Як тарифікуються підписники у чат-ботах

Розглянемо принципи тарифікації підписників чат-бота за кількістю підписників.

Розібравшись у принципах підрахунку активної аудиторії та загальної кількості підписників, ви зможете оптимально використовувати умови вашого тарифу та адаптувати його за потреби.

Загальна кількість підписників

При тарифікації підписників враховується сума підписників з усіх підключених ботів, яким ви можете написати.

Під підписниками маються на увазі контакти у вкладці «Аудиторія» зі статусом «Підписаний», «Новий» та «Відключено». Контакти у статусі «Відписаний» або «Вимкнув сповіщення» не тарифікуються.

Контакти у статусі «Відключено» — підписники, яких ви відключили від отримання повідомлень в аудиторії бота. Контакти у статусі «Відписаний» та «Вимкнув сповіщення» — підписники, які самі відписалися від бота (через бота або месенджер).

Загальна кількість підписників по всіх ботах не повинно перевищувати кількість, передбачену обраним тарифним планом.

Наприклад, якщо у вас активовано тариф «2000 підписників» для WhatsApp-ботів і ви завантажили 2500 контактів, то для роботи бота вам потрібно буде видалити 500 контактів або підвищити тариф.

Кількість активних користувачів

У тарифікації також враховуються активні користувачі, з якими була переписка (відправка вихідних або прийняття вхідних) протягом останніх 30 днів (Monthly Active Users, або скорочено MAU). Якщо кількість активних користувачів більша за загальну кількість підписників, для тарифікації враховується саме значення MAU.

Наприклад, у вас активовано тариф «2000 підписників». Ви відправили розсилку на всю свою аудиторію – 2000 підписникам. Потім ви видалили 1000 контактів, але завантажили нові 500 контактів до аудиторії бота. Якщо ви спробуєте надіслати нове розсилання, система налічить 2500 активних користувачів (MAU) і вам потрібно буде підвищити тариф.

Щоб завантажити нові контакти та залишатися в рамках поточного тарифу, можна видалити контакти, з якими не було листування останні 30 днів. Для визначення таких контактів, перейдіть у вкладку «Аудиторія» та відфільтруйте за умовою дати останньої активності. Позначте потрібні контакти та натисніть «Видалити підписників».

Для ботів у розділі «Чати для сайту» є виняток: контакти з аудиторії не враховуються. Тарифікація відбувається за кількістю активних користувачів – тобто враховуються лише контакти, з якими було листування протягом останніх 30 днів.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як тарифікуються підписники у чат-ботах"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Як створити ланцюжок чат-боту за шаблоном

    Далі

    Як налаштувати запуск чат-бота

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно