Рекомендації щодо оформлення розсилки
У статті розглянемо фактори, які впливають на проходження листа через спам-фільтри. Застосовуючи описані рекомендації, ви зможете покращити доставляння листів.
Ім'я відправника
Переконайтеся, що внесені дані чітко і ясно описують того, хто відправляє розсилку. Вкажіть назву фірми, щоб ваш одержувач не сплутав вас ні з ким іншим.
Ви можете встановити основне ім'я відправника в налаштуваннях сервісу.
✓ | Інтернет-магазин SendPulse |
× | !!!Розпродаж!!! |
Тема листа
Згадайте назву вашої компанії чи бренду. Навіть якщо одержувач давав згоду на отримання від вас розсилки, він може не впізнати вас.
Наприклад, такі теми листів, як «Наша щоденна розсилка від {{company_name}}
», «Ваше щомісячне оновлення {{product_name}}
» допоможуть користувачам впізнати вашу розсилку. В іншому випадку користувач імовірно натисне кнопку "Спам".
✓ | Розпродаж у магазині SendPulse |
× | «Купи дві, отримай третю БЕЗКОШТОВНО!» |
Джерело адреси
Обов'язковим елементом листа є інформація про те, звідки було взято адресу користувача та його згоду на отримання розсилки.
Наприклад, «Ви отримали цей лист, тому що ви є членом шопінг клубу» або «Ви отримали цей лист, тому що підписалися на розсилку на сайті {{site}}
».
Рекомендуємо вказувати цю інформацію у футері листа. Якщо такої інформації немає, поштові сервіси можуть відправити лист до спаму автоматично.
✓ | Ви отримали цей лист, оскільки підписані на розсилку блогу «Практичний маркетинг» |
Контактні дані
Усі розсилки, що надсилаються користувачам, повинні містити реальну, не електронну контактну інформацію про відправника, включно з телефонним номером та фізичною адресою.
Якщо такої інформації немає, лист може автоматично потрапити до спаму.
Ви також можете заповнити назву компанії та адресні дані у Налаштування акаунту > Інформація юр. осіб > Компанія та додати у футер листа змінну {{ec_es_email_sender_company}}
.
✓ | 201 Mission Street Suite 2375 San Francisco, CA 94105 |
Оновлено: 03.07.2024
або