Чек-лист з розв'язання проблем доставки web push
Сповіщення є важливим інструментом для підтримки взаємодії з користувачами, своєчасного інформування про новини, акції або важливі події. Однак, іноді ці повідомлення не досягають своїх адресатів, що може вплинути на ефективність комунікації та задоволеність користувачів.
У цій статті ми розглянемо основні причини недоставки сповіщень та запропонуємо рішення.
Перевірте налаштування пристрою
У користувача можуть бути вимкнені push-сповіщення для певного додатка або для всіх додатків у налаштуваннях пристрою.
Windows 10
Натисніть Пуск (Start) > Параметри (Settings) > Сповіщення й дії (Notifications & actions), активуйте опцію Отримувати сповіщення від інших програм та відправників (Get notifications from apps and other senders).
Також прокрутіть вниз сторінки, знайдіть ваш браузер та переведіть повзунок в активний режим.
Windows 11
Натисніть Пуск (Start) > Параметри (Settings) > Сповіщення (Notifications). Активуйте опцію Сповіщення (Notifications) та деактивуйте опцію Не турбувати (Do not disturb).
Також прокрутіть вниз сторінки, знайдіть ваш браузер та переведіть повзунок в активний режим.
macOS
Перейдіть у System Settings > Notifications.
Активуйте опцію Allow notifications when mirroring or sharing the display.
Виберіть свій браузер та активуйте опцію Allow notifications.
Якщо використовуєте Google Chrome або Opera, то можете побачити два додатки з однаковою назвою та логотипом. Переконайтеся, що в обох увімкнені сповіщення.
Android
Перейдіть у Налаштування (Settings) > Сповіщення (Notifications) > Сповіщення додатків (App notifications). Виберіть браузер, яким ви користуєтесь та активуйте опцію Показувати сповіщення (Show notifications). Також нижче у списку налаштувань перевірте, чи активований потрібний сайт.
Перевірте якість інтернет-з’єднання
Тимчасові технічні збої на стороні провайдера або проблеми з інфраструктурою можуть призвести до затримок або втрати повідомлень.
Повідомлення не будуть відправлятися користувачам, які вимкнули пристрій або не мають стабільного зв’язку. Сповіщення будуть показані тільки у випадку відновлення підключення до мережі, а термін життя повідомлення, який ви вказали під час налаштування розсилки, ще не вичерпався.
Перевірте з’єднання, скористайтесь підказками на вашому пристрої та аналізом підключення до мережі, щоб усунути проблему з підключенням. Також ви можете зв’язатися з провайдером для уточнення стану мережі.
Перевірте наявність підписки
Сповіщення не надсилаються користувачам, які не підписалися та не надали дозвіл на їх отримання. Переглянути підписників можна у розділі Push > Мої сайти, виберіть потрібний сайт та відкрийте вкладку Підписники.
Згода на отримання сповіщень користувачем відбуваються у браузері через вікно запиту.
Читайте також: Як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Mozilla Firefox та Як увімкнути та вимкнути push повідомлення у Google Chrome.
Перевірте налаштування сегментів
Підписник не отримає сповіщення, якщо ви робили розсилку на певну аудиторію, де він не зазначений. Перевірте налаштування сегментів вашої аудиторії.
Читайте також: Як сегментувати список одержувачів web push повідомлень.
Перевірте роботу браузера
Сповіщення не з’являться у браузері, якщо він не запущений. Якщо користувач відкриє браузер до того, як термін життя повідомлення закінчиться — повідомлення з'явиться у вікні.
Слідкуйте за очищенням кешу
Очищення файлів cookie, даних та історії браузера може обмежити отримання сповіщень.
Якщо дані браузеру були видалені, користувачу необхідно перейти на сайт та знову підписатися на отримання сповіщень.
Перегляньте заповненість браузера на мобільному пристрої
Додатки браузерів на мобільному пристрої можуть мати ліміти на кількість відображення та завантаження даних. Якщо ці ліміти були досягнуті — додаток не буде відображати сповіщення.
Закрийте вікна, які вам не потрібні, а також інші непрочитані сповіщення.
Перевірте браузер
Браузер може бути застарілим і не підтримувати нові функції, включаючи пуш-сповіщення. Деякі можуть не мати вбудованої підтримки сповіщень через технічні обмеження.
Важливо, щоб браузер підтримував відображення сповіщень на сайтах.
Спробуйте виправити проблему в налаштуваннях браузера
У цій статті наведено приклад браузера Chrome, але такі ж кроки ви можете зробити й в інших браузерах.
Скиньте налаштування браузера
Натисніть на іконку налаштувать на початку поля з URL-адресою сайту.
У секції Сповіщення натисніть Скинути дозвіл (Reset permissions). Після цього всі перемикачі будуть переведені у вимкнений режим.
В цьому ж модальному вікні натисніть Сookies та дані сайту (Cookies and site data) > Управління cookies та даними сайту (Manage cookies and site data). Навпроти сайту натисніть на іконку кошика, а потім Готово (Done), щоб видалити налаштування.
Оновіть сторінку.
Повторно активуйте підписку
Після оновлення сторінки, сайт запропонує підписку на сповіщення. Натисніть Дозволити (Allow).
Якщо після повторної підписки, сповіщення все ще не надсилаються — перейдіть до наступного кроку.
Скопіюйте ID
На сторінці сайту відкрийте консоль. Зробити це можна натиснувши клавішу F12 або права кнопка миші > Огляд (Inspect).
У панелі, що відкриється, перейдіть у вкладку Додаток (Application). Ліворуч знайдіть вкладку IndexedBD та натисніть біля неї на стрілку вниз. Далі натисніть стрілку біля sendpulse_push_db та перейдіть у SPIDs. Праворуч у секції value скопіюйте значення ID.
Зверніться до техпідтримки
Ви можете зв'язатися з техпідтримкою SendPulse через чат на цій сторінці. Вкажіть скопійований ID та коротко опишіть проблему.
Оновлено: 26.07.2024
або