CRM-система (customer relationship management) — це спосіб управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації бізнес-процесів. CRM допомагає організувати роботу з лідами, відстежувати дії клієнтів та автоматизувати комунікації. CRM від SendPulse дозволить вам ефективно керувати замовленнями і спілкуватися з клієнтами через email та чат-боти в соцмережах.
Переваги використання CRM-системи
CRM-система збирає дані кожного клієнта в одній панелі управління. За допомогою цієї інформації ваша команда може відстежувати шлях покупця та робити релевантні пропозиції на кожному етапі. В результаті цикл продажів скоротиться на 8-14%.
CRM допомагає визначити інтереси та переваги ваших клієнтів. Це дозволяє надавати персоналізований досвід та створювати релевантні маркетингові кампанії. Згідно з Findstack, 74% респондентів стверджують, що CRM дають їм кращий доступ до даних клієнтів, дозволяючи надавати більш індивідуальний підхід до обслуговування.
Бажаєте дізнатися, як управління взаємовідносинами з клієнтами допомагає досягти таких результатів? Тоді читайте далі. Саме час дізнатись, які завдання вирішують CRM-системи.
Завдання CRM-системи
Існує безліч сервісів для малих, середніх та великих компаній із різних сфер бізнесу. Проте є низка основних завдань, які ви можете побачити нижче.
- Консолідація даних клієнтів. CRM-система повинна збирати контакти ваших лідів та покупців, їх демографічні дані та іншу інформацію, забезпечуючи легкий доступ до неї.
- Відстеження взаємодій та активності. CRM-системи дозволяють відстежувати комунікацію з клієнтами в чатах через менеджери, телефон, email та інші канали.
- Оцінка продуктивності. Хороша CRM-система дозволяє отримувати звіти з детальними даними щодо ефективності взаємодії компанії з клієнтами.
- Автоматизація рутинних процесів. Автоматизація маркетингу та продажу – це основа будь-якої CRM-системи.
CRM-система може вирішувати різні завдання, із якими стикаються компанії. Давайте розглянемо основні види програмного забезпечення управління взаємовідносинами з клієнтами.
Види CRM-систем
Універсальна CRM-система – це рідкість. Зазвичай одне програмне забезпечення виконує певне завдання краще, ніж інші. Залежно від своїх можливостей, CRM можна поділити на декілька видів.
- Операційні системи CRM. Допомагають виконувати повсякденні процеси вашої компанії та автоматизувати рутинні завдання.
- Аналітичні системи CRM. Це величезні бази даних з детальною інформацією про ваших клієнтів та бізнес-процеси.
- Колективні системи CRM. Допомагають підвищити ефективність взаємодії між різними відділами компанії.
Тепер, коли ми ознайомилися із завданнями та функціями маркетингу взаємин із клієнтами, настав час знайти оптимальні варіанти CRM-систем для досягнення різних бізнес-цілей.
10 CRM-систем для вашого бізнесу
- SendPulse
- KeepinCRM
- KeyCRM
- NetHunt
- Zendesk Sell
- Pipedrive
- Zoho CRM
- monday.com
- Freshsales
- Trello
Кожне бізнес-завдання потребує конкретного рішення. Те, що працює для досягнення маркетингових цілей, може не підходити для обслуговування клієнтів. Тому вам необхідно серйозно поставитися до вибору платформи, яка зможе задовольнити всі ваші бажання та вирішити нагальні питання. Наш список найкращих CRM прийде вам на поміч.
SendPulse
SendPulse – відмінний вибір для тих, хто шукає інструмент із ефективним набором функцій автоматизації маркетингу. Для залучення лідів ви можете створювати професійні мультиканальні форми підписки, попапи та чат-боти у соціальних мережах. Конструюйте автоматизовані ланцюжки повідомлень для вирощування лідів та своєчасну реакцію на їх повідомлення. Також сервіс допомагає створювати сценарії повідомлень чат-ботів для комунікації з користувачами в Telegram, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber та Instagram.
CRM-система від SendPulse відмінно підійде тим, хто ще не пробував використовувати CRM і веде облік продажів на папері. Ви можете почати використовувати нашу CRM безплатно для 5 користувачів в акаунті. Інтуїтивний інтерфейс в єдиному стилі з іншими можливостями компанії допоможе легко розібратися в системі, якщо ви раніше не використовували SendPulse.
У нашій CRM ви можете зберігати та оновлювати інформацію про клієнтів, створювати угоди, додавати потрібні вам статуси, щоб візуалізувати процеси на канбан-дошці.
Натиснувши на картку угоди, ви отримаєте повну інформацію по ній: дані про клієнта, про угоду (коли створена, вручну або з автоматичного джерела, історію її переміщення по етапах та фахівця відповідального за її укладання), коментарі. Ви можете редагувати та додавати потрібні поля, залишати коментарі, зв'язуватись з клієнтом через email або чат-бот, якщо він був ініціатором спілкування через цей канал. Теги допоможуть швидко знайти потрібний контакт та сегментувати клієнтів.
Якщо ви надсилаєте email розсилки через SendPulse та використовуєте чат-ботів, ви можете робити автоматичні розсилки прямо з CRM по тригеру. Це може бути створення угоди, тобто, коли користувач натискає кнопку «Купити» у чаті з вашим ботом, або перехід угоди на новий етап, наприклад, «Чекає на оплату» або «Готовий до відправки».
Ви також можете додавати членів своєї команди до CRM і призначати відповідальних за кожну угоду. Колеги, яких ви додасте до сервісу, зможуть бачити та працювати з усіма угодами, але ви можете обмежити їх доступ до інших сервісів SendPulse.
CRM від SendPulse є абсолютно безкоштовною. Ви можете вільно зберігати всю інформацію, створювати ефективну воронку продажу, щоб працювати з клієнтами за певним сценарієм, користуватися різними каналами для спілкування та закривати угоди.
KeepinCRM
Відмінне рішення для малого та середнього бізнесу. Сервіс дозволяє вести комунікацію з клієнтами, керувати продажами, підрядниками та складами, вести фінансовий облік та документообіг.
KeepinCRM надає можливість інтеграції з Новою Поштою та УкрПоштою. Сервіс дозволяє автоматично заповнювати дані про клієнтів та товари, формувати та друкувати ТТН, відстежувати статуси доставки, формувати списки кур'єра. У CRM-системі щомісяця проводять оновлення та додають нові функції для підвищення ефективності роботи.
KeepinCRM забезпечує контроль залишків на складах, надає можливість передавати товари між філіями, налаштовувати автоматичне повернення товарів на склад, робити розсилку повідомлень клієнтам по SMS та багато іншого. CRM-система інтегрується з Instagram та Facebook Leads, Rozetka, Prom, WordPress, TurboSMS та іншими сервісами. На даний момент компанія вже працює над створенням інтеграцій із Telegram, Viber, ПриватБанк, Monobank, Liqpay, Google Sheets, MailChimp та SendPulse.
Безкоштовний тариф доступний для одного користувача на мінімально необхідний функціонал. Платний тариф коштує 299 гривень на місяць і надає вам додаткового користувача та повний функціонал, без обмежень.
KeyCRM
KeyCRM підійде різним видам бізнесу. Сервіс допоможе вам здійснювати продажі онлайн на маркетплейсах, в Instagram та в інтернет-магазинах. Платформа ідеально підійде також тим, хто займається бізнесом у сфері послуг. Сміливо обирайте KeyCRM якщо ви займаєтеся навчанням, консалтингом, B2B або B2C. За допомогою цієї платформи ви зможете збирати лідів, заявки та замовлення з різних каналів, таких як сайти, маркетплейси, месенджери та Instagram.
Сервіс дозволяє приймати замовлення з усіх маркетплейсів і зберігати в одній системі. Є вбудовані модулі Etsy, eBay, Amazon, Rozetka, Prom, Allo та Shopify. Також перевагою є те, що сервіс швидко оформлює ТТН і автоматично відправляє дані на маркетплейси.
Якщо ж ви займаєтеся продажами в Insagram, ви точно повинні оцінити функцію збирання всіх повідомлень з Instagram Direct, коментарів і реакцій до постів та сторіс в CRM. Таким чином ви можете контролювати всі діалоги з користувачами і правильно розподіляти завдання серед членів вашої команди. KeyCRM піклується про підрахунок складу товарів та облік залишків. Тож ви будете знати, коли товари закінчуються.
Для тих, хто має інтернет магазин, сервіс гарантує підключення будь-якого сайту: WooCommerce, Opencart, Prestashop. CRM має величезний список інтеграцій, тому ви зможете відразу підключити необхідні сервіси. KeyCRM дозволяє побачити актуальний статус замовлень та залишки товарів в одному вікні.
Розробники платформи попіклувалися і про людей, які мають бізнес у сфері послуг. За допомогою цієї CRM ви можете збирати заявки в одному вікні, користуватися календарем записів на послуги, збирати запити з Telegram, Viber, Instagram, Facebook, форм на сайті та вести облік витрат по матеріалам.
Платформа має 30-денний пробний період. Для тривалого використання рекомендуємо придбати тарифний план, ціна якого буде коливатися залежно від кількості замовлень, заявок та повідомлень. Базова оплата становить $19 в місяць за 200 замовлень, 2000 заявок, 20000 повідомлень з чатів (Instagram/Viber/Telegram).
NetHunt
NetHunt це ідеальне рішення як для малого так і для великого бізнесу. Сервіс допомагає B2B та B2C компаніям автоматизувати бізнес-процеси, задачі та контроль за виконанням завдань командою. За допомогою платформи ви можете відповідати на повідомлення клієнтів з різних месенджерів в одному вікні. Нові ж чати автоматично додаються до вашої CRM та до картки клієнта. Всі дані клієнтів та чати з ними будуть надійно збережені в системі. Більш того, ви можете структурувати всю інформацію як вам зручно.
Якщо ви хочете зосередитися на генерації лідів, CRM система прийде вам на поміч. Платформа допоможе зібрати нових лідів, налаштувати сповіщення про них і підігріти потенційних клієнтів шляхом відправлення автоматичних листів.
З NetHunt ви зможете звільнити своїх співробітників від рутинних завдань і дати їм можливість зосередитися на більш серйозних проблемах клієнтів. Платформа подбає про збір та прогрів лідів, введення даних і продажі.
Ціни на тарифні плани починаються з $30 за місяць. Сервіс дає можливість спробувати користуватися CRM безкоштовно протягом 14 днів.
Zendesk Sell
Zendesk Sell – це модель операційної CRM-системи, яка дозволяє телефонувати клієнтам, надсилати їм листи та планувати зустрічі в рамках одного сервісу. Ви можете автоматизувати обмін даними прямо всередині системи або за допомогою зовнішніх сервісів, таких як Mailchimp, Pandadoc та ваші власні програми, створені за допомогою платформи Zendesk Apps.
Цей інструмент дає чудові можливості для керування лідами, починаючи від пошуку клієнтів по кількох каналах і закінчуючи створенням їх точних профілів. Більше того, Zendesk Sell має вбудовану базу даних із більш ніж 20 мільйонами компаній та 200 мільйонами професіоналів, тому ви можете знаходити потенційних клієнтів на основі створених профілів покупців.
Ще однією важливою перевагою Zendesk Sell є його глибока аналітика, яка включає більше 30 готових до використання звітів та інформаційних панелей, що налаштовуються. Останні дозволяють вам відстежувати активність продажів, кількість дзвінків, тривалість укладання угод, результативність та багато іншого.
Нижче ви бачите розділ “Звіти”. У ньому відображаються найважливіші показники, які можна порівнювати зі своїми фінансовими цілями реального часу.
Безкоштовного тарифу немає, є пробна версія на 14 днів. Платний тариф коштує від $25 на місяць за одного користувача.
Pipedrive
Pipedrive — це візуальна, проста у використанні операційна CRM-система, яка легко налаштовується. Як і Zendesk Sell, Pipedrive дозволяє дзвонити, надсилати листи та планувати зустрічі прямо з панелі управління. Ви також можете зберігати документи для швидкого доступу.
CRM-система надає звіти, що налаштовуються, і велику кількість інтеграцій, включаючи власні мобільні додатки, сервіси Google і Microsoft, а також більше 150 інструментів. Pipedrive дозволяє створити чат-бота для свого сайту або підключити чат в реальному часі.
У сервісі є віртуальний консультант, створений на базі штучного інтелекту, який рекомендує способи автоматизації процесів підвищення ефективності роботи. Більше того, на підставі вашої поведінки він дає підказки про те, як підвищити результативність продажів.
Pipedrive дозволяє налаштовувати воронки відповідно до вашого циклу продажів. На скріншоті показаний спосіб організації такого процесу на підставі взаємодії відділу продажу з потенційним клієнтом.
Безкоштовного тарифу немає, є 14 днів пробного періоду. Платний тариф коштує від $15 на місяць за одного користувача.
Zoho CRM
Програмне забезпечення Zoho надає користувачам багатоканальний зв’язок. Це дозволяє вам автоматизувати процес зв’язку з клієнтами за допомогою телефону, електронної пошти, чату та соціальних мереж. Якщо клієнти зв’яжуться з вашою компанією, ви одразу будете сповіщені. В результаті ви отримаєте звіт про ефективність комунікації з потенційними клієнтами та покупцями. За допомогою розмовного помічника ви можете швидко знайти необхідну інформацію у своїй CRM і отримати прогнози щодо угод з певними клієнтами. Таким чином ви зможете визначити потенційних клієнтів, які з більшою ймовірністю принесуть вам прибуток. Крім того, помічник буде нагадувати про завдання та вносити пропозиції.
Сервіс допоможе створити інтерфейс користувача CRM відповідно до ваших уподобань. Ви можете персоналізувати його так, щоб програмне забезпечення відповідало вашим вимогам і потребам. Інформаційна панель проста і зручна. Це дозволяє користувачам тримати під контролем завдання з продажу та повідомлення.
Нижче ви можете побачити як візуально виглядає дошка з угодами та їх деталі.
Zoho надає користувачам безкоштовну 15-денну пробну версію з можливістю додавати три користувача. Є 4 платні плани, вартість яких починається від €20 за місяць за умови щорічної оплати. Найдешевший план включає робочі процеси, правила оцінки, розсилку та спеціальні інформаційні панелі.
monday.com
CRM – ідеальне рішення для тих, хто хоче зробити кожну угоду видимою та покращити командну роботу. Єдина платформа — це все, що вам потрібно для зберігання важливих документів, контактів і завдань. Програмне забезпечення доступне як і в мобільній так і в версії для ПК, тож ви можете працювати будь-коли. Крім того, платформа дозволяє використовувати офлайн-рішення для керування компанією навіть без підключення до інтернету.
Ви можете використовувати готові шаблони для створення робочих процесів. Вони корисні як для малих, так і для великих команд для створення, делегування завдань і керування угодами. Функція відстеження клієнтів дає змогу отримати уявлення про взаємодію з клієнтами та дії, які потрібно виконати далі.
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс допомагає візуалізувати ваші продажі та відстежувати потенційних клієнтів. Якщо у вас є досвід роботи з платформами, заснованими на канбан-дошці, тоді вам буде легко налаштувати та використовувати CRM. Ви можете коригувати інформаційну панель відповідно до своїх уподобань і потреб.
CRM від monday.com пропонує користувачам спробувати його безкоштовний тарифі функції. Він охоплює два користувача, необмежену кількість документів і понад 200 шаблонів. Але якщо вам потрібен доступ до таких функцій, як керування контактами, візуальні канали продажів, мобільна CRM, користувацькі поля та необмежена кількість контактів, радимо придбати платний тариф, який починається від €10 за користувача на місяць.
Freshsales
Платформа допомагає членам вашої команди заощадити час на впорядкуванні інформації про клієнтів і зосередитися на більш важливих завданнях, таких як продажі. Freshworks прагне залучити потенційних клієнтів і зафіксувати враження клієнтів від бренду. У результаті ви можете підвищити ефективність і розробити правильні маркетингові стратегії.
Freddy Al — ще один корисний інструмент, який дає змогу переглядати прогноз продажів для кожного клієнта на основі купівельної поведінки. Прогностична оцінка контактів допомагає зрозуміти, які потенційні клієнти з більшою ймовірністю стануть вашими справжніми покупцями.
Нижче ви можете побачити всі завдання, поставлені працівникам в CRM та їхні статуси.
Перше, що варто згадати, це те, що компанія має 21-денний пробний період. Це дозволяє користувачам тестувати програмне забезпечення без заповнення даних кредитної картки. Якщо ви вже вирішили, що Freshworks CRM вам ідеально підходить, то можете вибрати один із трьох їх платних планів. Чим дорожча підписка, тим більше контактів, робочих процесів і додаткових можливостей. Найдешевший план коштує $18 на місяць. Ви матимете доступ до сегментації, управління угодами, відстеження відвідувачів, тощо.
Trello
Це гнучкий і простий у використанні онлайн-інструмент. У сервісі ви звернете увагу на дошки, списки, картки. Списки визначають різні етапи проекту, тоді як картки представляють роботу, яку вам потрібно виконати під час проекту. Цей інструмент дає вам можливість інтегрувати всі необхідні додатки. Ви можете підключити свою дошку до програм, на які покладається ваша команда, наприклад Dropbox, Gmail, Outlook, Jira та багато інших.
Інструментом можуть користуватися як окремі особи, так і команди. За допомогою Trello члени команди можуть працювати над проектом, не впливаючи на оновлення.
Ви можете побачити список завдань та їхні статуси. Система дає мождивість відслідковувати, на якому етапі перебуває кожне завдання та чи буде воно успішно завершено перед дедлайном.
Сервіс має безкоштовний план, який ви можете використовувати на постійній основі. Платний тариф обійдеться вам в $12.50 на місяць за одного користувача з доступом до всіх необхідних інструментів.
Ми розглянули 10 CRM-систем, що підходять для вирішення завдань бізнесу у різних сферах. Якщо ви ще не використовували CRM і не хочете інвестувати в неї гроші, оцініть переваги та зручність використання нашої системи. Створіть свою першу угоду зараз!
Читайте більше про CRM в нашому блозі
Оновлено: 30.11.2023
або