Як додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager

Якщо у вас немає доступу до початкового коду сайту або ви хочете відокремити скрипти, пов'язані з трекінгом та маркетингом, ви можете додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager.

Скопіюйте ID віджета у SendPulse

Створіть віджет підписки на чат-бота або виберіть існуючий у розділі «Чат-боти» (Chatbots) > «Віджети підписки» (Signup Widgets). Використовуйте функцію «Зберегти та отримати код» під час редагування або «Отримати код» з контекстного меню навпроти назви віджета.

З коду для вставки на сайт потрібно скопіювати унікальний ID віджета.

Додати код до Google Tag Manager

Перейдіть до облікового запису Google Tag Manager та створіть новий тег.

Виберіть тип тега «HTML користувача» (Custom HTML).

У полі «HTML» у формі «Конфігурація тега» (Tag Configuration) додайте скрипт:

<script>
var body=document.getElementsByTagName('body')[0];
var script=document.createElement('script');
script.async=true;
script.src='//fbstore.sendpulse.com/loader.js';
script.setAttribute('data-sp-widget-id','значенння ID');
body.appendChild(script);
</script>

Замініть 'значення ID' на ID форми, який ви скопіювали в SendPulse.

Налаштуйте тригери, які активуватимуть тег.

Збережіть тег і відправте зміни в робочій області Google Tag Manager.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як додати код віджета підписки за допомогою Google Tag Manager"

    Оцінка: 4 / 5

    Назад

    Які змінні використовуються в ботах

    Далі

    Як працювати з підписниками бота в чатах

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно