Автоматизація маркетингу (англ. marketing automation) — це оптимізація виконання рутинних завдань. Маркетологи автоматизують email розсилки, роботу з соцмережами, SMS та web push кампанії, щоб спілкуватися з потенційними клієнтами та просувати бренди. SendPulse дає вам можливість оптимізувати процес спілкування з клієнтами, поєднуючи різні маркетингові канали, такі як email, SMS, web push, Viber, конструктор сайтів, чат-боти у Facebook Messenger, Instagram, Telegram та WhatsApp.
Власники великих компаній активно інвестують в автоматизацію маркетингу, тому що це економить час, дозволяє сконцентруватися на більш важливих завданнях та допомогає розвивати бізнес. Правильна її організація дозволяє маркетологам вирощувати лідів за допомогою персоналізованого контенту та перетворювати потенційних клієнтів в лояльних. Також, автоматизація маркетингу, яка є частиною управління взаємовідносинами з клієнтами, допомагає підприємствам генерувати більші доходи та отримувати високу віддачу від інвестицій.
Чому онлайн бізнес має запроваджувати автоматизацію маркетингу
Автоматизація маркетингу є важливою для компаній, які використовують email розсилки, соціальні мережі, SMS, опитування та сайти для просування свого бренду. Її використання підходить як для B2B сектору, так і для B2C. Оптимізація бізнес-процесів дозволяє підтримувати актуальність рекламних матеріалів і швидше конвертувати лідів в клієнтів. Завдяки автоматизації маркетингу B2B та B2C компанії можуть
виходити на ринок, використовуючи персоналізований підхід, щоб отримати великих покупців з великою кількістю замовлень. Такий підхід стимулює залучення клієнтів та збільшує прибутки.
Як правило, автоматизацію маркетингу використовують для того, щоб:
- надсилати інформацію про товар або послугу;
- привести потенційного клієнта на потрібну сторінку;
- вирощувати та сегментувати лідів;
- оцінити зацікавленість потенційних клієнтів у продукті чи послузі;
- оцінити рівень задоволеності продуктом;
- підвищити лояльність клієнтів.
Оскільки ви вже знаєте, які завдання можна оптимізувати у бізнесі, час розглянути як працює автоматизація маркетингу. У наступному розділі, ми побачимо, як саме використовувати цей маркетинговий підхід.
Як працює автоматизація маркетингу
Автоматизація включає кілька процесів, давайте розглянемо їх більш детально.
Прогресивний профайлінг
Прогресивний профайлінг включає в себе збір інформації про відвідувачів сайту або підписників з метою дізнатися, хто вони і чи можуть перетворитися у клієнтів у майбутньому. Однак, варто пам’ятати, що люди неохоче залишають контактну або персональну інформацію відразу. Це процес поетапний. Тому створіть основний профіль, а потім збережіть його в CRM, щоб отримати інформацію про клієнтів, і використовувати деталі для створення ефективних кнопок заклику до дії.
Приклади прогресивного профайлінгу:
- Підписка на розсилку контенту.
- Реєстрація на майбутні події.
- Запит на зустріч.
Кваліфікація лідів
Після того, як ви створите загальні профілі для своїх потенційних клієнтів, кваліфікуйте їх. Проаналізуйте доступну інформацію та поведінку лідів, щоб зрозуміти, хто з них має велику вірогідність здійснення покупки у вашого бренду. Для того, щоб правильно ідентифікувуати ваших майбутніх клієнтів, використовуйте email розсилки, чат-боти, попап-форми та інші інструменти. Вони полегшать вам роботу і вкажуть на правильних відвідувачів сайту.
Сегментація лідів
Після того, як ви зберете детальну інформацію про потенційних клієнтів, переходьте до сегментації. Використовуйте різні критерії сегментування лідів. Наприклад, їхній етап воронки продажів або стадію купівлі тощо.
Автоматизовані програми
Останній етап – автоматизовані програми. Вони забезпечують відправку маркетингового контенту кваліфікованим лідам. Завдяки автоматизації бізнесу, управління маркетинговими кампаніями стає простішим та ефективнішим. Хорошим прикладом є тригерні листи. Для того, щоб оцінити, які маркетингові платформи підходять вам найбільше, проведіть A/B тестування.
Давайте розглянемо основні канали автоматизації маркетингу, які ви можете використовувати для просування вашого бізнесу.
Ключові канали автоматизації маркетингу
SendPulse пропонує ефективні канали автоматизації маркетингу, які можна інтегрувати з безкоштовною CRM. Використовуйте їх як окремо, так і разом. З їх допомогою ви підвищите задоволеність клієнтів, рівень конверсії та утримання клієнтів. У цьому розділі ми в деталях розглянемо маркетингові канали, які допоможуть вам оптимізувати роботу вашої компанії і вийти на вищий рівень конверсій. У результаті, ви зможете досягнути головних бізнес-цілей і збільшити свої прибутки.
Отже, давайте детальніше розглянемо ці канали:
Email розсилки
Email маркетинг є основною маркетинговою стратегією для будь-якого онлайн-бізнесу. Він вважається одним із найкращих шляхів лідогенерації. Згідно зі статистикою, наведеною WebFX, 89% маркетологів зазначають, що головним каналом для лідогенерації є email розсилки. Оптимізація email маркетингу – це розсилка email листів потенційним покупцям чи клієнтам на основі певних тригерів та критеріїв. Тригерними листами можуть бути листи з подякою, надіслані після покупки, повідомлення про доставку замовлення або з пропозицією знижки для здійснення наступної покупки тощо.
Push повідомлення
Push-повідомлення — це короткі повідомлення, які надсилають користувачам з метою інформувати про нові статті, знижки та пропозиції, а також реактивувати існуючих підписників або клієнтів. Web push повідомлення працюють для всіх популярних браузерів та смартфонів. Для кращої результативності використовуйте сегментацію, автоматизацію та A/B тестування.
SMS розсилки
Автоматизація SMS дозволяє брендам взаємодіяти зі своїми потенційними клієнтами незалежно від їхнього місцезнаходження. Ця маркетингова стратегія має перевагу в тому, що дозволяє миттєво досягати мети. SMS розсилки можуть виступати як нагадування або повідомлення для швидкого продажу, оскільки їх відразу можна прочитати на екрані, не відкриваючи спеціальні додатки месенджерів.
Чат-боти
Чат-боти зараз є дуже популярними серед власників бізнесу через їх здатність бути з клієнтами 24/7. Однак, варто згадати, що їх можливості не обмежуються тільки підтримкою клієнтів. За допомогою чат-ботів ви можете кваліфікувати та генерувати лідів, збирати контактну інформації, оформлювати замовлення, записувати клієнтів на послуги та приймати оплати.
Чат-бот це унікальний спосіб авоматизувати декілька сфер свого бізнесу без втручання агенту служби підтримки для контролю цього цих процесів. Якщо ж клієнту знадобиться спеціалізована допомога спеціаліста, чат-бот може підключити його до чату. Все легко і просто без додаткових витрат на найм ще одного спеціаліста, щоб він займався цими питаннями. Таким чином, ви ще й зменшите навантаження на агентів служби підтримки.
CRM
Ви можете автоматизувати продажі та комунікацію зі своїми клієнтами завдяки CRM. CRM-система — спеціальна платформа, яка надійно зберігає всю інформацію про ваших клієнтів та підписників в одному місці. Тож ви в будь-який момент можете нею скористатися. Якщо вам необхідно оптимізувати процес продажів і мати можливість котролювати статуси замовлень, вам також стане у нагоді CRM. Платформа дає вам можливість керувати замовленнями та спілкуватися с клієнтами. Більш того, ви можете запускати маркетингові компанії через різні канали спілкування за допомогою цієї системи.
Попап-форми
Щоб ідентифікувати відвідувачів сайту та зібрати їх контакту інформацію для зв’язку, використовуюсь попап-форми. Попап — це вікно, яке вспливає коли відвідувач відкриває сайт. Вони можуть з’являтися відразу або пізніше. Все залежить від того, як ви налаштуєте попап-форму.
Додаючи попап-форму до сайту, ви маєте можливість отримати email адреси на номера телефонів ваших відвідувачів для того, щоб надсилати їм email розсилки, SMS повідомлення, повідомлення в месенджерах тощо. Таким чином, ви маєте можливість перетворити ваших відвідувачів сайту в підписників і згодом спонукати їх до покупки. Форми з’являються автоматично, тож вам не потрібно контролювати цей процес.
Лендінги
Для того, щоб розробити професійний сайт, який приваблює користувачів, вже не потрібно наймати дизайнера та програміста. Ви можете зробити це самостійно, використовуючи конструктор сайтів. Все, що вам треба зробити, — це обрати якісну платформу, яка допоможе втілити ваші плани в реальність. Інтуїтивний конструктор дозволяє вам створити сайт, лендінг або інтернет-магазин, просто перетягуючи необхідні елементи до редакторського поля. Більш того, більшість сервісів пропонують вам застосувати вже готові шаблони та адаптувати їх під стиль вашого бренду.
Конструктори курсів
Пандемія значно змінила нашу реальність і змусила перейти на дистанційне навчання. Щоб отримувати необхідні знання та навички, люди почали адаптуватися і знаходити нові шляхи для навчання. Так і здобули популярність онлайн-курси, тренінги та авторські навчальні програми. З розвитком курсів почали розвиватися і сервіси для їх створення. Зараз ви можете знайти безліч якісних платформ для розробки курсів за доступну ціну. Такі сервіси стануть корисними людям, які працюють в різноманітних галузях.
Ви можете значно полегшити роботу своєї команди використовуючи SendPulse. У наступному розділі розглянемо до яких інструментів ви матимете доступ після реєстрації в SendPulse.
Інструменти SendPulse для автоматизації маркетингу
SendPulse — це мультиканальна платформа, яка дозволяє створювати та автоматизувати бізнес-процеси. Представляємо вашій увазі кілька інструментів SendPulse для автоматизації маркетингу.
Email розсилки
SendPulse дозволяє користувачам з легкістю створювати та відправляти автоматичні повідомлення підписникам на їх email адреси на основі доступних даних, їх дій на сайті або інших умов. Ви можете вибрати шаблон листа та змінити його за допомогою редактора SendPulse, створити відповідні форми підписки, налаштувати автоматизовані ланцюжки листів у Automation 360, а також відстежувати конверсії.
Нижче можете побачити приклад шаблону автоворонки для реактивації покупців від SendPulse. Вам потрібно обрати тригер запуску ланцюжка і повідомлення будуть відправлені як тільки відвідувач сайту підпишеться на вашу розсилку, покине кошик, або ж не буде активним протягом зазначеного часу. Ви можете обрати свій тригер.
Web push повідомлення
SendPulse має повністю безкоштовний web push функціонал, що допомагає брендам залучати трафік на свої сайти. Ви можете надсилати повідомлення про продаж, новий контент або продукти та важливі оновлення прямо на мобільний пристрій підписника або ноутбук. Функціонал створення push сповіщень дозволяє легко налаштовувати персональні повідомлення, сегментувати лідів та багато іншого.
Нижче продемонстровано процес створення web push повідомлення в SendPulse.
SMS розсилки
SMS сервіс SendPulse дозволяє інтернет-маркетологам та підприємцям надсилати маркетингові SMS повідомлення контактам у більш ніж 200 країн світу. Налаштовуйте розсилки для інформування клієнтів про статус замовлення, доставку товару або діючі знижки. SendPulse надає ідеальний інструмент для швидкого та більш персоналізованого відправлення SMS повідомлень.
Нижче можете побачити, як швидко і просто можна створити SMS розсилку в сервісі.
CRM
Безкоштовна CRM від SendPulse дає вам можливість керувати процесом продажів та маркетинговими каналами дистанційно та централізовано. Ця CRM-система дозволяє збирати контактну інформацію підписників та надійно зберігати її на одній платформі, приймати замовлення та контролювати прогрес їх виконання. Коли ви зберігаєте контакти, вони автоматично додаються до адресної книги CRM для того, щоб ви могли вільно спілкуватися з вашими потенційними клієнтами. Після того, як ви зберете список контактів, зможете налаштувати автоматичну розсилку маркетингових кампанії. Ви можете поєднати як інструменти для продажів, так і для маркетингу: чат-боти для Instagram, Telegram, Viber, Facebook Messenger, авторозсилки, лендінги, email маркетинг, SMS та web push повідомлення.
За допомогою CRM від SendPulse ви можете налаштувати воронку продажів і закривати угоди за перевіреним сценарієм. Авторозсилки дадуть вам змогу покращити відносини з клієнтами і завоювати прихильність до вашого бренду. Ви можете надсилати розсилки зі знижками та кращими пропозиціями. Більш того, сервіс дозволяє вам персоналізувати повідомлення і надсилати продукти, які переглядав потенційний клієнт.
CRM також слугуватиме орієнтиром для вашої команди. В системі ви можете розподіляти завдання між членами вашої команди і відслідковувати їх виконання. Вам необхідно лише зареєструватися в SendPulse, щоб відчути всі переваги застосування CRM-системи безкоштовно.
Нижче можете побачити Канбан-дошку для відслідковування статусів угод.
Конструктор сайтів
З конструктором сайтів від SendPulse, ви можете створити сайт, лендінг або інтернет-магазин для вашого бізнесу за лічені хвилини. Вам вже не потрібно шукати дизайнерів та програмістів, щоб отримати якісний сайт. Інтуїтивний конструктор допоможе вам створити професійний лендінг шляхом перетягування необхідних елементів в редакторське поле. Процес швидкий і легкий, тим паче якщо ви вирішите скористатися шаблоном. В такому випадку, вам залишиться лише трошки відредагувати лендінг, щоб він відповідав стилю вашого бренду, а також додати всю необхідну інформацію про ваш продукт. Створений сайт буде гарно відображатися як на мобільних пристроях, так і на екранах комп’ютерів.
Платформа дає вам можливість відразу збирати контактну інформацію відвідувачів вашого сайту через мультиканальні форми підписки. Можете налаштувати форму та дати можливість потенційним клієнтам обрати зручний для них канал зв’язку.
Нижче продемонстровано шаблон для створення сайту.
Платформа для створення курсів
Вам напевно вже добре відомо про популярність інфопродуктів на ринку і переваги їх створення власниками бізнесу. SendPulse допомогає ще більше полегшити процес розробки онлайн-курсів, тренінгів, марафонів, онлайн уроків тощо. Платформа для створення курсів дає вам можливість ділитися досвідом, навичками та вміннями з великою аудиторією, не прикладаючи великих зусиль. Універсальна платформа підійде експертам у різних галузях таких як вивчення мов, здоров’я, маркетинг, краса, IT та інше.
У SendPulse ви можете використовувати всі ваші існуючі матеріали для створення повноцінного цифрового продукту, який користується популярністю серед цільової аудиторії і приносить вам хороші прибутки. Використовуйте блочний конструктор для того, шоб додавати і перетягувати необхідні елементи і створити продукт, який відповідає вашим вимогам.
Ви можете розробляти продукт самостійно або у команді. Теж саме стосується запуску та проведення курсу та делегування завдань членам вашої команди. Сервіс дозволяє вам та вашій команді додавати до курсу різні формату контенту такі як інфографіка, відео-лекції, PDF книги та аудіо-лекції.
Після кожного уроку або модуля, ви маєте можливість додати тестування та перевірити, наскільки добре ваші студенти засвоїли знання та навички. Більш того, створення сертифікатів теж відбувається на платформі. Таким чином, вам не потрібно шукати додаткові інструменти для виконання цього завдання.
Чат-боти
Використовуючи сервіс, ви можете просувати свій бізнес і надавати всю необхідну інформацію клієнтам через чат-боти. Ви можете з легкістю налаштувати автовідповіді та автоворонки продажів у Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp та Telegram за допомогою візуального конструктора. Боти можуть взяти на себе велику кількість рутинних завдань і зменшити навантаження на ваших агентів служби підтримки. Це також дасть їм можливість зосередитися на більш нагальних питаннях.
Ще однією перевагою чат-бота є те, що він може відповідати на поширеніпитання 24/7 в будні дні і у вихідні, що є хорошим фактором для підвищення задоволеності клієнтів. Окрім підтримки клієнтів, чат-бот може продавати. Ви можете налаштувати бота так, щоб він формував персоналізовані пропозиції, відправляв картки товарів або посилання на відповідні сторінки на вашому сайті.
SendPulse дозволяє перетворити вашого чат-бота на канал для продажів. Ви можете приймати оплату за товари швидко і без проблем. Все, що потрібно зробити, — це інтегрувати його з потрібними платіжними системами та додати кнопки оплати для ланцюжків. Все зручно і безпечно як для вас, так і для покупців. Після оплати, клієнт буде доданий до вашої CRM, як новий контакт, якщо ви скористаєтеся цією функцією.
Попапи
За допомогою попап-форм ви можете збирати контакти людей, які відвідали ваш сайт. Таким чином, ви зможете спілкуватися з ними у майбутньому та заохочувати до здійснення покупок.
У SendPulse вам не потрібно створювати попап-форми з нуля, оскільки ви завжди можете скористатися готовими шаблонами. Платформа пропонує понад 30 безкоштовних шаблонів для різних типів бізнесу. Ви точно знайдете щось для себе. Також, маєте можливість обрати формат попапу: попап з відео, перекриваючий попап, плаваючий попап, горизонтальний попап, віджет месенджерів та модальне вікно.
Ви можете розробляти різні сценарії поведінки відвідувачів і реагувати на їх дії. Налаштуйте попап так, щоб він з’являвся, коли відвідувач хоче закрити сайт або ж коли прокрутить сторінку вниз. Сервіс дає можливість створювати та відправляти персоналізовані повідомлення, коли користувач відвідає ваш сайт у певний проміжок часу або з певного браузера.
Головна дія попапу теж може різнитися і сервіс дає можливість її обрати. За допомогою попапу відвідувачі можуть підписатися на вашу email розсилку, месенджери та відео контент або ж ви можете зібрати контактну інформацію таку як номер телефону та email адресу.
Viber розсилки
Платорма дає можливість вам робити розсилки у Viber. За допомогою цього каналу ви можете надсилати повідомлення та інформувати про актуальні пропозиції. Кількість символів, які ви можете надіслати у повідомленні у Viber, є значно більшою, ніж в SMS. Платформа дозволяє додавати зображення, кнопки і текст.
SendPulse дає можливість вам керувати розсилками. Налаштуйте час відправки та час життя повідомлення (час, протягом якого платформа буде намагатися доставити повідомлення) та відправляйте розсилки.
Зараз час дізнатися як ви можете ефективно поєднувати декілька маркетингових каналів, щоб відправляти маркетингові повідомлення на найбільш популярні платформи для спілкування.
Як ефективно поєднувати канали маркетингової автоматизації
Грамотне застосування email розсилок, web push повідомлень, CRM, Viber та чат-ботів у Facebook Messenger, Instagram, Viber, Telegram та WhatsApp та SMS повідомлень допоможе створити ідеальну маркетингову стратегію. З Automation 360, ви можете легко поєднати необхідні маркетингові канали та запуститивідправку повідомлень згідно зі сценарієм.
Як налаштувати автоматизацію маркетингу за допомогою Automation 360
З інструментом Automation 360 ви можете об'єднати в мультиканальну систему CRM та різні маркетингові канали: email, SMS, web push, Viber та чат-ботів у Facebook Messenger, Instagram, Telegram та WhatsApp без особливих навичок.
- Зареєструйтесь у SendPulse. Створіть обліковий запис, натиснувши на кнопку «Спробувати безкоштовно», та заповніть форму.
- Створіть кампанію. Перейдіть у вкладку «А360» а потім натисніть «Створити автоворонку».
- Виберіть менеджер подій. Є чотири види попередньо встановлених подій зі змінними, які можна додати, редагувати або видалити в залежності від ваших уподобань. Створивши подію, згенеруйте унікальну URL-адресу, після відправки якої відповідна подія буде створена.
- Створіть автоматичний ланцюжок. У розділі «Опції автоворонки» вкажіть загальні відомості, які будуть використовуватися для створення ланцюжка. Ви можете використовувати будь-який із запропонованих елементів Automation 360: email, web push, SMS, Viber, фільтр, умова, дія та мета.
- Слідкуйте за конверсією. Конверсія безпосередньо залежить від поставленої мети. Тому показник конверсії може ґрунтуватися на тому, наскільки часто підписники відкривають ваші листи та переходять за посиланням в них, а також на кількості покупок. У цьому випадку створена подія – це мета, а досягнення – конверсія.
Однак, ви є головним творцем ланцюжка. Ви керуєте тим, де ланцюжок листів закінчиться. Виберіть «Умову» для відправки листа та вкажіть подію, наприклад, перехід за посиланням на email. В «Умові» встановіть подію як свою «Мету», і тоді кожен підписник, який відкрив лист, буде зарахований як конверсія.
Об'єднуйте канали в одну кампанію за допомогою Automation 360
З послугою Automation 360 ви можете об'єднувати різні канали комунікації в один автоматичний ланцюжок. Для створення комбінованої автоматичної кампанії дотримуйтеся інструкції нижче.
- Зареєструйтесь у SendPulse. Після реєстрації в SendPulse можна створити автоматичну маркетингову кампанію. Це швидко, просто та зручно. Після реєстрації вам будуть доступні всі послуги SendPulse відповідно до вашого тарифного плану.
- Виберіть Automation 360. Надсилайте вітальні листи після підписки, нагадування клієнтам, які не здійснили покупку, а також реактиваційні розсилки — пасивним підписникам.
- Створіть подію. Ви можете вибрати будь-яку подію: підписка, реактивація, реєстрація на семінар, відгук після покупки, заявка на тур та інше. Редагуйте та додайте змінні, щоб її кастомізувати.
- Створіть автоматичний ланцюжок. SendPulse дозволяє додавати у подію наступні канали комунікації: email, SMS, web push, Viber та чат-ботів у Facebook Messenger, Instagram, Telegram та WhatsApp для кращого охоплення. Таким чином, потенційні клієнти отримають релевантні повідомлення, на які вони підписані по всіх цих каналах.
- Запустіть автоматичний ланцюжок. Після того, як користувач виконує задану подію, запускається ланцюжок і він отримує перший лист, SMS, web push, Viber, Facebook, Instagram, Telegram або WhatsApp повідомлення.
- Слідкуйте за статистикою. Automation 360 відстежує всі конверсії або цілі, досягнуті відповідно до встановленої події. Крім того, можна стежити за результатами кампанії в аналітиці SendPulse.
Давайте розглянемо декілька прикладів, щоб ви мали повне розуміння того, як автоматизація працює для різних типів бізнесу.
Приклади автоматизації маркетингу
Автоматизація маркетингу сьогодні є однією з найпопулярніших та найефективніших стратегій онлайн маркетингу. Нижче наведено приклади автоматизації маркетингових процесів.
Cookpad
Маркетологи надсилають вітальні листи, щоб розпочати розмову з новими клієнтами та повідомити їх про існуючі пропозиції чи продукти, які можуть зацікавити. Крім того, у вітальних листах новим підписникам дуже часто надається вибір бажаного контенту та частоти отримання розсилки.
Yves Rocher
Іноді клієнти додають товари в кошик і залишають сайт, не оформивши замовлення. Лист про покинутий кошик нагадає їм про обрані товари та змусить замислитися про його оформлення.
Нижче можете побачити лист-нагадування про покинутий кошик від Yves Rocher.
UNIQAua
Якщо у клієнтів виникають проблеми зі здоров’ям, перше, що вони хочуть зробити, — це зустрітися зі спеціалістом, знайти проблему і отримати лікування. Страхова компанія UNIQAua дозволяє все зробити швидко. Вона має чат-бота в Telegram, який допоможе знайти лікарню, фахівця та записати на прийом.
Нижче можете побачити приклад спілкування пацієнта з чат-ботом.
Rozetka
Email розсилки можуть не тільки повідомляти про інформацію але й збирати її. Якщо вам важливо знати думку кожного покупця про вашу продукцію, налаштуйте спеціальну розсилку. Відправити її потрібно через певний проміжок часу, за який клієнт вже може протестувати придбану продукцію.
Rozetka є гарним прикладом. Покупці можуть легко залишити відгук, натиснувши кнопку в email листі.
Study.ua
Email розсилки ідеально підходять для того, щоб повідомляти клієнтам про привабливі пропозиції, знижки та спеціальні заходи. Таким чином, ви можете зацікавити покупця і заохотити придбати ваші товари за вигідною ціною поки вони ще є в наявності.
Так, наприклад, Study.ua повідомляє про знижки до 40% на освітні програми у період з 22 по 28 листопада. Нижче ви можете побачити, як виглядає їх email відправлений на email адреси підписників.
Ukrzaliznytsia
Укрзалізниця автоматизує багато завдань завдяки чат-боту в Telegram. Не зв’язуючись з агентом служби підтримки, клієнти можуть отримати відповіді на всі питання, які їх хвилюють і навіть зробити замовлення квитка. Завдяки чат-боту клієнти можуть дізнатися про актуальні квитки, затримку потягів, розклад руху, повернення квитка тощо.
Нижче можете побачити, як замовити квиток на потяг через чат-бот.
Uklon
Uklon користується SMS розсилками, щоб повідомляти про гарні пропозиції на поїздки. Так, наприклад, нижче можемо побачити пропозицію замовити таксі зі знижкою у 50 відсотків. SMS містить посилання, за яким одержувач може перейти та дізнатися деталі пропозиції.
Нова Пошта
Нова Пошта користується розсилками у Viber, щоб повідомляти клієнтам про місце знаходження їхньої посилки та статус доставки. Усім отримувачам на номер у Viber приходить повідомлення, коли посилка прибуває у відділення.
Використовуйте SendPulse для оптимізації робочих процесів вашого бізнесу та збільшення продажів. Чат-боти в Telegram, Instagram, Viber, WhatsApp та Facebook допоможуть вам вийти на новий рівень служби підтримки та задоволеності клієнтів.
Оновлено: 21.09.2023
або