Інфобізнес — це продаж інформаційних продуктів, таких як електронні книжки, онлайн-курси, вебінари, шаблони, фільтри для фото, сайти з платною підпискою. Власники такого бізнесу мають не фізичний продукт, а цифоровий. Він передає інформацію, досвід, знання, або навички спеціаліста в певній галузі. Будь-яка людина, яка має цінні навички чи знання, може почати інфобізнес за допомогою онлайн-платформ. З SendPulse ви можете безкоштовно створити онлайн-курс, додаючи до нього різні формати матеріалів: відео-лекції, інфографіку, PDF книги та аудіо-лекції.

У цій статті ви дізнаєтеся про переваги, недоліки та види інфобізнесу. Ми також надамо вам покрокову інструкцію, яка допоможе почати інфобізнес з нуля. Крім того, ви отримаєте поради з просування вашого інфопродукту.

Переваги та недоліки інфобізнесу

Інфобізнес є чудовим рішенням для людей, які мають цінні знання та навички, хочуть розвивати свій бізнес та навчати людей, але мають досить обмежений бюджет. Інфопродукт не вимагає величезних витрат, оскільки ви не створюєте фізичний продукт. Таким чином, ви уникаєте витрат на оренду приміщення, виробництво, зарплатню для працівників та інше. Більш того, ви можете організувати і контролювати все самостійно дистанційно.

Електронні книжки, фільтри для фотографій, онлайн-курси, вебінари, онлайн-трансляції не вимагають стільки уваги, часу та ресурсів як офлайн-бізнес. Тому, розробка інфопродукту є ідеальною альтернативою виробництвам. Фотографи, вчителі, художники, психологи, фітнес тренери, нутріціологи вже успішно створюють свої продукти і отримують бажані прибутки.

Якщо ви серйозно задумуєтеся про створення інформаційного продукту, давайте більш детальніше розглянемо, які переваги та недоліки передбачає цей тип бізнесу. Ви можете переглянути список переваг нижче:

  • можливість працювати онлайн;
  • відсутність виробництва;
  • мінімальні витрати на розробку бізнес-ідеї та її втілення;
  • невелика команда;
  • широкий діапазон тем, які ви можете розвивати;
  • міжнародна аудиторія;
  • не потрібний фізичний магазин або офіс;
  • стабільний прибуток;
  • продуктивність у роботі;
  • можливість розвивати продукт самостійно;
  • задоволені студенти.

Однак, кожен вид бізнесу має свої мінуси, і інфобізнес не є вийнятком з правила. Для того, щоб ви прийняли правильне рішення, варто розглянути й недоліки. Ви можете знайти їх нижче:

  • високий рівень конкуренції;
  • витрати на просування інфопродукту;
  • довгий процес збору клієнтської бази;
  • дороговартісна реклама;
  • недовіра людей;
  • маленька цільова аудиторія на початку.

Оскільки ви вже знаєте про плюси та мінуси створення інфопродукту, час дізнатися, які взагалі формати інфобізнесу існують. У наступному розділі ми більш детально розглянемо цю тему.

Види інфобізнесу

Існує неймовірна кількість продуктів, які ви можете створити онлайн для клієнтів. Ми розглянемо найпопулярніші формати інформаційних продуктів, які користуються попитом на ринку. Давайте почнемо з найпопулярнішого виду — онлайн-курсів. Ви точно вже неодноразово чули про цей інфопродукт і можливість його створення для будь-якої сфери.

Онлайн-курси

Викладачі, експерти, маркетингові агентства та школи знайшли спосіб ділитися знаннями та навичками, працюючи вдома під час пандемії. Це дало поштовх для розвитку онлайн-курсів. Зараз студенти можуть отримати всі необхідні знання в інтернеті.

Вам може знадобитися тиждень або рік, щоб створити якісний курс. Все залежить від ваших вимог та об’єму матеріалу. Якщо у вас є конкретні знання в певній сфері, ви можете поділитися своїм досвідом і заробити гроші без необхідності зустрічатися зі студентами віч-на-віч. SendPulse дає змогу створювати професійні курси за лічені хвилини за допомогою інтуїтивного конструктору курсів. Платформа дозволяє створити свій онлайн-курс безкоштовно після реєстрації.

Чудовим прикладом є Logos IT Academy, яка базується у Львові. На сайті онлайн-академії студенти можуть знайти різноманітні курси, пов’язані з IT й стати спеціалістами в обраній сфері.

Електронні книжки

Зараз більшість читачів використовують ноутбуки чи смартфони, щоб читати книжки, шукати інформацію чи виконувати завдання. Ось чому багато експертів створюють е-книги. Створення e-книги вимагає менше часу, ніж друк фізичної книги.

Люди можуть швидко знайти і придбати книги, які їх цікавлять, онлайн. Це дає вашій компанії можливість заробити і бути дружнім до природи, оскільки таким чином ви зменшуєте кількість використання паперу для друку книжок. Більш того, доступ до такої книжки є миттєвим після оплати. Вам не треба чекати поки обрану книжку доставлять за вашою адресою.

Нижче можете побачити приклади електронних книжок з психології.

Електронні таблиці та шаблони

Онлайн-навчання відкрило нові види бізнесу. Коли людям бракує навичок у певних сферах, вони шукають готові шаблони. Шаблони корисні як для дітей, так і для дорослих. Наприклад, щоб створити професійне резюме, ви повинні знати, як його правильно скласти. Процес може зайняти багато сил і часу, якщо ви робите це вперше. Однак спеціальні платформи та сайти допомагають вам створювати гарні резюме, які відповідають бажаній позиції в компанії.

Напевно, кожен знає Canva, компанію графічного дизайну, яка дозволяє створювати дизайн для бренду та презентації за допомогою готових шаблонів. Електронні таблиці приносять багато переваг: вони допомагають зберігати всю інформацію в одному місці та швидко запам’ятовувати навчальні матеріали.

У прикладі нижче ви можете побачити, що Canva пропонує шаблони для презентацій, соціальних мереж та розвитку бренду.

Проекти по здоров’ю

Нутріціологи, фітнес-тренери, фахівці зі здорового харчування та лідери думок все частіше створюють проекти по здоров’ю. Хто не хоче гарно виглядати та добре себе почувати? Оскільки такі інфопродукти користуються популярністю серед людей, ви також можете спробувати запустити подібний продукт.

Хорошим прикладом є проект «‎Nobody but You» від інфлюенсера Даші Квіткової та її команди. Над проектом працювала величезна кількість спеціалістів і результат дав про себе знати — позитивний зворотній відгук від людей, які придбали цей продукт.

Сайти з платною підпискою

Існує багато спільнот, створених на основі конкретних потреб людей, бажань, навичок, інтересів тощо. Якщо ви створите таку спільноту, ви зможете продавати підписку. Виберіть тему, на якій ви спеціалізуєтесь, і проведіть дослідження, щоб дізнатися, яку ви потенційно може мати аудиторію. Якщо ви вважаєте сферу вашого фокусу популярною, ви можете створити сайт і пропонувати платну підписку. Щоб отримати користь від сайту та доступ до вашого контенту, людям потрібно буде спершу заплатити для того, щоб користуватися перевагами продукту.

Яскравим прикладом є платформа Netflix для перегляду фільмів та серіалів.

Вебінари

Вебінар — це онлайн-подія, яку ви проводите на платформі такій як Zoom або Google Meet для своєї аудиторії, щоб поділитися досвідом та знаннями. Це зручний та ефективний спосіб онлайн-викладання, оскільки для його створення не потрібно витрачати багато часу та ресурсів. Створення вебінару не займає багато часу, оскільки середня його тривалість становить близько 60 хвилин. Саме тому, вам не доведеться витрачати багато зусиль, щоб підготувати необхідний матеріал та поділитися ним з глядачами. Однак, це допоможе вам просувати ваш продукт і спонукати людей до дії.

Нижче можете побачити приклад вебінару для підвищення кваліфікації вчителів від освітнього проекту «‎На урок».

Платформи професійної терапії

Робота зі спеціалістами може бути доступною та комфортною для клієнтів, якщо у вас вийде створити якісний продукт. Це може бути сайт, який збирає професіоналів з будь-якої галузі і націлений на допомогу людям.

Прикладом є Mindly — професійна психологічна терапія онлайн. Тут користувачі можуть знайти психолога за доступною ціною і консультуватися онлайн. Все швидко і зручно.

Онлайн-школи з вивчення мов

Онлайн-школи з вивчення мов також є чудовою ідеєю для інфобізнесу. Ви можете почати з маленької школи з кількома викладачами, а потім поступово збільшувати кількість працівників. Для цього потрібно створити якісний сайт та знайти відповідну платформу для проведення занять онлайн.

Наприклад, школа анлійської мови Speak English.

Тепер, коли ви знаєте, з якими інформаційними продуктами можна успішно виходити на ринок, час розглянути покрокову інструкцію про те, як ефективно це зробити. Давайте розбиратися детальніше.

Як почати інфобізнес з нуля?

У цьому розділі ми крок за кроком розповімо, як розробити інформаційний продукт. Давайте розглянемо кожен крок детально, щоб ви точно знали що робити під час реалізації свого задуму.

  1. Сформулюйте мету. Для того, щоб створити успішний та корисний продукт, перш за все треба подумати про ваші цілі. Проаналізуйте, які ви маєте знання та досвід, і як вони можуть стати у пригоді людям. Також подумайте про проблеми, які ці навички можуть допомогти вирішити. Пам’ятайте, ваша мета визначає напрямок вашого бізнесу, тому вона має бути точною та реальною.
  2. Проведіть аналіз ринку та конкуренції. На першому етапі вам необхідно дослідити ринок. Це допоможе вам визначити, яким інформаційним продуктам люди віддають перевагу найбільше і де конкуренція найменша. Так ви зможете успішно вийти на ринок і знайти свою цільову аудиторію. Перегляньте платформи для онлайн-курсів, де ви можете дізнатися, яким інформаційним продуктам люди віддають перевагу. Звертайте увагу на курси, вибір яких не дуже великий. Так вам вдастся уникнути великої кількості конкурентів. Вивчайте інші джерела інформації, наприклад, сайти конкурентів. Вивчаючи сайти, вам вдасться зрозуміти, як створити успішну маркетингову стратегію та обрати найефективніші канали для просування. Ця інформація може бути вам корисною у майбутньому.
  3. Проаналізуйте вашу цільову аудиторію. Коли ви візметесь за створення інфопродукту, пам’ятайте про цільову аудиторію: проблеми цих людей, їх потреби та вимоги. Ваш продукт повинен бути створений для клієнтів і відповідати їх потребам. Крім того, він має допомогати вирішувати їх проблеми. Для того, щоб дізнатися, чого хочуть ваші майбутні клієнти, ми радимо скласти портрет клієнта. Можете скористатися сайтами конкурентів та соціальними мережами, щоб зібрати всю необхідну інформацію. Шукайте інформацію про вік, інтереси, стать, проблеми, професію та інше.
  4. Визначтеся з продуктом, який ви хочете створити. Провівши аналіз ринку, виберіть один продукт, який ви хочете розвивати. Проаналізуйте всі «за» і «проти», які необхідно враховувати при розробці вашого курсу, освітньої платформи, е-книжки, шаблонів або іншого. Ви також повинні переконатися, що ваша команда має всі необхідні навички та знання, щоб підготувати якісний і корисний продукт.
  5. Переходьте на стадію розробки продукту. Розробляючи інформаційний продукт, переконайтеся, що він практичний. Після детального пояснення теми, наводьте приклади. Це найкращий спосіб для студентів зрозуміти, як це працює в реальному житті. Наприклад, якщо ваш проект має тему «‎Просування в Instagram», приводьте реальні приклади, щоб пояснити, як той або інший підхід працює. Покажіть приклади успішності застосування певних стратегій або реклами. Якщо ви навчаєте чогось, будьте максимально простими і зрозумілими, щоб учні могли легко сприймати інформацію та засвоювати нові знання. Для просування свого інформаційного продукту виберіть канали, яким віддають перевагу ваші ліди, наприклад Instagram, Facebook, WhatsApp і Telegram, і налаштуйте чат-боти за допомогою SendPulse.
  6. Оберіть способи просування. Використовуйте платну рекламу для соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і YouTube, і пошукову рекламу, щоб донести своє повідомлення. Проведіть дослідження, щоб визначити, де ваші потенційні клієнти проводять більшу частину свого часу, і орієнтуйтеся на ці платформи. Знайдіть партнерські сайти, компанії чи окремих осіб для просування свого інформаційного продукту. Ви також можете створити спільноту, щоб залучити більше студентів. Однак, це може зайняти більше часу, ніж запуск платної реклами в Instagram. Саме тому, вам потрібно встановити часові рамки та обрати найбільш оптимальний спосіб для привернення уваги до продукту. Подумайте над тим, щоб створювати статті для блогу, проводити безкоштовні заходи, пропонувати безкоштовне оновлення своїм потенційним клієнтам і проводити розіграші. Створюйте email розсилки в SendPulse безкоштовно за допомогою шаблонів, щоб поширювати інформацію про ваші цікаві пропозиції.
  7. Спостерігайте за результатами. Коли ви випустите свій продукт і просуватимете його через популярні соцмережі та пошукові системи, необхідно буде слідкувати за ефективністю цих маркетингових каналів. Аналізуйте свої результати та знаходьте прогалини, які впливають на успішність вашого інфопродукту. Для отримання кращих результатів варто вирішити проблеми, які виникають і удосконалити стратегію.

Тепер, коли ви знаєте, як створити інформаційний продукт, вам потрібно зрозуміти, як його просувати в інтернеті. У наступному розділі ви знайдете ефективні методи, які допоможуть привернути увагу до вашого інфобізнесу та підвищити охоплення.

Просування інфобізнесу

Канали, які ви обираєте для просування свого інформаційного бізнесу, залежать від вашої цільової аудиторії та маркетингової стратегії. У цьому розділі, ми розглянемо, які кроки необхідно зробити для успішного просування інформаційних продуктів онлайн.

  1. Створіть лендінг. Створення професійного сайту необхідне, щоб потенційні клієнти могли відразу знайти всю необхідну інформацію і перейти до дії. Простота лендінгу запобігає відволіканню ліда на інші дії. Заклик до дії спонукає відвідувачів здійснити покупку. Подумайте про те, щоб створити лід-магніт, наприклад, із пропозицією підписатися на ваші відео з маркетингу на YouTube. За допомогою SendPulse ви можете створити лендінг, який відповідає вашим вимогам за допомогою шаблонів. Вам знадобиться кілька хвилин, щоб створити професійний лендінг безкоштовно, використовуючи інтуїтивний конструктор.
  2. Скористайтеся рекламою в соціальних мережах. Коли ви розробите лендінг, потрібно подумати про просування вашого інфопродукту в соціальних мережах. За допомогою цих платформ ви зможете залучати потенційних клієнтів на свій сайт. Придбавши рекламу в Instagram або Facebook, ви можете транслювати своє повідомлення аудиторії, яка відповідає вашим критеріям. Таким чином, ви зможете спілкуватися з людьми, яким цікавий ваш продукт.
  3. Використовуйте чат-бота для спілкування зі своїми потенційними клієнтами. Після того, як користувачі підпишуться на ваші оновлення, ви зможете запустити серію повідомлень через свій чат-бот. Ця серія повідомлень дозволить вам надати вашим студентам усі подробиці про марафон, курс, експертів, вебінари та їх головних спікерів тощо. Коли ваші потенційні клієнти ознайомляться з усіма особливостями вашого бізнесу, чат-бот запропонує отримати безкоштовний вступний урок або знижку на ваш онлайн-курс. SendPulse дає вам змогу розробляти різні сценарії чат-ботів для Instagram, Facebook, WhatsApp, Viber і Telegram без знання коду та допомоги спеціалістів.
  4. Надайте доступ до безкоштовного уроку, щоб ознайомити зі своїм продуктом. Якщо користувачі погоджуються прийняти ваш безкоштовний вступний урок, ви можете поділитися конкретною інформацією та запросити їх вивчити тему глибше. Зацікавте своїх майбутніх студентів інформацією та навичками, які вони шукали. Продемонструйте цим уроком цінність вашого курсу, вебінару, марафону тощо.
  5. Подумайте про знижку під час запуску продукту. Люди не зможуть ігнорувати корисний продукт за привабливою ціною. Пропозиція за доступною ціною завжди привертає увагу і заохочує до придбання, особливо коли ви повідомляєте про підвищення ціни за один чи два дні. Тож є сенс розглянути цей варіант, якщо бюджет вам дозволяє.

Зараз ви знаєте найголовніші пункти, які потрібно мати на увазі під час створення інфобізнесу з нуля. Сподіваємося, що приклади вище надихнули вас створити продукт, завдяки якому ваші клієнти зможуть отримати бажану роботу та цінні знання, а також стати більш обізнаними у темі. Використовуйте продукти SendPulse для просування вашого інформаційного продукту. Email розсилки, чат-боти, конструктор сайтів та платформа для створення онлайн-курсів зроблять процес розробки вашого продукту швидким, зручним та легким.

Оцініть, наскільки стаття була корисною "Інфобізнес"

Оцінка: 4 / 5 (0)

Нове

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні

Якщо вас цікавить, що таке "Інфобізнес: керівництво", вам може бути цікавий наш сервіс розсилок.