Онлайн-бізнес — це підприємницька діяльність з продажу товарів, послуг або SaaS-рішень в інтернеті.

Чому ваш бізнес повинен бути в інтернеті?

Перша причина запустити свій онлайн-бізнес — це постійне зростання популярності сфери eCommerce. За даними Nasdaq, до 2040 року 95% покупок споживачі будуть робити в інтернеті. У 2020 році кількість онлайн-покупців у всьому світі сягнула двох мільярдів чоловік.

Присутність бізнесу в інтернеті підвищує рівень довіри до бренду — клієнти відчувають себе більш впевнено, коли можуть легко зв'язатися з компанією, щоб дізнатися більше про товари та послуги. Згідно з дослідженням Microsoft, кількість людей, які віддають перевагу онлайн-спілкуванню з компанією, регулярно зростає. Тільки в 2017 році число клієнтів старше 35 років, які використовують соціальні мережі для зв'язку з брендами, збільшилося вдвічі.

Онлайн-бізнес допомагає побудувати міцні і тривалі взаємини з цільовою аудиторією. Згідно зі звітом KPMG, клієнти залишаються лояльними до бізнесу, якщо він забезпечує відмінний сервіс і персоналізований підхід.

Саме тому найбільші інтернет-компанії світу відомі своїм прагненням підтримувати тісний взаємозв'язок з покупцями. Далі ви ознайомитеся з популярними онлайн-брендами.

Топ 10 прикладів онлайн-бізнесу

Електронна комерція — це багатогранна сфера, що охоплює як невеликі стартапи, так і підприємства з колосальною ринковою капіталізацією. Нижче ви побачите 10 популярних онлайн-компаній з різних країн.

  1. Amazon — американський інтернет-магазин з величезним вибором товарів.
  2. Facebook — всесвітньо відома соціальна мережа.
  3. OLX — найбільша дошка безкоштовних онлайн-оголошень в Україні.
  4. Aviasales — один з найпопулярніших сервісів для бронювання квитків в країнах СНД.
  5. EnglishDom — українська онлайн-школа з вивчення англійської мови.
  6. Alibaba — найбільша китайська компанія в сфері інтернет-комерції.
  7. OZON — один з найбільших російських інтернет-магазинів.
  8. Netflix — американська компанія, що пропонує онлайн-кінотеатр завдяки потоковому мультимедіа.
  9. Rozetka — відомий український маркетплейс.
  10. ЛитРес — найбільша бібліотека електронних книг в країнах СНД.

Як бачите, онлайн-бізнес поєднує роздрібну торгівлю, мультимедійні та освітні послуги, а також багато іншого. Це означає, що в інтернеті є місце практично для будь-якого виду товарів або послуг. Переходьте до наступного розділу, щоб знайти напрямок для свого бізнесу.

Ідеї ​​для онлайн-бізнесу

  • Прямі продажі
  • SMM просування
  • Продаж товарів на маркетплейсах
  • Партнерський маркетинг

Не знаєте, який напрямок обрати для свого онлайн-бізнесу? Подумайте про свої сильні сторони і корисні навички. Можливо, деякі з них допоможуть вам вибрати нішу. Наприклад, якщо ви якийсь час працювали менеджером з підбору персоналу, ви можете надавати допомогу при складанні резюме.

Якщо ви не можете безпосередньо надавати послуги онлайн, то оберіть інший підхід. Подумайте, як можна використати ваші знання для бізнесу в інтернеті. Припустімо, ви — генеральний підрядник і вам потрібно фізично знаходитися на місці роботи. В такому випадку можна створити онлайн-курс, щоб поділитися секретами майстерності з колегами.

Це найпростіший спосіб знайти свою нішу і приступити до побудови онлайн-бізнесу. Однак, якщо такий варіант вам не підходить, ми підготували кілька ідей для початківців.

Прямі продажі

Прямі продажі здійснюють вдома, в кафе, офісі та інших місцях. Можливість реалізації товарів без прив'язки до конкретного місця робить цю сферу ідеальною для онлайн-бізнесу. Багато компаній відмовляються від менеджерів з продажу і вважають за краще віддавати цю роботу на аутсорсинг. Ви можете запропонувати свої послуги в якості торгового представника або приєднатися до таких MLM-компаній, як Amway та Avon.

Переваги

  • Міцні взаємини з клієнтами. Комунікація віч-на-віч дозволяє поділитися особистим досвідом і підтримувати залученість клієнтів. Тісна взаємодія з покупцями підвищує лояльність і приносить стабільний дохід.
  • Мінімальні вкладення. Все, що вам потрібно, щоб почати свій бізнес в сфері прямих продажів, це лендінг і унікальна торгова пропозиція.

SMM просування

Фахівці, які допомагають великому і малому бізнесу вести сторінки в соціальних мережах, дуже затребувані. До завдань SMM-менеджера входить розробка маркетингової стратегії для підвищення впізнаваності бренду, побудови позитивної репутації бренду і підвищення лояльності. Спеціаліст продумує візуальне оформлення для соціальних мереж, готує контент-план, налаштовує рекламу і відстежує результативність.

SMM-менеджери вибудовують свій онлайн-бізнес за допомогою інструментів автоматизації маркетингу, які дозволяють їм віддалено працювати з декількома компаніями одночасно.

Переваги

  • Ідеально для початківців. В інтернеті є безліч безкоштовних курсів і корисних статей з SMM.
  • Можливості росту. З кожним днем ​​потреба в SMM-фахівцях тільки зростає. Тому, як тільки ви побудуєте собі репутацію, вас будуть рекомендувати як професіонала. Щоб розширити свої можливості, ви можете найняти помічників і створити своє SMM-агентство.

Продаж товарів на маркетплейсах

Маркетплейс — це майданчик, на якому ви можете відкрити інтернет-магазин. До таких платформ відносяться Rozetka, Prom.ua, Bigl.ua. Маркетплейси надають готові рішення для ведення онлайн-бізнесу, що забезпечує швидкий старт.

Переваги

  • Простота. Для роботи на маркетплейсі вам не потрібно шукати розробника, дизайнера, SEO-фахівця. Ви можете почати прямо зараз. Для цього виберіть маркетплейс, ознайомтеся з умовами роботи і приступайте до налаштувань магазину.
  • Адаптивність під мобільні пристрої. Розробка додатку інтернет-магазину, як і мобільної версії сайту, вимагає фінансових вкладень. Маркетплейси мають хороші технічні можливості, які ви можете використовувати для своїх цілей.
  • Безпека. Інтернет-магазин повинен бути захищений від вірусів і шахрайських дій, які можуть зупинити роботу всієї компанії. На маркетплейсах безпека системи ретельно продумана і реалізована.

Партнерський маркетинг

Партнерський маркетинг дозволяє отримувати дохід за розміщення публікації про продукт або послугу партнера в своєму блозі, соціальних мережах, email розсилці і так далі. Ви будете отримувати комісію за кожен лід, який перейде за вашим посиланням і конвертується в клієнта. Щоб почати такий онлайн-бізнес, приєднайтеся до партнерської програми. Таку можливість пропонують різні компанії серед яких Shopify, Tripadvisor, Travelpayouts, H&M.

Переваги

  • Пасивний дохід. Розмістіть банер на своєму сайті або блозі один раз і це дозволить вам регулярно отримувати комісію.

Далі ви отримаєте кілька корисних порад з пошуку ніші і покрокове керівництво по запуску свого онлайн-бізнесу.

Як почати онлайн-бізнес?

  1. Знайдіть нішу
  2. Проведіть дослідження
  3. Вивчіть закони онлайн-бізнесу
  4. Виберіть правильну платформу
  5. Залучайте онлайн-трафік
  6. Проаналізуйте результативність

Розвиток бізнесу — складне завдання, яке включає в себе безліч процесів і дій. Щоб упорядкувати роботу на початковому етапі, виконайте наступні шість кроків.

1. Знайдіть нішу

Більшість онлайн-бізнесменів початківців не знають, який товар або послугу обрати. Якщо ви також ще не визначилися з ідеєю, ось кілька тактик, які вам допоможуть.

  • Проаналізуйте проблеми, з якими ви часто стикаєтеся. Можливо, деякі з них стали не тільки вашими. Подумайте, з якими труднощами вам довелося зіткнутися під час пошуку товару або послуги. Використайте цей досвід як ідею для свого онлайн-бізнесу.
  • Проведіть онлайн-дослідження. Google може допомогти вам дізнатися про потреби аудиторії. Щоб довідатися про них, проаналізуйте ключові слова і дізнайтеся, що люди шукають. Потім відвідайте форуми, де користувачі діляться своїми труднощами і спробуйте знайти спосіб вирішення цих проблем.

Після виконання перших кроків ви отримаєте більш чітке уявлення про те, яку нішу вибрати. Далі можна приступити до роботи з деталями і продумати унікальну торгову пропозицію, оформлення, назву бренду і так далі.

2. Проведіть дослідження

Тепер, коли ви визначилися з нішею, не поспішайте діяти. Уникайте поспішних рішень і вчинків, спочатку перевірте свою бізнес-ідею. Для цього вивчіть ринок, проаналізуйте конкурентів і визначте цільову аудиторію.

Почніть з оцінки ринкової рівноваги. Постарайтеся зрозуміти, наскільки практичні ваш продукт або послуга і з якими проблемами ви можете зіткнутися. Проаналізуйте якомога більше деталей.

Після вивчення ринку приступайте до тестування. Запустіть сайт, щоб перевірити попит на ваш продукт. Це також чудова можливість залучити трафік і зібрати попередні замовлення перед запуском продажів.

Не забувайте відслідковувати своїх конкурентів. Детальний аналіз їх бізнесу дасть підказки щодо унікальної торгової пропозиції, маркетингу, помилок, яких слід уникати, і так далі. Складіть повний список конкурентів і вивчіть всі способи, які використовують ваші клієнти для вирішення своїх проблем. Проаналізуйте сайти, відгуки покупців, положення на ринку, цінову політику та інші деталі.

Вивчіть цільову аудиторію. Скористайтеся нашим керівництвом, щоб дізнатися більше про те, як її залучити та утримати. Для отримання найкращих результатів комбінуйте запропоновані в керівництві стратегії з іншими підходами, такими як Jobs To Be Done (JTBD) або сходи впізнавання Бена Ханта.

3. Вивчіть закони онлайн-бізнесу

Юридична сторона підготовки може здатися найбільш складним етапом відкриття своєї справи. Однак знання законів онлайн-бізнесу не тільки вбереже вашу компанія від банкрутства, а й допоможе отримати додаткові переваги.

Вивчіть правову сторону інтернет-підприємництва, прочитавши правила ведення бізнесу в інтернеті. В якій би країні ви не знаходилися, більшість інформації можна дізнатися онлайн на офіційних сайтах уряду або в блогах місцевих бізнес-асоціацій. Наприклад, в США є Управління у справах малого бізнесу (Small Business Administration). На сайті агентства бізнесмени можуть знайти короткий виклад законів про підприємницьку діяльність в інтернеті.

Дізнайтеся про податкові зобов'язання для вашого онлайн-бізнесу. Дізнайтеся про різні податкові режими. Деякі з варіантів оподаткування можуть мати м'якші умови. Обов'язково ознайомтеся з доступними пільгами.

4. Виберіть правильну платформу

Створення сайту з нуля за допомогою розробників або спеціальних агентств — не єдиний варіант. Щоб знайти ідеальну платформу для свого онлайн-бізнесу, вивчіть нішу, потреби компанії і канали, яким надає перевагу ваша цільова аудиторія.

Можливо, вам не потрібен сайт. Наприклад, якщо у вас невеликий магазин товарів ручної роботи, ви можете продавати свої вироби через Instagram, Facebook, Telegram або WhatsApp. Всі ці платформи дозволяють вибудовувати тривалі взаємини з клієнтами, створювати для них персоналізовані пропозиції та підвищувати рівень лояльності.

Інший варіант — приєднатися до торгового майданчику на зразок Prom.ua, Rozetka,Bigl.ua. Користь цих маркетплейсів полягає в тому, що в них вже є своя аудиторія. Вам потрібно лише розібратися в особливостях роботи і залучити увагу потенційних покупців. Такий підхід характеризується швидким стартом і вимагає менших зусиль по просуванню, ніж свій інтернет-магазин.

Якщо ви вирішите все ж просувати ваш продукт або навчальні матеріали за допомогою сайту, використовуйте безкоштовний конструктор лендінгів від SendPulse. За допомогою візуального редактора ви можете створити мультипосилання для Instagram, мобільний лендінг або інтернет-магазин, перетягуючи потрібні елементи в макет вашого сайту і редагуючи їх на ваш смак. Для цього не потрібно знати код. Ви можете вибрати вже існуючі в сервісі шаблони сайтів або створити власний з нуля. Додавайте текст, фото, відео, кнопки соцмереж, форму підписки на email розсилки, SMS, чат-бот. Детальні інструкції ви знайдете в нашій Базі Знань.

5. Залучайте онлайн-трафік

Вашому онлайн-бізнесу потрібен трафік, тому подумайте, як направити його на вашу платформу. В наступній частині статті ми більш детально розглянемо різні способи просування компанії в інтернеті. А поки давайте розглянемо кілька додаткових рекомендацій.

Перш за все, використовуйте можливості нетворкінгу. Сарафанне радіо як і раніше залишається одним з найефективніших способів просування компанії. Поділіться інформацією про запуск онлайн-бізнесу з друзями і сім'єю, колегами, підписниками в соціальних мережах і так далі. Це допоможе вам створити впізнаваність бренду і зібрати клієнтську базу.

Якщо ваш бізнес має незвичайну концепцію або впливає на соціальне життя, спробуйте залучити ЗМІ. Напишіть прес-реліз для місцевих каналів, газет, журналів і сайтів. Представники ЗМІ регулярно шукають цікаві теми для утримання своєї аудиторії і підтримки залученості. Ваш бренд може стати чудовим приводом для нового сюжету або статті.

Знайдіть медіа, які могли б розповісти про вас. Переконайтеся, що у вас збігаються цільові аудиторії і дізнайтеся контакти, за якими можна відправити прес-реліз. Щоб залучити засоби масової інформації, ваше повідомлення повинне бути чітким, зрозумілим і коротким. Обов'язково вкажіть назву вашого бренду, його місію і мету звернення.

Пам'ятайте, повідомлення для ЗМІ — це не розповідь про себе на десять сторінок. Деякі журналісти щодня отримують на свій email десятки прес-релізів, тому у них просто немає часу перечитувати довгі тексти. Приділіть особливу увагу не тільки підготовці структури тексту, а й темі листа.

6. Проаналізуйте результативність

Відстеження ефективності лежить в основі успіху вашого онлайн-бізнесу. Якщо ви будете аналізувати показники, то зможете своєчасно вносити зміни в свою маркетингову стратегію, вибирати нові напрямки розвитку і покращувати свою бізнес-модель.

Ось три групи ключових показників ефективності (KPI), які слід відстежувати.

  • Комерційні дані дозволяють оцінити ефективність вашого сайту і зрозуміти шлях покупця. Найпоширеніші показники — це кількість продажів, коефіцієнт конверсії, трафік і показник відмов (bounce rate).
  • Показники маркетингового успіху допомагають оцінити вашу стратегію. Для різних каналів ці дані відрізняються. Наприклад, для email маркетингу принципово важливими є open rate і CTR, середня позиція (average position) — для SEO, кількість підписників та залученість — для соціальних мереж.
  • KPI показують загальну ефективність вашого бізнесу і фінансові результати. Ось кілька прикладів: LTV клієнта, валовий прибуток, середня маржа і так далі.

Використання правильних ключових показників ефективності можливе тільки за наявності добре продуманої маркетингової стратегії. Давайте розглянемо ефективні канали просування вашого онлайн-бізнесу.

Як просувати онлайн-бізнес?

  • SEO
  • Web push маркетинг
  • Email маркетинг
  • Чат-бот маркетинг
  • Instagram маркетинг
  • WhatsApp маркетинг

Ви можете використовувати безліч різних способів просування свого онлайн-бізнесу. Далі ми розглянемо кілька ефективних каналів і практик, які допоможуть вам досягти бажаних результатів.

SEO

Пошукова оптимізація або SEO допомагає сайту займати верхні позиції на сторінці результатів пошуку. Ваш рейтинг має вирішальне значення для успіху онлайн-бізнесу. Перша сторінка отримує 71,33% всіх кліків. Приблизно 70% маркетологів кажуть, що SEO більш ефективний для збільшення трафіку, кліків і продажів, ніж реклама PPC.

Корисні рекомендації

  1. Оптимізуйте сайт під голосовий пошук. За статистикою Google, голосовим пошуком користуються приблизно 41% дорослих людей і це число постійно зростає. Щоб поліпшити показники SEO, адаптуйте свій контент відповідно до запитів користувачів.
  2. Адаптуйте сайт під смартфони і планшети. Користувачі мобільних пристроїв генерують більше половини інтернет-трафіку в усьому світі. Щоб охопити цю аудиторію, адаптуйте свій сайт під мобільні і оптимізуйте швидкість його завантаження.
  3. Використовуйте SMM. Соціальні мережі — ефективний маркетинговий канал. Більш того, SMM позитивно впливає на SEO, оскільки залучає якісний трафік на сайт і покращує фактори ранжування, такі як час перебування на сторінці, показник відмов та інші.

Нижче ви бачите приклад якісної SEO стратегії від Rozetka. Інтернет-магазин відображається в першій трійці пошукової видачі за запитом «фітнес-браслети».

SEO

Web push маркетинг

Web push маркетинг — це ще один канал розсилки реклами і новин компанії за допомогою коротких повідомлень в браузері або мобільному додатку. Цей інструмент ідеально підходить для того, щоб підтримувати зацікавленість аудиторії брендом і просувати потенціальних клієнтів по воронці продажів. За статистикою SendPulse, користувачі підписуються на повідомлення в 44,32% випадків. Середня швидкість реакції на web push повідомлення — 7,8%.

Корисні рекомендації

  1. Продумайте частоту і час. Основна причина невдачі web push маркетингу — це несвоєчасна і занадто часта розсилка повідомлень. Такі повідомлення дратують одержувачів. Тому, намагайтеся робити розсилку повідомлень не частіше п'яти разів на день, враховуючи часовий пояс користувачів.
  2. Сегментуйте підписників. Сегментація підвищує ефективність маркетингу. З її допомогою можна збільшити CTR до 218%. Під час розділення підписників на групи враховуйте їхню мову і тип браузера, налаштування підписки, місце розташування.
  3. Додайте мультимедіа. Зображення впливають на кількість переходів за посиланнями у web push повідомленнях. Великі зображення привертають більше уваги. Додайте зображення, щоб зацікавити користувача і викликати потрібні емоції, мотивуйте його перейти за посиланням за допомогою заклику до дії.

Нижче ви бачите приклад web push повідомлення, створеного в SendPulse для підтвердження замовлення. Наш інструмент для web push маркетингу дозволяє сегментувати аудиторію і попередньо переглядати повідомлення в різних браузерах.

Создание web push рассылки

Email маркетинг

Email маркетинг — це один з найефективніших каналів для просування бізнесу. Він допомагає брендам залучати потенційних клієнтів, збільшувати продажі, покращувати якість обслуговування і вибудовувати міцні взаємини зі своєю аудиторією. Кожен витрачений долар на email маркетинг приносить компанії 42$ прибутку.

Корисні рекомендації

  1. Персоналізуйте свої розсилки. Персоналізація теми листа підвищує open rate на 50%. Для отримання найкращих результатів персоналізуйте і саму розсилку.
  2. Використовуйте нові формати. Простий текст сьогодні нікого не здивує. Користувачі надають перевагу релевантним та інтерактивним листам. Ви можете створити їх за допомогою AMP технології, додавання GIF або відео. Останні збільшують CTR на 300%.
  3. Автоматизуйте email розсилки. Автоматизація email маркетингу економить час і дозволяє вчасно відправляти клієнтам релевантні листи. Більш того, такий підхід дозволяє підтримувати взаємини з клієнтами і підвищувати конверсію.

Погляньте на ланцюжок листів про покинутий кошик, який ми створили за допомогою інструменту SendPulse Automation 360. Він запускається після того, як клієнт додав товар в кошик і не придбав його. Залежно від дій одержувача, система автоматично відправляє нові листи і просуває його вниз по воронці продажів.

Цепочка писем

Чат-бот маркетинг

Чат-бот дозволяє компаніям залучати ліди, конвертувати їх в покупців і комунікувати з ними в майбутньому. Робота віртуального помічника заснована на заздалегідь прописаних сценаріях або на штучному інтелекті. Використання чат-боту у вашій маркетинговій стратегії може скоротити операційні витрати на 30%.

Корисні рекомендації

  1. Спроектуйте особистість чат-бота. Люди вважають за краще взаємодіяти з іншими людьми, тому ваш помічник повинен нагадувати людину. Дайте своєму чат-боту ім'я, створіть зовнішність, продумайте стиль комунікації і створіть вітальне повідомлення.
  2. Об'єднайте чат-бота та email маркетинг. Разом ці канали підсилюють один одного і забезпечують відмінні результати. Наприклад, ви можете використовувати чат-бота для збору контактів та сегментації підписників.
  3. Делегуйте чат-боту рутинні завдання. Віртуальний помічник може робити більше, ніж просто відповідати на запитання клієнтів. Використовуйте чат-бота, щоб розсилати рекламні кампанії та ініціювати взаємодії. Правильно побудована комунікація допоможе підвищити утримання клієнтів.

Нижче ви бачите приклад чат-бота, створеного в SendPulse. Він розповідає клієнтам про себе, можливості сервісу, тарифи, а також надає корисні матеріали для навчання. SendPulse дозволяє безкоштовно створювати чат-ботів для Facebook і Telegram без будь-якої технічної підготовки.

Чат-бот

Instagram маркетинг

Instagram — одна з найпопулярніших соціальних мереж світу, у якій більше 1 мільярда активних користувачів. Цей канал ідеально підходить для взаємодії бізнесу з клієнтом.

Корисні рекомендації

  1. Використовуйте історії та актуальне. За допомогою цих інструментів ви зможете знайомити клієнтів з брендом і його товарами. Приблизно 62% користувачів заявили, що історії викликали у них інтерес до продукту або бренду.
  2. Додавайте інтерактивні елементи. В Instagram Stories можна додавати опитування, тести, питання, хештеги, згадки, зворотний відлік та інші елементи, які мотивують підписників до взаємодії. Використовуйте їх, щоб зробити свій контент цікавішим і різноманітнішим.

Нижче ви бачите приклад того, як використовує Актуальне інтернет-магазин Lamoda. Компанія групує Історії за категоріями, завдяки яким клієнти можуть дізнатися про знижки, новинки, товари для краси і багато іншого.

Instagram маркетинг

WhatsApp маркетинг

WhatsApp — найпопулярніша платформа для обміну повідомленнями в світі. У цього месенджера 2 мільярди активних користувачів на місяць. WhatsApp ідеально підходить для малого бізнесу завдяки своєму функціоналу, який включає каталоги продуктів, статуси, ярлики чатів та інші інструменти.

Корисні рекомендації

  1. Створюйте списки розсилки. Ця функція дозволяє сегментувати ваші контакти і відправляти відповідні пропозиції кожній групі підписників.
  2. Використовуйте групові чати. Цей інструмент ідеально підходить для спілкування з групами потенційних клієнтів, коли їм потрібно прийняти рішення.
  3. Створіть каталог продукції. Каталоги в WhatsApp нагадують магазини в Instagram.

Подивіться на приклад каталогу товарів в WhatsApp. За допомогою цього інструменту ви можете розповідати клієнтам про свою компанію і знайомити їх з асортиментом товарів.

Маркетинг в WhatsApp

Не намагайтеся використовувати в своїй маркетинговій стратегії якомога більше каналів комунікації. Успіх не залежить від їх кількості. Покладайтеся виключно на вподобання своєї цільової аудиторії і результати тестувань. Тільки так ви знайдете найбільш ефективні канали просування для свого онлайн-бізнесу.

3 рекомендації для онлайн-бізнесу

В онлайн-бізнесі важливо оперативно адаптуватися під вимоги споживачів і мінливого ринку. Для цього важливо відстежувати тренди і впроваджувати нові технології. Нижче ми підготували кілька порад, які допоможуть вам дотримуватися правильного курсу.

  1. Покращуйте показники конверсії. Пам'ятайте, чим вище коефіцієнт конверсії, тим більший прибуток. Тому, регулярно відстежуйте шлях покупця і усувайте всі можливі перепони. Часом навіть затримка при завантаженні сайту може призвести до втрати прибутку.
  2. Слідкуйте за безпечним зберіганням даних клієнтів. Навіть у провідних онлайн-компаній траплялися витоки даних користувачів. Обуренню клієнтів в цих випадках немає меж, адже компанія зобов'язана забезпечувати безпеку наданої інформації. Щоб уникнути таких ситуацій, використовуйте CRM-систему для зберігання даних. Більшість сервісів мають розширені функції захисту.
  3. Надавайте якісний сервіс. Це головна умова як для онлайн, так і офлайн-компаній. Приблизно 96% клієнтів вважають, що в основі їх лояльності до бренду лежить якість обслуговування. Щоб досягти успіху в в цій області, переконайтеся, що ваші співробітники доброзичливі, швидкі та ініціативні.

Тепер ви знайомі з основними етапами запуску онлайн-бізнесу, включаючи ідеї, основні кроки і маркетингові канали. Для автоматизації роботи онлайн-бізнесу використовуйте інструменти SendPulse. Функціонал сервісу дозволяє ефективно реалізувати свою маркетингову стратегію.

Ресурси:

  1. У статті «Как продвигать интернет-магазин» на Bx-Master ви дізнаєтеся про джерела та способи просування вашого онлайн-бізнесу.
  2. У цій статті ви знайдете 15 ідей для онлайн-бізнесу зі 100% прибутком.
Також шукали з "Онлайн-бізнес"
Оцініть, наскільки стаття була корисною "Онлайн-бізнес"

Оцінка: 5 / 5 (1)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Що таке онлайн-бізнес: керівництво", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.