Як автоматично зберігати дані підписників в адресну книгу та налаштувати автоматизацію
Під час додавання до підписника чат-боту email або телефону цей контакт автоматично зберігається в адресній книзі Email сервісу. Так, ви можете сформувати вашу аудиторію, а потім продовжувати комунікацію іншими інструментами. Наприклад, ви можете створити ланцюжок у сервісі Аutomation та автоматично відправляти листи, SMS тощо.
Розглянемо, як зберігати дані в Email сервісі для подальшої автоматизації роботи з ними.
Налаштуйте збереження даних у змінні
Ви можете налаштувати автоматичний збір даних — через елемент Чекати відповідь підписника в ланцюжку та через форму підписки з переданням додаткових параметрів — або додавати вручну.
Читайте також: Додавання або оновлення значення змінної.
У ланцюжку
Перейдіть у потрібний ланцюжок чат-боту та натисніть Редагувати ланцюжок (Edit flow).
У відповідному місці вашого сценарію додайте елемент Повідомлення та текст з проханням ввести пошту та номер телефону. Активуйте опцію Чекати відповідь підписника та виберіть змінну, в яку буде збережена відповідь.
Автоматично в адресній книзі зберігаються підписники боту з присвоєним email
чи phone
в змінних. Для збереження достатньо, щоб підписник ввів щось одне.
Через віджет підписки
Перейдіть у вкладку Віджети підписки та натисніть Створити віджет підписки.
Оберіть тип форми та додайте необхідні канали: Facebook, Telegram, WhatsApp чи Instagram. Для кожного доданого каналу оберіть ланцюжок, який запуститься після натискання.
Після додавання форми, ви отримаєте код для вставки на ваш сайт. В цей код ви можете додати змінні такі як phone
та email
, які будуть передавати в аудиторію бота додаткові дані.
Читайте докладніше: Як передавати користувацькі змінні при підписці на чат-бота.
Переглядайте контакти в адресній книзі
Під час першого отримання даних від підписника в Email сервісі автоматично створюється адресна книга з назвою чат-бота.
Перейдіть в Email > Адресні книги та знайдіть книгу за назвою чат-бота. У ній будуть збережені всі підписники, які вводили свої контакти в цьому боті.
Якщо у чат-бота однакова назва в різних каналах, електронні адреси та номери телефонів додадуться в одну й ту ж адресну книгу.
Крім пошти та номеру телефона, в адресну книгу також передаються такі дані:
Ім’я | Ім’я підписника, вказане у месенджері. |
Джерело (sp_bots_source ) |
Назва каналу, де підписник ввів свій номер чи пошту, наприклад, live-chat . Якщо у вас є чат-боти з однаковою назвою, цей параметр допоможе зрозуміти, звідки прийшов підписник. |
Остання активність | Дата і час, коли підписник востаннє звертався до бота. |
Дата додавання | Дата і час, коли контакт залишив свій номер чи пошту та був автоматично доданий до книги. |
Також додаються всі непусті змінні, передбачені для контакту.
Автоматизуйте роботу з контактами
Контактам в адресній книзі ви можете відправляти тригерні SMS та email розсилки. Це можна робити автоматично за допомогою сервісу Automation. При потраплянні контакту в адресну книгу буде запускатися автоворонка, яка відправить повідомлення підписнику або зробить інші дії з його даними.
Перейдіть у розділ Automation та натисніть Створити ланцюжок. У першому елементі Старт виберіть Додавання підписника та виберіть книгу, в яку потрапляють контакти з чат-бота.
Читайте детальніше: Як створити авторозсилку, що стартує за додаванням підписника до адресної книги.
Далі ви можете додати будь-які елементи відповідно до вашого сценарію. Наприклад, за допомогою елемента Дія ви можете присвоїти підписнику тег, а елемент Фільтр допоможе сортувати підписників за кодом номера телефона, які вони вводили. Також ви можете долучити різні канали комунікації: пошта, SMS, Viber тощо.
Читайте також: Елементи Automation 360.
Приклад автоматизації
Для сайту, який ви створили в SendPulse, ви можете підключити онлайн-чат для спілкування з клієнтом.
Щоб отримати більше даних для подальшої комунікації, додайте у ланцюжок онлайн-чату збір контактних даних.
Отримавши поштову адресу, ви можете відправити підписнику корисний матеріал у подарунок. Для цього створіть ланцюжок за додаванням підписника у книгу та підготуйте лист у сервісі Automation.
Тоді, коли підписник лишить свій email в онлайн-чаті, він автоматично отримає лист на вказану пошту.
Оновлено: 05.06.2024
або