Загальне
Загальні налаштування чат-ботів для месенджерів та соціальних мереж
Елементи ланцюжка
-
Як працювати з конструктором ланцюжків чат-бота
Оновлено: 27.07.2023
За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та відповідати на запитання або збирати інформацію користувачів за заздалегідь заданим сценарієм.
-
Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота
Оновлено: 27.07.2023
Сервіс SendPulse надає змогу створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для чат-ботів, коли бот надає інформацію підписнику за заздалегідь заданим сценарієм і запускати за встановленими тригерами.
-
Як використовувати елементи конструктора ланцюжків чат-бота
Оновлено: 04.08.2023
У SendPulse ви можете створити чат-бота, який буде вітати нових підписників, консультувати, продавати ваші товари, а також збирати та фільтрувати дані та відправляти їх до вас у систему для подальшої обробки. Усі елементи ланцюжка можна перетягувати в робоче поле, натискаючи на них лівою кнопкою миші.
-
Як використовувати елемент «Дія»
Оновлено: 18.08.2023
За допомогою елемента «Дія» ви можете виконувати різні дії з даними підписника, який проходить ланцюжок за сценарієм.
-
Як використовувати елемент «Фільтр» у конструкторі ланцюжків чат-бота
Оновлено: 01.08.2023
Використовуйте фільтр та сегментуйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дасть змогу вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, відкривати чат із менеджером, надавати або оновлювати змінні та теги, починати інші ланцюжки.
-
Як налаштувати ручне введення змінних користувачів
Оновлено: 31.08.2023
У конструкторі автоматизованих ланцюжків можна додавати можливість вільного введення даних та зберігати відповіді підписників у змінні для подальшого застосування.
-
Як приймати платежі в чат-ботах
Оновлено: 04.08.2023
Реалізуйте оплату за товар в одне натискання — додайте кнопку оплати в повідомлення за сценарієм чат-бота та автоматизуйте процес покупки.
-
Як використовувати елемент «Випадковий вибір»
Оновлено: 01.08.2023
Ви можете налаштувати рандомну відправку елементів чат-бота, розгалужуючи сценарій за допомогою елемента «Випадковий вибір» (Randomize). Налаштуйте величину групи одержувачів кожного варіанта та надсилайте випадкову інформацію або тестуйте різні сценарії чат-бота.
-
Як налаштувати відправку вебхука в чат-ботах
Оновлено: 04.08.2023
Ви можете налаштувати відправку вебхука за сценарієм ланцюжка вашого чат-бота або активувати глобальні вебхуки за різними подіями вашого чат-бота та отримувати інформацію у своїй системі.
-
Як надсилати та отримувати дані із зовнішніх джерел
Оновлено: 18.08.2023
Автоматизувати процес стало ще простіше з API запитами. За допомогою цього функціоналу ви зможете, наприклад, за назвою міста повідомляти погоду, за назвою товару здійснювати пошук та виводити результат у чат-бот, за даними підписника реєструвати його на захід або створювати замовлення.
-
Як продовжити ланцюжок чат-бота без дії користувача
Оновлено: 27.07.2023
Ви можете продовжити сценарій ланцюжка, не очікуючи взаємодії від користувача, і надсилати наступні повідомлення відразу чи через вибрані проміжки часу.
-
Як надсилати картки повідомлень у чат-ботах
Оновлено: 31.07.2023
Ви можете використовувати отриманий масив даних у блоці «Запит API» для створення карток повідомлення. Наприклад, ви можете представити галерею популярних товарів або послуг вашого магазину, список доступних категорій або останніх записів в блозі.
Статистика та аудиторія
-
Як додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager
Оновлено: 21.02.2023
Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту або ви хочете відокремити скрипти, пов'язані з трекінгом та маркетингом, ви можете додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager.
-
Як працювати з підписниками бота в чатах
Оновлено: 04.08.2023
За допомогою «Чати» у вас є доступ до чатів ваших чат-ботів з усіх каналів прямо з облікового запису SendPulse — у браузерній версії або через програму на смартфон. Тут ви можете відповідати на повідомлення підписників з усіх підключених чат-ботів.
-
Як керувати підписниками та їхніми даними в аудиторії чат-бота
Оновлено: 18.08.2023
У статті розглянемо всі джерела, з яких користувачі можуть перейти до чат-бота та стати його підписником у Facebook, Telegram, WhatsApp, Instagram, а також усі способи додавання та редагування змінних та тегів.
-
Як встановлювати теги підписникам чат-бота
Оновлено: 15.03.2023
Ви можете встановлювати теги до ваших підписників, коли вони натискають на потрібну кнопку або проходять певну гілку сценарію ланцюжка.
-
Як створити змінну в аудиторії чат-бота
Оновлено: 09.08.2023
Ви можете додати змінні з різним типом даних в аудиторії чат-ботів, щоб використовувати ці дані для фільтрації підписників та надсилання персональних повідомлень
-
Як створити глобальну змінну для підписників у боті
Оновлено: 19.05.2023
У налаштуваннях чат-бота можна додати глобальні змінні. З їхньою допомогою ви зможете використовувати повідомлення із заздалегідь заданими значеннями, спільними для всіх підписників. Наприклад, назва та адреса вашої компанії, посилання на групи в соцмережах або ім’я менеджера.
-
Як перевірити статистику взаємодії користувачів із чат-ботом
Оновлено: 01.06.2023
Ви завжди можете відстежувати, скільки контактів пройшло через певні блоки та отримало певні повідомлення або скільки контактів натиснуло певні кнопки у ваших ланцюжках. Ви можете переглядати графіки та зведення даних за певні проміжки часу для аналізу інформації індивідуально для кожного сценарію в чат-ботах.
-
Як створити віджет підписки на чат-бота
Оновлено: 21.02.2023
За допомогою SendPulse ви можете створити та додати віджет підписки на ваш сайт. Таким чином відвідувачі сайту зможуть підписуватись на ваші чат-боти.
-
Як передавати користувацькі змінні при підписці на чат-бота
Оновлено: 12.05.2023
Інтеграція SendPulse з месенджерами дозволяє передавати власні змінні в обліковий запис SendPulse під час підписки через віджет або по переходу за посиланням. За допомогою цього функціонала ви можете передавати значення для існуючих змінних в «Аудиторії» чат-бота.
Додаткові можливості
-
Як редагувати мінілендинг чат-ботів
Оновлено: 23.08.2023
Для чат-ботів SendPulse автоматично створюється мінілендинг, з якого відвідувач може перейти в месенджер та підписатися. Ви можете налаштувати цей мінілендинг відповідно до цілей бізнесу.
-
Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном
Оновлено: 23.08.2023
Ланцюжки допомогають оптимізувати час й автоматизувати комунікацію та роботу з клієнтами з різних питань. В SendPulse ви можете знайти шаблони ланцюжків з різних тем: від обробки запитів клієнтів до надання послуг за допомогою штучного інтелекту, які допоможуть розв'язувати рутинні задачі.
-
Як тарифікуються підписники у чат-ботах
Оновлено: 10.08.2023
Розглянемо принципи тарифікації підписників чат-бота за кількістю підписників.
-
Як налаштувати запуск чат-бота
Оновлено: 23.08.2023
За допомогою сервісу SendPulse можна створювати автоматизовані ланцюжки повідомлень для ваших чат-ботів, які будуть запускатися за встановленими тригерами, та спілкуватися з підписниками за підготованим сценарієм.
-
Як генерувати ланцюжки за допомогою штучного інтелекту від OpenAI
Оновлено: 21.07.2023
За допомогою штучного інтелекту від OpenAI в комбінації з сервісом SendPulse ви можете прискорити процес створення контенту, зменшивши час, необхідний для написання або генерації тексту. Ви також можете автоматизувати повторювані завдання зі створення шаблонних повідомлень.
-
Як працювати з ботом SendPulse Notifications
Оновлено: 31.08.2023
За допомогою бота SendPulse Notifications ви можете налаштувати сповіщення для адміністратора чат-бота про проходження ланцюжка та отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них. Це дозволить не пропускати запити від клієнтів та швидко давати зворотній зв'язок.
-
Як перенести ланцюжок чат-бота з одного месенджера в інший
Оновлено: 15.03.2023
Чат-боти дозволяють відповідати на поширені запитання ваших користувачів, спрямовувати їх дії, приймати запити та передавати дані у внутрішню систему для подальшої обробки. Послідовність виведення повідомлень та кнопок дій користувача визначається сценарієм ланцюжка повідомлень.
-
Як використовувати модифікатори змінних у чат-ботах
Оновлено: 18.08.2023
У чат-ботах SendPulse можна використовувати модифікатори для змінних, які перетворюють їх значення за заданими вами правилами. Наприклад, форматувати текст, дати, номери телефонів та URL-адреси.
-
Як використовувати регулярні вирази в чат-ботах
Оновлено: 09.08.2023
Регулярні вирази — це шаблони, які використовуються, коли недостатньо встановлених способів валідації для порівняння отриманого значення підписника з шаблонним значенням.
-
Як додати посилання на подію в календарі до чат-бота
Оновлено: 28.02.2023
Ви можете додавати до чат-ботів SendPulse посилання на захід з Google та інших календарів, щоб користувачі додавали події до свого календаря. Наприклад, під час бронювання столика в ресторані або анонсах різних заходів — вебінарів, майстер-класів або початку акції в магазині.
-
Як копіювати ланцюжок у новий чат-бот
Оновлено: 15.03.2023
Ви можете скопіювати сценарій ланцюжка в інший чат-бот всередині одного месенджера (Facebook Messenger, Telegram, WhatsApp та Instagram).
-
Як запустити бота за подією А360
Оновлено: 01.08.2023
Ви можете надіслати користувачу повідомлення у месенджер з підтвердженням броні або з інформацією про його замовлення: номер замовлення, кількість товару, назва кожного продукту тощо.
-
Запуск бота за посиланням або QR-кодом
Оновлено: 01.09.2023
У сервісі можна створити посилання, при переході через яке відкриється чат спілкування зі сторінкою месенджера і запуститься тригерний ланцюжок.
-
Як керувати чат-ботами
Оновлено: 21.02.2023
У цьому розділі ви можете керувати чат-ботами: відв'язувати сторінки, обліковий запис каналу, оновлювати права доступу. А також додавати нові сторінки до підключеного облікового запису або новий обліковий запис замість відв'язаного.
-
Сегментація розсилки для чат-ботів
Оновлено: 23.08.2023
На основі даних про підписників можна надсилати розсилку на окремі категорії аудиторії. Така розсилка буде більш релевантною обраному сегменту одержувачів і принесе більший відгук завдяки своїй персоналізованості.
Зареєструватися через соцмережі
Увійти з Facebook Увійти з Google