шаблон. Натисніть «Редагувати шаблон» і розгорнеться робоче поле блочного конструктора SendPulse.

Редагування шаблону в SendPulse
Редагування шаблону в SendPulse

Крок 2. На панелі ліворуч вгорі наведіть курсор на іконку «Додати структуру». Перейдіть на вкладку «Приклади». Щоб створити підпис з фотографією, виберіть нижній середній шаблон:

Вибір структури елемента в SendPulse
Вибір структури елемента в SendPulse

Крок 3. Перетягніть шаблон підпису донизу листа, затиснувши ліву кнопку мишки:

Додавання елемента для створення підпису в SendPulse
Додавання елемента для створення підпису в SendPulse

Крок 4. Вставте своє фото на місце заглушки:

Додавання зображення до блочного редактора SendPulse
Додавання зображення до блочного редактора SendPulse

Крок 5. Вставте текст підпису та відформатуйте його. Ми вставили такий текст:

Форматування підпису у редакторі SendPulse
Форматування підпису у редакторі SendPulse

Фразу «блогу в SendPulse» зробили анкором, додавши посилання на блог. Email також буде клікабельним, щоб одержувач міг написати відповідь, натиснувши на адресу:

Додавання посилання до редактора SendPulse
Додавання посилання до редактора SendPulse

Так буде виглядати підпис у читачів розсилки:

Готовий підпис у шаблоні, створеному в редакторі SendPulse

Щоб у вас був готовий підпис, який можна вставляти в інші шаблони, збережіть створений блок. Для цього натисніть кнопку «Зберегти блок».

Збереження блоку з підписом
Збереження блоку з підписом

Блок з підписом ви зможете знайти у збережених структурах.

Чек-лист для ефективного підпису у розсилці

Основні елементи ефективного підпису:

  1. Актуальні контакти, за якими з вами можна зв’язатися.
  2. Не більше трьох-чотирьох рядків інформації.
  3. Логотип компанії або фото для особистого спілкування.
  4. Кнопки соцмереж.
  5. За бажанням посилання або банер, які просувають певну пропозицію.
  6. Підпис доданий до поштового сервісу, через який ви спілкуєтесь з клієнтами: Gmail, Outlook. Або ж у ваш сервіс розсилки: наприклад, SendPulse.

Реєструйтесь в SendPulse, щоб за допомогою розсилок перетворювати відвідувачів на клієнтів, а клієнтів на постійних покупців. Створюючи шаблон, пам’ятайте про підпис наприкінці листа — невелику деталь, яка робить повідомлення більш особистим і допоможе просувати ваш бізнес.

Сергій Носенко

Копірайтер. Люблю маркетинг і крипту. Знаходжу цікаве та ділюсь власним досвідом.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Середня оцінка:4/5
Всього голосів:1

Поділитися:

Facebook Twitter